 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 12:01, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no psia mac mi tez jednak nie leci(myslałem ze ok a to było tylko po czyszczeniu łańcucha i po smiganiu w deszczu sucho ) chyba jednak hipol do scottoilera to zły pomysł i bede musiał zakpic to [link widoczny dla zalogowanych] i zobaczyc czy działa .Tylko jak teraz zlac hipol z układu,ma ktos jakis pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 12:58, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wylej olej i wypłucz rezerwuar jakąś lekką pochodną np naftą, rurkę przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 13:17, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli piszecie o Scottoilerze to polecam ściągnąć sobie pdf-a o napełnianiu Scotta z oficjalnej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazywa się "Filling and Priming" - generalnie korzystasz z pustej butelki po oleju żeby "zassać" bąbelki, trzeba odpiąć (odkręcić) jedną rureczką z gumowej zaslepki...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 16:00, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki ,bardzo przydatne informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18:45, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem tak mi też dziś udało się uruchomić Scotta, to co zrobiłem to po napełnieniu Hipolem zasobnika, kilka razy pokręciłem regulatorem min - max ( w środku widać tam tak jakby coś się pompowało) a później to co było gdzieś w opisie butelka z wężykiem i odpowietrzanie, ja to zrobiłem następująco czyli zacząłem dmuchać w wężyk olej zaczął zapełniać wężyk z małymi bąbelkami powietrza, ale po chwili już leciał sam olej bez powietrza domyślam się ze ten nadmiar powietrza ze zbiorniczka poszedł w rurki i jest ok. Po łączeniu silnika oliwiarka działa
Yupi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez freex dnia Nie 18:45, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Nie 21:50, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ups to i ja pokombinuje bo moze tylko mam zapowietrzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 6:19, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ruszasz pokrętełkim tzn. kręcisz w stronę min. olej w przewodzie powinien poruszyć się parę minimetrów w stronę łańcucha jak idziesz w stronę max. to powinien się minimalnie cofnąć.
Jeżeli są te ruchy to scott jest dobry wiec do dzieła do kombinowania )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Śro 11:58, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a ktos powie jak z częstotliwością ,bo ja mam podziałke chyba od 1 do9 a nie min-max (chyba ze tego nie widze teraz bo pojemnik siedzi w boczku i troszke problemu aby sie tam dobrac) i czy czesciej bedzie kapało na 9 czy na 1 ? dzis wlałem oryg płyn niebieski..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 14:47, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
1 - min, 9 - max... Przy takich temperaturach to u mnie na 3 łańcuch jest fest naoliwiony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:03, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Hmmm a jaki wpływ ma na to temperatura ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:11, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Temperatura ma wpływ na gęstość oleju. Im cieplej tym olej jest bardzej powiedzmy płynny i szybciej zlatuje na zębatkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 16:02, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki konra.dzik, chyba mieliśmy podobny program fizyki:)
Scottoiler systemu V-oil podaje olej na zębatkę "grawitacyjnie", więc przy mniejszej gęstości oleju wraz ze wzrostem temperatury tego oleju spłynie poprzez kapilarę więcej tzn. częściej się będą tworzyć i spływać na zębatkę krople.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Nie 9:14, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no i wreszcie mi scot działa dzieki za porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 17:54, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem na etapie montażu Scottoilera i zastanawiam się jak poprowadzić rurkę na wahacz...? Możecie podzielić się swoimi rozwiązaniami? Najlepiej z jakimiś fotkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 22:08, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja poprowadziłem tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Śro 22:10, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 22:44, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pierwszy przykład!
Ja schowałem zbiorniczek pod lewym boczkiem, tak więc rurka przebiega trochę wyżej i schodzi w dół za tym szerokim fragmentem ramy.
Patrząc na Twoje zdjęcie zastanawiam się, czy tak poprowadzona rurka (przejście na wahacz) nie jest narażona na przypadkowe zaczepianie np. butem...???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Czw 10:06, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tez mam zbiorniczek w boczku a wężyk idzie tak samo jak zapodał kolega na fotce u góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 18:33, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Przez 2 lata nie zaczepiłem to chyba nie da rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 15:04, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A czy nie cieknie Wam olej ze Scottoilera???
Ja ostatnio zauważyłem tłuste plamy w miejscu parkowania motocykla. Jedną pod rurkami doprowadzającymi olej do zębatki, chociaż na postoju moim zdaniem nie olej nie powinien spływać.
Drugą (większą) w okolicy lewego podnóżka kierowcy. Okazało się, że olej wypływa spod gumowego elementu wpinanego w bok zbiorniczka (tam gdzie się podpina rurkę zasilającą lub rurkę od Lube Tube) i dalej ścieka do wewnątrz plastikowego boczku wzdłuż siedzenia, a po tym boczku spływa w dół i w końcu skapuje po ramie na podłoże. Zbiorniczek przedwczoraj obróciłem, aby wspomniane złącze było u góry, no ale dzisiaj (motocykl stał od czwartku) zauważyłem nową "kałużę" oleju... Co za cholera?!? Coraz bardziej mam upierdzieloną kostkę koło domu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:25, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Podwójna dysza- efekt naczyń połączonych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 9:45, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Za obydwie plamy odpowiada ta sama nieszczelność przy zbiorniczku, którą sam opisałeś. Nie dość, że olej Ci tamtędy delikatnie wyciekał (przednia plama) to jeszcze nie było szczelności w układzie i olej z tylnej kapilary też sobie kapał (tylna plama). Uszczelnisz = zlikwidujesz obydwie plamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 10:34, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zamierzam właśnie uszczelnić złącze na boku zbiorniczka, które odpowiada za przednią plamę, ale zastanawiam się, czy w ten sposób zatrzymam wyciek z dysz koło łańcucha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 21:36, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A swoją drogą, to jak uszczelnić to miejsce, w które wpina się gumowe złącze...? Jakiś silikonowy klej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 20:53, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
W lipcu próbowałem uszczelnić wyciek oleju stosując klej silikonowy, ale nie zdał on egzaminu. Po pewnym czasie znów pojawił się wyciek oleju na styku plastikowego zbiorniczka i wpinanego płaskiego gumowego elementu, do którego wtyka się rurkę odpowietrzającą lub rurkę łączącą z dodatkowym zasobnikiem oleju (np. Lube Tube). No to przedwczoraj zastosowałem klej typu butapren i wkleiłem tę nieszczęsną gumę w zbiorniczek. Zobaczymy jak się to sprawdzi
A swoją drogą, to szczelność wpinanego gumowego elementu jest kiepska, bo nieprzemyślany jest kształt rurki wciskanej w zbiornik. Powinna ona być zbliżona do grzybka, tak aby dobrze "zaskakiwała" po wciśnięciu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:15, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Odgrzeję kotleta, ponieważ niedawno stałem się posiadaczem używanego scottoilera V-system. Z racji tego że używka, to w zbiorniczku był olej oryginalny niebieski, a wężyk pusty. Zamontowałem, pospinałem, odpaliłem moto, regulator na max i powoli (jakieś 3-5min) olej spokojnie dopłynął do końcówki smarującej. Wszystko śmiga, aktualnie szukam odpowiedniego nastawu intensywności smarowania.
W związku z powyższym mam kilka pytań do użytkowników:
- ktoś używa jakiegoś innego niż zalecany oleju? Freex pisze, że zalał hipol, ale potem już żadnego wpisu nt tego, czy to chodzi.
- jeśli tak, to jakiego, ewentualnie jak dobrać zamiennik? Po klasie lepkości czy jakieś inne parametry są istotne.
- jeśli klasa lepkości, to jaką posiada oryginał? Jest to do odczytania na butelce? Bo takowej nie posiadam jeszcze, tylko tą ilość, co w scottolierze.
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
pzdr
Helka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 20:27, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jak poczekasz to jutro podam nazwe oleju do scotta . Mam w garażu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:08, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Hehe jasne że poczekam:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 21:35, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Okey , przypomnij jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:26, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem, późno, ale przypominam się. .. moze zerknąłeś będąc w garażu... Bo nie wierzę, że nie byłeś )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HelkaW dnia Śro 20:27, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 21:09, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Juz pisze - olej niebieski uzywany od 0 stopni do 30 stopni. Powyzej uzywa sie czerwony . W naszym klimacie polecany niebieski . Na butelce nie jest podana lepkosc oleju . Wiecej info szukaj na [link widoczny dla zalogowanych] .com lub w kraju Motocyklowe Centrum Serwisowe Warszawa - dealer scotta w kraju , lub na [link widoczny dla zalogowanych] . Tam klik do ich sklepu i szukaj oleju- żólta butelka , niebieskie naklejki. butelki 250g lub 0,5 litra .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 21:15, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ a ty w 1000cu masz już scottoiler?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 21:31, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Nie nie mam , ale kupie za pare dni . Napisaem do siedziby firmy , znaczy producenta scotta ze nie weim gdzie i jak zamontowac , wysłano mi 5 zdjec jak zamontowac , - kupie na 100 procent . teraz nie mam czasu , wyjazd na Bosnie , Czarnogóre , i ta budowa firmy - wszystko zabiera czas .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:17, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Aaa, Myślałem Andrzej, że Ty właśnie na zamienniku oleju Scotta jeździsz. Ale tak czy siak dzięki za info.w takim razie zakupuję oryginał i nie kombinuję. Za mało tego idzie chyba, żeby tutaj szukać "oszczędności"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 12:58, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Na oliwiarce motooiler śmigałem na 80w90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 19:29, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mam nakręcone około 30kkm na oryginalnym napędzie ze scottoilerem. Większość z plecakiem i kuframi.Do tej pory łańcuch wymagał jedynie niewielkiej korekty.Uważam,że to zasługa oryginalnego oleju do scotta.Nie wiem czy warto lać coś innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vater
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Czw 19:53, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ja nie zachwycam się tym wynalazkiem. Dotychczas we wszystkich sprzętach smarowałem sprayem i przemywałem naftą. Motorki były czyste, a łańcuchy i zębatki w perfekcyjnym stanie.
Teraz postanowiłem sprawdzić działanie tego patentu, gdyż DL-a kupiłem z zamontowanym Scottoiler-em. Przejechałem 400 km i nigdy więcej na uruchomię tego smarowidła! Cały tył uwalony w oleju, felga, rama, wydechy i co tam jeszcze możliwe!
Dwie godziny i dwie butelczyny nafty zużyłem by zmyć cały ten syf.
Dziękuję za takie udogodnienia, wolę tradycyjne metody smarowania. Jak ktoś jest nadal chętny na korzystanie z tego dobrodziejstwa, to po zdemontowaniu swojego odsprzedam toto po obustronnie korzystnej cenie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vater dnia Czw 19:56, 21 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:14, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wystarczyło zmniejszyć ilość podawanego oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 20:29, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba było poczytac i ustawic odpowiednie smarowanie i dysze podajaca plej na zebatke .
Nie inne lepszego patentu na smarowanie łancucha niż scott .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pon 21:56, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 8:20, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Staszku nie uzywam ale uzywam innego , gdzie jest zbiornik to bez znaczenia byle wyzej od zebatki . Caly układ i tak działa na podciśnienie . Miałem w małym delu teraz zakupiłem do nowego 1000 .W twoim przypadku wydłuzy sie okres napełniania zbiorniczka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 8:44, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawiałem się tylko, jak w praktyce wygląda używanie olejarki w miejscu narażonym na ustawiczne chlapanie błotem i wodą. Ale doczytałem, że to tylko dodatkowy zbiorniczek tam się znajduje, a urządzenie standardowo pod siedzeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 13:04, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tak , tam jest zbiornczek , wiem że jest super wykonany , wysokiej jakosci .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SWD
|
Wysłany: Śro 21:52, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
Używa ktoś z Was tego wynalazku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 22:39, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Przerabiałem kolego wszystko , najlepszy jest scotoiler . Oliwiarka na linku jest działaniem taka sama jak Wilka i Motooliera , wszystkie napędzane pradem natomiast scott jest na podcisnienie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Czw 8:19, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja cały czas rozmyślam nad tym scottoilerem. Co prawda miałem kiedyś w kilku motocyklach i postanowiłem więcej nie montować (irytuje mnie babranie się przy uzupełnianiu zbiorniczka), no ale ten touring kit wystarczy na sezon...
Tylko zastanawiam się nad grawitacją - mocowanie rejestracji jest dość nisko, a wężyk z olejem i tak trzeba poprowadzić pod siedzeniem i wyprowadzić na wahacz z przodu. No i gdzieś tam podziurawić plastiki z tyłu aby wężyk z olejem i podciśnieniowy schować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
null
A2
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:20, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
MarioSWD napisał: | Witam,
Używa ktoś z Was tego wynalazku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam? |
Jest o tym osobny wątek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 11:40, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Podcisnienie i tak wypcha olej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 21:03, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no nie wiem, czy podciśnienie może cokolwiek wypychać
a na poważnie... motooiler.... 41 tys. przebiegu od nowego, napęd jeszcze nie do wymiany... koszt roczny oleju.... 7-15 pln,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek_Pastuszka
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WOŁOMIN
|
Wysłany: Wto 22:03, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam scottoilera i działa bez zarzutu. Trzeba tylko go dobrze wyregulować. A podciśnienie otwiera zawór, olej spływa grawitacyjnie. Zero ruchomych części, nic nie ma prawa się zepsuć. Jedyne co dołożyłem to podwójna dysza - smaruje obie strony łańcucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boren
Motocyklista
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 0:51, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam smarbike. Z jednym pokretlem do regulacji. Ja nie zakladalem, juz tak kupilem. Na razie działa. Stosuje do niego olej przekladniowy ale chyba za rzadki jest. Może wymieszać z towotem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|