|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
slawekk
A
Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 13:00, 17 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Walą, bo DL ma mały prześwit a osłona zmniejsza go o 2-3 cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michal.pirat
A2
Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Porąbka
|
Wysłany: Pon 17:59, 22 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
bober napisał: | Witam,
Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony.
|
Odgrzeję.. własnie też chodzi mi ta osłona po głowie z powodu brudu który leci na chłodnice. Jaka będzie poprawa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Wto 9:22, 23 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Poprawa będzie taka, że część brudu zostanie na osłonie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SimOn!
A
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 21:41, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
michal.pirat napisał: | bober napisał: | Witam,
Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony.
|
Odgrzeję.. własnie też chodzi mi ta osłona po głowie z powodu brudu który leci na chłodnice. Jaka będzie poprawa? |
Pytanie czy dla kosmetyki warto rezygnować z prześwitu i dodawać sobie masy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czekol
A
Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: Śro 22:11, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Jeśli zjeżdżasz z asfaltu to warto. Po dwóch sezonach mam kilka wgnieceń/rys od kamieni na osłonie aluminiowej givi.
Natomiast jeśli jeździsz tylko po czarnym to prześwit nie jest do niczego potrzebny.
Dodanie masy znikome....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Struna
Motonita
Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków / Skawina
|
Wysłany: Śro 22:50, 24 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
ja gdzieś w kamulca musiałem przysadzić, bo aż pękło obok spawu - gdyby nie osłona byłby pewnie niezły zonk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizzly
A2
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:03, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Wszyscy piszą, że osłona ma sens tylko w terenie, a według mnie jest jeszcze jeden aspekt. W naszych v-stromach filtr oleju nie jest niczym osłonięty i nawet najmniejszy kamyk spod koła mógłby narobić trochę problemów przebijając go, także i na asfalcie. Oczywiście na szutrowych drogach ryzyko byłoby sporo większe, przecież kamienie tylko strzelają po osłonie jak się konkretnie jedzie ;D Swoją droga ciekawe czy takie rzeczy się zdarzają bo teoretycznie jest to możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SimOn!
A
Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 1:05, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Ja tylko chciałem zauważyć, że kolega narzekał na błoto chlapiące na chłodnicę... a nie na latające kamienie
A co do zbędnego prześwitu. To faktycznie, jak się z krawężników zjeżdża i na pofalowanym asfalcie (z pełnym ładunkiem) szczególnie lewe zakręty bierze to prześwitu jest aż nadto
Po co walić do wróbla z armaty?
Grizzly napisał: | Wszyscy piszą, że osłona ma sens tylko w terenie, a według mnie jest jeszcze jeden aspekt. W naszych v-stromach filtr oleju nie jest niczym osłonięty i nawet najmniejszy kamyk spod koła mógłby narobić trochę problemów przebijając go, także i na asfalcie.) |
To teraz idź i przebij filtr kamieniem (ewentualnie tępym śrubokrętem ) i się zgłoś jak Ci się to w końcu uda Wykręcałeś kiedyś za mocno dokręcony filtr oleju? Wiesz ile on jest w stanie znieść?
Kamienie (a w zasadzie kamyczki) zagrażają ewentualnie chłodnicy oleju i farbie na bloku silnika. No chyba, że jeździsz w offie gdzie podparł być się miską, wydechem itd. i je uszkodził, to OK, ale zaczęliśmy od chlapiącego błota.
Znaj proporcje mocum panie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez SimOn! dnia Sob 1:18, 27 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bosman78
Motocyklista
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 12:10, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Dla mnie osłona pełni głównie funkcje wizualna bo nie mogę patrzeć na ta rure kolektora przedniego cylindra ktora wygloda koszmarnie... Szkoda ze nie puścili jej jakos bokiem jak w transalpie wtedy dl zyskał by sporo przesiwtu pos i przed silnikiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grizzly
A2
Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 21:09, 27 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
SimOn! napisał: |
Kamienie (a w zasadzie kamyczki) zagrażają ewentualnie chłodnicy oleju i farbie na bloku silnika. No chyba, że jeździsz w offie gdzie podparł być się miską, wydechem itd. i je uszkodził, to OK, ale zaczęliśmy od chlapiącego błota.
Znaj proporcje mocum panie |
W sumie to w tym temacie kwestia kamieni, krawężników itp. się już pojawiła więc dodałem mój pogląd na ten temat. Filtr może i wydaje się solidny ale przednie szyby samochodowe też a jednak bardzo często pęknięcia spowodowane kamieniami się zdarzają. Kamień lub kamyczek wystrzelony jak z armaty przez koło moim zdaniem jest w stanie przebić filtr i tego się będę trzymał Jasne, że głównie zależy to od tego gdzie się jeździ. Poza tym nie chciałbym żeby mi się coś takiego przytrafiło gdzieś daleko i wolę się zabezpieczyć ;D Tak czy siak uważam, że warto zainwestować w osłonę aluminiową lub stalową i robi ona dobrą robotę choć pewnie są jej przeciwnicy i zwolennicy ale to jak w każdym temacie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|