|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:11, 04 Cze 2007 Temat postu: Wydech do DL650 K7 |
|
|
Witam serdecznie klubowiczów
Mam na imię Mirek, jestem młodym biker'em (stażem nie wiekiem )
Przez 2 lata ćwiczyłem się na Suzi 500F aby w styczniu tego roku dosiąść wymarzoną SUZI DL650 K7 Black-Mat.
Etap docierania moto ( zakaz przekraczania 5000 obr/min) był trudny ale teraz po przjechaniu 5000 km ( majowa trasa przez Bałkany) już wiem, że to jest właśnie to ...
Choć nie byłbym sobą gdybym nie próbował ulepszyć rzeczy doskonałej.
W tej chwili jestem na etapie poszukiwania nieseryjnego wydechu i najbliżej jestem do zakupu SEBRING'a u p. Jaskłowskiego.
Czy ktoś z kolegów ma jakieś doświadczenia w tym temacie ?
pozdrawiam,
mirko
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:23, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
OOooo tak tak wydech... niestety nie mam doświadczeń w tej materii ale... daj znać jak coś znajdziesz Sam bym sobie wymienił bo seryjny jakiś taki nijaki jest (ale to wiedzą wszyscy)...
Może zrobisz opis z wypadu jaki miałeś na DLu, zdjęcia i text.
Jak ruszy porządna stronka to zamieścimy Twój artykuł na jej łamach.
Pozdrawiam,
Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 9:53, 07 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Chętnie, podzielę się wrażeniami z trasy (muszę tylko znaleźć nieco dłuższą chwilkę wolnego czasu ...)
Jeśli chodzi o wydech, to SEBRING'a można posłuchać tutaj:
www kropka mizu.de/50_sebring/de/soundfiles/Sebring-MC/suzuki/dl650_rac.htm
pozdrawiam,
mirko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 16:47, 18 Wrz 2007 Temat postu: Re: Wydech do DL650 K7 |
|
|
Mirko napisał: |
Etap docierania moto ( zakaz przekraczania 5000 obr/min) był trudny...
|
Tylko nie mow ze udalo Ci sie dotrzec moto zgodnie z instrukcja ;). Mi nie. Moje odczucia sa takie ze 650 najlepiej jedzie miedzy 4-8 tys obr, wiec praktycznie sam sie wkrecal wyzej :)
Jak Black Mat sprawdza sie w praktyce? Nie brudzi sie bardziej niz gladki lakier?
Pozdrawiam,
Coolargol
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Sob 21:56, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Ostatnio dogadałem sie z gościem z tej aukcji: [link widoczny dla zalogowanych]
Odpisał mi że robiony tłumik do DL650 karbon 600zł, a metalowyb 400zł.
Zamówiłem metalowy bo w DL-u będzie lepiej wyglądał.
Trzeba tylko odciąć stary i dospawać LeoVince .
Sprawdzałem i orginalny LeoVince jest tylko z całym układem rur za prawie 3 tys zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zulus
A
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 22:01, 10 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Letko, jak już to wszystko spasujesz w jedną całość to daj proszę znać jak to brzmi i wygląda. A jak by Ci się udało wysłać linka z dźwiękiem to by była rewelacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 13:01, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Jak tylko to sfinalizuję.
Mam nadzieję że kultura pracy silnika na tym nie ucierpi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 13:10, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Czekamy z niecierpliwościa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 15:44, 11 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
też jestem mocno zainteresowany
rozmawiałem z tym gościem
[link widoczny dla zalogowanych]
ale koleś jakiś nijaki taki, ogólna olewka, najlepiej to kupić i o nic nie pytać ,wiec go olałem.
Koniecznie daj znać co i jak !!!!!!!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:30, 20 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Tłumik mam już w domu . Az miło spojżeć w ten otwór ok 50 mm którym mają wylatywać spaliny. Dostałem też oryginalną naklejkę Leovince. Kupiłem sam tłumik z nierdzewki z wypuszczonym króćcem którego trzeba dospawać do istniejących rurek zamiast oryginału. Trochę pracy, ale i tak będzie dużo taniej niz prawie 3 tys za oryginał Leosia.
Muszę przyznać że wykonanie jest naprewdę na wysokim poziomie i to samo stwierdził moj kolega który kupił oryginalnego Remusa twierdząc że jakośc wykonania jest rewelacyjna.
Jak będzie gadał to juz chyba się dowiem dopiero na wiosnę
Nie kupowałem karbonu bo nie podobał mi się, a gośc od którego kupiłem tez mi odradził twierdząc że V-ki maja wyższą temperaturę spalin i nie służy to karbonowi ( to jego opinia).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:38, 21 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
muszę wam powiedzieć że też mnie kusi otwrty wydech, chociaż jakoś w tysiącu te rurki które są wyglądają całkiem fajnie i chodzą też niczego sobie (czym więcej kilometrów tym lepiej), cena oczywiście jest odstraszająca ale w tym wypadku nawet nie o to chodzi, jakieś przymałe są te wydech do tysiąca co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
A1
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 14:44, 21 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Przymałe? hmmm... bo ja wiem? Akrapy ładnie grają i to się liczy, poza tym parę kilo mniej. M
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 14:56, 21 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Buber dl 1000 napisał: | muszę wam powiedzieć że też mnie kusi otwrty wydech, chociaż jakoś w tysiącu te rurki które są wyglądają całkiem fajnie i chodzą też niczego sobie (czym więcej kilometrów tym lepiej), cena oczywiście jest odstraszająca ale w tym wypadku nawet nie o to chodzi, jakieś przymałe są te wydech do tysiąca co o tym sądzicie? |
Niby mówią, że "symetria jest estetyką głupców"...
...ale dwie rury w tysiącu jakos dostojniej wyglądaja
pozdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:47, 22 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
ja tylko dywaguję i pytam o waszą opinię, bo grają b. fajnie i pare kilo mniej a po założeniu kuferków to i tak nic nie widać. ale jak to zwykle bywa człowiek siedzi patrzy na swą miołość i może by coś i ulepszył a spiepszyć nie chce siedzi i gdyba no wiesz jak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 17:31, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Kupiłem sam tłumik z nierdzewki z wypuszczonym króćcem którego trzeba dospawać do istniejących rurek zamiast oryginału. Trochę pracy, ale i tak będzie dużo taniej niz prawie 3 tys za oryginał Leosia.
|
źle że trzeba ciąć rurę oryginalnego tłumika.
najlepiej byłoby rozkręcic w fabrycznym miejscu łączenia.
Letko, a nie pytałeś czy koleś może zrobić również rurę do łącznika.
moze byc problem ze spawaniem bo króciec jest z kwasówki a rura w dl-u tak jakby epoksydowana,choc mogę sie mylić.(moto stoi w magazynie i nie chce mi się sprawdzać
ciekawi mnie też kwestia estetyki.
no bo jak by nie patrzeć bedzie to łączenie czarnej rury z inoxem nowego wydechu,no i te spawanie
no i jak sprawa z nagrzewaniem sie puszki.(w oryginale jest osłona)
Ciekaw jestem jak widzisz te sprawy
czy w puszce masz ucho do zamocowania czy opaskę.
pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 21:12, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
slajder napisał: |
źle że trzeba ciąć rurę oryginalnego tłumika.
najlepiej byłoby rozkręcic w fabrycznym miejscu łączenia.
Letko, a nie pytałeś czy koleś może zrobić również rurę do łącznika.
moze byc problem ze spawaniem bo króciec jest z kwasówki a rura w dl-u tak jakby epoksydowana,choc mogę sie mylić.(moto stoi w magazynie i nie chce mi się sprawdzać
ciekawi mnie też kwestia estetyki.
no bo jak by nie patrzeć bedzie to łączenie czarnej rury z inoxem nowego wydechu,no i te spawanie
no i jak sprawa z nagrzewaniem sie puszki.(w oryginale jest osłona)
Ciekaw jestem jak widzisz te sprawy
czy w puszce masz ucho do zamocowania czy opaskę.
pozdro |
No to zmuś sięi zobacz jak oryginał wygląda.Właśnie dlatego że jest tam taka plątanina rurek Leo chce tyle kasy.
Spaw będzie widać tylko ten przy tłumiku bo ten drugi będzie schowany za osłoną (tą z tworzywa) rury dolotowej do tłumika.
Postaram się ten kawałek między tłumikiem a rurą dolotową załatwić z nierdzewki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 22:30, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
No to zmuś sięi zobacz jak oryginał wygląda. |
prosisz o zbyt wiele
jeśli mogę wtrącić to myslę że lepiej by wyglądało skręcenie na cybant króćca tłumika z rurą (nacina się rurę i uszczelnia masą lub matą grafitowa lub azbestową ewentualnie można na "fachowe spięcie"-miałem takie przy r6 )
[link widoczny dla zalogowanych]
a spaw zostawic tylko pod osłoną
rzucam takie sugestie,bo widziałem wydech inox firmy "monti" w afryce z samym króćcem około 5 cm przyspawanym do czarnej rury i wyglądało żeby nie użyć słowa na ch ,kaczo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 23:36, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Slajder a może by tak cały układ wydechowy a nie tylko końcówke wydechu.
Wtedy jest większy sens. No i oczywiście mapy zapłonu zmienić i mamy parę kucy więcej i wygładzona charakterystyka silnika. No cóż ale koszta lecą do góry wtedy. Natomiast jak bedzie dobrze spaw zrobiony to nie bedzie go aż widać i będzie cacy. Co do azbestu to... to jeździj wtedy za mną a nie przedemną ja tam tego dziadostwa niechcę wdychać (to tak na marginesie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:58, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: | to jeździj wtedy za mną a nie przedemną . |
jeżdżenie przedemną wymaga niestety dużej wprawy,szybkości i refleksu
natomiast u nie chodzi juz o koszty, bo można mieć dl 650 ,a można dołożyć do zakupu jeszcze 10000 pln do dl 1000 i bedzie sie miało gorszy motocykl
intencją moich przemyśleń jest to, aby dokładając niewielkie pieniażki zrobić coś fachowo i zarazem estetycznie.
wydech letka oglądałem na allegro.Jest fajny wieć warto się postarać.
sam jestem ciekaw jak to kolega zrobi.
a może będziemy mieli okazję porównać swoje wykonanie bo sam się przymierzam do tematu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:04, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No to w końcu doczekałem się mojego wydechu
Tutaj wygląd ogólny i jakość wykonania puszki tłumika
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Dorobiony wieszak z nierdzewki
[link widoczny dla zalogowanych]
Widok z tyłu
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu widać połączenie z oryginalnym(fabrycznym) układem wydechowym.
Przewężenie widoczne po lewej stronie pręta stelaża kufrów to miejsce spawu zapolerowane(niewidoczne gołym okiem)
[link widoczny dla zalogowanych]
Piękny przelotowy otwór o średnicy 50mm
[link widoczny dla zalogowanych]
Gość dołożył mi oryginalny dyfuzor wytłumiający dzwięk który powoduje że brzmienie jest bardzo przyjemne basowe ale niesłyszalne (niemęczące) w czasie jazdy tak jak na oryginalnym wydechu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak to wygląda przykręcone jedną małą śrubką od dołu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dżwięk wydobywający się z tłumika (podróbka LeoVinca) jest piękny basowy i dość głośny aczkolwiek niemęczący. Najwięcej frajdy jest przy schodzeniu z obrotów. Ten bulgot pieści słuch aż miło.
Nie zamieszczam żadnego filmiku ponieważ nie odda on tego co naprawdę wydobywa się z końcówki wydechu
Całość wraz z montażem kosztowała mnie 550 zł (tłumik 400zł a montaż 150) Dodam że nie musiałem nawet kiwnąć palcem przy montażu.
Zainteresowanym podaję telefon do gościa u którego kupiłem tłumik:
Rafał kom 693 348 690.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 22:54, 17 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 22:57, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmniejszyłem foty myślę że teraz się otwierają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 23:34, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Pięknie się prezentuje, a pewnie jeszcze piekniej gada. Gratulacje letko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Wto 23:51, 17 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
całkiem całkiem ten wydech, a tak z innej beczki zapytam ranty na felgach malowane są na niebiesko czy to naklejka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 8:10, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
marcin2 napisał: | a tak z innej beczki zapytam ranty na felgach malowane są na niebiesko czy to naklejka? |
Naklejka ale trzyma bardzo dobrze myję myjką ciśnieniową i nic się nie dzieje.
Nie kleiłem tego sam tylko kolega który robi reklamy. Zajęło mu to 15 min. Kół nie odkręcałem. Uważam że każdy w swoim fachu (zawodzie) robi najlepiej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 8:13, 18 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 9:49, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No pięęęęęęęękny
Skąd ten wykonawca jest ? Czy jeśli by mu zlecić telefonicznie wykonanie identycznego wydechu jak Tobie, to poradziłby sobie bez przymiarek ?
pzdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 11:37, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ladzior napisał: | No pięęęęęęęękny
Skąd ten wykonawca jest ? Czy jeśli by mu zlecić telefonicznie wykonanie identycznego wydechu jak Tobie, to poradziłby sobie bez przymiarek ?
pzdr,
ladzior |
Myślę że nie będzie problemu. On te puszki zatłacza sam a komponenty do produkcji kupuje gotowe.
Ja znalazłem go na Allegro nie pamiętam nicku ale zadzwoniłem do niego z pytaniem czy do DL-a ma taki tłumik i dogadaliśmy się bez problemu.
Myślę że ta puszka to jest uniwersalny tłumik którego można dopasować do różnych modeli ale jak kupowałem to pytałem konkretnie o tłumik do DL-ki. Ten łącznik między puszką a oryginalnym układem dorobił gość który go montował. Miał także karbonowy za 600zł ale mnie się bardziej podoba z nierdzewki.
Nie zauważyłem, ani przyrostu, ani spadku mocy poza przyrostem przyjemności jaka dopływa do mojego zmysłu sluchu Tylko zabawa manetką może zaowocować większym spalaniem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ladzior
A
Dołączył: 18 Paź 2007
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 12:11, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Ten łącznik między puszką a oryginalnym układem dorobił gość który go montował. |
Aaaaa, czyli dwie różne osoby.
A czy w takim razie obejma z zawieszką wchodzi w skład tłumika czy to też wykonywał spawacz-dopasowywacz ?
Kurde, z jednej strony marzy mi sie coś basowego, z drugiej czasami dochodzę do wniosku, że i ten org. tłumik całkiem dobrze gra :/
pzdr,
ladzior
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 14:31, 18 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ladzior napisał: | Aaaaa, czyli dwie różne osoby.
A czy w takim razie obejma z zawieszką wchodzi w skład tłumika czy to też wykonywał spawacz-dopasowywacz ? |
Tak ale tylko ten krótki kawałek. Obejma trzymająca puszkę jest w kpl. tylko ją z jednej strony trzeba wuprostować ale to już jest pikuś.
I tak się opłaca zawsze znajdzie się fachowiec który Ci pomoże.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KD
Motocyklista
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 21:52, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie,
czy ktoś może coś wie na ten temat
[link widoczny dla zalogowanych]
znalazłem w Niemcach kompletny Leo za niecałe 2 tys. w sklepie kosztuje prawie 3. Może ktoś tam coś kupował lub ma doświadczenie z montażem tegoż tzn. czy to kompletny układ (nie znam niemieckiego).
Pozdr
KD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 12:34, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Komplettanlage (kompletny zestaw)
Na zdjęciu widać że to komplet razem z rurami przekręcanymi do cylindrów. Cena też wskazuje na to że to cały komplet.
Jednak za tą kasę można wyposażyć 5 motocykli w tłumiki takie jaki ja zamontowałem
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 16:53, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
Jednak za tą kasę można wyposażyć 5 motocykli w tłumiki takie jaki ja zamontowałem
Pozdr. |
ale skąd wziąć kasę na 5 motocykli?
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 21:56, 11 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ha !!
Ja mam tylko jeden, a i tak muszę kombinować jak koń pod górkę
Dlatego wybrałem opcję za dużo mniejsze pieniądze, a osiągi (oprócz dźwiękowych) ani się nie poprawiły ani pogorszyły (przynajmniej ja tak to odbieram)
Pozdrówki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:04, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A nie ma przypadkiem w ofercie którejś firmy końcówki wydechu dedykowanej do DL-a? Nie to żebym się czepiał, ale zastanawia mnie ta "rzeźba" ze spawaniem jakiejś końcówki do orginalnego układu wydechowego, bo gdyby chcieć powrócić do orginalnego tłumika to dupa zbita. Widziałem w SV 650 kakiś akcesoryjny tłumik, niestety nie pamiętam jaki. Wrażenia akustyczne przy odkręcaniu rolgazu były nie do opisania, jak z jakiejś dobrej litrówki a nie 650, aż w bebechach mrowiło!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 8:33, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
P.S. To chyba był DEVIL, a jak wiadomo SV ma ten sam silnik co DL.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolodziejskim
A2
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieniewice, k.Błonia
|
Wysłany: Śro 13:05, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tak z czystej ciekawości... no może i zazdrości porozglądałem się dzisiaj za oficjalnymi tłumikami... ceny - Leo 2600 - 2900, Sebring 1400 - 1600... i też trzeba ciąć i dostosowywać... a tłumiki są dedykowane... no i kicha... powrotu nie ma...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:33, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No to ładnie... Pozostaje ciąć i spawać, ale wydaje mi się to trochę niezgodne z ogólnie pojętą sztuką wojenną. Dlaczego nie może być tak jak w "szlifierkach" - ściągasz jedną końcówkę i zakładasz drugą??!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:23, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
witam, na ebay.de znalazłem takie coś..
[link widoczny dla zalogowanych]
550 Euro (wraz z wysyłką), przy kursie 3.30 PLN daje nam 1815 PLN za kompletny wydech do DL650.
Dla ciekawości nówki końcówki Leovince na ebay do DL1000 kosztują w granicach 400 Euro.
Mam zamiar zamówić takowe do mojego 1.0 ale nie wiem czy trzeba przeregulować wtrysk?
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:41, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Ciekawe tylko czy jest tam gdzie sondę lambda wkręcić!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 21:49, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jesli jest to faktycznie produkt leo vince to jest miejsce na wkrecenie sondy. zdjecie jest male a srednica sondy jakies 10mm moze sie myle, wiec ciezko dostrzec to miejsce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:12, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Pewnie tak jest, ale pozostaje jeszcze kwestia przestrojenia wtrysku, obawiam się że to może się okazać konieczne przy wymianie całego układu wydechowego. Przy okazji, ciekawe jak wygląda sprawa np. filtra K&N. Wiadomo że na mniejsze opory ssania i większą przepustowość, więc też pewnie nie obędzie się bez grzebania w mapach zapłonu. Ktoś coś wie na ten temat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 0:29, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dołączam się do pytania odnośnie filtra K&N, interesuje mnie też to czy przy zmianie końcówek w litrze konieczna będzie zmiana mapy zapłonu? czy ktoś zmieniał, jakie są efekty po zmianie końcówek ? pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 9:29, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
generalnie jesli zmienia sie sama koncowke wydechu na przelot to zazwyczaj nie trzeba grzebac przy wtrysku(!) nie przy mapach. chodzi o ustawianie mieszanki paliwa z powietrzem a nie zmiana czestosci oraz objetosci i czasu wtrysku.
ale do rzeczy, jak wyzej, sama koncowka zazwyczaj nie wymusza zmiany mieszanki, cały uklad- raczej zawsze trzeba sie bawic a juz wogole zmiana dolotu i wydech wiaze sie z dostrajaniem mieszanki. do tego jest jeszcze smieszna rzecz w postaci tych cholernych airboxow ktore powoduja ze moto jedzie zajebiscie lub jakos dziwnie, w zaleznosci od temperatury i wilgotnosci powietrza.
Ale juz jak sie bawic to moze przy tego typu modyfikacjach warto pomyslec nad power-commanderem zawsze to okolo 7-12% mocy wiecej, a tak przy okazji kompletny uklad wydechowy leo vince'a dodaje 4 koniki(dl650k7), pare misiecy temu znajomy załozył leorure kpl i pojechalismy na hamownie. oczywiscie wtrysk zostal wyregulowany, po zmianie calego ukladu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 9:32, 15 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 10:01, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A gdzie znajomy regulował wtrysk? w serwisie suzuki? pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 11:23, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki! Jednym słowem lepiej sobie odpuścić bo na przyroście mocy mi nie zależy a wydać kupę kasy na sam układ wydechowy, power commander i potem jeszcze na hamownię, dla samych doznań akustycznych nie ma sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 11:32, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tak w polandzie robil synchro i regulacje, a co do przyrostu mocy to fakt ze duzo nie dostal ale czuje sie troszke nizej moment i dalej pali nieduzo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:53, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | tak w polandzie robil synchro i regulacje, a co do przyrostu mocy to fakt ze duzo nie dostal ale czuje sie troszke nizej moment i dalej pali nieduzo. |
Ile zapłacił za regulacje itp.??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 17:16, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nie pamietam ale ogolnie za przeglad po 10 czy 12kkm z synchro plus reg i inne pierdoly zaplacil 530peelenów. Hamownia w VTG 200pln i tez chyba bo niepamietam;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 1:55, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięx!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 15:43, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Witam
Ja w swoim Dlu 650, 2 miesiące temu wymieniłem układ wydechowy na nowy cały układ sebringa z tłumikiem twister. Później wymieniłem seryjny filtr na filtr K&N.
Układ mam bez katalizatora.
Moto na każdym biegu jedzie nie porównywalnie ze standardowym wydechem. Jesli chodzi o dzwięk to jest naprawdę mega zaje*isty, zwłaszcza jak się wyjmie końcówkę.
Zanim kupiłem ten wydech chodziłem sporo czasu za tymi wydechami i porównywałem Sebringa z Leo Vinci i Devilem (podkreślam że były to całe układy wydechowe i miałem okazję posłuchać każdego) i muszę powiedzieć że Sebring najbardziej przypadł mi do gustu dlaczego:
1. fajnie wygląda układ z tym tłumikiem porównując go z Leo i Devil. Sam tłumik jest idealnie dopasowany nie za duży nie za mały. Leo Vinci generalnie trochę nie pasuje wielkością do Dla 650 zresztą to nie jest tylko moja opinia ale wielu innych osób,
2. Dzwięk Sebringa jest moim zdaniem najfajnieszy porównujac go z Leo i z Devilem (gruby basowy)
3. Sebring gwarantuje przyrost mocy (wykresy itd) , Leo też gwarantuje ale jeśli chodzi o Devila to nigdzie nie dostanie się wykresu ile ewentualnie ta moc wzrośnie, nawet od producenta - rozmawiałem.
Naprawdę polecam wydech Sebringa. Na początku długo się zastanawiałem nad jego kupnem bo jest to spory wydatek ale teraz nie żałuję. Zawsze jak odpalam moto jest ogromny banan na mojej twarzy. Jak ktoś zamierza jeździć moto klika lat warto wymienić seryjny układ. Podkreślę jeszcze raz iż przyśpieszenie na każdym biegu jest nie porównywalne z seryjnym układem. Mój układ jest jeszcze bez katalizatora (był tańszy) także ma jeszcze większa wikse.
pozdrawiam
Sed
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:00, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Sed napisał: | Witam
Ja w swoim Dlu 650, 2 miesiące temu wymieniłem układ wydechowy na nowy cały układ sebringa z tłumikiem twister.
...
....
Sed |
Chyba mowa o Leo Vince (nie Leo Vinci).
Możesz podjechać i pochwalić sie na spotkaniu?
Był kiedyś kolega na k4 i miał Leo Vince - bardzo miłe dla ucha wrażenia.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|