|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekzz
A1
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sanok prawie Bieszczady
|
Wysłany: Wto 19:07, 11 Lut 2014 Temat postu: Stopka centralna dl 1000 wymiary |
|
|
przymierzam się do zrobienia stopki centralnej lecz nie mogę się nigdzie natknąć na wymiary podstawki czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gomez
A2
Dołączył: 26 Sty 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:07, 11 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
piszę się na drugą jak już wykonasz !!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Śro 0:57, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
A ja podepnę sie i prosze o wymiary centralki do 650 !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 19:33, 12 Lut 2014 Temat postu: Re: Stopka centralna dl 1000 wymiary |
|
|
darekzz napisał: | przymierzam się do zrobienia stopki centralnej lecz nie mogę się nigdzie natknąć na wymiary podstawki czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc? |
Jak zrobisz w kosztach niższych niż akcesoria to będzie z kategorii cudu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekzz
A1
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sanok prawie Bieszczady
|
Wysłany: Śro 21:44, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Nie za bardzo rozumie co masz na myśli "niższy niż akcesoria"...?
Stopka nie ma być dla mnie lecz dla znajomych z klubu, ja jak pisałem w przywitalni latam na Viaderku i do niego robiłem stopkę więc aby nie być goło słownym podam jak to się ma :
wypalenie laserem elementów z blachy tj: łapy mocujące, wzmocnienie stopki, i dwa drobne elementy 70 zł
rura grubościenna na stopkę 30 zł
toczenie sworzni 30 zł
śruby mocujące, podkładki nakrętki sprężyna dystanse 40 - 50 zł
spawanie 70 zł
malowanie proszkowe 40 zł
więc około 300 zł (w tym czteropak)ceny i tak lekko zawyżone
Więc 400 zł do odsprzedaży to myślę iż rozsądna cena..!?
W porównaniu do stopek akcesoryjnych np sw m...bo myślę iż o to chodzi zostaje na fajną wycieczkę.
W wiaderku jest większy problem bo łapy są bardziej skomplikowane motocykl cięższy a co najgorsze stopka nie jest symetryczna (mocowanie sworznia w bloku silnika, a co za tym idzie łap nie jest w jednej linii z kołem, nóżka jest krzywa ...!
I dodatkowo trzeba było robić przyrząd do spawania.
Ps dlatego potrzebuję wymiaru wysokości stopki i szerokości w dolnej części ewentualnie fajnie by bylo mieć przybliżone wymiary łapek mocujących.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez darekzz dnia Śro 21:48, 12 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 23:49, 12 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
darekzz
Jak pewnie się orientujesz (a może nie?) zrobiłem "parę" centralek do DL650. Przymierzałem się także do centralki do DL 1000. Kupiłem wzór w Niemczech i ze względu na koszty wykonania oprzyrządowania, miedzy innymi przyrządu do gięcia rury grubościennej oraz małe zainteresowanie kupnem (po prostu 650'tek było i jest więcej na rynku) zrezygnowałem .
darekzz napisał: | ceny i tak lekko zawyżone
Więc 400 zł do odsprzedaży to myślę iż rozsądna cena..!?
W porównaniu do stopek akcesoryjnych np sw m...bo myślę iż o to chodzi zostaje na fajną wycieczkę |
Ja sprzedaję centralki po to, żeby zarobić, nie dla idei i koleżeństwa, a moja cena niewiele odbiega od proponowanej przez Ciebie więc proszę nie opowiadaj, że chcesz robić to tylko dla znajomych.
darekzz napisał: |
W wiaderku jest większy problem bo łapy są bardziej skomplikowane motocykl cięższy a co najgorsze stopka nie jest symetryczna (mocowanie sworznia w bloku silnika, a co za tym idzie łap nie jest w jednej linii z kołem, nóżka jest krzywa ...!
I dodatkowo trzeba było robić przyrząd do spawania. |
W DL małym czy wielkim stopki też nie są symetryczne. A przyrząd do spawania jest normą, żeby wszystkie centralki miały jednakowy wymiar.
W DL 1000 nóżka też jest wygięta i dlatego zrezygnowałem.
darekzz napisał: |
Ps dlatego potrzebuję wymiaru wysokości stopki i szerokości w dolnej części ewentualnie fajnie by bylo mieć przybliżone wymiary łapek mocujących. |
Kup oryginał i skopiuj jak chcesz zarobić to coś trzeba włożyć, a nie tylko iść na łatwiznę.
Życzę powodzenia w produkcji.
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Czw 10:28, 13 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 20:04, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Do zrobienia jednej sztuki wystarczy materiał ze złomowiska, zamiast gięcia rury można ją podciąć i zespawać albo giąć w imadle po podgrzaniu palnikiem.
Oczywiście to "manufaktura" ale jak ktoś się uprze (i nie musi kupować spawarki ) to koszt zamknie się nawet w 150 zł.
Oczywiście nikomu za 150 zł nie robiłbym .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekzz
A1
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sanok prawie Bieszczady
|
Wysłany: Czw 20:49, 13 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Miałem pozostawić bez komentarza ale nie... nie lubię jak ktoś czyta (ale tylko miedzy wierszami )
letko napisał: |
Ja sprzedaję centralki po to, żeby zarobić, nie dla idei i koleżeństwa, a moja cena niewiele odbiega od proponowanej przez Ciebie więc proszę nie opowiadaj, że chcesz robić to tylko dla znajomych.
Kup oryginał i skopiuj jak chcesz zarobić to coś trzeba włożyć, a nie tylko iść na łatwiznę.
Życzę powodzenia w produkcji. |
Wyobraź sobie że są jeszcze ludzie którzy chcą coś zrobić dla innych i na dodatek bezinteresownie..!
Wycenę nie wiem czy zauważyłeś a może nie chciałeś, podałem dla Varaderki i tam nie poszedłem na "łatwiznę" tylko także kupiłem oryginał do skopiowania bo też chcę na tym zarobić, a przy okazji zrobić dwie do dl-1000 NIE DO SPRZEDAŻY.
Wycena jak zauważyłeś "lekko" przesadzona lecz przy twojej kalkulacji też by daleko nie zajechał ( bo malowanie to rzeczywiście 18 zł od kompletu ale stopkę trzeba dowieść i odebrać a to 30 km za jednym zamachem a na wodzie nie pojedzie) i tak kilka razy.....
Ja nie spawam, nie toczę, nie maluję daję zarobić też innym bo nie mam na to czasu a że wiem iż 600-800 zł to ból to można spróbować coś z tym zrobić (nieraz bez interesownie ).
A forum jest po to aby zadawać takie pytania i liczyć na pomoc braci motocyklowej (tak jest na forum Varadero) i tu w przywitalni zapewniono mnie iż tym bardziej... czyżby nie!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StavroS
A2
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Góra Kalwaria vs Ciechanów
|
Wysłany: Wto 0:47, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Od jakiegoś miesiąca chodzę z zamiarem zrobienia centralki do swojego litra. Sam osobiście nie potrafię spawać i wyginać ale od czego ma się dobrodziejstwa natury w postaci kolegów z tego typu umiejętnościami? Postanowiłem w pierwszej koleności, że zamiast wywracać moto do góry kołami zakupie glinkę w sklepie papierniczym i wykonam odcisk uchwytu przy silniku. Braciak w autokadzie zwymiaruje mi uchwyt i pozostanie mi cięcie w płytce stalowej przy pomocy laserka. Materiał pozyskałem od kolegów z działu technicznegow w mojej firmie. Reszta (rurki gruboscienne zostaną zakupione w pobliskim składzie z tego typu pierdołami). Tuleje i dystanse również wykaja chłopaki ode mnie z pracy. Reszta to wolny weekend i czteropaczek u znajomego ze spawarka i będziemy improwizować. Mam nadzieję że za jakiś miesiąc pogoda dopisze i będę mógł wystawić Suzi żeby podjechać do kolegi u którego będę wykonywał pierwsze przymiarki. Na koniec zostnie mi ocynk i po sezonie malowanie proszkowe.
Darekzz. Jak projekt będzie gotowy to z chęcią podzielę się doświadczeniem i czym kolwiek zechcesz ( oczywiście w granicach zdrowego rozssadku ) chyba że któryś z życzliwych kolegów posiadających już takowe urządzenie, znajdzie wolną chwilkę zeby podzielić się info o wymiarach.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez StavroS dnia Wto 0:49, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekzz
A1
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sanok prawie Bieszczady
|
Wysłany: Wto 18:01, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Już za tą glinkę browar Ci się należy (mojej córci zginęła dziś modelina )
Myślę iż właśnie dla takich odpowiedzi jak powyżej istnieją nasze fora!
StavroS, ja w pierwszej kolejności muszę uporać się (dokończyć) stopkę do "naszych" Varaderek, a jak skończę to zabieram się za Dl- ki kumpli.
Więc gdyby się jednak okazało iż wyprzedzę Cię w pracach to podzielę się swoimi spostrzeżeniami .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdidoc
Motocyklista
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 18:16, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Mogę potwierdzić to, co letko napisał. Tą wzorcową niemiecką stopkę (sw...) odkupiłem od Niego, założyłem, i do dzisiaj nie żałuję. Montaż to była czysta przyjemność, wszystko pasowało. Moto stawia się na centralce po naciśnięciu bocznej dźwigni końcem buta. Z kuframi jest ciężej bo zawieszenie nieco siada. Co do samej centralki to mogę powiedzieć, że nie podjął bym się jej skopiowania. Jest asymetryczna, jakby "pogięta". Myślę, że jakimś pomysłem (alternatywą do zakupu nowej podstawki) jest znalezienie zniszczonego silnika do DL 1000 i wykrzystanie jego dolnej części (karteru) jako rzeczywistego wzorca do wykonania (przypasowania) każdej kolejnej robionej podstawki. Potrzebny byłby tylko promień zmierzony w akcesoryjnej (z osi podparcia do końca nóżek). Takie tam moje wymysły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:09, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Potrzeba by było by ktos kto posiada takową stopke ja pomierzył i podał wymiary, ludzi którzy mają jak i gdzie zrobia ja sobie sami za o wiele niższe koszty. Wiem że oferowane przez Letko rzeczy są super lecz, chce kupować gotowca, wole sie pobawić, więc prosze o jakies wymiary jesli ktoś posiada, z resztą sobie poradze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:34, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystkim którzy chcą się "bawić" w samodzielne robienie stopki do "tysiąca" napisze po raz kolejny i ostatni - wystarczy zakupić stopkę do GSF Bandit (cena na allegro ok 40 zł ) poddać ją "modyfikacji" która trwa 20-30 min. i już mamy centralkę do "tysiąca".
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Wto 21:35, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekzz
A1
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sanok prawie Bieszczady
|
Wysłany: Wto 22:09, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Valdidoc napisał: | Myślę, że jakimś pomysłem (alternatywą do zakupu nowej podstawki) jest znalezienie zniszczonego silnika do DL 1000 i wykrzystanie jego dolnej części (karteru) jako rzeczywistego wzorca do wykonania (przypasowania) każdej kolejnej robionej podstawki. Potrzebny byłby tylko promień zmierzony w akcesoryjnej (z osi podparcia do końca nóżek). Takie tam moje wymysły. |
Myślę iż silnika to aż nie trzeba bo kształt blachy mocującej jest znany rozstaw śrub mocujących, sposób opisany powyżej,
otwór na sworzeń, a dalej myślę iż na zasadzie prób i błędów dopasować stopkę. W varadero stopka jest także "krzywa" ale widziałem także samoróbkę prostą z jedną nogą ugiętą na bok.
Przyrządu nie ma sensu robić bo to nie produkcja.
Pietia zapomniałem o twoim PW sorki, może podzielisz się swoimi modyfikacjami na forum czekamy z niecierpliwością.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 23:10, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Naprawdę nie ma sensu najmniejszego bawienie się w robienie od "zera" centralki,w wielu modelach Suzuki centralka jest montowana jak w "tysiącu" choć rozstaw (nazwijmy umownie)"ramion" jest różny,wystarczy przeciąć pręt mocujący te dwa ramiona i poszerzyć rozstaw (dopasowując do wymiaru w "tysiącu") , i to na tyle. Jak wspomniałem centralka od Bandita kosztuje na allegro ok 40 zł ,przy zakupie musicie zwrócić uwagę aby były wszystkie elementy (sprężyny ,tulejki,śruby) . Ja mam osobiście centralkę z Bandita 600, użytkuję już 4 -ty rok. Oczywiście centralka jest asymetryczna.
Każdy "ślusarski zdolniacha" w przypadku napotkania jakiegoś problemu,na pewno sobie z nim poradzi no i ceeeena jest magiczna.
Od razu nadmieniam że nie ma to zastosowania do 650 gdyż tam mocowanie "centralki" jest zupełnie inne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Wto 23:17, 18 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darekzz
A1
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sanok prawie Bieszczady
|
Wysłany: Sob 8:25, 15 Mar 2014 Temat postu: Re: Stopka centralna dl 1000 wymiary |
|
|
express napisał: | darekzz napisał: | przymierzam się do zrobienia stopki centralnej lecz nie mogę się nigdzie natknąć na wymiary podstawki czy mógłbym liczyć na czyjąś pomoc? |
Jak zrobisz w kosztach niższych niż akcesoria to będzie z kategorii cudu. |
Co by nie być gołosłownym a cena mniej niż 1/2 :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siv
A2
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:37, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witam Towarzysze
Widzę że temat umarł w butach dlatego chciałem go reanimować na ile to możliwe...
Chodzi o projekt stupki centralnej do dl 650 :wymiary rurek, geometria elementu montowanego do ramy miejsca spawów ( może być skan rysunku technicznego)
Mam zaplecze warsztatowe wiec na pewno dam radę
W rewanżu mogę wspomóc dxf'ami do :
- osłona pod silnik
- uchwyt do navi
Pozdrawiam i liczne na szybką odpowiedź bo sezon już w połowie:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 21:40, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ten temat dotyczy 1000.
Stopki do 650 są w innym temacie. Poszukaj nieco.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siv
A2
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 21:55, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wzkazówkę nie przyłożyłem się
Ale kto pyta nie błądzi , myślałem że różnicy nie będzię w tej kwestii mały z dużym...
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 21:57, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Siv napisał: |
, myślałem że różnicy nie będzię w tej kwestii mały z dużym...
|
Jest różnica i to spora.
Jakby były takie same to Letko by miał dodatkowych klientów na swoje wyroby.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Siv
A2
Dołączył: 29 Mar 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 22:11, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mocowanie do ramy może być inne ale reszta powinna być dublem , tak na oko z mechanicznego ptk.widzenia , czyli dłudości rurek i kąty spawania, bo perześwit powinien być podobny : Mały kontra Duży ...
Inaczej powiem na pewno da się zerobić z Dużego na Małego:-)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ognistypodmuch
A1
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 22:02, 26 Sie 2014 Temat postu: stopka |
|
|
czy coś takiego po przeróbkach bedzie pasowało ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 9:39, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Czy ta stopka z DL 650 będzie pasować do DL 1000 K6 ? Wg. tego sprzedawcy tak a ja czytałem, że stopki z 650 i 1000 są różne.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 23:10, 26 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Nie będzie. Są różne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
s3R
A1
Dołączył: 23 Paź 2014
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Południe
|
Wysłany: Nie 23:37, 21 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
A opisał gdzieś ktoś tą przeróbkę stopki z bandita ?
Albo fotkę trzasnął ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mark.v
A1
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Wto 23:09, 14 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Pietia napisał: | Naprawdę nie ma sensu najmniejszego bawienie się w robienie od "zera" centralki,w wielu modelach Suzuki centralka jest montowana jak w "tysiącu" choć rozstaw (nazwijmy umownie)"ramion" jest różny,wystarczy przeciąć pręt mocujący te dwa ramiona i poszerzyć rozstaw (dopasowując do wymiaru w "tysiącu") , i to na tyle. Jak wspomniałem centralka od Bandita kosztuje na allegro ok 40 zł ,przy zakupie musicie zwrócić uwagę aby były wszystkie elementy (sprężyny ,tulejki,śruby) . Ja mam osobiście centralkę z Bandita 600, użytkuję już 4 -ty rok. Oczywiście centralka jest asymetryczna.
Każdy "ślusarski zdolniacha" w przypadku napotkania jakiegoś problemu,na pewno sobie z nim poradzi no i ceeeena jest magiczna. |
Właśnie poszedłem tropem Pietii i nabyłem na Allegro dwie kompletne szt. po 49 zł + 22 zł przesyłka. Zmierzyłem rozstaw, trzeba poszerzyć dokładnie o 2 cm. Dałem koledze do przeróbki. Jak zamontuję, podzielę się z Wami wrażeniami i browarem z Pietią.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mark.v dnia Wto 23:17, 14 Lip 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mark.v
A1
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Pon 22:27, 20 Lip 2015 Temat postu: stopka centralna DL1000 |
|
|
Witam wszystkich poszukiwaczy centralki do DL1000.
Super, że są koledzy którym się chce odkrywać Amerykę i na dodatek chcą dzielić się bezinteresownie swoją wiedzą z jej odkrycia.
Chylę czoło przed Kolegami, którzy udostępnili wszystko na temat centralki od DL650.
Poszedłem śladem Pietii i zabrałem się za przeróbkę centralki od Bandita 600 do DL1000.
Zmierzyłem rozstaw wymagany do zamontowania stopki - 63 mm
Następnie przekazałem koledze centralkę w fachowe ręce, który zmienił rozstaw do żądanej szerokości. Zrobił to bardzo dokładnie i w związku z tym nie było najmniejszego problemu z jej przykręceniem. Pasowała idealnie, ale ... ale.
Pierwsze spostrzeżenia po zamontowaniu centralki:
1) poszerzenie do szerokości 63 mm jest za małe, ponieważ stopka prawym ramieniem uderza w dolny mechanizm amortyzatora tylnego koła przez co "zwisa" za nisko i znacznie zmniejsza prześwit moto.
2) "ramię-dźwignia" stopki wchodzi dokładnie pod rurę wydechową i przy rozgrzanej rurze może dojść do przypalenia buta przy jej rozkładaniu.
3) nie ma do czego zaczepić sprężyny utrzymującej stopkę po jej złożeniu.
4) próba postawienia DL1000 na stopki zakończona sukcesem, ale po wielkich bólach, bo za krótkie jest "ramię-dźwignia" stopki na którym się staje stopą i stopka jest za nisko.
Wnioski:
1) taka przeróbka jest super rozwiązaniem, ponieważ mamy tanią centralkę garażową zamiast podnośnika tylnego koła.
2) właściwe korzystanie z centralki wymaga dalszej przeróbki.
Aby nie być gołosłownym, to jak najszybciej postaram się udostępnić fotki z dotychczasowej przeróbki.
Podsumowanie:
Nie ma ryzyka nie ma zabawy, ale będzie zabawa, będzie się działo ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mark.v dnia Pon 22:29, 20 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mast
Motonita
Dołączył: 22 Sie 2012
Posty: 766
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WIELKA POLSKA :-) - Wolsztyn
|
Wysłany: Wto 12:23, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Super info! Czekam z niecierpliwością na zakończenie Twoich przeróbek. Czteropak już się chłodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mark.v
A1
Dołączył: 04 Lut 2015
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Wto 13:58, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Zdjęcia przerobionej - poszerzonej do 63 mm- centralki od GSF Bandit 600 na centralkę garażową do DL1000 zamiast podnośnika tylnego koła - można już oglądać.
Fotka Nr 1:
Fotka Nr 2:
Fotka Nr 3:
Fotka Nr 4:
Fotka Nr 5:
Fotka Nr 6:
Fotka Nr 7:
Fotka Nr 8:
Fotka Nr 9:
Fotka Nr 10:
Fotka Nr 11:
Jak tylko trochę się ochłodzi będę dalej ją przerabiał i Was informował.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mark.v dnia Wto 18:04, 21 Lip 2015, w całości zmieniany 11 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
1pol6
A1
Dołączył: 20 Sie 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 7:56, 10 Wrz 2015 Temat postu: Re: Stopka centralna dl 1000 wymiary |
|
|
czesc
robisz jeszcz te stopki centralne do Vstrom 650?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|