|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lapi
A1
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:35, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja mam lubrixa.com i tez nie mam zastrzeżeń.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miszczu
A1
Dołączył: 16 Lut 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 21:52, 27 Maj 2013 Temat postu: Motooiler montaż |
|
|
Ja miałem podobny problem jak Morda. Kupiłem Motooilera. Problemy zaczęły się już na etapie przesyłki, bo opóźniła się o tydzień. Potem zawiozłem do mechanika pudełko, a on ściągnął instrukcję ze strony i co się okazuje:
1. Kolory kabli zupełnie inne w zestawie, a inne w instrukcji
2. Brak części uchwytów, które są w instrukcji, a nie ma ich w zestawie
3. Kable nie zarobione
4. Sterownik w opisie i naklejce na urządzeniu ma trzy położenia (dozowanie co 20s co 40s i wyłącz), ale w praktyce są dwa
5. Sprzedawca odbiera telefon tylko od czasu do czasu, więc ciężko od niego wyciągnąć prawdziwą wiedzę na temat tego jak to wszystko połączyć.
Mechanik powiedział, że w czasie jaki zajęło mu rozgryzanie mojego Motooilera zamontował by 3 inne olejarki. Także mam wątpliwość czy ma to sens.
Natomiast już po zamontowaniu wygląda na to, że wszystko działa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miszczu dnia Pon 21:53, 27 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pon 22:16, 27 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Kupuj u Wilka tam jest pewniej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 22:18, 27 Maj 2013 Temat postu: Re: Motooiler montaż |
|
|
Miszczu napisał: | 4. Sterownik w opisie i naklejce na urządzeniu ma trzy położenia (dozowanie co 20s co 40s i wyłącz), ale w praktyce są dwa | Może jakiś inny sterownik jest teraz ale dotychczas było: lewo, prawo i środek (wyłączone) czyli trzy położenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Wto 7:54, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja na swoją olejarkę czekam już od 02.05. Słyszałem o niesumienności gościa, więc zamówiłem za pobraniem. Jak przyjdzie to ok, jak nie o trudno. Próbowałem kupić u Wilka, ale mówił coś o urzędzie patentowym, sporze z innym producentem i że obecnie nie robi chwilowo. Co kilka dni piszę maila, koleś obiecuje, że wyśle i nic. Ogólnie wygląda, że do Albanii pojadę ze sprayem, bo wyjazd już 10.06. Dziwna sprawa chcę wydać kasę i kupić produkt, a koleś nie chce mi go sprzedać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 7:58, 28 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to że motooiler ma opatentowane i robi co chce , ja czekałem 4 miesiące .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 10:32, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Trzeci sezon jestem szczęśliwym użytkownikiem Motooiler. Niestety okazało się ostatnio, że przestała podawać olej. Magistrala jest zalana, lampki się świecą, rurka teflonowa jest drożna, ale oleju nawet na zwiększonych obrotach nie podaje. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i ma pomysł jak go rozwiązać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 11:52, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Padł sterownik, u mnie wyzionął duch po roku.
Rurka teflonowa? a gdzie ona jest, mówisz o dyszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artbea
A2
Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 15:23, 17 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
tak, chodzi o dyszkę. W moim urządzeniu to rurka teflonowa. A na czym polega naprawa sterownika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek'76
A
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legnica
|
Wysłany: Nie 20:13, 22 Wrz 2013 Temat postu: |
|
|
gdyby ktoś z Was był mocno zdesperowany i pomimo wszystko chciał kupić motooilera to polecam kontakt ze sklepami z nimi współpracującymi,są one wymienione na stronie motooilera,
kupiłem olejarkę w takim sklepie "Dugme", otrzymałem ją niemal "od ręki" a cena była identyczna - 350 PLN
po trzech dniach od przesłania meila do motooilera z pytaniem o oliwiarkę otrzymałem odpowiedź o dostępności (3 dni) aktualnej cenie (350 PLN) oraz deklarację pomocy w razie problemów z montażem etc. - kontakt bardzo pozytywny ale tylko meilowy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kebes75
A
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 22:07, 25 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
krótko
Karaluch to konkretny koleś produkuje i montuje swoje olejarki.
Mechanizm nie jest grawitacyjny tylko za pomocą pompki.
Dziś zainstalował w dwóch forumowych DL-ach.
Satysfakcja gwarantowana,wyjaśni,wytłumaczy pokaże czym smarować...chłopak pierwsza klasa.
POLECAM
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Sob 18:49, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie sterownik Motooilera padł po przejechaniu ok 800km. Odesłałem Matjasowi i nic. Koleś mnie po prostu olał. Obiecuje, że zrobi i odeśle, albo, że już odesłał. Tak sobie korespondujemy od lipca. Przestrzegam wszystkich przed tym szmelcem, a szczególnie przed jego producentem.
Dzisiaj zamówiłem układ AVT1459C, zawór lovato (ten który dostałem stopił się)no i zrobię coś z tego co mi zostało po motooilerze. Po prostu mam dosyć ciągłego zwodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Sob 19:19, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
kebes75 napisz jak to wygląda w DL'ach - smarowana jest przednia czy tylna zębatka - masz jakieś zdjęcia z montażu ? No i oczywiście ile to kosztuje ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Sob 20:22, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
ja jestem zainteresowany . potrzebuje namiary do kolegi co produkuje olejarki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Sob 20:27, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
namiary masz na tej stronie co podał kebes , ja bym chciał bardziej widzieć jak to wygląda zamontowane w DL'u oraz jak się sprawdza no i koszty panowie , koszty ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 20:56, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę, że sporo się zmieniło w temacie Motooilera od czasu mojego zakupu. Niestety z opinii wynika, że na gorsze
Ja mam jak najlepsze doświadczenia, bo transakcja została przeprowadzona błyskawicznie i urządzenie miałem praktycznie z dnia na dzień. Działa w moim motocyklu idealnie od bodajże ponad 3 lat - nie zawiodło nigdy. Raz tylko miałem kłopot, kiedy kabelek z zasilaniem mi się rozłączył (był przymocowany na szybkozłączkę). Dzwoniłem wtedy do producenta, dostałem telefoniczne instrukcje i ofertę pomocy. Ja byłem przekonany, że to usterka sterownika, więc odesłałem go z powrotem (było to już jakiś czas po zakupie). Sprzęt został sprawdzony i okazało się, że jest w porządku. Wspólnie doszliśmy do słusznego wniosku, że musi być coś nie tak z kablami - i tak usterka, którą sam wywołałem, została wyeliminowana. Tak więc do sprzętu nie mam żadnych zastrzeżeń. Dolewam tylko oleju co parę tyś. km. Do kontaktu - ja osobiście - także.
Chciałem dać taki feedback po latach, bo produkt jest zdecydowanie wart nawet nieco zachodu i problemów z kontaktem ze sprzedającym. Choć oczywiście bez przesady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kebes75
A
Dołączył: 15 Sty 2013
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 22:08, 26 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
novy napisał: | kebes75 napisz jak to wygląda w DL'ach - smarowana jest przednia czy tylna zębatka - masz jakieś zdjęcia z montażu ? No i oczywiście ile to kosztuje ? |
Koleżka zakłada wedle życzenia na przednią(zalecane) lub tylną zębątkę wedle uznania.
Gwarantuje pełną wymianę i naprawialność podzespołów uzytych w montażu.
Przypominam że smarowanie nie polega na grawitacji lecz jest za pomocą pompki sterowanej potencjometrem(częstotliwość wybierasz sam).
Zresztą wszytkie szczegóły na stronce i pytajcie o rozwiązania samego >>karalucha<<
Ja miałem zamontowaną jego olejarkę i za polutowanie diody potencjometra oraz prawidłowe podłączenie i sprawdzenie podzespołów wziął 30pln a naprawdę klika razy sprawdzał wszystko.
POLECAM!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kebes75 dnia Sob 22:12, 26 Paź 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nita
Motocyklista
Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: Nie 8:47, 27 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Mam smarbika cały sezon działa bez zarzutu . Montowałem sam , wszystko pasuje bez problemu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karaluch
A2
Dołączył: 28 Paź 2013
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Konin
|
Wysłany: Pon 18:54, 28 Paź 2013 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie. Na prośbę Krzyśka i Sebastiana, którym ostatnio montowałem SMARBIKE evo II w ich V-Stromach, zarejestrowałem się na Waszym forum, by odpowiedzieć na nurtujące Was pytania odnośnie mojego urządzenia (po wyczerpaniu Waszych pytań konto na forum usunę).
Na początek odpowiem na te pytania, które już do mnie dotarły.
- cena mojego urządzenia to 230 zł.
- V-strom jest wdzięcznym motocyklem do montażu SMARBIKE, więc przy opcji montażu przeze mnie, cena za usługę wynosi 70 zł (w cenę wliczone jest pierwsze napełnienie zbiorniczka środkiem smarnym mojej receptury)… Standartowo nie biorę więcej niż 100 zł, nawet jak motocykl wymaga „całkowitego rozebrania” go, w celu estetycznego zamontowania urządzenia.
- na podstawie własnych doświadczeń, SMARBIKE evo II jest zbudowany z podzespołów ogólnie dostępnych na rynku. Ja zarabiam tylko na tym, że kupując części w hurcie minimalizuje koszty transportu i oczywiście zbijam cenę na częściach. Ty, jako potencjalny klient zyskujesz na tym, że nie musisz eksperymentować przy budowie pojedynczego urządzenia. Ale oczywiście wiadomo, że nie jestem Czerwonym Krzyżem i za robociznę coś wziąć muszę. (Na hasło: „Takie coś to ja zrobię sobie za 100 zł.” Ja odpowiadam: „To zrób mi 100 szt. w tej cenie i biorę od Ciebie wszystko.”
- nie sprzedaję podzespołów pojedynczo, bo po prostu mi się nie opłaca. Nie dziele się też źródłami zakupu części. Dziele się za to doświadczeniami z mojej paski motocyklowej
- sterownik mój jest w pełni rozbieralny i naprawialny.
- nie wystawiam faktur przy zakupach detalicznych, bo SMARBIKE, to tylko część mojego hobby a nie sposób na zarabianie wielkich pieniędzy. Jeśli ktoś będzie chciał zakupić 20 -30 szt. to fakturę da się zrobić.
- może urządzenie jak wszystko na tym świecie może się popsuć. Ja osobiście udzielam gwarancji na rok i właśnie po to zbudowałem je tak by było łatwe w naprawie byś Ty po kilku latach mógł sobie je naprawić. Staram się zawsze pomóc najszybciej jak tylko to możliwe (często mniemaną usterkę udaje się naprawić telefonicznie). Ale bardzo źle reaguje na chamstwo i takie zachowanie może poskutkować opieszałością „Poczty Polskiej”.
- jaki jestem w praktyce niech opowiedzą Wam koledzy z forum, którzy mieli już ze mną bezpośredni kontakt
Inne aspekty mojego urządzenia macie opisane na mojej stronie a te, na które nie ma tam odpowiedzi, wyjaśnię osobiście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArturS
A2
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 14:32, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Marulin napisał: |
Dzisiaj zamówiłem układ AVT1459C, zawór lovato (ten który dostałem stopił się)no i zrobię coś z tego co mi zostało po motooilerze. Po prostu mam dosyć ciągłego zwodzenia. |
AVT1459, czy bardziej układ NE555 to świetny układ, ale sam AVT1459 trzeba zmodyfikować, bo wstawione tam diody nie wytrzymują i układ się pali. Trochę się już tym bawiłem. Najpierw był cały układ AVT + wypuszczony na zewnątrz sterownik
a później ZIPowałem aż wyszedł taki cuś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ArturS dnia Pon 14:36, 04 Lis 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Pon 22:48, 04 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
ArturS ładnie sobie poradziłeś. Zmierzam właśnie w tym kierunku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Czw 13:35, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Około miesiąc temu dostałem nowy sterownik (poprzedni ostał odesłany) od Matjasa - producenta motooilera. Po ok 9 miesiącach milczenia... Olejarka przywrócona do życia, działa, jest ok. Łańcuch nasmarowany, przy odpowiednim ustawieniu nie chlapie. Wymieniłem elektrozawór na lovato bo poprzedni zaginął gdzieś w Albanii.
Matjas jest zatem powolny, ale dokładny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 15:54, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Nigdy więcej wspólpracy z tym Panem , nigdy .
Za 415 złoty kupiłem nowego scotta i jestem mega zadowolony .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Czw 20:16, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ja dzisiaj kliknąłem scotta do tenery. Nie mam szans aby zmieścić tam coś innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:35, 15 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
@ ArturS, jakie diody ci tam nie wytrzymywały? dioda 1n4148 które tam są łapią spokojnie 200mAh, zresztą przekaźnik z zestawu ma chyba z 10A więc każdy elektrozawór na 12V pociągnie.
Chyba ze chodzi ci o ledy. Ledy tam sa na napięcia rzędy 2-3V NE555 przacuje do 15V, więc dlatego się palą.
W tym układzie należy zastosować stabilizator napięcia i zmienić wartości dwóch kondensatorów i jednego potencjometra albo wogóle z niego zrezygnować na rzecz przełącznika z odpowiednio dobranymi wartościami rezystorów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pon 13:08, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Gdzie najlepiej zamontować zbiorniczek? Chciałem zakupić smarbike , ale nie wiem jaki pojemniczek wybrać i czy napełniany strzykawką czy przez odkręcanie. Co byście poradzili?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 14:57, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Pod lewy tylny plastik. U mnie było tak...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Pon 21:52, 26 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar111cin
Motonita
Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 856
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: FSW
|
Wysłany: Pon 21:08, 26 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
myślałem, że może ktoś upakował jakiś w miarę duży zbiorniczek tak, że nie trzeba strzykawką napełniać...
Dzisiaj jak podszedłem do motocykla, to widzę, że jednak tam pod owiewką jest tyle miejsca, że aż żal tego nie wykorzystać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
watson
A
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 14:42, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Szkoda, że nie wczytałem się w ten wątek przed zamówieniem motooilera.
Lada dzień miną 2 miesiące od zamówienia/wpłaty.
Jedyny kontakt - mail po moim pierwszym ponagleniu, gdzie ów Matjas tłumaczył się z niewysłania paczki pobytem w szpitalu. W tym samym czasie innymi kanałami chwalił się wszem i wobec, że spędza miło czas na rowerze. Jestem przekonany, że jak chodził do szkoły, to pies regularnie zjadał mu zadania domowe.
Wysłać miał zaraz po weekendzie. Znaczy, 9 czerwca.
Późniejsze próby kontaktu - bez odzewu. Telefon - albo nie odbiera albo odrzuca połączenia.
Po mojemu: czyn wyczerpuje znamiona walenia w ch#&a.
Zależało mi na olejarce przed wyjazdem do Rumunii. Zdążyłem pojechać, wrócić i nadal nic.
Ostrzegam wszystkich potencjalnych nabywców: trzymajcie się od niego z daleka.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez watson dnia Pon 15:48, 21 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ArturS
A2
Dołączył: 09 Sie 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pon 15:39, 21 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Aż się wierzyć nie chce Ale nie jesteś jedynym oczekującym, jak wynika z innych for. Ciekawe co jest powodem takiej sytuacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Primo
A
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 19:54, 22 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
watson napisał: | Szkoda, że nie wczytałem się w ten wątek przed zamówieniem motooilera.
Lada dzień miną 2 miesiące od zamówienia/wpłaty.
Jedyny kontakt - mail po moim pierwszym ponagleniu, gdzie ów Matjas tłumaczył się z niewysłania paczki pobytem w szpitalu. W tym samym czasie innymi kanałami chwalił się wszem i wobec, że spędza miło czas na rowerze. Jestem przekonany, że jak chodził do szkoły, to pies regularnie zjadał mu zadania domowe.
Wysłać miał zaraz po weekendzie. Znaczy, 9 czerwca.
Późniejsze próby kontaktu - bez odzewu. Telefon - albo nie odbiera albo odrzuca połączenia.
Po mojemu: czyn wyczerpuje znamiona walenia w ch#&a.
Zależało mi na olejarce przed wyjazdem do Rumunii. Zdążyłem pojechać, wrócić i nadal nic.
Ostrzegam wszystkich potencjalnych nabywców: trzymajcie się od niego z daleka. |
watson - właśnie dla tego polecam smarbike
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Wto 22:30, 22 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jak już chyba pisałem Matjas wymienił mi sterownik po 7miesiącach oczekiwania.... Póki co działa świetnie.
Nauczony życiem i zmuszony poniekąd brakiem miejsca do założenia czegokolwiek pod siedzeniem w tenerze założyłem scootoiler. Rezerwuar wcisnąłem za gmol, pod zbiornikiem. Przejeździłem na nim ok 4tys. km. Wszystko ok, nie brudzi koła, łańcuch czyściutki. Mogę polecić z czystym sumieniem scota.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 18:18, 29 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Nie żebym narzekał na Mateusza, ale, jak dostałem swojego motooilera w styczniu czy w lutym (2010) to w czerwcu nie działała połowa sterownika, znaczy przełącznik. po kolejnym pół roku czekania, sterownika nie odzyskałem (wysłałem na wymianę), i zrobiłem swoją.
Matjas tak ma nie wiem czemu. I zawsze tak miał jak pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
watson
A
Dołączył: 21 Maj 2014
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:41, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
UPDATE: 81 dni od przelewu zaproponował wysłanie olejarki zamiast zwrotu kasy.
Kabaret.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 18:17, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Swojego motooilera otrzymałem szybko po zamówieniu (jakieś 3-4 dni). Problem pojawił się gdzie indziej. Kilka dni temu chciałem zamontować olejarkę. Zaglądnąłem do instrukcji, do youtuba, na olejarkę, potem jeszcze raz do instrukcji i się poddałem. Nic nie pasowało. Postanowiłem poprosić o pomoc fachowca. W tym celu zleciłem to mechanikowi, który montował już wiele motooilerów. Jednak nawet on się poddał. Okazało się, że instrukcja obsługi (a szczególnie kolory przewodów, kilka przewodów ma taki sam kolor) ma się nijak do rzeczywistości. Poza tym stwierdził, ze sterownik dostarczony z motooilerem jest jakiś taki dziwaczny i jeszcze takiego w życiu nie widział. Oczywiście nie świadczy to wprost o tym, że z motooilerem jest coś nie tak. Ustaliliśmy wspólnie, że nie będziemy eksperymentować na motocyklu.
Ponieważ jest to temat "na świeżo" będę się dopiero kontaktował z producentem co jest grane. Na razie stwierdziłem, ze strona motooiler.pl nie działa. Przeszukam maile, może znajdę jakiś numer.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Pon 18:36, 18 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
easy
A1
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 0:29, 07 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A ja poprosze Kumatych kolegow o pomoc - po 3 latach zdechl sterownik do motooilera' zabila go wilgoc. Nowy sterownik potrzebny od zaraz. Typ zlacza ( 4 kable) nieistotny. Help !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 8:37, 07 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
easy napisał: | A ja poprosze Kumatych kolegow o pomoc - po 3 latach zdechl sterownik do motooilera' zabila go wilgoc. Nowy sterownik potrzebny od zaraz. Typ zlacza ( 4 kable) nieistotny. Help ! |
Generalnie nowy sterownik to [link widoczny dla zalogowanych]. Ani to drogie, ani skomplikowane... Kwestia tylko wmontowania pod to, co już masz... Pytanie jeszcze, czy padł cały sterownik, czy może przekaźnik, albo jakieś kable...
Kurcze pomógłbym, ale jestem w Łobzie... No chyba, że wpadniesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
easy
A1
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 13:54, 07 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dzieki wielgachne Bartek, jak zwykle prowadzisz zblakane owieczki we wlasciwym kierunku
Rade dam, a w odwiedziny przyjade tak czy inaczej. 3maj sie cieplo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Nie 16:36, 07 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak by coś to wal śmiało, telefon masz .
Tu znajdziesz co nieco informacji na temat oliwiarki.
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/oliwiarka-wlasnej-roboty,831-325.html
Choć ja na twoim miejscu zamieniłbym przy okazji zawór na pompkę. Prostszy układ sterowania, lepsze dozowanie... W powyższym wątku wszystko znajdziesz co i jak
A co do pompek to tu masz kilka przykładowych:
Nowa [link widoczny dla zalogowanych]
i używki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Czw 22:51, 23 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Korzystał ktoś z Was z Motooilera jeżdżąc w okresie zimowym? Chodzi mi o temperatury po kilka stopni na plusie i w okolicach zera? Czy nadal smaruje dobrze? Nie gęstnieje olej ? Ma ktoś doświadczenia w tej kwestii ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bankier dnia Czw 22:52, 23 Paź 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pią 13:29, 24 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
Olej będzie gęstszy więc będzie wolniej kapał. Wystarczy wyregulować i znowu będzie ok . Ja jestem gorącym orędownikiem pompki. Tam takie problemy odpadają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mxzibi
A2
Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: Wto 21:30, 14 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Motooiler to kupa nad kupy i nie kupujcie tego badziewia , nie działa jak powinno , kontakt ze sprzedającym właściwie nie istnieje .
Oliwiarka dozuje olej jak jej sie chce , przy mocniejszym przygazowaniu tez poda olej .
Nie jest to tylko moja opinia ale mój kolega tez taka zakupił i ma identyczne objawy .
NIE POLECAM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Wto 21:49, 14 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
mxzibi napisał: | Motooiler to kupa nad kupy i nie kupujcie tego badziewia , nie działa jak powinno , kontakt ze sprzedającym właściwie nie istnieje .
Oliwiarka dozuje olej jak jej sie chce , przy mocniejszym przygazowaniu tez poda olej .
Nie jest to tylko moja opinia ale mój kolega tez taka zakupił i ma identyczne objawy .
NIE POLECAM. |
Bez przesady. Nie rozumiem co ma podawanie oleju z przygazowaniem? W motooilerze sterujesz czasem otwarcia zaworu i częstotliwością otwierania zaworu i wszytko. Sprzedający zlewa klientów, ale wyrób sam w sobie nie jest zły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pedro
A1
Dołączył: 17 Kwi 2014
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź / Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:16, 01 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
HEjka,
Czy ktoś już kiedyś zgubił/uszkodził/potrzebuje wymienić tą miedziną rurkę na końcu układu (ta która skierowana jest w strone łańcucha) ?
Pytam czy może już ktoś przerabiał ten temat i znalazł idealnie pasująca w konkretnym sklepie, bo pewnie latając trochę po takich typu :chłodniczo, metalowo itp. to się znajdzie
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Czw 22:05, 30 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie kierownicy, potrzebuję pomocy. Mam oliwiarkę Wilku. Zamontowana za poprzedniego właściciela. Zbiorniczek zamontowany pod kanapą z lewej strony, estetycznie. Podłużny. Dwa wężyki - do systemu i odpowietrzania. Olej się kończy, wypada uzupełnić. Tylko jak? Przez zakrętkę - trzeba demontować lewy boczek, ciąć trytytki mocujące itp. Przez odpowietrznik? Też mi się to nie widzi. Nie zrobi się nadciśnienie w zbiorniku, jeżeli będę wciskał olej strzykawką przez odpowietrznik? No to może trzeci wężyk, jak kolega wyżej? Tyle, że wracamy do demontażu boczku i zbiornika... Help!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szuwarek dnia Czw 22:05, 30 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marulin
Motonita
Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DKL
|
Wysłany: Pią 21:48, 31 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja motooilera napełniam strzykawką przez odpowietrznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Pon 12:36, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Odpowietrznik masz w postaci gumowego przewodu? Nie chciałbym żeby mi potem usyfiło schowek pod kanapą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vorenus
Maniak motocyklowy
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Wwy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Pon 16:50, 03 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Toż to jakaś kosmiczna technologia. Fajne, bo nieskomplikowane. U mnie jest bardziej przaśnie. Pojemnik plastikowy a la po lekach itp., dwa króćce metalowe, na które nasadzone są wężyki. Jeden od zakrętki doprowadza olej do systemu, drugi w denku, odpowietrzający. Butelka mocowana pod lekkim skosem. Spływ oleju grawitacyjny. Zamocowałbym trzeci krócieć, ale butelka jest w przekroju okrągła, więc ścianka odpada, bo brak równej powierzchni styku uszczelki króćca, istnieje ryzyko wycieku oleju. Zostaje denko albo demontaż, co za tym idzie, demontaż zbiorniczka. Chyba, że ktoś ma inny pomysł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Pią 20:55, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ponieważ od ostatniego czasu nic się nie zmieniło, a nastukałem sporo kilometrów i stan oleju dalej się zmniejszył, zastosowałem metodę przez wężyk odpowietrzający. Da się, tylko trzeba podawać olej porcjami i w przerwach pozwolić zbiornikowi się odpowietrzyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|