|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 11:45, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ale załadowany może tak ładnie nie hamować
Fakt jest taki, że nie ma możliwości, aby przewody stalowe nie były lepsze i pewniejsze od gumowych.
Komplet to koszt 520, na przód 390 - [link widoczny dla zalogowanych]
Pierwsza-lepsza strona, na której znalazłem stalowe przewody, fakt, że cena jest kosmiczna, ale na pewno można znaleźć taniej. Na tył chyba nie ma sensu tego montować, wielkiej różnicy nie będzie. W sumie to na dłuższą metę może się to opłacić. Nie znam kosztu gumowych przewodów, ale skoro piszecie, że stalowych już dalej nie trzeba wymieniać..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Nie 12:15, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem w poprzednim motocyklu stalowy oplot, posiadam w obecnym i osobiście uważam, że warto zainwestować pieniądze w ten "gadżet".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 13:30, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra Panowie, pierwszemu który znajdzie sklep oferujący set przewodów w oplocie do DL650A (czyli z ABS) stawiam na zlocie duuuże piwo...
Nie lubię eksperymentować, a jakoś do wersji z ABS nigdzie gotowego zestawu nie znalazłem. Dodam, że nasz Brzo też nie znalazł i chłopak od Hela też nie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pią 21:29, 07 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A są przewody które się zamienia z oryginalnymi (w modelu bez ABS) tzn bez pominięcia trójnika?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:54, 02 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Też dorzuce bro dla osoby która wskaze mi producenta oplotu do 650A
Przy ostrym heblowaniu - zdarza się dotknać klamką kierownicy (w nowych też tak jest - sprawdzałem) W porównaniu z BMW f650gs (stalowy oplot w standardzie) to żałość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:22, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A myśleliście o dorobieniu przewodów do 650A? [link widoczny dla zalogowanych] dorabiają. Michał Demczuk zakładał mi w poprzednim motocyklu dorabiane przewody pochodzące właśnie stamtąd. nie pamiętam jak to wyszło cenowo tzn. ile kosztowały same przewody. To była usługa z montażem - przewody, ich wymiana, płyn hamulcowy, czyszczenie zacisków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 11:01, 03 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Wiem, mam do PTM podjechać na zmierzenie przewodów i wtedy mi wycenią ile ta zabawa mnie będzie kosztować. Może po niedzieli dam radę się wybrać wreszcie do Nieporętu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:15, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | A są przewody które się zamienia z oryginalnymi (w modelu bez ABS) tzn bez pominięcia trójnika? |
Da się zrobić jak zainteresowany daj znać.
Jednak lepiej mieć bezpośrednio pompa zacisk - mniejsze straty masz niż z trójnikiem = dodatkowy opór.
Ale Klient nasz Pan
p. Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 18:11, 19 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To jak, znalazł ktoś jakoś taniej przewody HEL na przód do 1000'ca? Po moich ostatnich randkach z BMW stwierdziłem, że fajnie by bylo nabyć hamulce do DL'a
Jak tego gdzieś w Anglii szukać? Pod jakim hasłem? "Steel brake lines"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Nie 17:36, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja ostatnio kupiłem w stalowym oplocie i zapłaciłem 2 x 180 pln i faktycznie hamulec zrobił się bardziej twardy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Nie 23:07, 20 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę, że będę musiał popytać wśród ludzi z branży motocyklowej, może ktoś ma dojście do jakichś produktów bez marży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 10:40, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
O ile dobrze widzę to w Larsonie pojawiły się przewody w oplocie do Vstroma 650 w wersji z ABS:
[link widoczny dla zalogowanych]
kod produktu 4533411 jakby link nie zadziałał...
EDIT: Znalazło mi ten produkt jak wyszukiwałem po modelu dl650 z ABS 2007 rok, ale teraz mam wątpliwości bo napisane jest "3 przewody" a do ABS potrzeba więcej... czyli chyba nadal lipa...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 10:42, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 15:28, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A czym się różni "DL 650 U3 B12111" od "DL 650 B11111"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
routerek
Motonita
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: z kanapy w salonie/WAW
|
Wysłany: Wto 15:36, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Początkiem numeru VIN
m.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 15:41, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
aa ok - dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Wto 15:54, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A co o tym sądzicie, bo rozważam?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 16:21, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
j23j23j23 napisał: | A czym się różni "DL 650 U3 B12111" od "DL 650 B11111" |
Te które mają "2" w numerze to kastraty - 34KM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 16:31, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: | j23j23j23 napisał: | A są przewody które się zamienia z oryginalnymi (w modelu bez ABS) tzn bez pominięcia trójnika? |
Da się zrobić jak zainteresowany daj znać.
Jednak lepiej mieć bezpośrednio pompa zacisk - mniejsze straty masz niż z trójnikiem = dodatkowy opór.
Ale Klient nasz Pan
p. Brzo |
Skąd Ci się te mniejsze straty wzieły bo czegoś tu nie rozumiem?
Z tego co się orientuję to straty mogą co najwyżej wynikać z długości przewodów. Im przewód dłuższy tym straty większe, aczkolwiek to bardziej teoria niż coś dającego się odczuć w takich odległościach jakie są w motocyklu.
Nie rozumiem jak by sam trójnik miał powodować jakieś straty. Jedyna zaleta przewodów bezpośrednio od pompy do każdego zacisku osobno to łatwość odpowietrzania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikaels
A1
Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tegoborze / Dublin
|
Wysłany: Śro 14:26, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Orientujecie sie moze jaki typ ukladu hamulcowego bedzie najskuteczniejszy? Czy dobrze rozumiem w DL1000 fabrycznie zastosowano uklad typu ''O''? Ciekaw jestem jak ciezko byloby przerzucic sie na ''F''
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Śro 16:34, 22 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
W DL'u fabrycznie jest układ "S". Jeden przewód idzie od pompy do trójnika i potem 2 przewody idą od trójnika do zacisków.
Układ "O" to taki, gdzie jeden przewód idzie od pompy do zacisku, a następnie drugi pomiędzy dwoma zaciskami.
Zastosowanie układu "F" nie powoduje żadnych problemów, po prostu 2 przewody idą bezpośrednio od pompy do zacisków.
W poprzednim motocyklu wymieniłem przewody na stalowy oplot. Bardzo duża różnica, jeżeli ktoś się waha, to polecam jednak zainwestować te parę złotych. Ja po założeniu przewodów żałowałem jedynie, że tak długo się nad nimi zastanawiałem i że nie kupiłem wcześniej...
Nie kupowałem w Polsce, tylko sprowadziłem z Anglii. Zorganizowałem zbiorowe zamówienie na forum SV i ściągnęliśmy w sumie 40 kompletów. Przy takiej ilości wyszło 210zł za 3 przewody (2 na przód i tylny) lub 140zł za sam przód. Przewody dokładnie te same co HEL w Polsce, wykonane z tych samych materiałów, wg tej samej specyfikacji, różniły się tylko nadrukiem. Chociaż paczka i tak przyszła oklejona taśmą HEL Gdyby ktoś chciał skorzystać z tej opcji, to szukajcie na ebayu "cobra performance brake lines". Przy detalicznym zamówieniu wychodzi mniej więcej 300zł/3 przewody z przesyłką do Polski (ok. 17 funtów za 1 przewód). Niestety mam mieszane wspomnienia związane z panią sprzedającą. 10 kompletów z naszego zamówienia było złej długości - przewody 10cm zbyt krótkie. Problem nie leżał po stronie sprzedającej, niestety błąd był w katalogu HEL. Gdyby ktoś kupował przewody do tego modelu motocykla w Polsce, to tak samo dostałby za krótkie przewody. Sprzedająca wypięła się na naszą reklamację, a koledzy musieli we własnym zakresie pozbyć się zbyt krótkich przewodów. No niestety uczciwość tej pani najwyraźniej czasem zawodzi, ale przewodom nic nie można zarzucić. A i cena też rewelacyjna...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Śro 16:36, 22 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Czw 6:17, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Znalazłem coś takiego z Bułgarii i chyba zakupię:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 9:49, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
To jest dokładnie ta sama baba, u której kupowałem 1,5 roku temu. Właśnie wtedy przenosiła produkcję z Anglii do Bułgarii, bo tańsze koszty ma dzięki temu. Nazywa się Sue Ingram. Tak jak pisałem - przewody super jakości, super cena, idealny kontakt ze sprzedającą, odpisywała na maile o każdej porze dnia i nocy w ciągu 10min. Problem był jedynie ze względu na błąd w katalogu HEL'a i nie było komu za to wziąć odpowiedzialności. Zakładając, że przy v-stromie HEL nie popełnił takiej fuszerki, to powinno być git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SławekB
A
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: Czw 12:34, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Czyli te będą OK do 650 K4? Bo po jeździe BMW 1200 GS zamarzyły mi się lepsze hamulce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tdm
Motonita
Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 21:10, 23 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
a nie lepiej (i taniej) zacząć poprawianie hamulców od zmiany klocków na jakieś wysokiej klasy? W sklepach mamy tanie podróbki za 35 zł ale i solidniejsze za 170 zł. Niemożliwe żeby nie było między nimi różnic.
Tarcie nie zależy tylko i wyłącznie od siły szczęk ale i jakości materiału ciernego.
Zakładanie drogich, stalowych kabli i jazda dalej na tanich, bylejakich klockach wydaje się bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Manisz
A1
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Jawor
|
Wysłany: Śro 0:54, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przewody w stalowy oplocie naprawdę zasługują na uznanie hamowanie w motocyklu zmienia się diametralnie:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Śro 14:16, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Przesyłka nadana w piątek w Bułgarii we wtorek była u mnie. Przewody - rewelacja. W sumie zapłaciłem wraz z przesyłką 184zł za 2 przewody na przód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pecha
A
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Czw 8:41, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dobre info Maro78! to sa z trojnikiem przy blotniku jak w oryginale czy 2 przewody od gory do dolu? napisz jak juz zalozysz czy wszystko ok
tez sie skusze w najblizszej przyszlosci, niestety w porownaniu do mojego ostatniego moto vstrom ma spowalniacze, a nie hamulce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Sob 13:36, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Długości tym razem prawidłowe, Sue nic nie pomyliła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro78
A2
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białołęka
|
Wysłany: Nie 8:17, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Dwa niezależne przewody. Długość ok. Założę "na dniach" i powiem co, i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pecha
A
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Nie 8:40, 03 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki Maro i czekamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 10:24, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Niniejszym chciałem podzielić się wiedzą empiryczną że WBREW informacjom udzielanym oficjalnie przez ASO Suzuki (z litości nie napiszę który) przewody w stalowym oplocie bez problemy współpracują z modelem z ABS. Teoria jakiegoś Kierownika Serwisu ASO, że "kompensacja w układzie", że "inne wartości ciśnień", że "pompa nie będzie poprawnie działać" namieszały mi początkowo w głowie, ale poczytałem na amerykańskich forach Vstrom i na polskich forach różnych motocykli z ABS, przeanalizowałem to swoim inżynierskim umysłem i stwierdziłem, że p..oli banialuki... Może chodzi o to, że komplet nowych GUMOWYCH przewodów w Suzuki kosztuje ponad 1000, a oplot można mieć - w zależności od źródła - za 600-800 PLN.
Zamontowałem na razie jakieś 70% przewodów z zestawu przód / tył, pozostałych kilka zostawiam na sezon zimowy i większe grzebanie przy motocyklu bo trzeba niemal połowę motka zdemontować, żeby się do nich dostać... Na dxień dzisiejszy hamulce hamują, ABS załącza się i działa poprawnie - miniony weekend był idealny do testu tego układu w praktyce - zimno, mokro, pełno syfu naniesionego deszczem na szosę. niestety nadal nie są to hamulce klasy dual C-ABS Hondy czy BMW (spodziewałem się lepszego efektu - więc lekkie rozczarowanie jest) ale jest lepiej niż na gumowych.
Gotowe sety Goodridge do DL650A można kupić w [link widoczny dla zalogowanych], a na wymiar dorabiają w [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 10:26, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:15, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: |
Zamontowałem na razie jakieś 70% przewodów z zestawu przód / tył, pozostałych kilka zostawiam na sezon zimowy i większe grzebanie przy motocyklu bo trzeba niemal połowę motka zdemontować, żeby się do nich dostać... |
Możesz napisać albo najlepiej zrobić fotki co dostałeś w zestawie do ABS?
Interesuje mnie jak rozwiązali te dwa długie przewody idące do jednostki ABS i z powrotem. W oryginale od tego czwórnika pod półką przewody biegnące do jednostki ABS są przez pierwsze 10 cm gumowe a dalej przechodzą w stalową rurkę.
W nowym zestawie masz tak samo czy po prostu będzie to jeden długi przewód w oplocie do samej jednostki ABS?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 17:03, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wpadnij do Korsarza obejrzeć...
Jeżeli dobrze orientuję się to pytasz o kawałki oznaczone w serwisówce jako:
59200-27G00 i 59400-27G00.
W miejsce tych 10cm gumowych przewodów dostałem dwa krótkie w oplocie, które jak się domyślam zastępują tą gumową część (stalowych rurek ani 2 dłuuugaśnych przewodów w oplocie w zestawie nie ma), ale tych akurat nie zmieniałem, bo wymagałoby to demontażu chłodnicy, żeby mieć normalne podejście z kluczem zostały na czas zimowego rozbioru motocykla. Jak sam zauważyłeś - tylko 10cm gumy jest tutaj potem stalowa rurka, która nie podlega rozciąganiu, więc tutaj strata na rozprężaniu się przewodu nie jest duża.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panbodzio
A1
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dokąd
|
Wysłany: Wto 14:01, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
moglby ktos podrzucic foty jak wygladaja pociagniete 2 przeowdy z przodu z pominieciem rozdzielacza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 18:36, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Przewody idą po staremu od klamki aż do półki , przechodzą przez oczko z gumką, potem są spięte krawatami, rozchodzą się na boki i są trzymane oczkami z gumką po jednej i drugiej stronie. sorki za jakość - zdjęcia robiłem telefonem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Wto 18:37, 01 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
panbodzio
A1
Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dokąd
|
Wysłany: Wto 21:21, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
czyli z pominieciem rozdzielacza przewody nigdzie nie dyndaja gdzie nie powinny ;P
j23j23j23 jakiej marki masz przewody? zastanawiam sie nad hel badz goodridge. czy jest jakas istotna roznica pomiedzy tymi dwoma markami? sklaniam sie ze wzgledu na cene ku goodridge
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez panbodzio dnia Wto 21:21, 01 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
j23j23j23
Maniak motocyklowy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 21:26, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nic nie dynda. To są goodridge. Jakoś nie zgłębiałem tematu różnic między tymi dwoma markami. Myślę że są identyczne i mają dożywotnią gwarancję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Wto 21:54, 01 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
mały luzik musi być - bo jak Panie podskoczysz na hopce to wylądujesz bez hebli
Marka tak jak pisał J23 nie ma znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pecha
A
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Śro 11:00, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
szukajc goodridgeznalazlem aukcje do dl1000 od 2002 do 2006, moj jest z 2008, nie wiedzialem ze byla jakas istotna zmiana w ukladzie hamulcowym
czy sprzedajacy nie ma pojecia czy ja musze doczytac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 20:01, 02 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
pecha napisał: | szukajc goodridgeznalazlem aukcje do dl1000 od 2002 do 2006, moj jest z 2008, nie wiedzialem ze byla jakas istotna zmiana w ukladzie hamulcowym
czy sprzedajacy nie ma pojecia czy ja musze doczytac? |
Były zmiany.
2007 dostał białe kierunkowskazy. Stąd może być różnica w opisie modelu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:54, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
W trakcie poszukiwań przewodów do Varadero natrafiłem na aukcje tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że to rewelacyjne ceny zważywszy na fakt że to ceny za komplet przewodów do całego motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 13:33, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | W trakcie poszukiwań przewodów do Varadero natrafiłem na aukcje tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że to rewelacyjne ceny zważywszy na fakt że to ceny za komplet przewodów do całego motocykla. |
Jakoś super tanio to nie jest.
Sprzęgło: 43 EUR
Hamulce: 79 EUR
Przesyłka: 10 EUR
Razem: 132 EUR czyli (po 4,45 PLN/EUR) wychodzi ponad 590 PLN.
Hel w PL do nabycia: przód (Dwa długie przewody, bez rozdzielacza) + tył + sprzęgło: 520zł. Czarna stalowe końcówki i czarne przewody. Kolor końcówek i przewodów do wyboru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:00, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No nie wiem... Komplet przewodów do Varadero w Hel-u właśnie 1500zł, najtaniej w Polsce. U nich nie całe 800 i nie całe 50 wysyłka. Nigdzie nie widziałem tańszych i też można sobie dowolny kolor końcówek i przewodów zamówić...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 16:02, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabko
A1
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź/Włocławek
|
Wysłany: Nie 16:13, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba też się skuszę na stalowy oplot HELa- przy tym kursie euro raczej nie oplacaja sie za bardzo akcje ze sprowadzaniem z ebaya:)
Od czasu jak przejechałem się po długiej przerwie na sporcie brata, to myślę nad poprawieniem hamulców w swoim sztormiaku. Nie mówię, ze od razu ma się zatrzymywać jak R1 ale mogło by być lepiej gdyby suzuki dorzucilo po tloczku na kazda tarcze..
Mam nadzieję, że choć trochę pomoże bo tak jak patrze na sztormiaka to chyba hamulce to jego najpoważniejsza bolączka - to bardziej spowalniacze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:35, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
jabko napisał: | ...bo tak jak patrze na sztormiaka to chyba hamulce to jego najpoważniejsza bolączka - to bardziej spowalniacze:) |
nie jeździłeś kolego np. na starym Transalpie albo Diversion...
Jeżeli chodzi o eBay-a, to większość gratów do Viaderka tam kupiłem za 1/2 - 3/4 ceny z Alledrogo nawet uwzględniając koszty przesyłki. Że nie wspomnę wogóle o fakcie dostępności różnych gratów. Serwisówkę Hayness kupiłem za 98zł z przesyłką, dla przykładu w PL 130zł najtaniej.
Kurs € ma akurat najmniejsze znaczenie. Proponuję najpierw rozeznać ceny, potem komentować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabko
A1
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź/Włocławek
|
Wysłany: Nie 18:55, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: |
nie jeździłeś kolego np. na starym Transalpie albo Diversion...
|
Racja - nie jezdzilem. Wiadomo, ze zalezy z czym sie porownuje - ja bujalem sie wczesniej tylko sportami i naprawde hamulce w DL 1000 to chyba jedyna rzecz jaka mi przeszkadza.
roadrunner napisał: |
Jeżeli chodzi o eBay-a, to większość gratów do Viaderka tam kupiłem za 1/2 - 3/4 ceny z Alledrogo nawet uwzględniając koszty przesyłki. Że nie wspomnę wogóle o fakcie dostępności różnych gratów. Serwisówkę Hayness kupiłem za 98zł z przesyłką, dla przykładu w PL 130zł najtaniej.
Kurs € ma akurat najmniejsze znaczenie. Proponuję najpierw rozeznać ceny, potem komentować...
|
Nie mowie ogolnie o sprowadzaniu rzeczy z zagranicy, bo sam lubie w ten sposob robic zakupy. Jesli zas chodzi o przewody to akurat porownywalem HEL'a z tymi juz wymienionymi jakis czas w tym watku (chyba przesylka z Bulgarii, linka nie moge znalezc - sprawdzalem ok tygodnia temu i wychodzilo w przyblizeniu to samo) - nie wiem, ktora marka jest bardziej mhm.. renomowana:)
Niech kazdy kupuje sobie skad chce - mnie nic do tego Ja tym razem pewnie zostawie troche zlotych na przewody w PL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Nie 19:06, 06 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | No nie wiem... Komplet przewodów do Varadero w Hel-u właśnie 1500zł, najtaniej w Polsce. U nich nie całe 800 i nie całe 50 wysyłka. Nigdzie nie widziałem tańszych i też można sobie dowolny kolor końcówek i przewodów zamówić... |
Napisałem cenę jaką dostałem w ofercie za komplet do DL1000. Wycena z połowy października 2011.
Może do Viadra się opłaca kupować na jebaju, Do DLitra - nie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Wto 12:38, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
express napisał: | roadrunner napisał: | No nie wiem... Komplet przewodów do Varadero w Hel-u właśnie 1500zł, najtaniej w Polsce. U nich nie całe 800 i nie całe 50 wysyłka. Nigdzie nie widziałem tańszych i też można sobie dowolny kolor końcówek i przewodów zamówić... |
Napisałem cenę jaką dostałem w ofercie za komplet do DL1000. Wycena z połowy października 2011.
Może do Viadra się opłaca kupować na jebaju, Do DLitra - nie. |
Dokładnie - ja do swojego na przód dałem 340 pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 12:51, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam się skąd takie ceny za komplety do Varadero... Firma PTM z Nieporętu zaproponowała mi 690zł za sam przód i 2300za komplet. HEL, jak już mówiłem, 1500za komplet i nigdzie w PL nie widziałem niższej ceny. Tymczasem na eBay-u ceny wachają się w granicach 1300-790zł...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konio
Maniak motocyklowy
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Wto 12:56, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Nie bardzo się znam ale mam wrażenie że u mnie w L0 są oryginalnie założone przewody w oplocie. Znaczy nie sama głdka guma tylko widać karbowania stalowego drutu "wewnątrz".
Mogę się mylić, jeśli tak to wyprowadźcie mnie z błędu. Mam ABS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|