 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriss
A
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Pon 19:51, 10 Mar 2014 Temat postu: wymiana wydechu |
|
|
Zapytanie laika:) wiec nie zagryźć mnie prosze:P Czy da sie wymienic w K7-ce wydech na np. dominatora , bez potrzeby poźniejszych zmian i kombinacji map wtrysku itd??? czy akurat w tym modelu tak trzeba?? tam gdzies w wydech podobno jest katalizator? moze ktos juz to przerobil?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:13, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć, ja mam Dominatora w AL0 (? znaczy się 2010 rocznik), z takim kupiłem już od pierwszego właściciela. Mówił, że zabawy z wymianą trochę było, właśnie dlatego, że wymagało to przełożenia sondy lambda, wgrania innych map itp.
Mam model carbon, bardzo ładnie wyglądą, a dźwięk jest w sam raz - głośniejszy od oryginału, basowy ale nie męczący nawet na 500km wycieczce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:07, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Ja zamówiłem dziś dominatora.
Za tydzień ma byc, do K7 właśnie.
Dam znać co i jak, gdy już będzie gadał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 1:01, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Cześć, ja mam Dominatora w AL0 (? znaczy się 2010 rocznik), z takim kupiłem już od pierwszego właściciela. Mówił, że zabawy z wymianą trochę było, właśnie dlatego, że wymagało to przełożenia sondy lambda, wgrania innych map itp.
Mam model carbon, bardzo ładnie wyglądą, a dźwięk jest w sam raz - głośniejszy od oryginału, basowy ale nie męczący nawet na 500km wycieczce. |
Prawda że pięknie brzmi! PS. Masz db kilera, czy bez?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriss
A
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 8:18, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
No właśnie Sladek koniecznie daj znać jak z montażem tego cuda. I oczywiscie jakąś próbke jak gada;). A i kolejne pytanie - czy to prawda że jednak Dominatory sie szybko "wypalaja"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 9:07, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dominatory sa dosc glosne,co przy dluzszych trasach moze byc meczace (dla kierownika, pasazerki lub jadacych za Toba). Najwazniejsze (przynajmniej dla mnie), ze nie maja certyfikatu i to ogranicza podroze po takich restrykcyjnych krajach jak np Austria i Szwajcaria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 23:08, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Mam dB killeram brzmi bardzo ładnie, odnoszę wrażenie, że nie jest głośniejszy czy bardziej męczący od tych markowych. Fakt, że certyfikatów Dominatory nie mają, ale cena też jest nieporównywalna do akrapa czy leo.
Osobiście nie spotkałem się z kontrolą na motocyklu, ale na pewno jest takie ryzyko w faszystowskich krajach. Na problemy w południowoeuropejskich krajach raczej bym nie liczył.
W piwnicy leży oryginał - jak zaplanuję Szwajcarię to zrobię przekładkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gomez
A2
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 23:28, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czesc Michal zdecydowałeś się na dominatory
To ja wam powiem koledzy ze w moim 1000-u dominatory bez db killerow rozrywaly glowe ! Dokupilem killery i jest super. Co do wypalania się to wytrzymaly 2 lata. I co ? Zadzwonilem do firmy dominator, wyslalem i wymienili bebechy w ramach gwarancji . Szacun dla nich i jestem zadowolony bardzo mila obsluga. Nie są to wydechy 2 brotcher ale za tą cenę ok. Bedzie pan zadowolony pozdrowionka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 23:57, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Mam dB killeram brzmi bardzo ładnie, odnoszę wrażenie, że nie jest głośniejszy czy bardziej męczący od tych markowych. Fakt, że certyfikatów Dominatory nie mają, ale cena też jest nieporównywalna do akrapa czy leo.
Osobiście nie spotkałem się z kontrolą na motocyklu, ale na pewno jest takie ryzyko w faszystowskich krajach. Na problemy w południowoeuropejskich krajach raczej bym nie liczył.
W piwnicy leży oryginał - jak zaplanuję Szwajcarię to zrobię przekładkę |
Też oryginał leży zapakowany, zawsze się może przydać choćby przy sprzedaży. Pracowałem w Szwajcarii i powiem Wam że dość często można spotkać samochody czy motocykle z głośnymi wydechami, jedna kwestia że zapewne certyfikowane, druga że ich stać na drogie mandaty
A może ktoś coś więcej napisze na temat głośnych wydechów i ewentualnych problemach w Szwajcarii, Austrii czy jeszcze może innym kraju!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 1:00, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Długo szukałem i nie znalazłem nic do k7 z certyfikatem.
Wszystko race use only
Razem z dominatorem zamówilem db kilery.
Jak pozakladam jadę na przegląd.
Jesli moto spełni polskie normy i dostanie przeglad (po sprawdzeniu Db) będę miał głęboko w d. co na to Szwajcar czy Austriak.
Póki co obowiązuje konwencja Wiedeńska.
A w Polsce możesz mieć tlumik z rynny albo rury od kibla, ważne jedynie aby spełniał wymogi głośności. Działa to i w drugą stronę, jak masz za głośny certyfikowany wydech to i tak tracisz dowód.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sladek dnia Śro 1:04, 12 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriss
A
Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Śro 9:42, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Daj znac jak z montażem czy bedzie tylko odcięcie fabrycznego i wstawienie nowego czy raczej jakies patenty trzeba robic itd
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kriss dnia Śro 9:42, 12 Mar 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawekk
A
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 10:45, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
GryzliGT napisał: | MaG napisał: | Mam dB killeram brzmi bardzo ładnie, odnoszę wrażenie, że nie jest głośniejszy czy bardziej męczący od tych markowych. Fakt, że certyfikatów Dominatory nie mają, ale cena też jest nieporównywalna do akrapa czy leo.
Osobiście nie spotkałem się z kontrolą na motocyklu, ale na pewno jest takie ryzyko w faszystowskich krajach. Na problemy w południowoeuropejskich krajach raczej bym nie liczył.
W piwnicy leży oryginał - jak zaplanuję Szwajcarię to zrobię przekładkę |
Też oryginał leży zapakowany, zawsze się może przydać choćby przy sprzedaży. Pracowałem w Szwajcarii i powiem Wam że dość często można spotkać samochody czy motocykle z głośnymi wydechami, jedna kwestia że zapewne certyfikowane, druga że ich stać na drogie mandaty
A może ktoś coś więcej napisze na temat głośnych wydechów i ewentualnych problemach w Szwajcarii, Austrii czy jeszcze może innym kraju! |
Dwa lata temu latałem ze znajomym po Alpach (Szwajcaria, Austria, Włochy)Przed wyjazdem też trochę się obawiałem o decybele, ja mam wydech Leo ( z db-kilerem jest na granicy normy ale się mieści ) natomiast kumpel jechał H-D który na 100% przekraczał wszelkie normy hałasu. Ogólnie spotkaliśmy wiele motocykli z głośnym wydechem ale jeśli się nie przegina, nie robi tzw. przegazówek to nie ma problemu. . Raz mieliśmy kontrole drogową ale bardziej sprawdzali nas czy niczego nie szmuglujemy, dokładnie sprawdzili nasze bagaże do hałasu się nie przyczepili.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 13:04, 12 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dodam że mam na stałe włożony dB killer w wersji medium - nie wyobrażam sobie jazdy bez niego, z nim jest bardzo przyjemnie czy w mieście w korkach czy na wycieczce - w sobotę 500 km na Mazury i z powrotem bez stoperów i pełen komfort.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:06, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Dominator założony.
Filmik z wstępnego montażu - widać co i jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie bez DBkillera jest głośno - baaaardzo głośno - za głośno.
Na filmiku włożony DBkiller.
Montowałem wszystko w zasadzie sam.
Najwięcej roboty to demontaż płyty, reszta to już pikuś.
Na ten moment nie wiem czy kupił bym to drugi raz.
Zobaczę jak trochę polatam.
Dźwięk bez kilera jest super basowy, jednak za głośny.
Natomiast z kilerem cały bas jest tłumiony, jest głośniej niż fabryka ale dźwięk podobnie "nijaki".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Wto 20:59, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Czy nie lepiej i taniej zmodyfikowac tylko wydech np u EdHausta w twierdzy Modlin?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
folwar
A1
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:55, 18 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kolego sladek a skąd taki ładny kolektor? Dominator robi coś takiego? Mam końcówkę Delkevica a nie bardzo bym chciał ciąć wydech.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:42, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Kolektor jest oryginalny.
Wszyto co ładne i błyszczące przyszło w paczce od dominatora.
Dwa krótkie odcinki zostały oryginalne, cała reszta dominator.
Dober, cały myk polega na tym że w godzinę mogę powrócić do oryginalnego tłumika.
Nic, zupełnie nic nie musiałem przerabiać.
Tylko zdjąć i założyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 1:00, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
sladek napisał: | Dominator założony.
Filmik z wstępnego montażu - widać co i jak.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ogólnie bez DBkillera jest głośno - baaaardzo głośno - za głośno.
Na filmiku włożony DBkiller.
Montowałem wszystko w zasadzie sam.
Najwięcej roboty to demontaż płyty, reszta to już pikuś.
Na ten moment nie wiem czy kupił bym to drugi raz.
Zobaczę jak trochę polatam.
Dźwięk bez kilera jest super basowy, jednak za głośny.
Natomiast z kilerem cały bas jest tłumiony, jest głośniej niż fabryka ale dźwięk podobnie "nijaki". |
Nie wiem czemu się czepiasz brzmi jak motocykl. Zawsze możesz wymienić na fabryczny, ja mam bez db kilera i nic mi nie przeszkadza...
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 1:20, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Bez kilera to brzmi super
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Śro 12:15, 19 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Pisałem w moim poście - z każdą zmianą i ingerencją w wydechu musi byc przeprowadzona regulacja zaplonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 22:32, 20 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
sladek napisał: | Bez kilera to brzmi super  |
czyli co demontaż db kilera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 10:44, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
U mnie jest założony cały kompletny wydech Dominatora - nie tylko tłumik - i o nie jest to idealne rozwiązanie... bo rura od Dominatora nie ma tego elementu oryginału, który po założeniu centralki robi za "odbojnik" centralki, bez tego centralka wali do góry w wahacz...
To tak na przyszłość dla kupujących Dominatora.
Na razie zdemontowałem z powrotem centralkę, nie jest mi ona niezbędna, jeszcze nie zdecydowałem czy będę coś kombinował, bo opcje są dwie:
- założyć oryginalne rury Suzki (mam) i tylko sam tłumik Dominatora
- zlecić teściowi wykonanie na tkarce/frezarce element na wzór tego z Suzuki i potem dospawać to do rury Dominatora u dobrego spawacza od nierdzewki
Nie wiem o co Wam chodzi z tym dźwiękiem Dominatora - u mnie z dB killerem "medium" brzmi świetnie. Niedowiarków zapraszam w weekend na Gocław, możemy urządzić koncert:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GryzliGT
Maniak motocyklowy
Dołączył: 27 Sie 2013
Posty: 2389
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Aleksandrów, obok którego leży Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 22:31, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
To też pisałem że moto sladka' brzmi naprawdę dobrze, na żywo zawsze lepiej grzmi
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
folwar
A1
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:33, 21 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie jaką średnicę ma wlot do tłumika bo mam końcówkę Delkevica i może ten kolektor od Dominatora by podpasował.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
instruktor
Motonita
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łask
|
Wysłany: Wto 14:25, 22 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Dober napisał: | Dominatory sa dosc glosne,co przy dluzszych trasach moze byc meczace (dla kierownika, pasazerki lub jadacych za Toba). Najwazniejsze (przynajmniej dla mnie), ze nie maja certyfikatu i to ogranicza podroze po takich restrykcyjnych krajach jak np Austria i Szwajcaria. |
A czy ktoś tutaj na forum ma takową przeróbkę i może coś opowiedzieć
- jak dźwięk, jakie i czy wymagane regulacje, jak z przeglądem. z góry b. dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 10:44, 23 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś ma tłumik Akrapovica w nowym DL650?
Ile faktycznie można zaoszczędzić na masie? Bo masę pieniędzy to kosztuje.
W katalogu pisze -5,2kg.
Czy nie gryzie się z stelażem kufrów bocznych givi?
Widziałem fotki z stelażem i wydechem ale ciężko jednoznacznie określić odległości.
Znalazłem fajne porównanie głośności
http://www.youtube.com/watch?v=ThZ6-3TRZYc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez prostyelektryk dnia Śro 10:53, 23 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Czw 2:42, 24 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Prostyelektryk ja mam GPR-a zamontowanego on ma dwa Db kilery i jazda bez jednego jest walką a bez drugiego wogóle nie wchodzi w rachubę,szatański dźwięk i koszta były ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Sob 12:45, 26 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | U mnie jest założony cały kompletny wydech Dominatora - nie tylko tłumik - i o nie jest to idealne rozwiązanie... bo rura od Dominatora nie ma tego elementu oryginału, który po założeniu centralki robi za "odbojnik" centralki, bez tego centralka wali do góry w wahacz...
To tak na przyszłość dla kupujących Dominatora.
|
Dla potomnych - przy centralce SW Motech (lub by letko) wystarczy zamontować dodatkowy odbojnik do centralki po lewej stronie motocykla - ja dostałem taki od naszego letko, pasuje idealnie. W trakcie montażu wyszedł jednak inny zonk - rura Dominatora jest inaczej poprowadzona niż oryginał i między nią a centralkę nie mieści się... sprężyna trzymająca centralkę. Tzn. ta mniejsza wchodzi, chociaż sę ociera w czasie pracy, ale duża, główna sprężyna już nie. teraz więc mam centralkę, ale póki co na sztywno zamocowaną w pozycji "UP" do czasu znalezienia rozwiązania - cieńszej sprężyny o większej sile lub zamontowania dodatkowych sprężyn w innym miejscu. Rozwiązanie na "trytytki" na dłuższą metę mi nie pasuje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sladek
Motocyklista
Dołączył: 13 Mar 2012
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:57, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mój dominator jest do sprzedania.
Oddam wszystko jak dostałem od nich za 700 zł (koszt 879+90 dbkiler)
Niestety plecaczkowi bardzo przeszkadzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotto
A2
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:09, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
sladek napisał: | Mój dominator jest do sprzedania.
Oddam wszystko jak dostałem od nich za 700 zł (koszt 879+90 dbkiler)
Niestety plecaczkowi bardzo przeszkadzał  |
Do tysiąca?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jerresso
A
Dołączył: 27 Mar 2012
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:49, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A tak z innej beczki: po jakim przebiegu zaleca się wymianę tłumika w DL650 (2007)? Bo fabryczny wydech faktycznie momentami mógłby mieć więcej pazura, z drugiej strony nie chcę wymieniać póki coś jest sprawne/niezużyte (takie eko zboczenie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
renzooku
Motocyklista
Dołączył: 01 Lis 2012
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 21:02, 07 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
dla mnie wymiana wydechów jest bezcelowa. Ja sobie pozwoliłem w swoim tysiącu zaingerować trochę we własnym zakresie w swój wydech i mam za darmo dużo lepsze bassy od nominału.
Plecaczek zadowolony, ja też a no i miśki mi się nie przyczepią/
jerresso napisał: | A tak z innej beczki: po jakim przebiegu zaleca się wymianę tłumika w DL650 (2007)? Bo fabryczny wydech faktycznie momentami mógłby mieć więcej pazura, z drugiej strony nie chcę wymieniać póki coś jest sprawne/niezużyte (takie eko zboczenie). |
Dlaczego wymienić? Wydaje mi się że wystarczy wypalić nagromadzone dziadostwo w środku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez renzooku dnia Śro 21:04, 07 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Raptor
Motonita
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: śląskie
|
Wysłany: Pon 20:07, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Po wymianie wydechu na głośniejszy , tracimy odbojnik centralki, ja założyłem bardzo prosty z drugiej strony. Podnóżek pasażera przewiercony 4mm, żeby zbytnio nie osłabiać go i tulejka z ertalonu,/ docięta skosami do środka aby pasowała do rurki/ i śrubka M4. Odbojnik montujemy tak aby przysłaniał tylko 1/3 stopki, wtedy bez problemu naciskamy stopkę butem. Działa ponad rok.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 21:12, 12 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jak masz by letko lub sw motech to letko robi fajniejszy - jak do nowego dlo650. Ale pomysłowość godna pochwały
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 18:50, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Wczoraj na trasie Gródek n/Dunajcem -Wojnicz miałem kontrolę drogową. Po kontroli dokumentów i trzeźwości policjant wyciągnął tajemniczy instrument i stwierdził, że zmierzymy teraz czy aby za bardzo nie "warczę"..."
Pomiar przeprowadzany trzykrotnie przy połowie maksymalnych obrotów silnika (dla zaokrąglenia policjant kazał mi trzymać 5000). Wynik uśredniony to 97dB przy normie dla motocykli powyżej 125cm >> 96dB. Czyli o 1dB norma przekroczona - wydech Dominator z dB killerem tym "cichszym".
Pogadaliśmy z panem o różnych dziwnych przeróbkach motocykli, zobowiązałem się do wymiany dB killera na nowy bo stary prawdopodobnie się wypalił i pojechałem dalej...
Teraz pytanie do oblatanych - rzeczywiście z czasem dBkiller może się "wypalać" i w efekcie wydech robi się z czasem głośniejszy? Po wymianie killera będzie cichszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 19:15, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Mnie zastanawia tylko dlaczego kazal trzymac na 5000 obr.
Na tabliczce znamionowej dla V-Stroma jest 4400 obr. - ciekawe wiec ile Twoj mial przy takich obrotach.
BTW - a nie mowilem, ze nawet najcichsze Dominatory sa za glosne. Inne akcesoryjne wydechy nieposiadajace homologacji rowniez.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotto
A2
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 21:54, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Dober, tabliczka znamionowa obowiązuje przy kontroli pojazdu, ale na stacji diagnostycznej (może być na niej napisane 75 dB przy 4000 rpm i tak będą sprawdzać).
Przy pomiarach przez policję ważna jest połowa zakresu obrotów dla motocykli z zaczynającym się czerwonym polem powyżej 10k rpm, albo 5000 rpm dla motocykli z polem czerwonym poniżej 10k rpm i motocykl wtedy nie może przekraczać 96 dB.
Także w V-Stromach przy 5000 rpm powinniśmy mieć do 96 dB, bo czerwone pole zaczyna się przy 9,9k rpm.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotto dnia Nie 21:54, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dober
DeTox nie pomoże
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 3043
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pobiedziska/Poznań
|
Wysłany: Nie 22:03, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
dobrze wiedziec
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Nie 23:10, 15 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
jotto napisał: | Dober, tabliczka znamionowa obowiązuje przy kontroli pojazdu, ale na stacji diagnostycznej (może być na niej napisane 75 dB przy 4000 rpm i tak będą sprawdzać).
Przy pomiarach przez policję ważna jest połowa zakresu obrotów dla motocykli z zaczynającym się czerwonym polem powyżej 10k rpm, albo 5000 rpm dla motocykli z polem czerwonym poniżej 10k rpm i motocykl wtedy nie może przekraczać 96 dB.
Także w V-Stromach przy 5000 rpm powinniśmy mieć do 96 dB, bo czerwone pole zaczyna się przy 9,9k rpm. |
Odwrotnie. Jeżeli moc maksymalna jest osiągana poniżej 10k RPM, to mierzymy w połowie obrotów mocy maksymalnej. Jeżeli moc maksymalna osiągana jest powyżej 10k RPM, to mierzymy przy stałej wartości. Przykładowo:
Jakiś czopek wolnoobrotowy ma maksymalną moc przy 6tys obr/min, pomiar robimy przy 3tys. Jakaś szlifierka 600ccm ma moc maksymalną przy 16tys obr/min, mierzymy przy 5tys.
A że policja często nie ma pojęcia o tych przepisach, to jest jeszcze inna sprawa. Tak samo nagminne jest błędne ułożenie sonometru. Powinien być w odległości 50cm od wylotu tłumika, w poziomie z otworem wylotowym i odchylony o 45st od osi tłumika. A niektórzy gamonie niemalże mikrofon w tłumik wsadzają... Przed pomiarem głośności motocykla powinno się też zbadać głośność otoczenia. Tu akurat nie jestem pewny wartości, ale kojarzy mi się, że chyba nie można przeprowadzać pomiaru, jeśli hałas otoczenia jest większy niż 60dB. Nie można też przeprowadzać pomiarów w bezpośrednim sąsiedztwie ścian, ekranów czy innych przeszkód, które mogłyby taki pomiar oszukać.
Należy też pamiętać o błędzie pomiarowym każdego urządzenia. Najmarniej wynosi on 2%, więc wynik 97dB można sobie w buty wsadzić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Nie 23:10, 15 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotto
A2
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 14:07, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
lasooch, potwierdzam. Pokręciło mi się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 17:06, 17 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
Hałas otoczenia był powyżej 70dB, a sonometr trzymał prawidłowo jakieś 50cm od wydechu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|