|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Meniu
A1
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 22:39, 06 Kwi 2016 Temat postu: Gniazdo USB - ktoś ma ? |
|
|
Hey
Macie może gniazdo USB w swoich motorkach ? Jaki się to sprawuje ? Bez problemu ładuje telefon albo nawigacje ?
Macie to podłączone bezpośrednio do akumulatora czy przez jakiś przekaźnik?
Jak się ma sprawa z poborem prądu na postoju gdy jest podpięte bezpośrednio do akumulatora ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Śro 23:09, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam przejściówkę do gniazda zapalniczki. Ładuje bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:47, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
gniazdo usb czy tez zapalniczki podpiete bezposrednio do aku do wykorzystania tylko w sytuacjach awaryjnych lub na krotkotrwaly pobor. No chyba, ze lubisz moto na pych odpalac.
Polecam rozwiazanie zlozone z dwoch gniazd zapalniczek, jedno pod aku a drugie pod oryginalne zlacze grzanych manetek (jest wlaczony zaplon to jest prad). Tel mozna doladowywac podczas jazdy - kupic trzeba tylko ladowarke do tel. pod zapalniczke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubol
Motocyklista
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 391
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Czw 20:18, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Założyłem na uchwyt rurka przy nawi podłączone pod grzane manety-po zapłonie.USB do nawi,telefon.Zapalniczka do kompresorka lub przejściówka na drugie USB.Na razie działa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Meniu
A1
Dołączył: 07 Kwi 2015
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 20:32, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No dobra to mamy rozwiązanie jak ustrzec się przed rozładowaniem aku podłączając takie gniazdo pod + załączany po zapłonie.
A co powiecie gdyby było takie gniazdo 2W1 zapalniczka i USB podłączane bezpośrednio do akumulatora ze swoim bezpiecznikiem na kablu ale z dodatkowym przełącznikiem ? Łatwy prosty montaż nawet dla kogoś kto się niezbyt zna na prądach a chciałby mieć takie cudo.
Byłby on normalnie wyłączony ( jak z tego nie korzystamy i wtedy jesteśmy pewni że z aku nic nie bierze na postoju ) lub włączony gdy chcemy akurat podpiąć telefon czy nawigacje nawet na postoju bez zapalonego silnika czy przekręconego silnika czyli w przypadku dl650 zapalonych świateł.
Swoją droga ciekawe jaki jest pobór prądu takiego gniazda 2W1 na postoju jak zaprezentował kolega ( bez dodatkowego przełącznika ON/OFF tylko podłączonego bezpośrednio do aku a nie do plusa pojawiającego się po zapłonie gdy z niego nie korzystamy? mierzył może ktoś taki przypadek?
Mniej więcej chodzi mi o coś takiego, tylko to jest akurat dosyć drogie rozwiązanie [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Meniu dnia Czw 21:49, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Książe
Motocyklista
Dołączył: 24 Maj 2015
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Czw 22:34, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jedno mam pod kanapą bezpośrednio pod aku z osobnym bezpiecznikiem, jak pisał Szuja - gniazdo awaryjne, w razie czego można schować telefon i ładuje się ukryty przed wzrokiem "obcych"
Drugie jak na zdjęciach, kupione na AliExp za bodajże 4$, 2 porty 1 x 1A i 1 x 2,1 A, podłączone do wolnego gniazda (kostka za chłodnicą) - i znów tak jak pisał Szuja, prąd po zapłonie czyli nic się nie rozładuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Książe dnia Czw 22:36, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bobiusz
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pią 10:25, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ja mam pod kanapą bezpośrednio do aku takie coś do ładowania interkomów lub komórki:
[link widoczny dla zalogowanych]
Przy kierownicy mam zwykłe gniazdo zapalniczki włączane po zapłonie z bezpiecznikiem rzecz jasna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pią 13:20, 08 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Mam zamontowane gniazdo USB w półce pod kierownicą. Niestety chiński wynalazek przestał działać. Wszystkie dostępne na allegro czy w sklepach wygladają podobnie...
Adapter USB montowany w oryginalne gniazdo w nowym DL-u (skierowane pod kątem w dół) ma tendencje do wypadania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
totencham
Motonita
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 604
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 12:55, 09 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jedyna sugestia z mojej strony, to poszukać pojedynczego gniazda USB. Z podwójnym miałem problem z napięciem, ale już nawet pomijając ten fakt, to po prostu podczas deszczu użytkowanie tylko jednego odpadało. I to niebieskie światełko jest też do wyrzucenia, bo tylko wku*
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
daniel
A2
Dołączył: 01 Kwi 2014
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 2:00, 10 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Meniu napisał: | No dobra to mamy rozwiązanie jak ustrzec się przed rozładowaniem aku podłączając takie gniazdo pod + załączany po zapłonie.
A co powiecie gdyby było takie gniazdo 2W1 zapalniczka i USB podłączane bezpośrednio do akumulatora ze swoim bezpiecznikiem na kablu ale z dodatkowym przełącznikiem ? Łatwy prosty montaż nawet dla kogoś kto się niezbyt zna na prądach a chciałby mieć takie cudo.
Byłby on normalnie wyłączony ( jak z tego nie korzystamy i wtedy jesteśmy pewni że z aku nic nie bierze na postoju ) lub włączony gdy chcemy akurat podpiąć telefon czy nawigacje nawet na postoju bez zapalonego silnika czy przekręconego silnika czyli w przypadku dl650 zapalonych świateł.
Swoją droga ciekawe jaki jest pobór prądu takiego gniazda 2W1 na postoju jak zaprezentował kolega ( bez dodatkowego przełącznika ON/OFF tylko podłączonego bezpośrednio do aku a nie do plusa pojawiającego się po zapłonie gdy z niego nie korzystamy? mierzył może ktoś taki przypadek?
Mniej więcej chodzi mi o coś takiego, tylko to jest akurat dosyć drogie rozwiązanie [link widoczny dla zalogowanych] |
Można taniej na Aliexpress albo eBay
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja zamontowałem coś takiego z przodu pod plastikami, możliwie osłonięte od warunków zewnętrznych.
Podłączyłem przez bezpiecznik bezpośrednio do akumulatora. Włączam tym zintegrowanym włącznikiem wtedy kiedy potrzebuję coś ładować niezależnie od tego czy moto jest uruchomione czy nie. Oczywiście jak nie jest uruchomione to ładowanie trzeba robić czujnie żeby akumulatora nie zabić ale chciałem mieć właśnie też taką opcję awaryjnego podładowania bez odpalania moto. Włącznik ma zabudowaną lampkę, która sygnalizuje działanie. W moim przypadku lampka nie razi bo jest ukryta po plastikami a jednocześnie daje zauważalną poświatę, dzięki czemu widzę, że działa. Generalnie u mnie się sprawdza i pomimo, że chińskie to już parę tys km ładowania telefonu z nawigacją i wciąż ok
Drugie, już standardowe gniazdo zapalniczkowe + małą ładowarkę USB mam pod siedzeniem też przez bezpiecznik do aku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarecki
A
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WZY
|
Wysłany: Wto 15:02, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
W moim przypadku gniazdo "zapalniczki" jest podłączone bezpośrednio do akumulatora + bezpiecznik i umieszczone głęboko w czaszy (to maleństwo po lewej stronie od wyświetlacza biegów, widoczne przez przelotkę linki sprzęgła):
Najprostsze rozwiązania są najlepsze czyli tak jak proponowali koledzy kilka postów wyżej: pierwsze gniazdo po kluczyku, a drugie gniazdo "awaryjne" bezpośrednio do aku i schowane pod siedzeniem. Oba przypadki oczywiście z bezpiecznikami.
Meniu napisał: | Swoją droga ciekawe jaki jest pobór prądu takiego gniazda 2W1 na postoju jak zaprezentował kolega ( bez dodatkowego przełącznika ON/OFF tylko podłączonego bezpośrednio do aku a nie do plusa pojawiającego się po zapłonie gdy z niego nie korzystamy? mierzył może ktoś taki przypadek?
|
Pobór będzie zerowy gdyż gniazdo nie jest odbiornikiem, niezależnie od tego czy instalacja jest wyposażona w łącznik (potocznie włącznik / wyłącznik) czy też nie. Może zaistnieć minimalny pobór jeżeli mamy wbudowaną diodę sygnalizacyjną i nie mamy łącznika, ale to szczątkowe mili Ampery - może po długiej zimie aku trochę by się rozładowało
*edit: Polecam kupowanie gniazd w sklepach i na giełdach elektrycznych i elektronicznych (typu Wolumen) - są sporo tańsze niż gniazdka dedykowane motocyklom, a jest to ten sam asortyment, np.: [link widoczny dla zalogowanych] (podłączamy przewód i izolujemy go na połączeniu z gniazdem, dodajemy w szereg bezpiecznik i podłączamy do moto).
*edit2: tu przykładowe hermetyczne gniazdo z wyprowadzonymi przewodami i w przyzwoitej cenie: [link widoczny dla zalogowanych]
a tu przemnożone cenowo razy 10 i dedykowane bawarce (nie zawiera uchwytu montażowego): [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jarecki dnia Wto 15:25, 26 Kwi 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Wto 19:18, 26 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Gniazdo USB to nie gniazdo zapalniczki.
Nawet bez odbiornika ciągnie ok 7mA (zmierzyłem, wersja bez podświetlenia).
Można kupić gumowe zatyczki do portu USB i nie będzie problemu z podwójnym gniazdem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarecki
A
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WZY
|
Wysłany: Śro 14:42, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
prostyelektryk napisał: | Gniazdo USB to nie gniazdo zapalniczki.
Nawet bez odbiornika ciągnie ok 7mA (zmierzyłem, wersja bez podświetlenia). |
To mnie zaskoczyłeś, ale dobrze wiedzieć. Zastanawiam się tylko co w gnieździe USB powoduje pobór prądu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter_ok1
A
Dołączył: 08 Lip 2014
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Śro 15:51, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jarecki napisał: | prostyelektryk napisał: | Gniazdo USB to nie gniazdo zapalniczki.
Nawet bez odbiornika ciągnie ok 7mA (zmierzyłem, wersja bez podświetlenia). |
To mnie zaskoczyłeś, ale dobrze wiedzieć. Zastanawiam się tylko co w gnieździe USB powoduje pobór prądu? |
Przecież tam w środku jest przetwornica która konwertuje napięcie 12v na 5v i mimo braku obciążenia zawsze będzie pobierać trochę prądu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarecki
A
Dołączył: 09 Sty 2015
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WZY
|
Wysłany: Śro 18:31, 27 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
piter_ok1 napisał: | Jarecki napisał: | prostyelektryk napisał: | Gniazdo USB to nie gniazdo zapalniczki.
Nawet bez odbiornika ciągnie ok 7mA (zmierzyłem, wersja bez podświetlenia). |
To mnie zaskoczyłeś, ale dobrze wiedzieć. Zastanawiam się tylko co w gnieździe USB powoduje pobór prądu? |
Przecież tam w środku jest przetwornica która konwertuje napięcie 12v na 5v i mimo braku obciążenia zawsze będzie pobierać trochę prądu. |
Teraz już wiem - dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidek
A
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 18:09, 28 Kwi 2016 Temat postu: Re: Gniazdo USB - ktoś ma ? |
|
|
Meniu napisał: | Hey
Macie może gniazdo USB w swoich motorkach ? Jaki się to sprawuje ? Bez problemu ładuje telefon albo nawigacje ?
|
Nie ma sensu zakładać gniazda USB w motocyklu, wystarczy gniazdo zapalniczki + ładowarka samochodowa o dużej mocy (np. taka: [link widoczny dla zalogowanych]).
Raz, że masz dowolność w wykorzystaniu gniazd (masz i zapalniczkę i USB), dwa, że ładowarka USB ma porządny prąd i ładuje szybko telefon (w kombosach dla moto, w gnieździe USB rzadko kiedy masz _nominalnie_ więcej niż 1A), a trzy, że ładujesz 4 urządzenia na raz.
Ja mam gniazdo zamontowane między lagiem a boczkiem, od jego wewnętrznej strony - odpada w ten sposób problem zamoczenia.
A samo rozwiązanie przetestowałem X razy i przez 2h jazdy jestem w stanie od zera naładować do fula 4 urządzenia z baterią 3Ah siedzące w tankbagu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Sob 8:41, 23 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Moje gniazdo USB przestało działać ponieważ od wibracji urwał się w środku dławik. Chińczycy przykleili go tylko gumą do żucia.
Przy montażu nowego gniazda od razu zalałem całą płytkę klejem termotopliwym.
Co radzę zrobić wszystkim montującym podwójne okrągłe gniazdo USB.
Z dołu jest śrubka, którą luzujemy i pchamy całą płytkę do góry.
Od najtańszych no name po oxford wszystkie wyglądają podobnie. Zarówno tańsze jak i droższe miały ten sam feler.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:54, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Czy z gniazda zapalniczki i ładowarki samochodowej będzie więkdzy prąd niż z dedykowanej usb?
Mój LG G2 rozładowuje się do zera po kilu godzinach jazdy z nawigacją i yanosikiem, pomimo ciągłego ładowania z usb. Aplikacja Ampere pokazuje, że gniazdo podaje prąd do 1000mA, ale faktyczy prąd ładowania nie przekracza 500mA.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Sob 22:00, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 22:09, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
nie wiem jakie masz gniazdo USB jest wiele szmelcu na rynku.
Sa drozsze ktore laduja nawet 2000mA bez wzgldu jak jest podpiete.
nie jestem znawca smartfonow ale wydaje mi sie ze jezeli jezdzisz z nawigacja online i yanosikiem , moze jeszcze mocno jasnym displayem- to ma co ciagnac prad i raczej ciezko chyba doladowac aku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Sob 22:10, 01 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Sob 22:16, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Tu mi się wydaje główną role gra ładowarka. Gniazdo zapalniczki daje tylko zasilanie 12V a dopiero ładowarka daje prąd na telefon. Gniazda USB podłączane bezpośrednio do instalacji motocykla też mają różne natężenia prądu. Ja mam zamontowane takie gniazdo USB gdzie jedno wejście ma 1A a drugie 2A.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vater
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Sob 22:16, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jotes ma rację. Sam spotkałem się z sytuacją, że poprzez dedykowane gniazdo USB telefon w ogóle nie był ładowany. Kup standardową ładowarkę samochodową (najlepiej ok.2-3 A) i po problemie. Korzystam z Navi Eksperta w smartfonie i zero problemów z ładowaniem fona.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:22, 01 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
AKTUALIZACJA
Już wszystko jest jasne.
Po pierwsze primo, kabel "spirala" z aliexpress puszczał max. 500mA, również z oryginalnej ładowarki sieciowej do telefonu.
Po drugie primo, gniazdo USB do moto, opisane jako 2 x 2.1A, faktycznie podawało(z kilkoma różnymi kablami) max.350mA. Czyli pomyliły im się przecinki na gnieździe, nie 2,1A tylko 0,21A.
Z gniazda zapalniczki podłączonego bezpośrednio do aku, przez ładowarkę samochodową 1A/2A poszło 1500mA na kablu od telefonu.
Ale co dziwne, 1.5A poszło z gniazda 1A, a drugiego 2A niecałe 500mA.
A gniazdo miałem to [link widoczny dla zalogowanych]
Oprócz w/w kwiatków musiałem je rozbierać i lutować, jak się punkty lutownicze porozlatywały. Nie polecam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Nie 13:59, 02 Kwi 2017, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skvrnsk
A
Dołączył: 21 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:33, 27 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedna aktualizacja.
Kupiłem taką ładowarkę [link widoczny dla zalogowanych] i dopiero teraz faktycznie ładuje mi telefon pomimo właczonego GPS, BT i WiFi. Duże znaczenie ma kabel. Ładuje tylko z dedykowanym, a mam jeszcze kilka kabelków które za nic nie chciały puścić więcej niż 100-200mA i nie obsługiwały FastCharge... chińszczyzna.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skvrnsk dnia Czw 21:35, 27 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek84
A
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno/Śniadowo
|
Wysłany: Pon 10:51, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Rozmawiając w jednym warsztacie o gnieździe usb zaproponowano mi umieszczenie go przy aku pod siedzeniem i tylko wyciągniecie kabli na zewnątrz do kierownicy: usd, micro usb co tam sobie wybiore. Ktoś ma tak zrobione?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:19, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Radek84 napisał: | Rozmawiając w jednym warsztacie o gnieździe usb zaproponowano mi umieszczenie go przy aku pod siedzeniem i tylko wyciągniecie kabli na zewnątrz do kierownicy: usd, micro usb co tam sobie wybiore. Ktoś ma tak zrobione? |
Ja tak miałem w poprzednim moto, ale było to bardzo niepraktyczne. Bo za każdym razem, jak chciałem podłączyć ładowarkę, to musiałem ściągać siedzenie. A na siedzeniu zdarza mi się co nieco wozić, więc trzeba było odpinać bagaż, itd.
Poza tym wibracje motocykla powodują, że ładowarka czasami "traci kontakt z bazą" i rezultatem jest, że jak chcesz poprawić gniazdo, to musisz się zatrzymać i przerobić znowu cały rytuał. A na kierownicy po prostu dociśniesz ładowarkę ręką w czasie jazdy.
Zatem nie polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zerknij
A1
Dołączył: 23 Kwi 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DDZ
|
Wysłany: Pią 21:43, 18 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Witka ja na półce mam 2xusb 1x12v odłączanych zapłonem na przekaźniku
a pod siedzeniem na stale z kitem AVT 2xusb żeby interkomy podładować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ksaduck
A1
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Nie 10:31, 08 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Czołem!
Korzystając z kilku wolniejszych chwil chciałbym zamontować gniazdo zapalniczki. Podczas przeglądania forum, natrafiłem na informację (niestety nie zapamiętałem w którym temacie), że pod jednym z przednich boczków jest fabryczne wyprowadzenie wiązki elektrycznej do grzanych manetek, w które da się podpiąć zapalniczkę.
Zrobiłem mały rekonesans na moim DL650 K4 i pod lewą owiewką znalazłem coś takiego:
Powiedzcie proszę czy to jest to czego szukam? Jeśli tak to czy można w to jakoś podpiąć gniazdo zapalniczki. Jeśli nie to gdzie znaleźć poszukiwaną wiązkę (jeśli istnieje)?
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ksaduck dnia Nie 10:33, 08 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 11:31, 08 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
To jest kostka do zegarów i lamp. Nie tego szukasz.
Kostka do manetek jest w okolicy chłodnicy (dostęp z lewej stony), czyli niżej i ma tylko dwa przewody.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ksaduck
A1
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: w-wa
|
Wysłany: Pon 12:15, 09 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info. Poszukam raz jeszcze skoro dostep jest z lewej strony to raczej nie jest wymagane zeby zdjąć bak paliwa (zdecydowanie wolalbym tego uniknąć ) przu podpięciu przewodów od gniazdka zap. ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
odyniec
Motonita
Dołączył: 19 Sie 2015
Posty: 631
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp.
|
Wysłany: Pon 15:20, 09 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
ksaduck napisał: | Dzięki za info. Poszukam raz jeszcze skoro dostep jest z lewej strony to raczej nie jest wymagane zeby zdjąć bak paliwa (zdecydowanie wolalbym tego uniknąć ) przu podpięciu przewodów od gniazdka zap. ? |
Możesz zdjąć boczne owiewki, opuścić lekko chłodnice i znajdziesz tę kostkę. Poszukiwana przez Ciebie kostka jest tuż obok tej żółtej kostki co prowadzi do lewej manetki. Znajduje się ona bardziej od strony lewej (nogi).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|