|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 9:09, 21 Kwi 2010 Temat postu: Wydech sportowy DOMINATOR |
|
|
Witam
Wczoraj byłem na montaży końcówki sportowej
Krótki opis:
- wydech + dB Killer + rura łącząca z montażem
Wydech ze stali nierdzewnej, gość mi rurę łączącą wygiął i dopasował do motocykla.
Jeśli chodzi o głośność to powiem tak : od gościa wracałem bez dB Killera i muszę przyznać iż ma rasowy dźwięk V-ki )). Wszystkie oczy były zwrócone w moją stronę .
Najbardziej cieszy mnie fakt, że tłumik nie jest spawany i w razi wypadu gdzieś dalej z plecaczkiem bądź za granicę odkręcam 2 śruby + opaskę łączącą wydech z rurą kolektora i zakładam spowrotem tłumik seryjny - jakieś 10 minut dłubania )
W sobotę postaram się zamieścić jakiś filmik ).
Gość nawet dorabia całe kolektory ze stali nierdzewnej!!!
Dogadałem się z nim , że jak ktoś z Was będzie chciał zamówić to ja podjadę do niego żeby sobie wziął wszystkie rozmiary i kąt rury dolotowej,
chodzi o to żeby wysłać tłumik do odbiorcy końcowego, pozostanie wtedy fachowe obcięcie tłumika i skręcenie go opaską )
Może mnie ktoś oświeci jak wklejać fotki??????
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szymon11181 dnia Śro 23:01, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 9:29, 21 Kwi 2010 Temat postu: Re: Wydech sportowy DOMINATOR |
|
|
szymon11181 napisał: | Witam
Wczoraj byłem na montaży końcówki sportowej
Krótki opis:
- wydech + dB Killer + rura łącząca z montażem
Wydech ze stali nierdzewnej, gość mi rurę łączącą wygiął i dopasował do motocykla.
Jeśli chodzi o głośność to powiem tak : od gościa wracałem bez dB Killera i muszę przyznać iż ma rasowy dźwięk V-ki )). Wszystkie oczy były zwrócone w moją stronę .
Najbardziej cieszy mnie fakt, że tłumik nie jest spawany i w razi wypadu gdzieś dalej z plecaczkiem bądź za granicę odkręcam 2 śruby + opaskę łączącą wydech z rurą kolektora i zakładam spowrotem tłumik seryjny - jakieś 10 minut dłubania )
W sobotę postaram się zamieścić jakiś filmik ).
Gość nawet dorabia całe kolektory ze stali nierdzewnej!!!
Dogadałem się z nim , że jak ktoś z Was będzie chciał zamówić to ja podjadę do niego żeby sobie wziął wszystkie rozmiary i kąt rury dolotowej,
chodzi o to żeby wysłać tłumik do odbiorcy końcowego, pozostanie wtedy fachowe obcięcie tłumika i skręcenie go opaską )
Może mnie ktoś oświeci jak wklejać fotki?????? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szymon11181 dnia Śro 23:03, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:33, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
szymon11181 napisał: | Jeśli chodzi o głośność to powiem tak : od gościa wracałem bez dB Killera i muszę przyznać iż ma rasowy dźwięk V-ki Smile)). Wszystkie oczy były zwrócone w moją stronę |
imho nie patrzyli z podziwem tylko sie zastanawiali co za kut** wybebeszyl srodek i terroryzuje pol Pszczyny (przynajmniej ja bym tak patrzyl)
szymon11181 napisał: | Najbardziej cieszy mnie fakt, że tłumik nie jest spawany i w razi wypadu gdzieś dalej z plecaczkiem bądź za granicę odkręcam 2 śruby + opaskę łączącą wydech z rurą kolektora i zakładam spowrotem tłumik seryjny - jakieś 10 minut dłubania Smile) |
Tego nie rozumiem.... chcesz wozic ze soba oryginalny tlumik z rura w dalekie podroze?
edit:
chyba kolega nie przeczytal postu o wklejaniu zdjec.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Śro 9:34, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Śro 9:34, 21 Kwi 2010 Temat postu: Re: Wydech sportowy DOMINATOR |
|
|
szymon11181 napisał: | http://my.imageshack.us/v_images.php |
Coś nie bangla ten link.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 9:36, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wozić nie będę. Założę przed wyjazdem !!!.
A jak Wam nie gra to nie słuchać i nie czytać )
Mnie pasuje
Spróbujcie tego Linka, powinno działać :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szymon11181 dnia Śro 9:58, 21 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 11:10, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zostawiasz tą rurę taką gołą bez tych standardowych osłon dl-owych? Co na to plecaczek jeżeli czasem jeździ - nie parzy go w prawą nogę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 13:44, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
słuchałem wczoraj i faktycznie musze przyznać że sam się zastanawiam nad tym tłumikiem bo brzmi ładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 20:01, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wonski za taką kasę to nie ma się co zastanawiać. Moto musi gadać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 20:52, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no własnie ze nie bardzo. Intruder mi gadał konkretnie i juz mnei to wkurzało bo tęskniłem za spokojnym cichym dla mojej głowy przejechaniu kilkuset kilometrów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 22:05, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Zostawiasz tą rurę taką gołą bez tych standardowych osłon dl-owych? Co na to plecaczek jeżeli czasem jeździ - nie parzy go w prawą nogę? |
Powiem tak : gość jak już wspomniałem jest w stanie dorobić wszystko, przypasowaliśmy tą oryginalną osłonę tłumika w celu jej przykręcenia ale optycznie to wszystko nie pasowało do siebie - psuło cały efekt.
Na motocyklu mam zamontwane boczne stelaże pod kufry, których tutaj nie widać bo są ściągnięte do montażu tłumika. Jednakże jak są stelaże na motocyklu to ciężko będzie się poparzyć no chyba, że tam ktoś specjalnie rękę włoży ale tak samo może się sparzyć wkładając palec do wrzątka:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Śro 22:22, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ta motorek fajnie doposazony a wydech to taka tania tandeta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Śro 22:35, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | Ta motorek fajnie doposazony a wydech to taka tania tandeta |
Jakbyś zobaczył wydech to stwierdziłbyś co innego ale każdy ma prawo do swojego zdania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:50, 21 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Szymon,
Mam pytanko a dowiedziałbyś się ile by kosztowało dorobienie do 650 k7 bo ja już jakiś czas noszę się z kupnem ale mnie albo cena albo sposób montażu odstrasza...
pozdro i z góry dzięki
ice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wonski
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2009
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Czw 8:16, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
z tego co się orientuję to koszt byłby taki sam bo to nie ma znaczenia który K a co do wykonania. Oj to bys sie vpawel nieco zdziwił jak jest pospawany i wypolerowany. Szczerze mówiąc sam byłem zdziwiony jak jeszcze usłyszałem jaka cena.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Czw 23:01, 22 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ice napisał: | Szymon,
Mam pytanko a dowiedziałbyś się ile by kosztowało dorobienie do 650 k7 bo ja już jakiś czas noszę się z kupnem ale mnie albo cena albo sposób montażu odstrasza...
pozdro i z góry dzięki
ice |
Witam
Koszt tłumika do 250 zł + dB killer 50 zł.
Jeśli będziesz zdecydowany to podjadę do gościa żeby wziął ode mnie dokładne wymiary na kąt rury dolotowej i uchwyt mocowania tłumika.
Będziesz miał jeszcze wtedy podany wymiar w którym miejscu uciąć tłuki żeby wszystko pasowało na " sicher "
Wykonanie pierwsza klasa a dźwięk już w zależności od oczekiwań
ale zawsze pozostaje możliwość założenia oryginału na opasce
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Sob 13:24, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wydech wydechem a co z ustawieniem dawki paliwa? W jaki sposob chcesz wyregulowac silnik? Masz filtr KN?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:22, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
K7 ma inny wydech bardziej że tak to ujmę chory ... a żeby było śmieszniej ostatnio przywaliłem wydechem w krawężnik ... i teraz mam wgięte kolanko przedniego cylindra.
Ja mam K&N i nawet jak wymienię wydech to nie wiem czy będzie trzeba coś regulować bo wtrysk powinien mieć jakieś opcje adaptacyjne.
W ogóle to z chęcią kupiłbym kompletny układ ale to jest chory koszt.
ps. zna ktoś tłumikarza/wydechowca w wawie kto by się podjął przeróbki wydechu tak żeby można było wrócić do oryginału a jednocześnie może wyprostował albo dorobił nowe kolanko wydechu ?
pzdr
ICE
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemol
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 307
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław Trzebnica
|
Wysłany: Nie 10:07, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ice napisał: | a żeby było śmieszniej ostatnio przywaliłem wydechem w krawężnik ... |
Siet, wysoki ten krawężnik był
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ice
A2
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 83
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 10:29, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
hmm tak gdzieś z 15 cm a mi się ciut śpieszyło
Generalnie teraz potrzebuje albo kolanko wydechu albo tłumikarza żeby to wyprostował zagięcie ....
Osłony i tak nie kupie bo moja krowa i tak jest wystarczająco ciężka a ja śmigam tylko po asfalcie ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:04, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
widac na asfalcie czasami tez sie przyda... ja nie zaluje ze ja mam... no czasami, jak olej trzeba wymienic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymon11181
A2
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: Nie 12:24, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jak montujemy nowa końcówę wydechu to nie trzeba wtrysku zmieniać.
Pytałem specjalnie w SUZUKI.
Powiedzieli mi, że sonda lambda sama sobie dostroi dawkę paliwa i nie udczułem żadnych zmian odnośnie silnika.
Jezeli moto jest na gażnikach to wtedy trzeba gażniki na nowo wyregulować, chociaż też nie w każdym przypadku.
HONDA podobno daje sobie rade bez regulacji gażników.
No ale moto na wtrysku to nie dotyczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Nie 14:24, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Moto na przelotowym tlumiku ma lepsze dmuchniecie, szybciej wydala spaliny. Skoro wydala szybciej spaliny potrzebuje wiecej powietrza a jak juz dostanie powietrza trzeba zwiekszyc dawke paliwa zeby wszystko mialo rece i nogi. Wtedy zyskujemy i mamy optymalna moc i nie dlawienie sie silnika czy rowna prace.
W przypadku samej koncowki w K4 jest szansa, ze sonda rzeczywiscie zrobi robote, ale jesli dorzucilbys juz KN mozliwe, ze potrzebne by bylo strojenie.
W przypadku K7 tlumik jest wraz z katalizatorem i moto jest bardziej ''skrecone'' na nowsze normy spalin, czyli mozemy uzyskac z niego wiecej mocy po zmianie wydechu i filtra powietrza. Niestety ta operacja nie moze sie obejsc bez regulacji.. i tu sie sprawa komplikuje. Po pierwsze trzeba dorobic spory kawalek rury + koncowy tlumik. To koszt okolo 700zl w firmie Moto-wydech w Konstancinie.
No i ta meczenska regulacja, mozemy sprobowac u dielera np. w PolandPosition w Piasecznie ale panowie zapytaja sie was o PowerCommander bo to najprostrzy i bezpieczny sposob. PowerCommander to koszt 300f w UK i w to wliczona jest zaslepka sondy lambda (w Angielskim to sie zwie O2 eliminator)
Z tym, ze to i tak nie jest takie proste. Nie latwo dobrac mape optymalna na warunki suche (gorace dni) czy gdy bedzie wilgotno i bedzie padac deszcz bo wtedy moto moze nam duzo wiecej palic.
Innym rozwiazaniem jest tzw. Juice Box produkowany bodajrze przez Two Brothers Racing [link widoczny dla zalogowanych]
Dziala podobnie jak PCIII ale samemu mozna zmieniac dawke paliwa z tym, ze zaleca sie dodatkowe dokupienie jednostki Z-AFM (air/fuel mapping kit) ktora sama dostroi dawke poprzez sonde lambda, to jest osobna sonda, ktora mozna wkrecic w wydech lub jesli mamy fabryczna i wtyczka bedzie pasowac mozemy podpiac samo urzacenie odczytujace i to kolejne z 200$.. takze Juice Box jest dosc drogi i tunerzy nie maja z nim tak duzego doswiadczenia i map jak z PCIII
Teoretycznie najprostrza opcja to podpiecie tzw. Yoshimura Box, ktory jest uzywany do napraw serwisowych motocykli Suzuki. Mozna sie wpiac w komputer i podniesc dawke paliwa ale nie wiadomo jaki bedzie efekt koncowy.. i taki maly problem... jest tylko jeden taki box w Polsce hehehe takze trzeba by sie umowic i zamowic urzadzenie do danego dilera, ktory ma na wyposazeniu dyno.
Takze zmiana wydechu to nie tylko kawalek rurki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 17:15, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja też pytałem o zmianę map wtrysku przy zmianie końcówek w DL1000 (nie ma znaczenia jaki motocykl, chodzi o zmianę samych końcówek, a nie całego układu wydechowego). Mówią, że żadna ingerencja we wtrysk nie jest potrzebna, ale warto założyć filt powietrza K&N. Jak ktoś chce wdusić więcej mocy, to wtedy ma większe możliwości (wtedy - czyli ze sportowymi wydechami). W razie czego odsyłam do serwisu PP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|