Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

scottoiler w dl 650
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pią 12:01, 20 Kwi 2012    Temat postu:

no psia mac mi tez jednak nie leci(myslałem ze ok a to było tylko po czyszczeniu łańcucha i po smiganiu w deszczu sucho Sad ) chyba jednak hipol do scottoilera to zły pomysł i bede musiał zakpic to [link widoczny dla zalogowanych] i zobaczyc czy działa .Tylko jak teraz zlac hipol z układu,ma ktos jakis pomysł ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 12:58, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Wylej olej i wypłucz rezerwuar jakąś lekką pochodną np naftą, rurkę przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 13:17, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Jeżeli piszecie o Scottoilerze to polecam ściągnąć sobie pdf-a o napełnianiu Scotta z oficjalnej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazywa się "Filling and Priming" - generalnie korzystasz z pustej butelki po oleju żeby "zassać" bąbelki, trzeba odpiąć (odkręcić) jedną rureczką z gumowej zaslepki...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pią 16:00, 20 Kwi 2012    Temat postu:

dzieki ,bardzo przydatne informacje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:45, 22 Kwi 2012    Temat postu:

Powiem tak mi też dziś udało się uruchomić Scotta, to co zrobiłem to po napełnieniu Hipolem zasobnika, kilka razy pokręciłem regulatorem min - max ( w środku widać tam tak jakby coś się pompowało) a później to co było gdzieś w opisie butelka z wężykiem i odpowietrzanie, ja to zrobiłem następująco czyli zacząłem dmuchać w wężyk olej zaczął zapełniać wężyk z małymi bąbelkami powietrza, ale po chwili już leciał sam olej bez powietrza domyślam się ze ten nadmiar powietrza ze zbiorniczka poszedł w rurki i jest ok. Po łączeniu silnika oliwiarka działa Smile
Yupi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez freex dnia Nie 18:45, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Nie 21:50, 22 Kwi 2012    Temat postu:

ups to i ja pokombinuje bo moze tylko mam zapowietrzony Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 6:19, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Jak ruszasz pokrętełkim tzn. kręcisz w stronę min. olej w przewodzie powinien poruszyć się parę minimetrów w stronę łańcucha jak idziesz w stronę max. to powinien się minimalnie cofnąć.
Jeżeli są te ruchy to scott jest dobry wiec do dzieła do kombinowania Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Śro 11:58, 02 Maj 2012    Temat postu:

a ktos powie jak z częstotliwością ,bo ja mam podziałke chyba od 1 do9 a nie min-max (chyba ze tego nie widze teraz bo pojemnik siedzi w boczku i troszke problemu aby sie tam dobrac) i czy czesciej bedzie kapało na 9 czy na 1 ? dzis wlałem oryg płyn niebieski..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 14:47, 02 Maj 2012    Temat postu:

1 - min, 9 - max... Przy takich temperaturach to u mnie na 3 łańcuch jest fest naoliwiony...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:03, 02 Maj 2012    Temat postu:

Hmmm a jaki wpływ ma na to temperatura ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:11, 02 Maj 2012    Temat postu:

Temperatura ma wpływ na gęstość oleju. Im cieplej tym olej jest bardzej powiedzmy płynny i szybciej zlatuje na zębatkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 16:02, 03 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki konra.dzik, chyba mieliśmy podobny program fizyki:)
Scottoiler systemu V-oil podaje olej na zębatkę "grawitacyjnie", więc przy mniejszej gęstości oleju wraz ze wzrostem temperatury tego oleju spłynie poprzez kapilarę więcej tzn. częściej się będą tworzyć i spływać na zębatkę krople.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Nie 9:14, 06 Maj 2012    Temat postu:

no i wreszcie mi scot działa Smile dzieki za porady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 17:54, 06 Cze 2012    Temat postu:

Jestem na etapie montażu Scottoilera i zastanawiam się jak poprowadzić rurkę na wahacz...? Możecie podzielić się swoimi rozwiązaniami? Najlepiej z jakimiś fotkami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 22:08, 06 Cze 2012    Temat postu:

Ja poprowadziłem tak:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Śro 22:10, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 22:44, 06 Cze 2012    Temat postu:

Dzięki za pierwszy przykład! Smile

Ja schowałem zbiorniczek pod lewym boczkiem, tak więc rurka przebiega trochę wyżej i schodzi w dół za tym szerokim fragmentem ramy.

Patrząc na Twoje zdjęcie zastanawiam się, czy tak poprowadzona rurka (przejście na wahacz) nie jest narażona na przypadkowe zaczepianie np. butem...???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Czw 10:06, 07 Cze 2012    Temat postu:

tez mam zbiorniczek w boczku a wężyk idzie tak samo jak zapodał kolega na fotce u góry Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 18:33, 07 Cze 2012    Temat postu:

Przez 2 lata nie zaczepiłem to chyba nie da rady. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 15:04, 14 Lip 2012    Temat postu:

A czy nie cieknie Wam olej ze Scottoilera???

Ja ostatnio zauważyłem tłuste plamy w miejscu parkowania motocykla. Jedną pod rurkami doprowadzającymi olej do zębatki, chociaż na postoju moim zdaniem nie olej nie powinien spływać.

Drugą (większą) w okolicy lewego podnóżka kierowcy. Okazało się, że olej wypływa spod gumowego elementu wpinanego w bok zbiorniczka (tam gdzie się podpina rurkę zasilającą lub rurkę od Lube Tube) i dalej ścieka do wewnątrz plastikowego boczku wzdłuż siedzenia, a po tym boczku spływa w dół i w końcu skapuje po ramie na podłoże. Zbiorniczek przedwczoraj obróciłem, aby wspomniane złącze było u góry, no ale dzisiaj (motocykl stał od czwartku) zauważyłem nową "kałużę" oleju... Co za cholera?!? Coraz bardziej mam upierdzieloną kostkę koło domu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:25, 14 Lip 2012    Temat postu:

Podwójna dysza- efekt naczyń połączonych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 9:45, 16 Lip 2012    Temat postu:

Za obydwie plamy odpowiada ta sama nieszczelność przy zbiorniczku, którą sam opisałeś. Nie dość, że olej Ci tamtędy delikatnie wyciekał (przednia plama) to jeszcze nie było szczelności w układzie i olej z tylnej kapilary też sobie kapał (tylna plama). Uszczelnisz = zlikwidujesz obydwie plamy.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 10:34, 16 Lip 2012    Temat postu:

Zamierzam właśnie uszczelnić złącze na boku zbiorniczka, które odpowiada za przednią plamę, ale zastanawiam się, czy w ten sposób zatrzymam wyciek z dysz koło łańcucha...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 21:36, 16 Lip 2012    Temat postu:

A swoją drogą, to jak uszczelnić to miejsce, w które wpina się gumowe złącze...? Jakiś silikonowy klej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 20:53, 11 Wrz 2012    Temat postu:

W lipcu próbowałem uszczelnić wyciek oleju stosując klej silikonowy, ale nie zdał on egzaminu. Po pewnym czasie znów pojawił się wyciek oleju na styku plastikowego zbiorniczka i wpinanego płaskiego gumowego elementu, do którego wtyka się rurkę odpowietrzającą lub rurkę łączącą z dodatkowym zasobnikiem oleju (np. Lube Tube). No to przedwczoraj zastosowałem klej typu butapren i wkleiłem tę nieszczęsną gumę w zbiorniczek. Zobaczymy jak się to sprawdzi Smile

A swoją drogą, to szczelność wpinanego gumowego elementu jest kiepska, bo nieprzemyślany jest kształt rurki wciskanej w zbiornik. Powinna ona być zbliżona do grzybka, tak aby dobrze "zaskakiwała" po wciśnięciu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:15, 19 Sie 2014    Temat postu:

Odgrzeję kotleta, ponieważ niedawno stałem się posiadaczem używanego scottoilera V-system. Z racji tego że używka, to w zbiorniczku był olej oryginalny niebieski, a wężyk pusty. Zamontowałem, pospinałem, odpaliłem moto, regulator na max i powoli (jakieś 3-5min) olej spokojnie dopłynął do końcówki smarującej. Wszystko śmiga, aktualnie szukam odpowiedniego nastawu intensywności smarowania.
W związku z powyższym mam kilka pytań do użytkowników:
- ktoś używa jakiegoś innego niż zalecany oleju? Freex pisze, że zalał hipol, ale potem już żadnego wpisu nt tego, czy to chodzi.
- jeśli tak, to jakiego, ewentualnie jak dobrać zamiennik? Po klasie lepkości czy jakieś inne parametry są istotne.
- jeśli klasa lepkości, to jaką posiada oryginał? Jest to do odczytania na butelce? Bo takowej nie posiadam jeszcze, tylko tą ilość, co w scottolierze.
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
pzdr
Helka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 20:27, 19 Sie 2014    Temat postu:

Jak poczekasz to jutro podam nazwe oleju do scotta . Mam w garażu .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 21:08, 19 Sie 2014    Temat postu:

Hehe jasne że poczekam:))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 21:35, 19 Sie 2014    Temat postu:

Okey , przypomnij jutro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 20:26, 20 Sie 2014    Temat postu:

Wiem wiem, późno, ale przypominam się. ..Smile moze zerknąłeś będąc w garażu... Bo nie wierzę, że nie byłeśWink)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez HelkaW dnia Śro 20:27, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 21:09, 20 Sie 2014    Temat postu:

Juz pisze - olej niebieski uzywany od 0 stopni do 30 stopni. Powyzej uzywa sie czerwony . W naszym klimacie polecany niebieski . Na butelce nie jest podana lepkosc oleju . Wiecej info szukaj na [link widoczny dla zalogowanych] .com lub w kraju Motocyklowe Centrum Serwisowe Warszawa - dealer scotta w kraju , lub na [link widoczny dla zalogowanych] . Tam klik do ich sklepu i szukaj oleju- żólta butelka , niebieskie naklejki. butelki 250g lub 0,5 litra .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Inspektor
Maniak motocyklowy



Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 21:15, 20 Sie 2014    Temat postu:

ANDRZEJ a ty w 1000cu masz już scottoiler?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 21:31, 20 Sie 2014    Temat postu:

Nie nie mam , ale kupie za pare dni . Napisaem do siedziby firmy , znaczy producenta scotta ze nie weim gdzie i jak zamontowac , wysłano mi 5 zdjec jak zamontowac , - kupie na 100 procent . teraz nie mam czasu , wyjazd na Bosnie , Czarnogóre , i ta budowa firmy - wszystko zabiera czas .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 22:17, 20 Sie 2014    Temat postu:

Aaa, Myślałem Andrzej, że Ty właśnie na zamienniku oleju Scotta jeździsz. Ale tak czy siak dzięki za info.w takim razie zakupuję oryginał i nie kombinuję. Za mało tego idzie chyba, żeby tutaj szukać "oszczędności"Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 12:58, 21 Sie 2014    Temat postu:

Na oliwiarce motooiler śmigałem na 80w90

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 19:29, 21 Sie 2014    Temat postu:

Mam nakręcone około 30kkm na oryginalnym napędzie ze scottoilerem. Większość z plecakiem i kuframi.Do tej pory łańcuch wymagał jedynie niewielkiej korekty.Uważam,że to zasługa oryginalnego oleju do scotta.Nie wiem czy warto lać coś innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vater
Motocyklista



Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: Czw 19:53, 21 Sie 2014    Temat postu:

Ja nie zachwycam się tym wynalazkiem. Dotychczas we wszystkich sprzętach smarowałem sprayem i przemywałem naftą. Motorki były czyste, a łańcuchy i zębatki w perfekcyjnym stanie.
Teraz postanowiłem sprawdzić działanie tego patentu, gdyż DL-a kupiłem z zamontowanym Scottoiler-em. Przejechałem 400 km i nigdy więcej na uruchomię tego smarowidła! Cały tył uwalony w oleju, felga, rama, wydechy i co tam jeszcze możliwe!
Dwie godziny i dwie butelczyny nafty zużyłem by zmyć cały ten syf.
Dziękuję za takie udogodnienia, wolę tradycyjne metody smarowania. Jak ktoś jest nadal chętny na korzystanie z tego dobrodziejstwa, to po zdemontowaniu swojego odsprzedam toto po obustronnie korzystnej cenie .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vater dnia Czw 19:56, 21 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek666
A



Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:14, 21 Sie 2014    Temat postu:

Wystarczyło zmniejszyć ilość podawanego oleju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 20:29, 21 Sie 2014    Temat postu:

Trzeba było poczytac i ustawic odpowiednie smarowanie i dysze podajaca plej na zebatke .
Nie inne lepszego patentu na smarowanie łancucha niż scott .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Pon 21:56, 22 Wrz 2014    Temat postu:

Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 8:20, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Staszku nie uzywam ale uzywam innego , gdzie jest zbiornik to bez znaczenia byle wyzej od zebatki . Caly układ i tak działa na podciśnienie . Miałem w małym delu teraz zakupiłem do nowego 1000 .W twoim przypadku wydłuzy sie okres napełniania zbiorniczka .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Wto 8:44, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Zastanawiałem się tylko, jak w praktyce wygląda używanie olejarki w miejscu narażonym na ustawiczne chlapanie błotem i wodą. Ale doczytałem, że to tylko dodatkowy zbiorniczek tam się znajduje, a urządzenie standardowo pod siedzeniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Wto 13:04, 23 Wrz 2014    Temat postu:

Tak , tam jest zbiornczek , wiem że jest super wykonany , wysokiej jakosci .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarioSWD
Motocyklista



Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: SWD

PostWysłany: Śro 21:52, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Witam,

Używa ktoś z Was tego wynalazku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Śro 22:39, 24 Wrz 2014    Temat postu:

Przerabiałem kolego wszystko , najlepszy jest scotoiler . Oliwiarka na linku jest działaniem taka sama jak Wilka i Motooliera , wszystkie napędzane pradem natomiast scott jest na podcisnienie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Staszek
Motonita



Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Północna Polska

PostWysłany: Czw 8:19, 25 Wrz 2014    Temat postu:

Ja cały czas rozmyślam nad tym scottoilerem. Co prawda miałem kiedyś w kilku motocyklach i postanowiłem więcej nie montować (irytuje mnie babranie się przy uzupełnianiu zbiorniczka), no ale ten touring kit wystarczy na sezon...
Tylko zastanawiam się nad grawitacją - mocowanie rejestracji jest dość nisko, a wężyk z olejem i tak trzeba poprowadzić pod siedzeniem i wyprowadzić na wahacz z przodu. No i gdzieś tam podziurawić plastiki z tyłu aby wężyk z olejem i podciśnieniowy schować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
null
A2



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 8:20, 25 Wrz 2014    Temat postu:

MarioSWD napisał:
Witam,

Używa ktoś z Was tego wynalazku:

[link widoczny dla zalogowanych]

Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?


Jest o tym osobny wątek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Czw 11:40, 25 Wrz 2014    Temat postu:

Podcisnienie i tak wypcha olej .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejW
Motonita



Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Piaseczno

PostWysłany: Pią 21:03, 26 Wrz 2014    Temat postu:

no nie wiem, czy podciśnienie może cokolwiek wypychać Smile

a na poważnie... motooiler.... 41 tys. przebiegu od nowego, napęd jeszcze nie do wymiany... koszt roczny oleju.... 7-15 pln,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radek_Pastuszka
Motocyklista



Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: WOŁOMIN

PostWysłany: Wto 22:03, 18 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam scottoilera i działa bez zarzutu. Trzeba tylko go dobrze wyregulować. A podciśnienie otwiera zawór, olej spływa grawitacyjnie. Zero ruchomych części, nic nie ma prawa się zepsuć. Jedyne co dołożyłem to podwójna dysza - smaruje obie strony łańcucha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Boren
Motocyklista



Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: warszawa

PostWysłany: Śro 0:51, 19 Lis 2014    Temat postu:

Ja mam smarbike. Z jednym pokretlem do regulacji. Ja nie zakladalem, juz tak kupilem. Na razie działa. Stosuje do niego olej przekladniowy ale chyba za rzadki jest. Może wymieszać z towotem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin