Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przewody w stalowym oplocie
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 11:45, 28 Mar 2010    Temat postu:

Ale załadowany może tak ładnie nie hamować Smile

Fakt jest taki, że nie ma możliwości, aby przewody stalowe nie były lepsze i pewniejsze od gumowych.

Komplet to koszt 520, na przód 390 - [link widoczny dla zalogowanych]

Pierwsza-lepsza strona, na której znalazłem stalowe przewody, fakt, że cena jest kosmiczna, ale na pewno można znaleźć taniej. Na tył chyba nie ma sensu tego montować, wielkiej różnicy nie będzie. W sumie to na dłuższą metę może się to opłacić. Nie znam kosztu gumowych przewodów, ale skoro piszecie, że stalowych już dalej nie trzeba wymieniać..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marcin2
A



Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa Tarchomin

PostWysłany: Nie 12:15, 28 Mar 2010    Temat postu:

Miałem w poprzednim motocyklu stalowy oplot, posiadam w obecnym i osobiście uważam, że warto zainwestować pieniądze w ten "gadżet".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 13:30, 07 Maj 2010    Temat postu:

Dobra Panowie, pierwszemu który znajdzie sklep oferujący set przewodów w oplocie do DL650A (czyli z ABS) stawiam na zlocie duuuże piwo...
Nie lubię eksperymentować, a jakoś do wersji z ABS nigdzie gotowego zestawu nie znalazłem. Dodam, że nasz Brzo też nie znalazł i chłopak od Hela też nie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Pią 21:29, 07 Maj 2010    Temat postu:

A są przewody które się zamienia z oryginalnymi (w modelu bez ABS) tzn bez pominięcia trójnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jscoolg
Motocyklista



Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 22:54, 02 Cze 2010    Temat postu:

Też dorzuce bro dla osoby która wskaze mi producenta oplotu do 650A
Przy ostrym heblowaniu - zdarza się dotknać klamką kierownicy (w nowych też tak jest - sprawdzałem) W porównaniu z BMW f650gs (stalowy oplot w standardzie) to żałość Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Oliwnik
Motocyklista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:22, 03 Cze 2010    Temat postu:

A myśleliście o dorobieniu przewodów do 650A? [link widoczny dla zalogowanych] dorabiają. Michał Demczuk zakładał mi w poprzednim motocyklu dorabiane przewody pochodzące właśnie stamtąd. nie pamiętam jak to wyszło cenowo tzn. ile kosztowały same przewody. To była usługa z montażem - przewody, ich wymiana, płyn hamulcowy, czyszczenie zacisków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 11:01, 03 Cze 2010    Temat postu:

Wiem, mam do PTM podjechać na zmierzenie przewodów i wtedy mi wycenią ile ta zabawa mnie będzie kosztować. Może po niedzieli dam radę się wybrać wreszcie do Nieporętu...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brzo
Administrator



Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 16:15, 04 Cze 2010    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
A są przewody które się zamienia z oryginalnymi (w modelu bez ABS) tzn bez pominięcia trójnika?


Da się zrobić jak zainteresowany daj znać.
Jednak lepiej mieć bezpośrednio pompa zacisk - mniejsze straty masz niż z trójnikiem = dodatkowy opór.
Ale Klient nasz Pan Wink

p. Brzo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 18:11, 19 Cze 2010    Temat postu:

To jak, znalazł ktoś jakoś taniej przewody HEL na przód do 1000'ca? Po moich ostatnich randkach z BMW stwierdziłem, że fajnie by bylo nabyć hamulce do DL'a Very Happy

Jak tego gdzieś w Anglii szukać? Pod jakim hasłem? "Steel brake lines"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Nie 17:36, 20 Cze 2010    Temat postu:

ja ostatnio kupiłem w stalowym oplocie i zapłaciłem 2 x 180 pln i faktycznie hamulec zrobił się bardziej twardy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
V-Told
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Nie 23:07, 20 Cze 2010    Temat postu:

Widzę, że będę musiał popytać wśród ludzi z branży motocyklowej, może ktoś ma dojście do jakichś produktów bez marży Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Wto 10:40, 21 Cze 2011    Temat postu:

O ile dobrze widzę Smile to w Larsonie pojawiły się przewody w oplocie do Vstroma 650 w wersji z ABS:
[link widoczny dla zalogowanych]
kod produktu 4533411 jakby link nie zadziałał...

EDIT: Znalazło mi ten produkt jak wyszukiwałem po modelu dl650 z ABS 2007 rok, ale teraz mam wątpliwości bo napisane jest "3 przewody" a do ABS potrzeba więcej...Wink czyli chyba nadal lipa...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Wto 10:42, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 15:28, 21 Cze 2011    Temat postu:

A czym się różni "DL 650 U3 B12111" od "DL 650 B11111"

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
routerek
Motonita



Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 627
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: z kanapy w salonie/WAW

PostWysłany: Wto 15:36, 21 Cze 2011    Temat postu:

Początkiem numeru VIN Smile

m.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 15:41, 21 Cze 2011    Temat postu:

aa ok - dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro78
A2



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka

PostWysłany: Wto 15:54, 21 Cze 2011    Temat postu:

A co o tym sądzicie, bo rozważam?
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mlody
Motonita



Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 16:21, 21 Cze 2011    Temat postu:

j23j23j23 napisał:
A czym się różni "DL 650 U3 B12111" od "DL 650 B11111"


Te które mają "2" w numerze to kastraty - 34KM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:31, 21 Cze 2011    Temat postu:

Brzo napisał:
j23j23j23 napisał:
A są przewody które się zamienia z oryginalnymi (w modelu bez ABS) tzn bez pominięcia trójnika?


Da się zrobić jak zainteresowany daj znać.
Jednak lepiej mieć bezpośrednio pompa zacisk - mniejsze straty masz niż z trójnikiem = dodatkowy opór.
Ale Klient nasz Pan Wink

p. Brzo

Skąd Ci się te mniejsze straty wzieły bo czegoś tu nie rozumiem?
Z tego co się orientuję to straty mogą co najwyżej wynikać z długości przewodów. Im przewód dłuższy tym straty większe, aczkolwiek to bardziej teoria niż coś dającego się odczuć w takich odległościach jakie są w motocyklu.
Nie rozumiem jak by sam trójnik miał powodować jakieś straty. Jedyna zaleta przewodów bezpośrednio od pompy do każdego zacisku osobno to łatwość odpowietrzania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikaels
A1



Dołączył: 10 Mar 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tegoborze / Dublin

PostWysłany: Śro 14:26, 22 Cze 2011    Temat postu:

Orientujecie sie moze jaki typ ukladu hamulcowego bedzie najskuteczniejszy? Czy dobrze rozumiem w DL1000 fabrycznie zastosowano uklad typu ''O''? Ciekaw jestem jak ciezko byloby przerzucic sie na ''F''

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Śro 16:34, 22 Cze 2011    Temat postu:

W DL'u fabrycznie jest układ "S". Jeden przewód idzie od pompy do trójnika i potem 2 przewody idą od trójnika do zacisków.
Układ "O" to taki, gdzie jeden przewód idzie od pompy do zacisku, a następnie drugi pomiędzy dwoma zaciskami.
Zastosowanie układu "F" nie powoduje żadnych problemów, po prostu 2 przewody idą bezpośrednio od pompy do zacisków.

W poprzednim motocyklu wymieniłem przewody na stalowy oplot. Bardzo duża różnica, jeżeli ktoś się waha, to polecam jednak zainwestować te parę złotych. Ja po założeniu przewodów żałowałem jedynie, że tak długo się nad nimi zastanawiałem i że nie kupiłem wcześniej...

Nie kupowałem w Polsce, tylko sprowadziłem z Anglii. Zorganizowałem zbiorowe zamówienie na forum SV i ściągnęliśmy w sumie 40 kompletów. Przy takiej ilości wyszło 210zł za 3 przewody (2 na przód i tylny) lub 140zł za sam przód. Przewody dokładnie te same co HEL w Polsce, wykonane z tych samych materiałów, wg tej samej specyfikacji, różniły się tylko nadrukiem. Chociaż paczka i tak przyszła oklejona taśmą HEL Wink Gdyby ktoś chciał skorzystać z tej opcji, to szukajcie na ebayu "cobra performance brake lines". Przy detalicznym zamówieniu wychodzi mniej więcej 300zł/3 przewody z przesyłką do Polski (ok. 17 funtów za 1 przewód). Niestety mam mieszane wspomnienia związane z panią sprzedającą. 10 kompletów z naszego zamówienia było złej długości - przewody 10cm zbyt krótkie. Problem nie leżał po stronie sprzedającej, niestety błąd był w katalogu HEL. Gdyby ktoś kupował przewody do tego modelu motocykla w Polsce, to tak samo dostałby za krótkie przewody. Sprzedająca wypięła się na naszą reklamację, a koledzy musieli we własnym zakresie pozbyć się zbyt krótkich przewodów. No niestety uczciwość tej pani najwyraźniej czasem zawodzi, ale przewodom nic nie można zarzucić. A i cena też rewelacyjna...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lasooch dnia Śro 16:36, 22 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro78
A2



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka

PostWysłany: Czw 6:17, 23 Cze 2011    Temat postu:

Znalazłem coś takiego z Bułgarii i chyba zakupię:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Czw 9:49, 23 Cze 2011    Temat postu:

To jest dokładnie ta sama baba, u której kupowałem 1,5 roku temu. Właśnie wtedy przenosiła produkcję z Anglii do Bułgarii, bo tańsze koszty ma dzięki temu. Nazywa się Sue Ingram. Tak jak pisałem - przewody super jakości, super cena, idealny kontakt ze sprzedającą, odpisywała na maile o każdej porze dnia i nocy w ciągu 10min. Problem był jedynie ze względu na błąd w katalogu HEL'a i nie było komu za to wziąć odpowiedzialności. Zakładając, że przy v-stromie HEL nie popełnił takiej fuszerki, to powinno być git Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SławekB
A



Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Tuchola

PostWysłany: Czw 12:34, 23 Cze 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Czyli te będą OK do 650 K4? Smile Bo po jeździe BMW 1200 GS zamarzyły mi się lepsze hamulce Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 21:10, 23 Cze 2011    Temat postu:

a nie lepiej (i taniej) zacząć poprawianie hamulców od zmiany klocków na jakieś wysokiej klasy? W sklepach mamy tanie podróbki za 35 zł ale i solidniejsze za 170 zł. Niemożliwe żeby nie było między nimi różnic.
Tarcie nie zależy tylko i wyłącznie od siły szczęk ale i jakości materiału ciernego.
Zakładanie drogich, stalowych kabli i jazda dalej na tanich, bylejakich klockach wydaje się bez sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Manisz
A1



Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Jawor

PostWysłany: Śro 0:54, 29 Cze 2011    Temat postu:

Przewody w stalowy oplocie naprawdę zasługują na uznanie hamowanie w motocyklu zmienia się diametralnie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro78
A2



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka

PostWysłany: Śro 14:16, 29 Cze 2011    Temat postu:

Przesyłka nadana w piątek w Bułgarii we wtorek była u mnie. Przewody - rewelacja. W sumie zapłaciłem wraz z przesyłką 184zł za 2 przewody na przód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Czw 8:41, 30 Cze 2011    Temat postu:

dobre info Maro78! to sa z trojnikiem przy blotniku jak w oryginale czy 2 przewody od gory do dolu? napisz jak juz zalozysz czy wszystko ok
tez sie skusze w najblizszej przyszlosci, niestety w porownaniu do mojego ostatniego moto vstrom ma spowalniacze, a nie hamulce Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lasooch
Motonita



Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Sob 13:36, 02 Lip 2011    Temat postu:

Długości tym razem prawidłowe, Sue nic nie pomyliła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro78
A2



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Białołęka

PostWysłany: Nie 8:17, 03 Lip 2011    Temat postu:

Dwa niezależne przewody. Długość ok. Założę "na dniach" i powiem co, i jak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 8:40, 03 Lip 2011    Temat postu:

dzieki Maro i czekamy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 10:24, 25 Lip 2011    Temat postu:

Niniejszym chciałem podzielić się wiedzą empiryczną że WBREW informacjom udzielanym oficjalnie przez ASO Suzuki (z litości nie napiszę który) przewody w stalowym oplocie bez problemy współpracują z modelem z ABS. Teoria jakiegoś Kierownika Serwisu ASO, że "kompensacja w układzie", że "inne wartości ciśnień", że "pompa nie będzie poprawnie działać" namieszały mi początkowo w głowie, ale poczytałem na amerykańskich forach Vstrom i na polskich forach różnych motocykli z ABS, przeanalizowałem to swoim inżynierskim Smile umysłem i stwierdziłem, że p..oli banialuki... Może chodzi o to, że komplet nowych GUMOWYCH przewodów w Suzuki kosztuje ponad 1000, a oplot można mieć - w zależności od źródła - za 600-800 PLN.

Zamontowałem na razie jakieś 70% przewodów z zestawu przód / tył, pozostałych kilka zostawiam na sezon zimowy i większe grzebanie przy motocyklu bo trzeba niemal połowę motka zdemontować, żeby się do nich dostać... Na dxień dzisiejszy hamulce hamują, ABS załącza się i działa poprawnie - miniony weekend był idealny do testu tego układu w praktyce - zimno, mokro, pełno syfu naniesionego deszczem na szosę. niestety nadal nie są to hamulce klasy dual C-ABS Hondy czy BMW (spodziewałem się lepszego efektu - więc lekkie rozczarowanie jest) ale jest lepiej niż na gumowych.

Gotowe sety Goodridge do DL650A można kupić w [link widoczny dla zalogowanych], a na wymiar dorabiają w [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Pon 10:26, 25 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nieprosty
Motonita



Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:15, 25 Lip 2011    Temat postu:

MaG napisał:


Zamontowałem na razie jakieś 70% przewodów z zestawu przód / tył, pozostałych kilka zostawiam na sezon zimowy i większe grzebanie przy motocyklu bo trzeba niemal połowę motka zdemontować, żeby się do nich dostać...

Możesz napisać albo najlepiej zrobić fotki co dostałeś w zestawie do ABS?
Interesuje mnie jak rozwiązali te dwa długie przewody idące do jednostki ABS i z powrotem. W oryginale od tego czwórnika pod półką przewody biegnące do jednostki ABS są przez pierwsze 10 cm gumowe a dalej przechodzą w stalową rurkę.
W nowym zestawie masz tak samo czy po prostu będzie to jeden długi przewód w oplocie do samej jednostki ABS?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 17:03, 25 Lip 2011    Temat postu:

Najlepiej wpadnij do Korsarza obejrzeć...Smile
Jeżeli dobrze orientuję się to pytasz o kawałki oznaczone w serwisówce jako:
59200-27G00 i 59400-27G00.
W miejsce tych 10cm gumowych przewodów dostałem dwa krótkie w oplocie, które jak się domyślam zastępują tą gumową część (stalowych rurek ani 2 dłuuugaśnych przewodów w oplocie w zestawie nie ma), ale tych akurat nie zmieniałem, bo wymagałoby to demontażu chłodnicy, żeby mieć normalne podejście z kluczem zostały na czas zimowego rozbioru motocykla. Jak sam zauważyłeś - tylko 10cm gumy jest tutaj potem stalowa rurka, która nie podlega rozciąganiu, więc tutaj strata na rozprężaniu się przewodu nie jest duża.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
panbodzio
A1



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dokąd

PostWysłany: Wto 14:01, 01 Lis 2011    Temat postu:

moglby ktos podrzucic foty jak wygladaja pociagniete 2 przeowdy z przodu z pominieciem rozdzielacza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 18:36, 01 Lis 2011    Temat postu:

Przewody idą po staremu od klamki aż do półki , przechodzą przez oczko z gumką, potem są spięte krawatami, rozchodzą się na boki i są trzymane oczkami z gumką po jednej i drugiej stronie. sorki za jakość - zdjęcia robiłem telefonem.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez j23j23j23 dnia Wto 18:37, 01 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
panbodzio
A1



Dołączył: 24 Paź 2010
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: dokąd

PostWysłany: Wto 21:21, 01 Lis 2011    Temat postu:

czyli z pominieciem rozdzielacza przewody nigdzie nie dyndaja gdzie nie powinny ;P
j23j23j23 jakiej marki masz przewody? zastanawiam sie nad hel badz goodridge. czy jest jakas istotna roznica pomiedzy tymi dwoma markami? sklaniam sie ze wzgledu na cene ku goodridge


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez panbodzio dnia Wto 21:21, 01 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
j23j23j23
Maniak motocyklowy



Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 1417
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto 21:26, 01 Lis 2011    Temat postu:

Nic nie dynda. To są goodridge. Jakoś nie zgłębiałem tematu różnic między tymi dwoma markami. Myślę że są identyczne i mają dożywotnią gwarancję.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Wto 21:54, 01 Lis 2011    Temat postu:

mały luzik musi być - bo jak Panie podskoczysz na hopce to wylądujesz bez hebli Wink
Marka tak jak pisał J23 nie ma znaczenia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pecha
A



Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 119
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Śro 11:00, 02 Lis 2011    Temat postu:

szukajc goodridgeznalazlem aukcje do dl1000 od 2002 do 2006, moj jest z 2008, nie wiedzialem ze byla jakas istotna zmiana w ukladzie hamulcowym
czy sprzedajacy nie ma pojecia czy ja musze doczytac?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Śro 20:01, 02 Lis 2011    Temat postu:

pecha napisał:
szukajc goodridgeznalazlem aukcje do dl1000 od 2002 do 2006, moj jest z 2008, nie wiedzialem ze byla jakas istotna zmiana w ukladzie hamulcowym
czy sprzedajacy nie ma pojecia czy ja musze doczytac?


Były zmiany.
2007 dostał białe kierunkowskazy. Stąd może być różnica w opisie modelu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 12:54, 06 Lis 2011    Temat postu:

W trakcie poszukiwań przewodów do Varadero natrafiłem na aukcje tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że to rewelacyjne ceny zważywszy na fakt że to ceny za komplet przewodów do całego motocykla.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 13:33, 06 Lis 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
W trakcie poszukiwań przewodów do Varadero natrafiłem na aukcje tej firmy:
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]
Uważam że to rewelacyjne ceny zważywszy na fakt że to ceny za komplet przewodów do całego motocykla.


Jakoś super tanio to nie jest.
Sprzęgło: 43 EUR
Hamulce: 79 EUR
Przesyłka: 10 EUR

Razem: 132 EUR czyli (po 4,45 PLN/EUR) wychodzi ponad 590 PLN.

Hel w PL do nabycia: przód (Dwa długie przewody, bez rozdzielacza) + tył + sprzęgło: 520zł. Czarna stalowe końcówki i czarne przewody. Kolor końcówek i przewodów do wyboru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 16:00, 06 Lis 2011    Temat postu:

No nie wiem... Komplet przewodów do Varadero w Hel-u właśnie 1500zł, najtaniej w Polsce. U nich nie całe 800 i nie całe 50 wysyłka. Nigdzie nie widziałem tańszych i też można sobie dowolny kolor końcówek i przewodów zamówić...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Nie 16:02, 06 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabko
A1



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź/Włocławek

PostWysłany: Nie 16:13, 06 Lis 2011    Temat postu:

Chyba też się skuszę na stalowy oplot HELa- przy tym kursie euro raczej nie oplacaja sie za bardzo akcje ze sprowadzaniem z ebaya:)
Od czasu jak przejechałem się po długiej przerwie na sporcie brata, to myślę nad poprawieniem hamulców w swoim sztormiaku. Nie mówię, ze od razu ma się zatrzymywać jak R1 ale mogło by być lepiej gdyby suzuki dorzucilo po tloczku na kazda tarcze..

Mam nadzieję, że choć trochę pomoże bo tak jak patrze na sztormiaka to chyba hamulce to jego najpoważniejsza bolączka - to bardziej spowalniacze:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Nie 16:35, 06 Lis 2011    Temat postu:

jabko napisał:
...bo tak jak patrze na sztormiaka to chyba hamulce to jego najpoważniejsza bolączka - to bardziej spowalniacze:)


nie jeździłeś kolego np. na starym Transalpie albo Diversion...

Jeżeli chodzi o eBay-a, to większość gratów do Viaderka tam kupiłem za 1/2 - 3/4 ceny z Alledrogo nawet uwzględniając koszty przesyłki. Że nie wspomnę wogóle o fakcie dostępności różnych gratów. Serwisówkę Hayness kupiłem za 98zł z przesyłką, dla przykładu w PL 130zł najtaniej.
Kurs € ma akurat najmniejsze znaczenie. Proponuję najpierw rozeznać ceny, potem komentować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jabko
A1



Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź/Włocławek

PostWysłany: Nie 18:55, 06 Lis 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:

nie jeździłeś kolego np. na starym Transalpie albo Diversion...

Racja - nie jezdzilem. Wiadomo, ze zalezy z czym sie porownuje - ja bujalem sie wczesniej tylko sportami i naprawde hamulce w DL 1000 to chyba jedyna rzecz jaka mi przeszkadza.

roadrunner napisał:

Jeżeli chodzi o eBay-a, to większość gratów do Viaderka tam kupiłem za 1/2 - 3/4 ceny z Alledrogo nawet uwzględniając koszty przesyłki. Że nie wspomnę wogóle o fakcie dostępności różnych gratów. Serwisówkę Hayness kupiłem za 98zł z przesyłką, dla przykładu w PL 130zł najtaniej.
Kurs € ma akurat najmniejsze znaczenie. Proponuję najpierw rozeznać ceny, potem komentować...


Nie mowie ogolnie o sprowadzaniu rzeczy z zagranicy, bo sam lubie w ten sposob robic zakupy. Jesli zas chodzi o przewody to akurat porownywalem HEL'a z tymi juz wymienionymi jakis czas w tym watku (chyba przesylka z Bulgarii, linka nie moge znalezc - sprawdzalem ok tygodnia temu i wychodzilo w przyblizeniu to samo) - nie wiem, ktora marka jest bardziej mhm.. renomowana:)

Niech kazdy kupuje sobie skad chce - mnie nic do tego Laughing Ja tym razem pewnie zostawie troche zlotych na przewody w PL Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
express
Administrator



Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Kraków (VIII), Ustroń

PostWysłany: Nie 19:06, 06 Lis 2011    Temat postu:

roadrunner napisał:
No nie wiem... Komplet przewodów do Varadero w Hel-u właśnie 1500zł, najtaniej w Polsce. U nich nie całe 800 i nie całe 50 wysyłka. Nigdzie nie widziałem tańszych i też można sobie dowolny kolor końcówek i przewodów zamówić...


Napisałem cenę jaką dostałem w ofercie za komplet do DL1000. Wycena z połowy października 2011.
Może do Viadra się opłaca kupować na jebaju, Do DLitra - nie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
marlon777
Motonita



Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Rybnik, Chwałęcice

PostWysłany: Wto 12:38, 08 Lis 2011    Temat postu:

express napisał:
roadrunner napisał:
No nie wiem... Komplet przewodów do Varadero w Hel-u właśnie 1500zł, najtaniej w Polsce. U nich nie całe 800 i nie całe 50 wysyłka. Nigdzie nie widziałem tańszych i też można sobie dowolny kolor końcówek i przewodów zamówić...


Napisałem cenę jaką dostałem w ofercie za komplet do DL1000. Wycena z połowy października 2011.
Może do Viadra się opłaca kupować na jebaju, Do DLitra - nie.


Dokładnie - ja do swojego na przód dałem 340 pln


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
roadrunner
Administrator



Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lubartów, Warszawa

PostWysłany: Wto 12:51, 08 Lis 2011    Temat postu:

Zastanawiam się skąd takie ceny za komplety do Varadero... Firma PTM z Nieporętu zaproponowała mi 690zł za sam przód i 2300za komplet. HEL, jak już mówiłem, 1500za komplet i nigdzie w PL nie widziałem niższej ceny. Tymczasem na eBay-u ceny wachają się w granicach 1300-790zł...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konio
Maniak motocyklowy



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Londyn

PostWysłany: Wto 12:56, 08 Lis 2011    Temat postu:

Nie bardzo się znam ale mam wrażenie że u mnie w L0 są oryginalnie założone przewody w oplocie. Znaczy nie sama głdka guma tylko widać karbowania stalowego drutu "wewnątrz".

Mogę się mylić, jeśli tak to wyprowadźcie mnie z błędu. Mam ABS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin