Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przydatność osłony silnika (DL 650)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
slawekk
A



Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 13:00, 17 Sie 2014    Temat postu:

Walą, bo DL ma mały prześwit a osłona zmniejsza go o 2-3 cm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michal.pirat
A2



Dołączył: 16 Paź 2017
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Porąbka

PostWysłany: Pon 17:59, 22 Sty 2018    Temat postu:

bober napisał:
Witam,

Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony.



Odgrzeję.. własnie też chodzi mi ta osłona po głowie z powodu brudu który leci na chłodnice. Jaka będzie poprawa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Suszny
Maniak motocyklowy



Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie

PostWysłany: Wto 9:22, 23 Sty 2018    Temat postu:

Poprawa będzie taka, że część brudu zostanie na osłonie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimOn!
A



Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 21:41, 24 Sty 2018    Temat postu:

michal.pirat napisał:
bober napisał:
Witam,

Osłonę by Letko założyłem głownie z myślą o osłonięciu chłodnicy oleju przed brudem z pod przedniego koła. Osłonę mam prawie od nowości, więc nie wiem jakby brudziła się chłodnica oleju bez tej osłony.



Odgrzeję.. własnie też chodzi mi ta osłona po głowie z powodu brudu który leci na chłodnice. Jaka będzie poprawa?


Pytanie czy dla kosmetyki warto rezygnować z prześwitu i dodawać sobie masy Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czekol
A



Dołączył: 08 Lip 2015
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Nadarzyn

PostWysłany: Śro 22:11, 24 Sty 2018    Temat postu:

Jeśli zjeżdżasz z asfaltu to warto. Po dwóch sezonach mam kilka wgnieceń/rys od kamieni na osłonie aluminiowej givi.
Natomiast jeśli jeździsz tylko po czarnym to prześwit nie jest do niczego potrzebny.
Dodanie masy znikome....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Struna
Motonita



Dołączył: 08 Sie 2017
Posty: 537
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków / Skawina

PostWysłany: Śro 22:50, 24 Sty 2018    Temat postu:

ja gdzieś w kamulca musiałem przysadzić, bo aż pękło obok spawu - gdyby nie osłona byłby pewnie niezły zonk.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:03, 25 Sty 2018    Temat postu:

Wszyscy piszą, że osłona ma sens tylko w terenie, a według mnie jest jeszcze jeden aspekt. W naszych v-stromach filtr oleju nie jest niczym osłonięty i nawet najmniejszy kamyk spod koła mógłby narobić trochę problemów przebijając go, także i na asfalcie. Oczywiście na szutrowych drogach ryzyko byłoby sporo większe, przecież kamienie tylko strzelają po osłonie jak się konkretnie jedzie ;D Swoją droga ciekawe czy takie rzeczy się zdarzają bo teoretycznie jest to możliwe Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimOn!
A



Dołączył: 05 Maj 2016
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 1:05, 27 Sty 2018    Temat postu:

Ja tylko chciałem zauważyć, że kolega narzekał na błoto chlapiące na chłodnicę... a nie na latające kamienie Very Happy
A co do zbędnego prześwitu. To faktycznie, jak się z krawężników zjeżdża i na pofalowanym asfalcie (z pełnym ładunkiem) szczególnie lewe zakręty bierze to prześwitu jest aż nadto Laughing
Po co walić do wróbla z armaty? Smile

Grizzly napisał:
Wszyscy piszą, że osłona ma sens tylko w terenie, a według mnie jest jeszcze jeden aspekt. W naszych v-stromach filtr oleju nie jest niczym osłonięty i nawet najmniejszy kamyk spod koła mógłby narobić trochę problemów przebijając go, także i na asfalcie.)


To teraz idź i przebij filtr kamieniem (ewentualnie tępym śrubokrętem Wink) i się zgłoś jak Ci się to w końcu uda Laughing Wykręcałeś kiedyś za mocno dokręcony filtr oleju? Wiesz ile on jest w stanie znieść? Laughing

Kamienie (a w zasadzie kamyczki) zagrażają ewentualnie chłodnicy oleju i farbie na bloku silnika. No chyba, że jeździsz w offie gdzie podparł być się miską, wydechem itd. i je uszkodził, to OK, ale zaczęliśmy od chlapiącego błota. Very Happy

Znaj proporcje mocum panie Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SimOn! dnia Sob 1:18, 27 Sty 2018, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bosman78
Motocyklista



Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 12:10, 27 Sty 2018    Temat postu:

Dla mnie osłona pełni głównie funkcje wizualna bo nie mogę patrzeć na ta rure kolektora przedniego cylindra ktora wygloda koszmarnie... Szkoda ze nie puścili jej jakos bokiem jak w transalpie wtedy dl zyskał by sporo przesiwtu pos i przed silnikiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grizzly
A2



Dołączył: 12 Lis 2015
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 21:09, 27 Sty 2018    Temat postu:

SimOn! napisał:

Kamienie (a w zasadzie kamyczki) zagrażają ewentualnie chłodnicy oleju i farbie na bloku silnika. No chyba, że jeździsz w offie gdzie podparł być się miską, wydechem itd. i je uszkodził, to OK, ale zaczęliśmy od chlapiącego błota. Very Happy

Znaj proporcje mocum panie Wink


W sumie to w tym temacie kwestia kamieni, krawężników itp. się już pojawiła więc dodałem mój pogląd na ten temat. Filtr może i wydaje się solidny ale przednie szyby samochodowe też a jednak bardzo często pęknięcia spowodowane kamieniami się zdarzają. Kamień lub kamyczek wystrzelony jak z armaty przez koło moim zdaniem jest w stanie przebić filtr i tego się będę trzymał Smile Jasne, że głównie zależy to od tego gdzie się jeździ. Poza tym nie chciałbym żeby mi się coś takiego przytrafiło gdzieś daleko i wolę się zabezpieczyć ;D Tak czy siak uważam, że warto zainwestować w osłonę aluminiową lub stalową i robi ona dobrą robotę choć pewnie są jej przeciwnicy i zwolennicy ale to jak w każdym temacie. Pozdrawiam Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin