|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 20:27, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Jak poczekasz to jutro podam nazwe oleju do scotta . Mam w garażu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:08, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Hehe jasne że poczekam:))
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 21:35, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Okey , przypomnij jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 20:26, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wiem wiem, późno, ale przypominam się. .. moze zerknąłeś będąc w garażu... Bo nie wierzę, że nie byłeś)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez HelkaW dnia Śro 20:27, 20 Sie 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 21:09, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Juz pisze - olej niebieski uzywany od 0 stopni do 30 stopni. Powyzej uzywa sie czerwony . W naszym klimacie polecany niebieski . Na butelce nie jest podana lepkosc oleju . Wiecej info szukaj na [link widoczny dla zalogowanych] .com lub w kraju Motocyklowe Centrum Serwisowe Warszawa - dealer scotta w kraju , lub na [link widoczny dla zalogowanych] . Tam klik do ich sklepu i szukaj oleju- żólta butelka , niebieskie naklejki. butelki 250g lub 0,5 litra .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Inspektor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 1589
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 21:15, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ a ty w 1000cu masz już scottoiler?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 21:31, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Nie nie mam , ale kupie za pare dni . Napisaem do siedziby firmy , znaczy producenta scotta ze nie weim gdzie i jak zamontowac , wysłano mi 5 zdjec jak zamontowac , - kupie na 100 procent . teraz nie mam czasu , wyjazd na Bosnie , Czarnogóre , i ta budowa firmy - wszystko zabiera czas .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 22:17, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Aaa, Myślałem Andrzej, że Ty właśnie na zamienniku oleju Scotta jeździsz. Ale tak czy siak dzięki za info.w takim razie zakupuję oryginał i nie kombinuję. Za mało tego idzie chyba, żeby tutaj szukać "oszczędności"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 12:58, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Na oliwiarce motooiler śmigałem na 80w90
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 19:29, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Mam nakręcone około 30kkm na oryginalnym napędzie ze scottoilerem. Większość z plecakiem i kuframi.Do tej pory łańcuch wymagał jedynie niewielkiej korekty.Uważam,że to zasługa oryginalnego oleju do scotta.Nie wiem czy warto lać coś innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vater
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubliniec
|
Wysłany: Czw 19:53, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Ja nie zachwycam się tym wynalazkiem. Dotychczas we wszystkich sprzętach smarowałem sprayem i przemywałem naftą. Motorki były czyste, a łańcuchy i zębatki w perfekcyjnym stanie.
Teraz postanowiłem sprawdzić działanie tego patentu, gdyż DL-a kupiłem z zamontowanym Scottoiler-em. Przejechałem 400 km i nigdy więcej na uruchomię tego smarowidła! Cały tył uwalony w oleju, felga, rama, wydechy i co tam jeszcze możliwe!
Dwie godziny i dwie butelczyny nafty zużyłem by zmyć cały ten syf.
Dziękuję za takie udogodnienia, wolę tradycyjne metody smarowania. Jak ktoś jest nadal chętny na korzystanie z tego dobrodziejstwa, to po zdemontowaniu swojego odsprzedam toto po obustronnie korzystnej cenie .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vater dnia Czw 19:56, 21 Sie 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek666
A
Dołączył: 02 Lip 2014
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Czw 20:14, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Wystarczyło zmniejszyć ilość podawanego oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 20:29, 21 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba było poczytac i ustawic odpowiednie smarowanie i dysze podajaca plej na zebatke .
Nie inne lepszego patentu na smarowanie łancucha niż scott .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Pon 21:56, 22 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Używa ktoś scottoiler touring kit? Zastanawiam się, jak w praktyce sprawdza się to zamontowanie przy tablicy rejestracyjnej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 8:20, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Staszku nie uzywam ale uzywam innego , gdzie jest zbiornik to bez znaczenia byle wyzej od zebatki . Caly układ i tak działa na podciśnienie . Miałem w małym delu teraz zakupiłem do nowego 1000 .W twoim przypadku wydłuzy sie okres napełniania zbiorniczka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 8:44, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawiałem się tylko, jak w praktyce wygląda używanie olejarki w miejscu narażonym na ustawiczne chlapanie błotem i wodą. Ale doczytałem, że to tylko dodatkowy zbiorniczek tam się znajduje, a urządzenie standardowo pod siedzeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Wto 13:04, 23 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tak , tam jest zbiornczek , wiem że jest super wykonany , wysokiej jakosci .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MarioSWD
Motocyklista
Dołączył: 27 Sie 2014
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SWD
|
Wysłany: Śro 21:52, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
Używa ktoś z Was tego wynalazku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 22:39, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Przerabiałem kolego wszystko , najlepszy jest scotoiler . Oliwiarka na linku jest działaniem taka sama jak Wilka i Motooliera , wszystkie napędzane pradem natomiast scott jest na podcisnienie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Czw 8:19, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Ja cały czas rozmyślam nad tym scottoilerem. Co prawda miałem kiedyś w kilku motocyklach i postanowiłem więcej nie montować (irytuje mnie babranie się przy uzupełnianiu zbiorniczka), no ale ten touring kit wystarczy na sezon...
Tylko zastanawiam się nad grawitacją - mocowanie rejestracji jest dość nisko, a wężyk z olejem i tak trzeba poprowadzić pod siedzeniem i wyprowadzić na wahacz z przodu. No i gdzieś tam podziurawić plastiki z tyłu aby wężyk z olejem i podciśnieniowy schować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
null
A2
Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 8:20, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
MarioSWD napisał: | Witam,
Używa ktoś z Was tego wynalazku:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest to chyba jakaś alternatywa ciekawie to wygląda stąd pytam? |
Jest o tym osobny wątek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Czw 11:40, 25 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Podcisnienie i tak wypcha olej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Pią 21:03, 26 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
no nie wiem, czy podciśnienie może cokolwiek wypychać
a na poważnie... motooiler.... 41 tys. przebiegu od nowego, napęd jeszcze nie do wymiany... koszt roczny oleju.... 7-15 pln,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radek_Pastuszka
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2013
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WOŁOMIN
|
Wysłany: Wto 22:03, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam scottoilera i działa bez zarzutu. Trzeba tylko go dobrze wyregulować. A podciśnienie otwiera zawór, olej spływa grawitacyjnie. Zero ruchomych części, nic nie ma prawa się zepsuć. Jedyne co dołożyłem to podwójna dysza - smaruje obie strony łańcucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Boren
Motocyklista
Dołączył: 03 Lip 2014
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Śro 0:51, 19 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam smarbike. Z jednym pokretlem do regulacji. Ja nie zakladalem, juz tak kupilem. Na razie działa. Stosuje do niego olej przekladniowy ale chyba za rzadki jest. Może wymieszać z towotem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pią 11:00, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Cześć. Jestem tu nowy. W końcu kupuję wymarzonego Sztormiaka i kompletuję akcesoria Mam pytanie odnośnie Scottoiler v-system. Kupiłem wczoraj za 322zł w MCS Honda w Warszawie i mam pytanie, czy warto coś jeszcze do tego dokupić, np. Lube Tube czy Dual Injector (tu według opisów działa efekt naczyń połączonych i robią się plamy w garażu) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 11:39, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam i Lube Tube i Dual Injector.
Z tym pierwszym jest trochę zabawy, bo trzeba znaleźć dobre miejsce i odpowiednio poprowadzić przewód olejowy. U siebie schowałem ten zasobnik pod prawym boczkiem pod siedzeniem, co wymusza niestety jego demontaż (a tym samym częściowe rozkręcanie stelaża prawego kufra) przy napełnianiu - na szczęście robię to raz, góra dwa w sezonie. Większy problem jest ze szczelnością połącznia z głównym zasobnikiem/pompką. Zawsze gdzieś coś wycieknie, szczególnie jak moto stoi na bocznej nóżce...
Co do podwójnej dyszy, to trzeba pilnować tej wewnętrznej, bo łatwo się zatyka. A przy niewłaściwym ustawieniu łańcuch potrafi trochę przytrzeć mocowanie końcówki (tę taką "gumkę"), ale na szczęście sama końcówka z "gumką" występuje jako część zamienna.
Żałuj, że nie zdecydowałeś się na wersję z elektroniczną regulacją. Jest wprawdzie droższa, ale dużo bardziej funkcjonalna, dużo lepiej można regulować dozowanie oleju, a "panel" sterujący ma wbudowany bardzo przydatny wskaźnik temperatury zewnętrznej (w poprzednim DL-u nie ma go na wyposażeniu standardowym),
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Pią 12:58, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zastanawiałem się nad nią, ale naczytałem się opinii, że jest przekombinowana, elektronika łatwo się psuje, zdarzają się rozszczelnienia sterownika, itp. Konkluzja tych wpisów była taka, że im prostsze, tym lepsze i nie warto przepłacać. Rozumiem, że masz odmienne zdanie w temacie eSystemu? Sam z niego korzystasz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 13:32, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dokup tylko podwójna dyszę i bedzie okej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 15:54, 21 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
kasin:: tam mam eSystem i, tak jak napisałem wcześniej, jestem z niego bardzo zadowolony. Częstotliwość smarowania ustawiam jednym guziczkiem, wyświetlacz pokazuje mi ilość pozostałego oleju, zarówno w urządzeniu głównym, jak i LubeTube. Łańcuch mam dobrze nasmarowany, a tył motocykla i felgę czyściutką. No i mam wskaźnik temperatury otoczenia
Z wyświetlaczem/sterownikiem nic się nie dzieje. Używam tego systemu od 3 lat i przejechałem z nim ponad 25 tys. km, zarówno w upale i kurzu Gruzji i Maroka, jak i prawie zimowych temperaturach Skandynawii
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Pią 15:55, 21 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Sob 1:41, 22 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zabiłeś mi ćwieka...mam możliwość wymiany, więc się nad tym poważnie zastanowię. Dzięki za zamieszanie w głowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Staszek
Motonita
Dołączył: 22 Lis 2012
Posty: 1004
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północna Polska
|
Wysłany: Wto 9:04, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Biblo, a nie da się tego "Lube Tube" zamocować pod tym boczkiem tak, aby można było napełniać bez demontowania (niby to elastyczne ma być)? Byłaby to wówczas fajna alternatywa dla touring kita.
No i jeżeli ta nieszczelność to reguła a nie usterka Twojego egzemplarza, to skreśla to od razu ten patent w moich oczach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 19:22, 25 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Strasznie ciężko napełnia się Lube Tube przez tę cienką, długą rurkę i to niejako pod górę - zasobnik przymocowałem do stelaża/ramy siedzenia, czyli pod pewnym kątem. A otwór wylotowy, do którego podłączona jest rurka zasilająca olejem resztę "instalacji" jest właśnie u dołu. Tym samym otworem napełnia się też zasobnik.
Żeby się z tym mnie mocować wolałem zdjąć boczek, Lube Tube i nalewać olej od góry korzystając z pomocy grawitacji Tym bardziej, że ostatnio wlewałem olej na wyższe temperatury (Maroko), który jest chyba gęściejszy.
Nieszczelności pojawiły mi się właśnie na połączeniach: Lube Tube - rurka połączeniowa oraz rurka połączeniowa - zbiornik główny z pompką. Są one minimalne, ale w trakcie użytkowania w końcu zbiera się kropla, która skapuje do wnętrza boczku, a potem spływa w dół...
Może wiosną zastosuje jakąś bardziej elastyczną/gumową rurkę lub małe opaski zaciskowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez biblo dnia Wto 19:22, 25 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Śro 17:14, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem na eSystem. Trudno się go montuje? Warto się bawić, jeśli nie mam doświadczenia, czy lepiej zapłacić w serwisie 200 zł za montaż?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kasin dnia Śro 17:15, 03 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
biblo
moto-psychopata
Dołączył: 08 Maj 2012
Posty: 4278
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 78 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 19:15, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Montaż eSystem jest chyba prostszy od vSystem, bo nie trzeba bawić się w podłączanie rurki od podciśnienia. Trzeba za to poprzeciągać przewody między panelem sterującym (montowanym z reguły na kierownicy), a głównym urządzeniem, no i podpiąć zasilanie do akumulatora.
Nie jest to wielka filozofia, ale jak nie masz doświadczenia, a motocykl jest nowy, to zleć to serwisowi... A może przy okazji niech Ci zamontują gniazdo zapalniczki, które też wymaga przeciągania kabelków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kasin
Motocyklista
Dołączył: 21 Lis 2014
Posty: 284
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piastów/Zalewo
|
Wysłany: Śro 21:13, 03 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Chyba rzeczywiście tak zrobię Co ciekawe, zapytałem sprzedawcę w MCS czy warto dokupić któryś z dodatków, np. LubeTube i Dual Injector. Zawołał serwisanta, który powiedział, żebym na razie odpuścił dodatkowy zbiorniczek i sprawdził, czy ten mi nie wystarczy a odnośnie Dual Injectora stwierdził, że to zbędny bajer... Tyle opinii, ilu użytkowników, ale spodobało mi się, że nie tylko nie chcieli mnie naciągnąć, ale wręcz odradzili zakup, tracąc zarobek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Nie 18:46, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czym się różni ten Dual Injector od innych podwójnych dysz których próby się nie powiodły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Nie 20:06, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Dułal Indżektor to po prostu dwie rurki po obu "stronach" łańcucha. Jeszcze nie spotkałem się z opinią o wyższości tego ustrojstwa nad pojedynczą rurką, no może poza marketingowym bełkotem w katalogu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SoH
Motocyklista
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Lublin/Świdnik
|
Wysłany: Nie 21:13, 22 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Mniejsza o wyższość czy niższość. Z doświadczenia (z teorii w sumie też) wynika że jak zamontujesz dwie rurki, to będzie kapać non stop, aż cały olej z rurki za elektrozaworem się wykapie. Zastanawiam się, jak chłopaki ze Scottoiler'a ten problem rozwiązali? A może nie rozwiązali?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ad
A1
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:28, 20 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23a
Motonita
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 987
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Wto 9:38, 21 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
ad napisał: | Mam do sprzedania używany 1 sezon Scottoiler z dodatkowym zbiornikiem oleju (Lube Tube). Oliwiarka szwankuje, ja nie mam czasu i cierpliwości do bawienia się i czyszczenia/naprawy więc zdjąłem i za 90 zł oddam komplet (najlepiej komuś z Poznania).
Jeśli ktoś z Was jest zainteresowany to proszę o info w wiadomości. |
Kolego ad, mamy na forum specjalny dział Sprzedam, gdzie umieszcza się ogłoszenia o sprzedaży (nie zapomnij najpierw zapoznać się z zasadami umieszczania ogłoszeń). Poza tym wypadałoby, aby pierwszy post na forum umieszczony został w Przywitalni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23a dnia Wto 9:40, 21 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pred
A1
Dołączył: 20 Lut 2016
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 9:08, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z forum ma zamontowany Scottoiler touring kit, czyli mark7 i zbiornik pod rejestrację HCR? Zamówiłem taki do nowego DL'a 650. Teraz pobrałem instrukcję (dedykowaną do DL'a) ze strony scottoilera i na początku jest napisane: The HCR (sold separately) is not compatible with this model, we recommend the Lube Tube instead. Co tam może nie pasować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
centrino
Motocyklista
Dołączył: 16 Cze 2015
Posty: 364
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: DLU
|
Wysłany: Pon 10:10, 16 Maj 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak wygląda błotnik w nowym DLu.
W starczym jest tak zbudowany, że faktycznie nie da rady zamontować turingkita.
Z tego powodu, że touring kit potrzebuje być zamontowany na 4 śrubki a w DLu jest miejsce na 2szt i do tego miejsce na wkręty jest nieco oddalone od błotnika (taki odlew jest)
Mniej więcej chodzi o to:
PS
Wklejony na zdjęciu pochodzi od nowego Dla więc też nie będzie pasować.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez centrino dnia Pon 10:13, 16 Maj 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kitza
A
Dołączył: 29 Maj 2014
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pon 19:53, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Poluję na używanego Scottoilera. Orientuje się ktoś czym różni się Scottoiler do V-Stroma od wersji np. do Kawasaki? Zasada działania jest chyba ta sama więc czym mogą się różnić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scyzor_2007
Motonita
Dołączył: 31 Gru 2016
Posty: 762
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 20:56, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Mam Vsystem Skottoiler działa bez problemu , kwestia tylko wyregulowania dozowania oleju ( jedna kropla na minute ) i jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mar
Motonita
Dołączył: 14 Wrz 2015
Posty: 551
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 21:19, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Może zamiast używanego spróbuj nowej Lubrixa cana do jakości O.K. Płaciłem 370plz jak dobrze pamiętam zamontujesz sam bez problemu a w użytkowaniu duża wygoda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikee86
Motocyklista
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radom
|
Wysłany: Pon 22:05, 06 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A miał ktoś do czynienia lub używa olejarke firmy McCoi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piterpan
A
Dołączył: 15 Mar 2017
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22:40, 07 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Wlasnie dzis zalozylem orginalnego scottoilera. System grawitacyjny, podlaczony do podcisnienia. Zobaczymy jak to sie bedzie sprawowac
Cenowo wyszlo mnie super, wiec spokojnie zawsze moge puscic dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Goddard
Motocyklista
Dołączył: 30 Lis 2016
Posty: 494
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z Krakowa i Zielonek
|
Wysłany: Pon 0:17, 08 Maj 2017 Temat postu: |
|
|
Ja tez zalozylem scottoilera przed dlugim weekendem majowym i na razie wrazenia pozytywne, choc mialem troche problem z ustawieniem czestotliwosci kapania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|