 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorier
A2
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: M-ce 09
|
Wysłany: Sob 14:53, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
gregorio napisał: | Teraz rozumiem, chociaż chyba nie do końca tak jest. Jak mi nie chciał zadziałać elektrozawór podczas montażu pomierzyłem napięcia i podpiąłem go bezpośrednio pod akumulator, żeby sprawdzić czy nie jest uszkodzony. Sterownik dawał napięcie 10,8 V i to nie wystarczało a na akumulatorze było 11,9V i działał bez problemu. |
Właśnie o tym mówię. Sterownik daje za niskie napięcie, często zbyt niskie by zadziałał elektrozawór. I tu leży problem.
A to był tylko taki skrót myślowy "Czy to aż taki problem zbudować sterownik na 12V a nie na 14V?" Chodziło mi o to ze te 1-2V gdzieś giną w sterowniku i producent tego nie poprawia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Sob 15:07, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dokładnie była właśnie różnica 1V pomiędzy tymi dwoma punktami, ciekawe jakie są napięcia przy pracującym silniku i przy podłączonym urządzeniu bo z pewnością występuje jakiś spadek napięcia, tego już niestety nie pomierzyłem. Zastanawiam się, czy nie najlepszym rozwiązaniem było by zastosowanie przekaźnika tak jak już tu wcześniej podpowiadano, tanie i proste wyeliminowanie problemu. Być może sam tak zrobię kiedyś przy okazji jak będę jeszcze dłubał przy motorku, chociaż u mnie działa teraz bez problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ChudyPit
A1
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Bemowo
|
Wysłany: Sob 18:17, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Moje trochę takie laickie pytanie.
Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę niż z tyłu na większą z której kapie na felgę oponę i co tam jeszcze się napatoczy?
Szukałem na forum opinii w tym temacie ale tylko parę osób wspomina o takiej możliwości nie argumentując tego wymysłu.
Zamierzam zakupić oliwiarkę i przy okazji czyszczenia tłoczka popychacza sprzęgła i okolic mógłbym tam to zamontować tylko czy to wpłynie na komfort oliwienia łańcucha ?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:14, 13 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Można i tak, nie zastanawiałem się nad tym.
Ale po pierwsze zapraszam do przywitalni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 18:38, 14 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
już było o tym gdzieś na forum, nie wiem tylko skąd ta informacja, że chlapie na felgę, oponę i nie wiem co się jeszcze może tam napatoczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 6:45, 15 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ChudyPit napisał: | Moje trochę takie laickie pytanie.
Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę niż z tyłu na większą z której kapie na felgę oponę i co tam jeszcze się napatoczy?
Szukałem na forum opinii w tym temacie ale tylko parę osób wspomina o takiej możliwości nie argumentując tego wymysłu.
Zamierzam zakupić oliwiarkę i przy okazji czyszczenia tłoczka popychacza sprzęgła i okolic mógłbym tam to zamontować tylko czy to wpłynie na komfort oliwienia łańcucha ?
Pozdrawiam. |
Owszem, było już o tym na forum...
Zębatka zdawcza obraca się dużo szybciej niż zębatka koła a więc siła odśrodkowa jest dużo większa. Olej rozchlapywany jest dużo intensywniej niż w klasycznym rozwiązaniu, co za tym idzie łańcuch jest słabiej przez niego penetrowany a sam olej "wykapuje" spod osłony zębatki zdawczej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 6:47, 15 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorier
A2
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: M-ce 09
|
Wysłany: Pią 20:46, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ChudyPit napisał: |
Czy nie lepiej było by zamontować dyszę na mniejszą zębatkę. |
Nie, i to nie z powodu większej siły (potocznie zwanej) odśrodkową, a z powodu spływania oleju po zębatce i zębach na zewnątrz z pominięciem łańcucha. Jeżeli to tylko możliwe to powinno się unikać podawania oleju na zębatkę, zarówno tylną jak i przednią. Najlepsze miejsce umieszczenia dyszy to tuż nad wewnętrznymi płytkami ogniw łańcucha, tak by olej spływał po nich z jednej strony na o-ringi i z drugiej pod tulejki łańcucha.
PS. Podczas ostatniego dłuższego przelotu autostradami zrobiłem eksperyment, zmniejszyłem ilość oleju do 0,5-0,6ml/100km (hipolu). Efekt: łańcuch idealnie nasmarowany Wyglada na to, że jeżeli łańcuch jest dobrze nasmarowany to ubytki oleju wymagające uzupełnienia nawet podczas szybkiej jazdy są minimalne. Oczywiście w suchym i czystym powietrzu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ChudyPit
A1
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Bemowo
|
Wysłany: Pią 21:36, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Stwierdzenie na przednia/tylną zębatkę było tylko moim skrótem myślowym, dokładniej miałem na myśli tylko okolice montowania dyszy. W pełni rozwinięte pytanie powinno brzmieć:
Najlepiej było by zamontować dyszę oliwiarki nad łańcuchem tak aby kapało na środek łańcucha:
- przy małej zębatce u góry zanim łańcuch na nią się zatrybi,
- przy małej zębatce na dole aby smarowidło ociekało swobodnie aż do napotkania tylnej zębatki,
- przy dużej zębatce na dole zanim łańcuch na nią się zatrybi,
- przy dużej zębatce na górze aby smarowidło ociekało swobodnie aż do napotkania przedniej zębatki
Po przemyśleniach dochodzę do wnioski iż przy zamontowaniu końcówki oliwiarki przy przedniej zębatce było by bardziej niebezpieczne gdyż w obudowie mogła by się zbierać większa ilość oleju i przy gwałtownym odjeździe całość mogła by wylecieć pod koło a wtedy możliwy szlif.
Jutro wymieniam uszczelkę od tłoczka popychacza sprzęgła to zdejmę przy okazji obudowę zębatki i się rozejrzę co i jak. Może jakaś fotorelacja lub filmik zarzucę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorier
A2
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: M-ce 09
|
Wysłany: Pią 22:25, 19 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam tak
Smaruje dobrze i praktycznie niemożliwe jest przypadkowe przestawienie lub uszkodzenie dyszy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ChudyPit
A1
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Bemowo
|
Wysłany: Sob 0:13, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się czy rurka jest u Ciebie spłaszczona na końcu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorier
A2
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: M-ce 09
|
Wysłany: Sob 8:20, 20 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, jest spłaszczona i ma mały otworek z jednej strony spłaszczenia. Spłaszczenie zapobiega wyciekaniu oleju na postoju, trochę zwiększa precyzje kapania i zmniejsza krople oleju. Nikt o tym nie wspomniał, ale kształt końcówki podającej, tzw dyszy, wpływa na wielkość kropli oleju spadającej na łańcuch. Najmniejsze są przy zastosowaniu igieł, największe przy rurkach lub wężach dużej średnicy. Krople powinny być jak najmniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sorier dnia Sob 8:27, 20 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Sob 11:53, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
[link widoczny dla zalogowanych]
ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:46, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wygląda ok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Sob 14:48, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
wyglada wrecz identycznie jak V-oila. ciekawe jak z dzialaniem
jak zdrowko RR?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marynarz
A2
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ełk
|
Wysłany: Sob 16:16, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Sorier, ale twój łańcuch i zębatka wyglądaja jakby były nie smarowane - brudne, oblepione metalicznym proszkiem ze scierających się zebatek.
Przy olejarce zębatka i łańcuch wyglądają jak wypolerowane szczoteczką do zębów. Cos tu nie gra....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorier
A2
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: M-ce 09
|
Wysłany: Sob 21:19, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wypolerowane tzn. mokre od oleju? Ale po co cała zębatka ma być mokra, przecież to nic nie da. To samo dotyczy zewnętrznych powierzchni płytek. Zarówno bok zębatki jak i boki płytek (poza wewnętrzną powierzchnia wewnętrznych płytek) o nic nie ocierają, wiec nie muszą być prawie wogóle smarowane.
Coś co określiłeś jako metaliczny proszek, to tłusta maź piasku z drogi i oleju.
Spróbuje zrobić zdjęcie łańcucha w taki sposób, by było widać co i jak jest naprawdę posmarowane.
Oczywiście mogę ustawić olejarkę tak by wszystko ładnie błyszczało "wypolerowane". Ale zużyje 4 razy wiecej oleju niż powinienem, i poza łańcuchem posmarowany będzie cały karter silnik, centralna stopka, felga, tablica rejestracyjna itd. Raczej nie o to mi chodziło budując swoją olejarkę.
Edit
Cytat: | Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
[link widoczny dla zalogowanych]
ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja. | Producent tej olejarki jest zarejestrowany na tym forum, więc pewnie wkrótce sam zareklamuje swój produkt.
Jak to szybko idzie postęp, jeszcze niedawno pytał jak zrobić olejarkę a dzisiaj już na tym zarabia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sorier dnia Sob 22:32, 27 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojskowy
A2
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Budzyń
|
Wysłany: Śro 22:31, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Podczas przeszukiwania allegro.p znalazlem nowa olejarke - bardzo podobna do V-oila i nieco zmodyfikowana. A co najwazniejsze, 100zl tansza:
[link widoczny dla zalogowanych]
ps. to nie jest reklama...nie mam nic wspolnego z ta aukcja. |
Zamówiłem tą olejarke, zamontowałem bez problemów (instrukcja bardzo dokładna. Mam 2 lewe ręce i poradziłem sobie świetnie). Cena świetna, na pierwszy rzut oka od scotta nie odbiega. Jak to wygląda z eksploatacją dam znać jak troche pojeźdze z tym bajerem
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:21, 31 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mój łańcuch po 14k (12 z motoilerem) wyglada jak po 25. Nie wiem czy jak tak jeżdżę czy ta olejarka tak czyni - przelatal ktoś wiecej na olejarce zeby wypowiedzieć sie na ile zwiększa żywotność ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sorier
A2
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: M-ce 09
|
Wysłany: Czw 0:01, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zwiększa żywotność, u mnie co najmniej 2-krotnie. Ale nie ma reguły, bo zależy to od wielu czynników. W każdym razie łańcuch po 14tys.km powinien wyglądać jak nowy, obojętnie czym smarowany. Wygląda na to, że albo olejarka pracuje niewłaściwie, albo łańcuch jest marnej jakości, albo wreszcie warunki pracy twojego napędu są bardzo specyficzne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 6:18, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Łańcuch mokry caly czas - rurka podaje mi na zembatke i stamtąd olej trafia na łańcuch (a może powinienem skierować ja na łąńcuch ?). Łańcuch oryginalny DID (od nowości) - stawiam na specyfikę jazdy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Czw 8:31, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Od nowości napęd na motooilerze , przelatane 33 tysie , regulacja przesunięta o 1 kreskę i założona nowa przednia zębatka bo robiła złą robotę . Zużycie oleju przez te km to 0,8 litra .
W tysiącu to wynik raczej niezły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:36, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
GrzesiekK napisał: | Od nowości napęd na motooilerze , przelatane 33 tysie , regulacja przesunięta o 1 kreskę i założona nowa przednia zębatka bo robiła złą robotę . Zużycie oleju przez te km to 0,8 litra .
W tysiącu to wynik raczej niezły |
Ja mam podobnie, ze trzy razy naciągałem łańcuch a ma 26 tysi już i też przednią zębatkę zmieniałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 10:16, 01 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie w litrze łańcuch ma na chwilę obecną nalatane 21tys. Przednia zębatka była wymieniona po 16tys (JT), mogłaby jeszcze trochę polatać, ale bałem się, że zdechnie całkiem na wyjeździe, więc profilaktycznie poszła nowa. Tylna (JT) nie wykazuje śladów zużycia. Łańcuch to jakiś RK. W moim odczuciu o wiele słabszy niż DID, ale i tak się nie wyciąga strasznie i przez ostatnie kilkanaście tysięcy naciągany był 2 razy, w sumie może o 1 kreskę. Motooiler zamontowany wcześniej niż obecny zestaw napędowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 21:00, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ma ktos moze instrukcje montazu motooilera bo nie dostalem w przesylce a kontakt z producentem nie nalezy do najlatwiejszych prosił bym na maila [link widoczny dla zalogowanych] z góry dziekuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 21:45, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
producent nie załącza wydruku, wysyła instrukcję e-mailem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:26, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mam instrukcje montażu tyle że z pierwszej partii jaka trafiła na forum. To było z półtora roku temu i mógł zmienić kolory przewodów, a to ma dość duże znaczenie bo urządzenie ni jest zabezpieczone przed odwrotną polaryzacją.
Zeskanuję jutro w pracy i ci wyślę jak chcesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel257
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 19:41, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie chlopaki za instrukcje!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buka1956
A1
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żywiec
|
Wysłany: Sob 20:20, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
I ja mam tutaj pytanie to w końcu lepiej Motooiler zakupić czy Scottolier??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Sob 20:53, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a sprzedaja jeszcze motooiler??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 21:07, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | a sprzedaja jeszcze motooiler?? |
Widziałem ostatnio w kilku sklepach internetowych. 370 PLN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Sob 22:06, 15 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Z Motooilera jestem bardziej zadowolony niż ze Scota w przeszłości .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Czw 15:14, 03 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam Motooiler i też jestem bardzo zadowolony chociaż porównania do Scotta nie mam. Jedynym problemem u mnie był długi czas wyczekiwania na przesyłkę bo zamawiałem bezpośrednio u producenta, żeby uzyskać cenę uzgodnioną dla forumowiczów. Przy montażu pojawiły się dylematy i pomimo późnej pory uzyskałem pomoc telefoniczną która rozwiała moje wątpliwości. Myślę, że warto też rozważyć kupno tej konkurencyjnej oliwiarki o której jest kilka postów wstecz wspomniane, szkoda, że nikt jeszcze nie zamieścił swojej opinii jako jej użytkownik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blues
A1
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stargard Szczeciński
|
Wysłany: Nie 18:03, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Cześć. Fajną olejarkę znalazłem na Allegro. Kosztuje 255 zł. Niestety nie mogę dać linka ponieważ jestem świeży na forum (ograniczenie przed spamem). Wystarczy wpisać w allegro "olejarka motocyklowa" i jest. Może ktoś już używał tego urządzenia?. Jeśli tak to proszę o opinie. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Blues dnia Nie 18:19, 13 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 19:09, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
ale nazwe przecierz mogles wpisac ostatecznie nr aukcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 19:13, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | ale nazwe przecierz mogles wpisac ostatecznie nr aukcji  |
ehhh... [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reno
A1
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 20:20, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mam tę olejarkę zamontowaną w mojej KLV -ce. Założona niedawno
więc dużo powiedzieć nie mogę. Wykonanie staranne, wbudowany czujnik
temperatury wpływający na dozowanie oleju. Ja do tej pory- o.k.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 20:31, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Kilka osob na naszym forum ma juz te olejarke i jak dotad pozytywnie sie o niej wypowiadali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Nie 20:46, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie o niej pisałem, ciekaw jestem opinii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:10, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Czemu nie można zmieścić wszystkiego do jednej obudowy... Można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Pon 23:06, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
czy ktoś kto używa tej olejarki za 255pln z allegro mógłby podzielić się wrażeniami jak ona się sprawuje ? Wszelkie info o plusach i minusach chętnie widziane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 23:09, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
krzychoo napisał: | czy ktoś kto używa tej olejarki za 255pln z allegro mógłby podzielić się wrażeniami jak ona się sprawuje ? Wszelkie info o plusach i minusach chętnie widziane. |
Ktoś już w tym wątku pisał o niej wcześniej. Poszukaj.
Cena jest taka, że chyba rozważę jej zakup
Zwłaszcza, że producent jest z Krakowa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Pon 23:33, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: |
Cena jest taka, że chyba rozważę jej zakup
|
no właśnie cena zachęcająca, informacje są ogólne że parę osób ma, fajnie by było jakby teraz ktoś coś więcej napisał o niej, żeby nie było ze to jakiś badziew i będzie coś co chwila się rozłączać, rozstrajać itp itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Artur 8K8
Motocyklista
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZGIERZ / k. Łodzi
|
Wysłany: Wto 11:51, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
tez zastanawiam się nad zakupem tego urządzenia, jeśli jeszcze zainteresuje się kilka osób to można spróbować wynegocjować rabat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Śro 17:06, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
dzwoniłem do sprzedawcy w celu uzyskania jakiś dodatkowych informacji o tym produkcie, dowiedziałem się, ze jest to jego produkt, sprzedaje go od połowy tego roku, sprzedał kilkanaście sztuk dopiero, jedyną reklamacją jaką miał to przepalona dioda w sterowniczku przy kierownicy.
Podał mi adres swojej strony gdzie jest trochę więcej info niż w jego aukcji allegro m.in. instrukcja montażu.
Dla mnie brzmi to wszystko zachęcająco, przez telefon miło i fachowo ale nie wiem czemu ale się waham
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 19:19, 16 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A to ja znam tego gagatka Teraz jeździ caponordem, a wcześniej latał SV650 i stąd się znamy. Nawet nie wiedziałem, że Bartek robi olejarki. Wcześniej robił podnośniki pod wahacz czy główkę ramy, później jeszcze działał jakieś kufry aluminiowe... Olejarki nie macałem osobiście, ale jeżeli jest tej samej jakości co wcześniejsza produkcja, to zdecydowanie jest warta polecenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Toomek
A1
Dołączył: 31 Mar 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Łódź
|
Wysłany: Pon 11:18, 02 Kwi 2012 Temat postu: Oliwiarka od Bartka (Wilku) |
|
|
Dzisiaj zamówiłem te oliwiarkę od Bartka wraz z montażem w Konstancinie. Jak już będzie działała i trochę przejadę to dam znać jak działa. Na razie z zebranych opinii wynika, że warto i stad moja decyzja.
Już po montażu i pierwsze 500 km zrobione Montaż zajął poniżej 3 godzin a przeprowadził go Falco z Konstancina Jeziornej - polecam ten warsztat: [link widoczny dla zalogowanych]
Przed uruchomieniem łańcuch został dokładnie umyty i wysuszony sprężonym powietrzem. Pierwsze 100 km zrobione po Warszawie. Po 50 km cały łańcuch pokrył się olejem, felga czysta, na boku opony kilka minimalnych (o,5 mm), rozmazanych kropelek oleju. Przy przebiegu 100 km od montażu nie pojawiło się więcej zabrudzeń a łańcuch tłusty Kolejne 400 km w trasie, po odpowiednim przestawieniu potencjometru z "miasto" na "trasa". Nadal żadnych zabrudzeń, felga cały czas czysta, przybyło kilka minimalnych kropek na boku opony. Łańcuch prawidłowo nasmarowany W zbiorniczku oleju (Hipol) nic prawie nie ubyło
Reasumując: jestem z tego zakupu i montażu całkowicie zadowolony i mogę polecić to wszystkim tym, którzy szukają alternatywy dla smarowania ręcznego czy sprayem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Toomek dnia Pon 13:53, 23 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Woytec
Motocyklista
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 338
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 14:06, 03 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sam jestem ciekawy jak to będzie działać... przeczytałem o niej bardzo dużo na różnych forach i znacznie przeważają opinie pozytywne w związku z tym sam zdecydowałem się zakupić to cudo... leży w pudełku i czeka na montaż który mam nadzieję uskutecznię w przyszłym tygodniu... w każdym razie wygląda bardzo obiecująco
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kitkal
A1
Dołączył: 19 Mar 2012
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:40, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Toomek napisał: | Dzisiaj zamówiłem te oliwiarkę od Bartka wraz z montażem w Konstancinie. Jak już będzie działała i trochę przejadę to dam znać jak działa. Na razie z zebranych opinii wynika, że warto i stad moja decyzja. |
Jaką zamówiłeś pojemność zbiornika na olej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Sob 1:14, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
a czemu nie zrobić sobie olejarki po prostu za pomocą odpowiedniego przekaźnika czasowego? Ja mam tak zrobione i sprawdza się wystarczająco dobrze. Chyba nie kręcicie non stop tymi interwałami czasu podawania i przestoju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Darayavahus
A2
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzkowice
|
Wysłany: Sob 16:01, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jakby tak kolega puścił nam to hurtem po 2 stówki, to może bym się skusil
No i zastanawiam się, czy dałoby radę zrobić podwójną końcówkę, tak żeby smarować od razu obie strony łańcucha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|