Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MOTOOILER
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 15:38, 14 Paź 2015    Temat postu:

Primo napisał:
watson napisał:
Szkoda, że nie wczytałem się w ten wątek przed zamówieniem motooilera.

Lada dzień miną 2 miesiące od zamówienia/wpłaty.

Jedyny kontakt - mail po moim pierwszym ponagleniu, gdzie ów Matjas tłumaczył się z niewysłania paczki pobytem w szpitalu. W tym samym czasie innymi kanałami chwalił się wszem i wobec, że spędza miło czas na rowerze. Jestem przekonany, że jak chodził do szkoły, to pies regularnie zjadał mu zadania domowe.

Wysłać miał zaraz po weekendzie. Znaczy, 9 czerwca.

Późniejsze próby kontaktu - bez odzewu. Telefon - albo nie odbiera albo odrzuca połączenia.


Po mojemu: czyn wyczerpuje znamiona walenia w ch#&a.

Zależało mi na olejarce przed wyjazdem do Rumunii. Zdążyłem pojechać, wrócić i nadal nic.

Ostrzegam wszystkich potencjalnych nabywców: trzymajcie się od niego z daleka.


watson - właśnie dla tego polecam smarbike

[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam


Cześć,

Korzystam z Motoilera już ze 4 lata. Co do osoby producenta, to ja osobiście specjalnych powodów do krytyki nie mam, ale pewnie dlatego że kiedyś był bardziej zaangażowany w projekt.
Co do samego urządzenia, to już podczas montażu miałem problem, bo na luzie nie kapało. Producent stwierdził że "za mały prąd" i że podczas jazdy będzie kapało. Potwierdziło się. Dwa ostatnie sezony to loteria, raz działa,a raz nie. Może to zaśniedziałe styki bo nie lutowałem tylko korzystałem z szybkozłączek znajdujących się w zestawie. Efekt jest taki, że w każdą dalszą trasę biorę smar w spraju.

Mając tę wiedzę i doświadczenie + opinie Szanownych Kolegów, dzisiaj na pewno bym Motooilera nie kupił. Ale ideę oliwiarki uważam za świetną i szukam alternatywy.

Primo wspomniał o [link widoczny dla zalogowanych] ale bez echa. Opis jest ciekawy. Czy macie jakąś opinię na temat urządzenia i ile to kosztuje?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 15:58, 14 Paź 2015    Temat postu:

Smarbike to właściwie to samo co Motooiler. Zasadnicza różnica to element dozujący olej. W Motooilerze jest to zawór, w Smarbiku jest to pompka 2T. Elektronika w jednym i drugim wypadku jest oparta na tym samym module AVT1459 (pewien tego nie jestem, ale wiele na to wskazuje).
W każdym razie w mojej opinii pompka 2T jest o wiele lepsza w tym zadaniu , czyli Smarbike rulez Wink .
Na dobrą sprawę jak masz trochę umiejętności elektronicznych, to sam sobie możesz taki układ sterowania zrobić za kilkadziesiąt pln...
http://www.vstromclub.fora.pl/patenty-i-usprawnienia,28/oliwiarka-wlasnej-roboty,831-395.html


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Artbea
A2



Dołączył: 21 Lip 2010
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 16:03, 14 Paź 2015    Temat postu:

czy w takim razie mogę wykorzystać podzespoły Motooilera a podmienić tylko zawór na pompkę 2T?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
miotacztruskawek
Motonita



Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin

PostWysłany: Śro 16:44, 14 Paź 2015    Temat postu:

Możesz...
Tylko wtedy lekko zmieni ci się sterowanie. Tzn w Motooilerze masz pokrętło i przełącznik. Po zamianie na pompkę przełącznik nie będzie miał wpływu na ilość podawanego oleju. Dlatego w smarbiku masz tylko jedno pokrętło.
Tylko jeżeli teraz ci szwankuje Motooiler bo coś nie bangla w elektronice, to po podmianie dalej nie będzie działać. Tak czy siak musisz zrobić elektrykę Confused ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pablo939
A1



Dołączył: 27 Kwi 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Pią 22:08, 13 Maj 2016    Temat postu:

Witajcie. Wraz z motocyklem w tym roku zakupiłem oliwiarkę Motooiler V-oila. Zauważyłem, że oliwiarka przestała podawać sygnały dla silniczka ( tzn. ustawiłem max tj. cykl co 40sec przez 4 sec ). Łańcuch po 30min przejażdżce jest suchutki. Przy 5min postoju na zapłonie nic się nie dzieje ( dioda nie sygnalizuje włączenia cyklu ). ->

[link widoczny dla zalogowanych]

System podłączony przez 4 kable -> 2 kable ( + oraz - ) wchodzi do sterownika oraz ze sterownika cykliczne zasilanie dla silniczka oliwiarki ( + oraz - ).
Z góry dziękuję za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michał9
A1



Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 9:42, 20 Kwi 2017    Temat postu:

zamówiłem oliwiarkę Motooiler - fantastyczna sprawa i za połowę ceny firmówek, szczerze polecam Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 10:22, 20 Kwi 2017    Temat postu:

@Michal9, przeczytaj poprzednie posty w tym temacie.
Raczej krotko bedzie trwala Twoja radosc. No chyba, ze nalezy doslownie odczytac Twoje slowa i fantastycznie polecasz tylko czynnosc 'zamawiania' tej oliwiarki i cene.

Jesli ta druga wersja to ja moge sprzedawac oliwiarki za polowe ceny motoilera, rewelacyjnie sie bedzie u mnie zamawialo i nic wiecej Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobiusz
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Czw 13:04, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Szuja napisał:
No chyba, ze nalezy doslownie odczytac Twoje slowa i fantastycznie polecasz tylko czynnosc 'zamawiania' tej oliwiarki i cene.

Jesli ta druga wersja to ja moge sprzedawac oliwiarki za polowe ceny motoilera, rewelacyjnie sie bedzie u mnie zamawialo i nic wiecej Smile


Ha, ha, ha Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
staszek_s
Motonita



Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 803
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radlin, Śląsk

PostWysłany: Czw 21:33, 20 Kwi 2017    Temat postu:

Ja kupiłem jakieś 3 miesiące temu i transakcja zakończyła się sukcesem, aczkolwiek po dość długim czasie i kilku telefonach. Koniec końców jestem zadowolony (na razie) ale fakt, że z komfortem sama procedura kupowania miała niewiele wspólnego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marulin
Motonita



Dołączył: 23 Paź 2011
Posty: 924
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: DKL

PostWysłany: Pią 8:18, 21 Kwi 2017    Temat postu:

Ja też miałem trochę przejść przy zakupie i reklamacji...
Od kilku lat olejarka działa prawidłowo. Przejechane ok 25-30tys km
Wyrób ok. Obsluga raczej marna.
Widzę że Matjas wznowił produkcję bo przez jakiś czas olejarek nie było na rynku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobiusz
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 9:02, 21 Kwi 2017    Temat postu:

Cały czas zastanawiam się nad Lubrixa.
Naczytałem się o tych wszystkich wynalazkach i tyle opinii ilu użytkowników.
Robię średnio w sezonie 12k km i trochę nie chce mi się już psikać po każdym deszczu.
Z drugiej jednak strony, nie wiadomo czy lepiej już psikać, czy mieć uwaloną felgę i rejestrację Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
A1



Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk

PostWysłany: Pią 10:02, 21 Kwi 2017    Temat postu:

A ja w poprzednim motku miałem scottoilera, co zaowocowało przebiegiem 44000 na łańcuchu i jeszcze by długo pojeździł gdyby mi nie dmuchnęli motocykla.
Do dl'a też założyłem scootoiler'a, to wydatek, który zaoszczędzi pieniądze w przyszłości na zestawie napędowym, jak również sprayach czyszczących i smarujących.
Mity o schlapanych felgach i błotnikach to można nimi baby straszyć. Łańcuch ma być nasmarowany, czyli olej widoczny na tulejach i simeringach wewnątrz łańcucha, a nie wszystko ufajdane olejem, do którego w dodatku lepi się syf z drogi.
Jak ustawisz dozowanie, tak masz. Działa to bez zastrzeżeń i podczas pracy silnika, spięte jest z wężykiem podciśnienia.
Z czyszczeniem też nie ma problemu, na centralkę, 1 i myjka ciśnieniowa. Potem tylko odkręcić bardziej smarowanie na chwilę żeby wodę wyparło i można latać dalej nie stresując się smarowaniem.
Ze scottoilerem zrobiłem już w sumie ze 40000km i z czystego lenistwa nie wróciłbym do smarowania czymkolwiek innym. Zużycie tego niebieskiego oleju też jest śmieszne, na takim dystansie poszło mi go 0,5-0,7 l


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobiusz
Motonita



Dołączył: 02 Kwi 2015
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Pią 10:11, 21 Kwi 2017    Temat postu:

@Qcyk, jaki masz model scootoiler'a?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Qcyk
A1



Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Krk

PostWysłany: Pią 13:32, 21 Kwi 2017    Temat postu:

Obecnie mam dokładnie ten vsystem
[link widoczny dla zalogowanych]

W F800gs miałem identycznie wyglądający i działający, inaczej się nazywał tylko. Ten to chyba kolejny twór marketingowy

Nawet jest teraz jakiś zestaw dedykowany, choć nie wiem na czym jego dedykowaność ma polegać.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Qcyk dnia Pią 13:34, 21 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Akcesoria elektroniczne i elektryczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Strona 8 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin