|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 19:17, 01 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem - w pudełku są trzy ramiona ale żadne tak naprawdę nie pasuje. Poszperałem w necie i okazało się że ludzie robili jakieś samoróbki. Po grubszym kombinatorstwie ja zrobiłem to tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozwiązanie nie jest idealne ale wystarcza. Rurkę z olejem puściłem po wewnętrznej stronie ramienia wahacza na krawaty. Rezerwuar jest pod lewą osłoną zadupka. Pod siedzeniem się niestety nie mieści.
Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:50, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23 - pod siedzeniem miesci sie pompka i wszystko gra jak nalezy, a ta blaszke trzymajaca koncowke lekko podgialem ale w druga stronie niz Ty masz, bo przy cofaniu potrafila sie ta plastykowa koncowka podwinac.
sry za slaba jakosc, robione tel.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Czw 0:59, 02 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 2:51, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23 dzieki za wskazowki i foto co prawda w miejscu tego uchwytu mam wkrecone bolce na stojak ale cos wymysle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 7:31, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jakoś do mnie nie przemówiło miejsce montażu pompki pod siedzeniem. Zazwyczaj trzymam tam blokadę i szmatkę do wizjera. Poza tym jakoś ciasno... Pod lewym plastikiem jest dużo więcej miejsca. No ale to moje widzimisie - scottoiler domyślnie proponuje miejsce montażu pod siedzeniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:10, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | Rezerwuar jest pod lewą osłoną zadupka. Pod siedzeniem się niestety nie mieści. |
j23j23j23 napisał: | Jakoś do mnie nie przemówiło miejsce montażu pompki pod siedzeniem. Zazwyczaj trzymam tam blokadę i szmatkę do wizjera. Poza tym jakoś ciasno... (..). No ale to moje widzimisie - scottoiler domyślnie proponuje miejsce montażu pod siedzeniem. |
spoko, w pierwszym poscie napisales, ze sie nie miesci pod kanapa, a ja tylko dalem Ci przyklad, ze jednak sie miesci. Pozniej napisales, ze widziales misie, wiec nie ma tematu. U mnie oprocz scotta, pod kanapa miesci sie jeszcze gniazdo zapalniczki, blokada na kola, fabryczny zestaw narzedziowy, gps w futerale, szmatka i specjalna siatka z hakami. Oczywiscie to co widac na focie to czesc tego, pozostala miesci sie w zakamarku blizej tylnej lampy,
pzdr, Szu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Partyzant Uć
A2
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:02, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Witam Kolegów
pozwolicie że również wtrącę swoje trzy grosze. Pompkę w moim dl-u zamocowałem pod prawym boczkiem . Mieści się tam idealnie .Zamocowałem ją do stelaża ramy.Przewód poprowadzony jest za amortyzatorem wzdłuż wahacza i wyjście na łańcuch.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:40, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a czy przy takim umieszczeniu tej pompki jest dobry dostep do regulacji podawania oleju? Pytam sie przez ciekawosc, bo u siebie musze kanape zdjac. Pewnie najwygodniej byloby gdzies przy kierze miec to ustrojstwo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 21:55, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
OT:
Szuja - jaką wersję Winzipa posiadasz że to wszystko upychasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 22:49, 02 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
j23 - mozesz sie przekonac na wlasne oczy jesli zechce Ci sie na grochow kopnac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 4:11, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no z tym upychaniem zbiorniczka to mozna duskusje prowadzic ja wsadzilem go pod siedzenie ale nie podoba mi sie to wiec jutro poprawka sie zykuje a i jeszcze jedno po kalibracji calego systemu trzeba odpalic moto w celu odpowietrzenia ukladu doprowadzenia oleju, cos w stylu ustawienia zegarka - bez zaplonu nie da rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 7:37, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
da radę - trzeba potrzymać 2 sekundy klawisz Menu (chyba - jest w instrukcji) i system się włączy...
Ps: Przy okazji kolego pc jaki dałeś interwał kapania? u mnie przy 90 sek/drop leciutko pryska na błotnik i można zaleźć kropeczki na oponie. Z drugiej strony boje sie mieć za suchy łańcuch jak ustawię dłuższy interwał ( 120 sek)
Pps: szuja - winzipa obadam już pewnie w Wiknie. Na grochów ode mnie z domu bliziutko - ale mam ciągły niedostatek czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 17:02, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wlaczyc system mozna przez trzymanie menu przez 2 sek ale ja pisalem o odpowietrzeniu, zalaniu (priming ) u mnie dopiero po odpaleniu zaczelo dzialac.
a z ustawieniem to jeszcze nie wiem w instrukcji jest 60-70[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pc dnia Pią 17:26, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 17:36, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
wstyd sie przyznac ale czy ktos moze mi powiedziec jak wkleic foto bo cos mi nie idzie[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 18:55, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pc dnia Pią 18:56, 03 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 20:42, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
z fotosika nie wkleisz foty, zapraszam do działu sprawy klubowe gdzie jest to opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 22:01, 03 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ologc napisał: | z fotosika nie wkleisz foty |
Dlaczego nie
Wkleisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 1:08, 04 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no i w koncu wyczailem, dzieki za wskazowki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pc dnia Sob 1:37, 04 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Nie 10:04, 05 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja śmigam na urządzenku od Mateusza i jestem zadowolony . Ewentualne plamki oleju znajdujące sie na tylnym błotniku i okolicach sa łatwe do usuniecia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:09, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
hej, czy scottoilera v-system trzeba jakoś odpowietrzać? po założeniu odkręciłem na maxa, olej wypełnił wężyk, i dalej ustawione jak Koledzy radzili, 1/3 lub 1/2 skali, i tak wydaje mi się ze słabo leci ten olej....
dzieki i pozdrawiam
Maciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 22:40, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wystarczy jedna kropla na 120 sekund, 1/90sek to już dobrze mokry łańcuch - potrafi zachlapać gumę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 22:43, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ale ja nie mam wyswietlacza:) jak to ustawic na pokretle ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 23:07, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zegarkiem . Chyba musisz wypraktykować. Ustaw na 1/4 i stopniowo zwiększaj obserwując gumę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Nie 23:09, 25 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Linchof
A
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:11, 25 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ehhh:) no jasne ze zegarkiem, ale nie bede stal nad moto z wlaczonym silnikiem bo mnie ochrona z garazu wykurzy mialem juz na polowie, niby mokry, ale nie do konca bede próbował
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pon 7:45, 26 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
ja tez mam scottoilera bez wyswietlacza i ustawienia testuje metoda prób i błędów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez DARKOM dnia Pią 12:05, 20 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:37, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Odświeżę może temat z zapytaniem o jakiś instruktaż jak odpowietrzyć scottoilera bo uzupełnieniu oleju do pełna? Napełniłem ale nie chce lecieć :(kręce pokrętłem w lewo w prawo do końca i nic
Z góry dzięki za pomoc
freex
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 12:01, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
no psia mac mi tez jednak nie leci(myslałem ze ok a to było tylko po czyszczeniu łańcucha i po smiganiu w deszczu sucho ) chyba jednak hipol do scottoilera to zły pomysł i bede musiał zakpic to [link widoczny dla zalogowanych] i zobaczyc czy działa .Tylko jak teraz zlac hipol z układu,ma ktos jakis pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 12:58, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wylej olej i wypłucz rezerwuar jakąś lekką pochodną np naftą, rurkę przedmuchaj powietrzem pod ciśnieniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 13:17, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli piszecie o Scottoilerze to polecam ściągnąć sobie pdf-a o napełnianiu Scotta z oficjalnej strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Nazywa się "Filling and Priming" - generalnie korzystasz z pustej butelki po oleju żeby "zassać" bąbelki, trzeba odpiąć (odkręcić) jedną rureczką z gumowej zaslepki...
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Pią 16:00, 20 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
dzieki ,bardzo przydatne informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 18:45, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Powiem tak mi też dziś udało się uruchomić Scotta, to co zrobiłem to po napełnieniu Hipolem zasobnika, kilka razy pokręciłem regulatorem min - max ( w środku widać tam tak jakby coś się pompowało) a później to co było gdzieś w opisie butelka z wężykiem i odpowietrzanie, ja to zrobiłem następująco czyli zacząłem dmuchać w wężyk olej zaczął zapełniać wężyk z małymi bąbelkami powietrza, ale po chwili już leciał sam olej bez powietrza domyślam się ze ten nadmiar powietrza ze zbiorniczka poszedł w rurki i jest ok. Po łączeniu silnika oliwiarka działa
Yupi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez freex dnia Nie 18:45, 22 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Nie 21:50, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ups to i ja pokombinuje bo moze tylko mam zapowietrzony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 6:19, 23 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ruszasz pokrętełkim tzn. kręcisz w stronę min. olej w przewodzie powinien poruszyć się parę minimetrów w stronę łańcucha jak idziesz w stronę max. to powinien się minimalnie cofnąć.
Jeżeli są te ruchy to scott jest dobry wiec do dzieła do kombinowania )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Śro 11:58, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
a ktos powie jak z częstotliwością ,bo ja mam podziałke chyba od 1 do9 a nie min-max (chyba ze tego nie widze teraz bo pojemnik siedzi w boczku i troszke problemu aby sie tam dobrac) i czy czesciej bedzie kapało na 9 czy na 1 ? dzis wlałem oryg płyn niebieski..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 14:47, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
1 - min, 9 - max... Przy takich temperaturach to u mnie na 3 łańcuch jest fest naoliwiony...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
freex
A1
Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:03, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Hmmm a jaki wpływ ma na to temperatura ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 23:11, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Temperatura ma wpływ na gęstość oleju. Im cieplej tym olej jest bardzej powiedzmy płynny i szybciej zlatuje na zębatkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 16:02, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki konra.dzik, chyba mieliśmy podobny program fizyki:)
Scottoiler systemu V-oil podaje olej na zębatkę "grawitacyjnie", więc przy mniejszej gęstości oleju wraz ze wzrostem temperatury tego oleju spłynie poprzez kapilarę więcej tzn. częściej się będą tworzyć i spływać na zębatkę krople.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Nie 9:14, 06 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
no i wreszcie mi scot działa dzieki za porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 17:54, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jestem na etapie montażu Scottoilera i zastanawiam się jak poprowadzić rurkę na wahacz...? Możecie podzielić się swoimi rozwiązaniami? Najlepiej z jakimiś fotkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Śro 22:08, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja poprowadziłem tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Śro 22:10, 06 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 22:44, 06 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pierwszy przykład!
Ja schowałem zbiorniczek pod lewym boczkiem, tak więc rurka przebiega trochę wyżej i schodzi w dół za tym szerokim fragmentem ramy.
Patrząc na Twoje zdjęcie zastanawiam się, czy tak poprowadzona rurka (przejście na wahacz) nie jest narażona na przypadkowe zaczepianie np. butem...???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Czw 10:06, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tez mam zbiorniczek w boczku a wężyk idzie tak samo jak zapodał kolega na fotce u góry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Czw 18:33, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Przez 2 lata nie zaczepiłem to chyba nie da rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 15:04, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A czy nie cieknie Wam olej ze Scottoilera???
Ja ostatnio zauważyłem tłuste plamy w miejscu parkowania motocykla. Jedną pod rurkami doprowadzającymi olej do zębatki, chociaż na postoju moim zdaniem nie olej nie powinien spływać.
Drugą (większą) w okolicy lewego podnóżka kierowcy. Okazało się, że olej wypływa spod gumowego elementu wpinanego w bok zbiorniczka (tam gdzie się podpina rurkę zasilającą lub rurkę od Lube Tube) i dalej ścieka do wewnątrz plastikowego boczku wzdłuż siedzenia, a po tym boczku spływa w dół i w końcu skapuje po ramie na podłoże. Zbiorniczek przedwczoraj obróciłem, aby wspomniane złącze było u góry, no ale dzisiaj (motocykl stał od czwartku) zauważyłem nową "kałużę" oleju... Co za cholera?!? Coraz bardziej mam upierdzieloną kostkę koło domu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:25, 14 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Podwójna dysza- efekt naczyń połączonych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 9:45, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Za obydwie plamy odpowiada ta sama nieszczelność przy zbiorniczku, którą sam opisałeś. Nie dość, że olej Ci tamtędy delikatnie wyciekał (przednia plama) to jeszcze nie było szczelności w układzie i olej z tylnej kapilary też sobie kapał (tylna plama). Uszczelnisz = zlikwidujesz obydwie plamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 10:34, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Zamierzam właśnie uszczelnić złącze na boku zbiorniczka, które odpowiada za przednią plamę, ale zastanawiam się, czy w ten sposób zatrzymam wyciek z dysz koło łańcucha...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 21:36, 16 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A swoją drogą, to jak uszczelnić to miejsce, w które wpina się gumowe złącze...? Jakiś silikonowy klej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 20:53, 11 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
W lipcu próbowałem uszczelnić wyciek oleju stosując klej silikonowy, ale nie zdał on egzaminu. Po pewnym czasie znów pojawił się wyciek oleju na styku plastikowego zbiorniczka i wpinanego płaskiego gumowego elementu, do którego wtyka się rurkę odpowietrzającą lub rurkę łączącą z dodatkowym zasobnikiem oleju (np. Lube Tube). No to przedwczoraj zastosowałem klej typu butapren i wkleiłem tę nieszczęsną gumę w zbiorniczek. Zobaczymy jak się to sprawdzi
A swoją drogą, to szczelność wpinanego gumowego elementu jest kiepska, bo nieprzemyślany jest kształt rurki wciskanej w zbiornik. Powinna ona być zbliżona do grzybka, tak aby dobrze "zaskakiwała" po wciśnięciu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 20:15, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Odgrzeję kotleta, ponieważ niedawno stałem się posiadaczem używanego scottoilera V-system. Z racji tego że używka, to w zbiorniczku był olej oryginalny niebieski, a wężyk pusty. Zamontowałem, pospinałem, odpaliłem moto, regulator na max i powoli (jakieś 3-5min) olej spokojnie dopłynął do końcówki smarującej. Wszystko śmiga, aktualnie szukam odpowiedniego nastawu intensywności smarowania.
W związku z powyższym mam kilka pytań do użytkowników:
- ktoś używa jakiegoś innego niż zalecany oleju? Freex pisze, że zalał hipol, ale potem już żadnego wpisu nt tego, czy to chodzi.
- jeśli tak, to jakiego, ewentualnie jak dobrać zamiennik? Po klasie lepkości czy jakieś inne parametry są istotne.
- jeśli klasa lepkości, to jaką posiada oryginał? Jest to do odczytania na butelce? Bo takowej nie posiadam jeszcze, tylko tą ilość, co w scottolierze.
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
pzdr
Helka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|