|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 1:37, 04 Sty 2010 Temat postu: Przydatność osłony silnika (DL 650) |
|
|
Cześć
Mam takie pytanie, jako nowy posiadacz DL 650 zastatanawiam się nad iwestowaniem w osłone pod silnik. Szczerze wizualnie mi się to nie podoba, a i praktycznie zastanawiam się jakie są szanse podczas jazdy po asfalcie (bo tylko tak jeżdże) na uszkodzenie karteru, chłodnicy czy filtru oleju...Kamieni raczej na drodze nie ma , ale licho nie spi wiem...w przypadku wpadnięcia do dziury przy duzej predkości to raczej i ta osłonka na wiele sie nie zda....ponadto trudniej silnik umyć. Dotychczas kupilem tylko to co według mnie najpotrzebniejsze, gmol Givi i centralna stopke, kase ktora mi została chiałem przeznaczyć na dobre ciuchy
Prosze by osoby, ktore nie maja oslony na silnik napisały, czy miewają jakieś przykre niespodzianki, z kamieniami spod koła, dodam że 3 lata jeździlem honda CB 500 i nigdy mi żaden kamien w nic nie uderzył, fart?
Hej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pon 3:10, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
witaj, po przejechaniu sezonu (8kkm) ze standardowym puigiem ani razu nie spotkala mnie przykra niespodzianka - trasy to glownie asfalt i pare razy szuter. Dopoki nie zaraze sie offroadem to chyba jej jednak nie zaloze...
(Letko wybacz, ze jeszcze nie zalozylem oslony Twojej produkcji , probowalem, ale nie moglem jednej ku*ewskiej sruby odkrecic i porzucilem poki co pomysl montazu )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 10:37, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
zamiast centralnej stopki trzeba bylo zainwestowac w oslone.
mi juz kilka razy oslona sie przydala i nie mowie o jezdzie off road. Poza tym jak Ci sie zdazy wjechac nawet przypadkiem w teren to kazde uderzenie kamienia/patyka w oslone przekona Cie, ze bylo warto ja kupic.
jak to sie mowi, lepiej dmuchac na zimne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Pon 10:45, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
osłona się przydaje, już kilka razy nią przywaliłem w różne kamienie, gałęzie. Nawet raz udało mi uderzyć w tory tramwajowe we Lwowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 11:24, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ponizej cytat z innego tematy napisany przez V-Tolda (mam nadzieje, ze nie bedzie mial mi tego za zle )
V-Told napisał: | Wolę zainwestować w płytę pod silnik. W te wakacje wracając z Węgier, ze znajomym także na KiloVStromie, byłem świadkiem spowodowania wycieku oleju właśnie przez zjazd z krawężnika. Jechał z pasażerką i trzema kuframi, gość 120 kg, przywalił i coś sobie tam musiał nieźle pogiąć. Specjalnie nie zaglądałem, ale teraz wiem, że kiedyś będę musiał tę osłonę dokupić. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 11:25, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam przydatność osłony pod warunkiem, że będzie z odpowiednio grubej blachy i dobrze zamontowana- zwłaszcza na szutrach...ale nie tylko
Ostatnio gdzieś tu czytałem, ze przy zjeździe z chodnika ktoś sobie filtr rozwalił...ja w poprzednim moto w takiej samej sytuacji wgiąłem sobie kolanko wydechu
EDIT: ooo bibop był szybszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Pon 11:27, 04 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 22:29, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Okey dzięki, zastanowie sie..
Niepodoba mi sie podejście producenta, że czegoś takiego, nie stosuje fabrycznie, tak samo jak i podnózki centralnej i wystawia chłodnice oleju wprost na błoto spod koła... według mnie jedna z największych wad DL-a
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 22:52, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pilot0608 napisał: | Niepodoba mi sie podejście producenta, że czegoś takiego, nie stosuje fabrycznie, tak samo jak i podnózki centralnej i wystawia chłodnice oleju wprost na błoto spod koła...DL-a |
...nie daje grzanych manetek, handbarów, stelazy, kufrów, itp.itd...
ale wszystkie te dobra możesz kupic u tegoż producenta za...każdy wie ile
Dlaczego tak robi odpowiedz sobie sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Wto 19:53, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Krawężniki i tory . wszystko na temat na asfalcie. Na bokach jest nieoceniona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:04, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
pilot0608 napisał: | Niepodoba mi sie podejście producenta, że czegoś takiego, nie stosuje fabrycznie i wystawia chłodnice oleju wprost na błoto spod koła... według mnie jedna z największych wad DL-a |
Sam sobie odpowiedziales
Warto,warto jak lupniesz w kraweznik to docenisz.
A to,ze nie dostales kamieniem przez 3lata na CB500 to niezly fart lub malo jezdziles
Ja raz tak oberwalem kamieniem,ze az sie zatrzymalem przez bol w lewej stopie... pozniej nie moglem ruszyc.. jedynke pieta wbilem i reszte biegow...
To co ja juz mialem w roznych sytuacjach to material na ksiazke i wcale nie chodzi mi tu teraz o ostatnia trase w sniegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Wto 22:20, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie osłona na pewno zarobiła na siebie
Nie wiem ile razy w terenie, bo dzięki niej nie zwracam uwagi na takie duperele na szutrze i w lesie tylko daję w palnik.
W mieście co najmniej dwa razy, bo dwa razy musiałem ją spawać. Raz w Wawie przy zjeździe po schodach (takim skrótem bo był korek ), drugi raz w Bułgarii przejazd przez trawnik i skok przez krawężnik, moto załadowane pod sufit i lekko gruchnęło, ale osłona dała radę tzn. pękła po raz drugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 22:34, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę (czytam) to muszę dopisać kolejną pozycję do mojej listy najpotrzebniejszych rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 23:26, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem płyta dodaje uroku i całkiem dobrze się komponuje.
Jeśli chodzi o cytat u bibopa - tak właśnie było, osłona za ileś tam zł, oszczędziła by w sumie znacznie więcej ... nerwów . Nie wiem już jak i czy to zostało naprawione, ale to zawsze strach takim motocyklem jechać gdzieś dalej, nigdy nie wiesz czy stare rany się nie otworzą
Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta . Już jakiś czas temu sobie upatrzyłem ten konkretny model.
Ponadto w wypadku 650 nadaje bardziej męski wygląd, niemalże na miarę 1000, poważnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:30, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta .
Ponadto w wypadku 650 nadaje bardziej męski wygląd, niemalże na miarę 1000, poważnie |
Letko Ltd.
wyglad wygladem, na pewno zbliza wagowo do tysiaca
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Wto 23:31, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 23:57, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Szuja dzięki ale na tej pomarańczy to nie "moja" osłona
Bardzo podobna, ale moja ma jeszcze te "okienka" powycinane z boku.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 23:59, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 0:09, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 1:18, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Jeśli ktoś wie co to za firma robi ten konkretny model płyty, to prosiłbym o nazwę producenta . Już jakiś czas temu sobie upatrzyłem ten konkretny model.
|
Ja mam ta oslone,no coz mam pisac.. dziala
Jest gruba,idealnie spasowana i kupujesz pod dokladny model gmoli.Ja mam GIVI i wszystko ladnie.I nie ma wyciecia na wydech,wiec sie tez nie wgniecie na jakiejs galezi czy korzeniu/kamieniu.
A jak juz bedziesz ja zamawial to od razu mozesz sobie zamowic to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Tez dziala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 12:20, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tu jest jeszcze ciekawa osłona, może komuś się taka spodoba:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bober
Administrator
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 446
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa i okolice
|
Wysłany: Śro 12:36, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Ja też jeżdzę głownie po asfalcie, sporadycznie jakieś leśne dukty. Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony, ale sądząc po ilości brudu na osłonie to założenie jej było dobrym posunięciem. Pomijam kwestię małych kamieni które na asfalcie występują bardzo często w okolicy robót drogowych lub na frezowanych asfaltach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 18:30, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ślicznie dziękuję za linki!!
Tylko cena 220 dolarów nieco mnie zmroziła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 18:33, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Masz tu podobną: [link widoczny dla zalogowanych]
Mają w Warszawie przedstawicielstwo, od nich kupowałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 18:57, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Masz tu podobną: [link widoczny dla zalogowanych]
Mają w Warszawie przedstawicielstwo, od nich kupowałem. |
Hehehe ja też i fajna jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gumbas
A2
Dołączył: 08 Kwi 2010
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czernica
|
Wysłany: Pią 12:43, 09 Kwi 2010 Temat postu: osłona silnkia w DL 650 |
|
|
Ja mam fabryczną , zalety ogólnie dość wytrzymała po Rumuni wygląda jak po bombardowaniu ale wytrzymała silnik cały osłona pogięta na maxa (zrobie fotki to wrzuce). wady za bardzo wysunięta do przodu przez co walisz w kamienie przy dohamowaniu (jak widzisz kamienie to tylko gaziu), nieosłoniete do końca kolektory ale nieco większy prześwit coś za coś no i otwór do zpuszcania oleju by sie przydał ale można wywiercić. Do szutrów i kamieni to chyba najlepszym rozwiazaniem jest coś na wzór turatecha albo taka jak w linku dakota motor sport i podwyzszenie zawieszenia na kościach i napięcie wstępne w lagach na maxa wtedy mozna w miare bezpiecznie DL zapuszcać się w ostępy. BEZ OSŁONY tylko asfalt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gumbas dnia Pią 20:51, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 17:15, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam..jestem tu nowy, ale tez mysle o zalozeniu oslony...myslalem zeby robic samemu, ale nie wiem czy mi sie tak uda jak u profesjonalistow... Czy mam rozumiec ze u Letko mozna cos takiego zamowic ?
A dla ciekawych wersja grecka podobno bardzo stabilna...nietety nie moge jeszcze zamiescic linka..podam wiec go jutro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 22:29, 25 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gdyby ktoś miał za dużo pieniędzy i planował przy okazji zakup osłony silnika do DL650, to znalazłem taką oto, dosyć oryginalną: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 0:12, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżdziłem DL-em przez 2 lata i nigdy mi się odłona nie przydała, nawet na ukraińskich szutrach...
Gdybym ją założył, to pewnie tak jak Xondz parę razy bym nią gdzieś przywalił bo zmniejsza ona prześwit o kilka cm. W "normalnych" warunkach nie chroni ona silnika w jakiś istotny sposób jeżeli chodzi o chłodnicę leju natomiast, była zdrowo poszatkowana przez syf z przedniego koła, ale nic poza tym się złego nie działo.
Zważywszy na budowe chłodnicy trzeba by było niezłego kamienia żeby ją rozwalić albo chociaż rozszczelnić... W moim dzwonie cały przód motocykla przestał istnieć a chłodnica wygieła się w chińskie S ale pozostała szczelna i sprawna. Inaczej ma się sprawa jednak jeżeli chodzi o względy, że tak to ujmę estetyczne, osłona z całą pewnością chroni silnik, kolanko wydechowe i chłodnicę przed b. intensywnym "wypiaskowaniu" przez błoto z pod koła.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 0:19, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pon 7:58, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | bo zmniejsza ona prześwit o kilka cm. |
W moim i znajomego nie zmniejsza nawet o milimetr, a i spodem przydzwoniłem już nie raz, zależy kto gdzie się wbija
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 8:38, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zmniejsza - przecież wydech idzie nad płytą . Ja też już nią kilka razy przygrzałem w glebę przy wjechaniu w ogromną dziurę. Myślę, że gdyby nie było płyty to uderzył bym wydechem. Tak więc się przydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:34, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jednemu sie przydaje innemu nie... do czasu az cos rozpieprzy... to tak samo jak z pianka do latania dziur, albo zestawem z kolkami... sa szczesliwcy co jezdza 15 lat i nigdy gumy nie zlapali, a sa tacy co lapia 2 w miesiacu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 18:27, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Gdzieś tu na forum pisałem, jak znajomy przywalił blokiem silnika zjeżdżając z krawężnika. Poza tym osłona nadaje 650-tce porządnego wyglądu. Ponadto chroni przed brudem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pc
A2
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 2:58, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
A czy przy wymianie oleju trzeba oslone zdejmowac zeby zmienic filter?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:00, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, ale to tylko 4 śruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamyk
A
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 9:40, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mi ostatnio się przydała w Rucianym.Przegapiliśmy objazd ze względu na remont mostu.Wjechaliśmy w las w nadziei na objazd ale że we wszystkich trzech sprzętach mrugała rezerwa to musieliśmy zawrócić i najpierw torami ,a potem mostem kolejowym dotarliśmy do cpn-u.Wrażenia niezapomniane zwłaszcza wzrok wbity w kolesia co pokonywał nasyp, podkłady i tory hayabusą.A wracając do płyty to jako jedyny przywaliłem i dzięki płycie nic nie urwałem, a przywaliłem dla tego, że za sprawą szczelnie zaklejonej szyby robalami niezauważyłem wystającej z torowiska rury.I w tym przypadku przydatniość płyty duża, a przydatność wysokiej szyby do tego z deflektorem -żadna!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scorpio74
Motocyklista
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 18:44, 27 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
hej hej
ja też polecam. mam osłonę metalową. Przy pełnym załadaunku waga moto + kierowca + pasażer to jakieś 450 kg albo i wiecej.
Parę razy się zdażyło że wjeżdżając na chodnik zachaczyłem. W terenie tym bardziej przydatne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 9:47, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
dopuszczlna masa calkowita DLa to 420 kg wiec nie przeginac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Scorpio74
Motocyklista
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 356
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:49, 28 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
spoko wiem że 420. ale jakoś poniżej 450 nie mogę zejść mam swoją masę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 18:28, 29 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Mi się osłona przydaje, bo powyżej 6000rpm pięknie wibruje i DL emituje piękny warkot Jak WSK!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wlodeusz
A1
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Miłomłyn
|
Wysłany: Pon 16:03, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Od nowości motocykla mam założoną osłonę Mr. Letki. Powiem tylko, że łańcuch przestał być zasypywany piaskiem i śmieciami spod przedniego koła. Samo to, przy cenie dobrego spray/motul of road/, jest argumentem za. Nie będę pisał o bębniących w osłonę kamykach i grudkach asfaltu. Jedyny mankament, to konieczność demontażu przy każdej wymianie oleju. Ale to mają wszystkie opisane tu osłony. Mr. Letki ma jedną zdecydowaną przewagę. Cena i czas!... Tylko pamiętajcie!, każdą osłonę trzeba potraktować podkładkami z gumy. Inaczej na polskich drogach, roztelepie się i zniszczy. Zanim na to wpadłem, potrzebne było już spawanie alu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 20:46, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wlodeusz napisał: | łańcuch przestał być zasypywany piaskiem i śmieciami spod przedniego koła |
To musisz nieźle poginać po tych szuterach skoro aż na łańcuch spod przedniego Ci sypie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZowA
A2
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 21:24, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Biały napisał: | wlodeusz napisał: | łańcuch przestał być zasypywany piaskiem i śmieciami spod przedniego koła |
To musisz nieźle poginać po tych szuterach skoro aż na łańcuch spod przedniego Ci sypie |
No chyba, że sie ma na przód napęd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wlodeusz
A1
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Miłomłyn
|
Wysłany: Wto 8:07, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Gdyby szanowni współmiłośnicy DL-a, pojeździli po mazurskich gruntowych i szutrowych drogach, po dziurawych jak sita i wąskich niby asfaltach, po górkach i dołkach, wtedy by sobie darowali kpiny. Żeby minąć się, z samochodem grzybiarzy na leśnej drodze przeciwpożarowej, trzeba sunąć leśnym poboczem. Dobrą drogą /siódemką/ mam okazję pomykać tylko z okazji przeglądów, via Ostróda Elbląg. Pozdrawiam kpiarzy, życząc samego asfaltu, lub nawet betonu. Wiem co piszę, fabryczny łańcuch zmieniłem po 7 tysiącach. Przypominał gumkę od starych majtek. Założyłem DID 525 VM2 i już po 2 nowych tysiącach kilosów ma luzu 6 centymetrów, zamiast 3. Dziś z nim powalczę. Pozdrawiam przy okazji konstruktora osłony Mr. Letko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 9:09, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wlodeusz napisał: | Pozdrawiam kpiarzy |
Hmmm, małe sprostowanie ja nie kpię tylko podziwiam zazdroszcząc jednocześnie tak pieknych terenów do latania
P.S. zastanów się nad zamontowaniem jakiejść smarownicy olejowej- w takich warunkach jak jeździsz powinno to mieć duży sens
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bandit
Motonita
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Paszków
|
Wysłany: Wto 13:04, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżdżąc po bezdrożach Rumunie z osłoną silnika produkcji Made In Lettko czułem się znacznie bardziej komfortowo. Na szutrach co chwila było słychać jak wala w nią kamole, nic się nie odkształciło, temp. silnika nie wzrasta to na pewno dzięki otworom. W życiu co dziennym osłona ani nie przeszkadza ani nie pomaga. Natomiast osłona w Dl 1000 maj jedna wadę przy ostrzejszej jeździe ) szoruje -na winklach, serpentynach- na załamaniach bocznych. Wcześniej szorowała centralka którą zdemontowałem i posłałem w kąt piwnicy. Myślę, że jest trosze za szeroka po bokach. Minusem przy dłuższym użytkowaniu są utrudnione czynność serwisowe. A i zastanawiam się nad wywierceniem dodatkowego otworu odprowadzającego wodę gdyż często zdarza się że jej resztki pozostają w środku (najczęściej po myciu).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bandit dnia Wto 13:04, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:36, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie w moto jest tylko około 1cm przestrzeni pomiędzy osłoną i rurą, co powoduje, że po kazdym wiekszym pier...ciu osłoną w przeszkodę, muszę ją odginać łomem, bo się styka z rurą i przenosi wibracje z silnika. Ale trzeba przyznać, że kilka razy się już przydała. Polecam wersję bez wycięcia w dolnej części, bo jest bardzo wytrzymała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 14:07, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie nie zmniejsza prześwitu, nawet musiałem zrobić wycięcie na obejmę na kolektorze, generalnie moja juz dostala strzaly z kazdej strony, gdyby nie ona, chyba musialbym wymienic juz silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:42, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
wlodeusz napisał: | Gdyby szanowni współmiłośnicy DL-a, pojeździli po mazurskich gruntowych i szutrowych drogach, po dziurawych jak sita i wąskich niby asfaltach, po górkach i dołkach, wtedy by sobie darowali kpiny. Żeby minąć się, z samochodem grzybiarzy na leśnej drodze przeciwpożarowej, trzeba sunąć leśnym poboczem. Dobrą drogą /siódemką/ mam okazję pomykać tylko z okazji przeglądów, via Ostróda Elbląg. Pozdrawiam kpiarzy, życząc samego asfaltu, lub nawet betonu. Wiem co piszę, fabryczny łańcuch zmieniłem po 7 tysiącach. Przypominał gumkę od starych majtek. Założyłem DID 525 VM2 i już po 2 nowych tysiącach kilosów ma luzu 6 centymetrów, zamiast 3. Dziś z nim powalczę. Pozdrawiam przy okazji konstruktora osłony Mr. Letko. |
To chyba kolego nie smarujesz za często tego łańcucha...
Ja na fabrycznym przelatałem 22tys. km z czego sporo po Ukrainie gdzie szutrów jest z całą pewnością więcej niż w twojej okolicy, bo nawet część dróg krajowych jest szutrowa. Znam też takich, którzy zrobili na napędzie ponad 25 tys.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 19:44, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Co do łańcucha, to może i ja dorzucę swoje trzy grosze. Mój ma już 20 tyś. i miewa się bardzo dobrze. Ja jeżdżę 1000-cem i 70% to męki w mieście, ale poza miastem też go nie oszczędzam i jeżdżę raczej... energicznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ZowA
A2
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 19:59, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kpiny kpinami ale jak to mówia "kto smaruje ten jedzie". Zrób cos z tym chłopie bo na łańcuchy nie zarobisz. I nie myśl, ze tylko Ty po szutrach jeździsz bo gro ludzi z forum i nie tylko jeździ szutrowymi i leśnymi drogami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 20:06, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ZowA napisał: | Kpiny kpinami ale jak to mówia "kto smaruje ten jedzie". Zrób cos z tym chłopie bo na łańcuchy nie zarobisz. I nie myśl, ze tylko Ty po szutrach jeździsz bo gro ludzi z forum i nie tylko jeździ szutrowymi i leśnymi drogami. |
Otóż to...!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 22:09, 17 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Moj łancuch ma 33 tysiace i ma sie niezle, wymienilem tylko przednia zebatke, maszyny raczej nie oszczedzam, szutry, las oraz powerslidy sa na porzadku dziennym
Edit:
zapomnialem dodac ze smaruje Hipolem od poczatku, ze 3 razy moze jakims sprayem dostał do łańcucha
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzesiek dnia Wto 22:12, 17 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|