Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

scottoiler w dl 650
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 19:17, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Miałem podobny problem - w pudełku są trzy ramiona ale żadne tak naprawdę nie pasuje. Poszperałem w necie i okazało się że ludzie robili jakieś samoróbki. Po grubszym kombinatorstwie ja zrobiłem to tak:

[link widoczny dla zalogowanych]

Rozwiązanie nie jest idealne ale wystarcza. Rurkę z olejem puściłem po wewnętrznej stronie ramienia wahacza na krawaty. Rezerwuar jest pod lewą osłoną zadupka. Pod siedzeniem się niestety nie mieści.

Pzdr.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 0:50, 02 Wrz 2010    Temat postu:

j23 - pod siedzeniem miesci sie pompka i wszystko gra jak nalezy, a ta blaszke trzymajaca koncowke lekko podgialem ale w druga stronie niz Ty masz, bo przy cofaniu potrafila sie ta plastykowa koncowka podwinac.




sry za slaba jakosc, robione tel.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Czw 0:59, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 2:51, 02 Wrz 2010    Temat postu:

j23 dzieki za wskazowki i foto co prawda w miejscu tego uchwytu mam wkrecone bolce na stojak ale cos wymysle

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 7:31, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Jakoś do mnie nie przemówiło miejsce montażu pompki pod siedzeniem. Zazwyczaj trzymam tam blokadę i szmatkę do wizjera. Poza tym jakoś ciasno... Pod lewym plastikiem jest dużo więcej miejsca. No ale to moje widzimisie - scottoiler domyślnie proponuje miejsce montażu pod siedzeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 14:10, 02 Wrz 2010    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
Rezerwuar jest pod lewą osłoną zadupka. Pod siedzeniem się niestety nie mieści.


j23j23j23 napisał:
Jakoś do mnie nie przemówiło miejsce montażu pompki pod siedzeniem. Zazwyczaj trzymam tam blokadę i szmatkę do wizjera. Poza tym jakoś ciasno... (..). No ale to moje widzimisie - scottoiler domyślnie proponuje miejsce montażu pod siedzeniem.


spoko, w pierwszym poscie napisales, ze sie nie miesci pod kanapa, a ja tylko dalem Ci przyklad, ze jednak sie miesci. Pozniej napisales, ze widziales misie, wiec nie ma tematu. U mnie oprocz scotta, pod kanapa miesci sie jeszcze gniazdo zapalniczki, blokada na kola, fabryczny zestaw narzedziowy, gps w futerale, szmatka i specjalna siatka z hakami. Oczywiscie to co widac na focie to czesc tego, pozostala miesci sie w zakamarku blizej tylnej lampy,
pzdr, Szu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Partyzant Uć
A2



Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Czw 20:02, 02 Wrz 2010    Temat postu:

Witam Kolegów
pozwolicie że również wtrącę swoje trzy grosze. Pompkę w moim dl-u zamocowałem pod prawym boczkiem . Mieści się tam idealnie .Zamocowałem ją do stelaża ramy.Przewód poprowadzony jest za amortyzatorem wzdłuż wahacza i wyjście na łańcuch.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 20:40, 02 Wrz 2010    Temat postu:

a czy przy takim umieszczeniu tej pompki jest dobry dostep do regulacji podawania oleju? Pytam sie przez ciekawosc, bo u siebie musze kanape zdjac. Pewnie najwygodniej byloby gdzies przy kierze miec to ustrojstwo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 21:55, 02 Wrz 2010    Temat postu:

OT:
Szuja - jaką wersję Winzipa posiadasz że to wszystko upychasz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 22:49, 02 Wrz 2010    Temat postu:

j23 - mozesz sie przekonac na wlasne oczy jesli zechce Ci sie na grochow kopnac Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 4:11, 03 Wrz 2010    Temat postu:

no z tym upychaniem zbiorniczka to mozna duskusje prowadzic ja wsadzilem go pod siedzenie ale nie podoba mi sie to wiec jutro poprawka sie zykuje a i jeszcze jedno po kalibracji calego systemu trzeba odpalic moto w celu odpowietrzenia ukladu doprowadzenia oleju, cos w stylu ustawienia zegarka - bez zaplonu nie da rady.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 7:37, 03 Wrz 2010    Temat postu:

Very Happy da radę - trzeba potrzymać 2 sekundy klawisz Menu (chyba - jest w instrukcji) i system się włączy...

Ps: Przy okazji kolego pc jaki dałeś interwał kapania? u mnie przy 90 sek/drop leciutko pryska na błotnik i można zaleźć kropeczki na oponie. Z drugiej strony boje sie mieć za suchy łańcuch jak ustawię dłuższy interwał ( 120 sek)

Pps: szuja - winzipa obadam już pewnie w Wiknie. Na grochów ode mnie z domu bliziutko - ale mam ciągły niedostatek czasu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:02, 03 Wrz 2010    Temat postu:

wlaczyc system mozna przez trzymanie menu przez 2 sek ale ja pisalem o odpowietrzeniu, zalaniu (priming ) u mnie dopiero po odpaleniu zaczelo dzialac.
a z ustawieniem to jeszcze nie wiem w instrukcji jest 60-70[/img]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pc dnia Pią 17:26, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 17:36, 03 Wrz 2010    Temat postu:

wstyd sie przyznac ale czy ktos moze mi powiedziec jak wkleic foto bo cos mi nie idzie[/img]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 18:55, 03 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pc dnia Pią 18:56, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ologc
Administrator



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Monachium/Gdańsk

PostWysłany: Pią 20:42, 03 Wrz 2010    Temat postu:

z fotosika nie wkleisz foty, zapraszam do działu sprawy klubowe gdzie jest to opisane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Jaca
Motonita



Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pią 22:01, 03 Wrz 2010    Temat postu:

ologc napisał:
z fotosika nie wkleisz foty

Dlaczego nie Question
Wkleisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pc
A2



Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 1:08, 04 Wrz 2010    Temat postu:


no i w koncu wyczailem, dzieki za wskazowki Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pc dnia Sob 1:37, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chojnów

PostWysłany: Nie 10:04, 05 Wrz 2010    Temat postu:

Ja śmigam na urządzenku od Mateusza i jestem zadowolony . Ewentualne plamki oleju znajdujące sie na tylnym błotniku i okolicach sa łatwe do usuniecia .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linchof
A



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:09, 25 Mar 2012    Temat postu:

hej, czy scottoilera v-system trzeba jakoś odpowietrzać? po założeniu odkręciłem na maxa, olej wypełnił wężyk, i dalej ustawione jak Koledzy radzili, 1/3 lub 1/2 skali, i tak wydaje mi się ze słabo leci ten olej....
dzieki i pozdrawiam
Maciej


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 22:40, 25 Mar 2012    Temat postu:

Wystarczy jedna kropla na 120 sekund, 1/90sek to już dobrze mokry łańcuch - potrafi zachlapać gumę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linchof
A



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 22:43, 25 Mar 2012    Temat postu:

ale ja nie mam wyswietlacza:) jak to ustawic na pokretle Smile???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Nie 23:07, 25 Mar 2012    Temat postu:

zegarkiem Very Happy . Chyba musisz wypraktykować. Ustaw na 1/4 i stopniowo zwiększaj obserwując gumę.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Nie 23:09, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Linchof
A



Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 23:11, 25 Mar 2012    Temat postu:

ehhh:) no jasne ze zegarkiem, ale nie bede stal nad moto z wlaczonym silnikiem bo mnie ochrona z garazu wykurzy Smile mialem juz na polowie, niby mokry, ale nie do konca Smile bede próbował Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pon 7:45, 26 Mar 2012    Temat postu:

ja tez mam scottoilera bez wyswietlacza i ustawienia testuje metoda prób i błędów Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Pią 12:05, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 20:37, 18 Kwi 2012    Temat postu:

Odświeżę może temat z zapytaniem o jakiś instruktaż jak odpowietrzyć scottoilera bo uzupełnieniu oleju do pełna? Napełniłem ale nie chce lecieć :(kręce pokrętłem w lewo w prawo do końca i nic Sad
Z góry dzięki za pomoc
freex


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pią 12:01, 20 Kwi 2012    Temat postu:

no psia mac mi tez jednak nie leci(myslałem ze ok a to było tylko po czyszczeniu łańcucha i po smiganiu w deszczu sucho Sad ) chyba jednak hipol do scottoilera to zły pomysł i bede musiał zakpic to [link widoczny dla zalogowanych] i zobaczyc czy działa .Tylko jak teraz zlac hipol z układu,ma ktos jakis pomysł ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 12:58, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Wylej olej i wypłucz rezerwuar jakąś lekką pochodną np naftą, rurkę przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 13:17, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Jeżeli piszecie o Scottoilerze to polecam ściągnąć sobie pdf-a o napełnianiu Scotta z oficjalnej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazywa się "Filling and Priming" - generalnie korzystasz z pustej butelki po oleju żeby "zassać" bąbelki, trzeba odpiąć (odkręcić) jedną rureczką z gumowej zaslepki...


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Pią 16:00, 20 Kwi 2012    Temat postu:

dzieki ,bardzo przydatne informacje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 18:45, 22 Kwi 2012    Temat postu:

Powiem tak mi też dziś udało się uruchomić Scotta, to co zrobiłem to po napełnieniu Hipolem zasobnika, kilka razy pokręciłem regulatorem min - max ( w środku widać tam tak jakby coś się pompowało) a później to co było gdzieś w opisie butelka z wężykiem i odpowietrzanie, ja to zrobiłem następująco czyli zacząłem dmuchać w wężyk olej zaczął zapełniać wężyk z małymi bąbelkami powietrza, ale po chwili już leciał sam olej bez powietrza domyślam się ze ten nadmiar powietrza ze zbiorniczka poszedł w rurki i jest ok. Po łączeniu silnika oliwiarka działa Smile
Yupi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez freex dnia Nie 18:45, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Nie 21:50, 22 Kwi 2012    Temat postu:

ups to i ja pokombinuje bo moze tylko mam zapowietrzony Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 6:19, 23 Kwi 2012    Temat postu:

Jak ruszasz pokrętełkim tzn. kręcisz w stronę min. olej w przewodzie powinien poruszyć się parę minimetrów w stronę łańcucha jak idziesz w stronę max. to powinien się minimalnie cofnąć.
Jeżeli są te ruchy to scott jest dobry wiec do dzieła do kombinowania Smile)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Śro 11:58, 02 Maj 2012    Temat postu:

a ktos powie jak z częstotliwością ,bo ja mam podziałke chyba od 1 do9 a nie min-max (chyba ze tego nie widze teraz bo pojemnik siedzi w boczku i troszke problemu aby sie tam dobrac) i czy czesciej bedzie kapało na 9 czy na 1 ? dzis wlałem oryg płyn niebieski..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Śro 14:47, 02 Maj 2012    Temat postu:

1 - min, 9 - max... Przy takich temperaturach to u mnie na 3 łańcuch jest fest naoliwiony...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
freex
A1



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 21:03, 02 Maj 2012    Temat postu:

Hmmm a jaki wpływ ma na to temperatura ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:11, 02 Maj 2012    Temat postu:

Temperatura ma wpływ na gęstość oleju. Im cieplej tym olej jest bardzej powiedzmy płynny i szybciej zlatuje na zębatkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 16:02, 03 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki konra.dzik, chyba mieliśmy podobny program fizyki:)
Scottoiler systemu V-oil podaje olej na zębatkę "grawitacyjnie", więc przy mniejszej gęstości oleju wraz ze wzrostem temperatury tego oleju spłynie poprzez kapilarę więcej tzn. częściej się będą tworzyć i spływać na zębatkę krople.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Nie 9:14, 06 Maj 2012    Temat postu:

no i wreszcie mi scot działa Smile dzieki za porady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 17:54, 06 Cze 2012    Temat postu:

Jestem na etapie montażu Scottoilera i zastanawiam się jak poprowadzić rurkę na wahacz...? Możecie podzielić się swoimi rozwiązaniami? Najlepiej z jakimiś fotkami Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Śro 22:08, 06 Cze 2012    Temat postu:

Ja poprowadziłem tak:

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Śro 22:10, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Śro 22:44, 06 Cze 2012    Temat postu:

Dzięki za pierwszy przykład! Smile

Ja schowałem zbiorniczek pod lewym boczkiem, tak więc rurka przebiega trochę wyżej i schodzi w dół za tym szerokim fragmentem ramy.

Patrząc na Twoje zdjęcie zastanawiam się, czy tak poprowadzona rurka (przejście na wahacz) nie jest narażona na przypadkowe zaczepianie np. butem...???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DARKOM
Motonita



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: IŁAWA

PostWysłany: Czw 10:06, 07 Cze 2012    Temat postu:

tez mam zbiorniczek w boczku a wężyk idzie tak samo jak zapodał kolega na fotce u góry Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Czw 18:33, 07 Cze 2012    Temat postu:

Przez 2 lata nie zaczepiłem to chyba nie da rady. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Sob 15:04, 14 Lip 2012    Temat postu:

A czy nie cieknie Wam olej ze Scottoilera???

Ja ostatnio zauważyłem tłuste plamy w miejscu parkowania motocykla. Jedną pod rurkami doprowadzającymi olej do zębatki, chociaż na postoju moim zdaniem nie olej nie powinien spływać.

Drugą (większą) w okolicy lewego podnóżka kierowcy. Okazało się, że olej wypływa spod gumowego elementu wpinanego w bok zbiorniczka (tam gdzie się podpina rurkę zasilającą lub rurkę od Lube Tube) i dalej ścieka do wewnątrz plastikowego boczku wzdłuż siedzenia, a po tym boczku spływa w dół i w końcu skapuje po ramie na podłoże. Zbiorniczek przedwczoraj obróciłem, aby wspomniane złącze było u góry, no ale dzisiaj (motocykl stał od czwartku) zauważyłem nową "kałużę" oleju... Co za cholera?!? Coraz bardziej mam upierdzieloną kostkę koło domu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
konra.dzik
Administrator



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 20:25, 14 Lip 2012    Temat postu:

Podwójna dysza- efekt naczyń połączonych.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 9:45, 16 Lip 2012    Temat postu:

Za obydwie plamy odpowiada ta sama nieszczelność przy zbiorniczku, którą sam opisałeś. Nie dość, że olej Ci tamtędy delikatnie wyciekał (przednia plama) to jeszcze nie było szczelności w układzie i olej z tylnej kapilary też sobie kapał (tylna plama). Uszczelnisz = zlikwidujesz obydwie plamy.Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 10:34, 16 Lip 2012    Temat postu:

Zamierzam właśnie uszczelnić złącze na boku zbiorniczka, które odpowiada za przednią plamę, ale zastanawiam się, czy w ten sposób zatrzymam wyciek z dysz koło łańcucha...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Pon 21:36, 16 Lip 2012    Temat postu:

A swoją drogą, to jak uszczelnić to miejsce, w które wpina się gumowe złącze...? Jakiś silikonowy klej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
biblo
moto-psychopata



Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 78 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: W-wa

PostWysłany: Wto 20:53, 11 Wrz 2012    Temat postu:

W lipcu próbowałem uszczelnić wyciek oleju stosując klej silikonowy, ale nie zdał on egzaminu. Po pewnym czasie znów pojawił się wyciek oleju na styku plastikowego zbiorniczka i wpinanego płaskiego gumowego elementu, do którego wtyka się rurkę odpowietrzającą lub rurkę łączącą z dodatkowym zasobnikiem oleju (np. Lube Tube). No to przedwczoraj zastosowałem klej typu butapren i wkleiłem tę nieszczęsną gumę w zbiorniczek. Zobaczymy jak się to sprawdzi Smile

A swoją drogą, to szczelność wpinanego gumowego elementu jest kiepska, bo nieprzemyślany jest kształt rurki wciskanej w zbiornik. Powinna ona być zbliżona do grzybka, tak aby dobrze "zaskakiwała" po wciśnięciu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
HelkaW
Motonita



Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 20:15, 19 Sie 2014    Temat postu:

Odgrzeję kotleta, ponieważ niedawno stałem się posiadaczem używanego scottoilera V-system. Z racji tego że używka, to w zbiorniczku był olej oryginalny niebieski, a wężyk pusty. Zamontowałem, pospinałem, odpaliłem moto, regulator na max i powoli (jakieś 3-5min) olej spokojnie dopłynął do końcówki smarującej. Wszystko śmiga, aktualnie szukam odpowiedniego nastawu intensywności smarowania.
W związku z powyższym mam kilka pytań do użytkowników:
- ktoś używa jakiegoś innego niż zalecany oleju? Freex pisze, że zalał hipol, ale potem już żadnego wpisu nt tego, czy to chodzi.
- jeśli tak, to jakiego, ewentualnie jak dobrać zamiennik? Po klasie lepkości czy jakieś inne parametry są istotne.
- jeśli klasa lepkości, to jaką posiada oryginał? Jest to do odczytania na butelce? Bo takowej nie posiadam jeszcze, tylko tą ilość, co w scottolierze.
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
pzdr
Helka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin