|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 21:37, 15 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a czy moze mi ktos powiedziec jak jest zbudowany przewod w oplocie stalowym vs zwykly gumiak? w sensie przekroju
06.04 - sa, przyszly wygladaja tak ...
wybralem kombinacje CARBON/ZLOTY
pochwale sie tez efektem po zalozeniu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukaszt2 dnia Sob 22:59, 06 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
goldi1978
A
Dołączył: 06 Sie 2012
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wiry k/Poznania
|
Wysłany: Śro 17:30, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam pytanie dla posiadaczy. Jaki wybraliście rodzaj tak jak jest w oryginale z trójnikiem, czy od razu 2 przewody od pompy.
Pozdrawiam
Goldi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OptimisticSailor
A2
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 19:10, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
goldi1978 napisał: | Witam
Mam pytanie dla posiadaczy. Jaki wybraliście rodzaj tak jak jest w oryginale z trójnikiem, czy od razu 2 przewody od pompy.
Pozdrawiam
Goldi |
Poruszane już w wątku.
1.Z tego co się orientuje to nikt nie oferuje wersji z "trójnikiem"
2. Ja mam wersje "O" 1 przewód do prawego zacisku i z tamtąd kolejny do lewego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacq
Motocyklista
Dołączył: 03 Sie 2012
Posty: 345
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otwock/Warszawa
|
Wysłany: Śro 19:36, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kupowałem przewody Goodridge i mam normalnie trójnik.
Wygląda to jak zestaw fabryczny i montuje się w dokładnie taki sam sposób.
(kupowałem w Motorusie więc dla przykładu posłużę się linkami z tego sklepu).
Goodridge występuje w dwóch wersjach:
Tansza - dwa oddzielne przewody do każdego zacisku.
[link widoczny dla zalogowanych]
Droższa - zestaw z trójnikiem jak fabryczny.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejW
Motonita
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 19:40, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
A ja jeszcze 2 tygodnie temu nie wiedziałem, że DL650 zupełnie nie ma hamulców. Teraz już wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 22:45, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
OptimisticSailor napisał: |
1.Z tego co się orientuje to nikt nie oferuje wersji z "trójnikiem"
2. Ja mam wersje "O" 1 przewód do prawego zacisku i z tamtąd kolejny do lewego. |
1. Nieprawda. Układ typu "S". Oferowany jest.
Najlepiej wybrać układ typu "F" - dwa przewody od pompy do dwóch zacisków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OptimisticSailor
A2
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 23:35, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | OptimisticSailor napisał: |
1.Z tego co się orientuje to nikt nie oferuje wersji z "trójnikiem"
2. Ja mam wersje "O" 1 przewód do prawego zacisku i z tamtąd kolejny do lewego. |
1. Nieprawda. Układ typu "S". Oferowany jest.
Najlepiej wybrać układ typu "F" - dwa przewody od pompy do dwóch zacisków |
HEL Może i oferowany jest, ale na 100% nie do V Stroma.
Tzn. Na zamówienie wszystko można tylko nasuwa się pytanie "Po co?"
Nie ma możliwości odłączenia przewodów od fabrycznego trójnika. Więc +10 do kosztów, +- 0 do różnicy w wyglądzie +- 0 do odpowietrzania
http://www.przewodywoplocie.pl/ napisał: | Układ S
Najczęściej w przypadku dwóch tarcz z przodu fabrycznie stosowany jest układ z rozdzielaczem i trzema przewodami (pompa-rozdzielacz + 2x rozdzielacz-zacisk). W przypadku tego typu układu ważne jest czy fabryczne przewody da się odkręcić od rozdzielacza. Jeżeli nie ma takiej możliwości to będzie należało zastosować nowy rozdzielacz. |
+ link do Larsson
Typ "O" [link widoczny dla zalogowanych]
Typ "F" [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OptimisticSailor dnia Śro 23:48, 01 Maj 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:31, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy, podbiję temacik.
Jak te przewody mają się do układu z ABS? Da się to połączyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Wto 13:49, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
cynek napisał: | Koledzy, podbiję temacik.
Jak te przewody mają się do układu z ABS? Da się to połączyć? |
Napewno sie da Swego czasu HEL nie oferwowal przewodow do ukladu z ABSem, moze teraz cos sie zminilo. Pewnie cena bedzie duzo wieksza, bo wiecej przewodow. Chcieli przewody na wzor i wtedy mogliby dorobic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:51, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
te moje HELe pokazane na zdjeciu gdzies wyzej to wersja abs gdyz mam K9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 16:07, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszt2 napisał: | te moje HELe pokazane na zdjeciu gdzies wyzej to wersja abs gdyz mam K9 |
I nie zakłócają pracy ABS? Hamują lepiej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
scalmar
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 16:09, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cynek
W Motorusie są takie :
[link widoczny dla zalogowanych]
lukasz2- A te twoje HELe w jakiej cenie były ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 21:21, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
@ cynek - wstyd sie przyznac ale jeszcze ich nie zalozylem, za duzo sie zawodowo dzialo. Juz powoli sie wyswobadzam wiec niebawem beda zalozone i zdam kompleksowa relacje. Jeszcze tydzien, dwa.
Przymierzalem je jednak i nie ma najmniejszego problemu z tym niefabrycznym ukladem, przy przednim lewym zacisku lacza sie dwa przewody na dlugiej srubie, trojnik z nad blotnika wypada i wszystko idzie do rozdzielacza nad chlodnica.
@ scalmar - 790zl, przod i tyl kompletny.
ps. istnieje mozliwosc odkupienia tych przewodow gdyz kupujac je dwa miesiace temu myslalem ze bede z Vee jeszcze z dwa lata, plany sie kilka tygodni temu zmienily i bede sprzedawal juz niebawem. Moze zaloze a moze nie jesli ktos z Forumowiczow chcialby odkupic. Przewody sa nowka funkiel, nie zakladane z ww powodu. Mozna sie dogadac, ja bym ew. nowemu nabywcy drogiego prezentu nie robil a ktos kto chce nabyc kupilby taniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 21:52, 25 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
cynek, jak sięgniesz wstecz w tym temacie to na 4 stronie pisałem relację z wrażeń po montażu oplotu w jeszcze wtedy moim DL650ABS... Nie ma problemu z pracą ABS, ale jakiegoś szału w efekcie końcowym też bym się nie spodziewał. To tylko przewód, jak chcesz coś naprawdę poprawić to raczej musisz iść tropem Młodego - pompa i zaciski od GSXR itp....
Ale jak masz wymieniać gumiaki to lepiej oplot, ja wymieniałem w Motochallenge u Pretora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 10:27, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | cynek, jak sięgniesz wstecz w tym temacie to na 4 stronie pisałem relację z wrażeń po montażu oplotu w jeszcze wtedy moim DL650ABS... Nie ma problemu z pracą ABS, ale jakiegoś szału w efekcie końcowym też bym się nie spodziewał. To tylko przewód, jak chcesz coś naprawdę poprawić to raczej musisz iść tropem Młodego - pompa i zaciski od GSXR itp....
Ale jak masz wymieniać gumiaki to lepiej oplot, ja wymieniałem w Motochallenge u Pretora. |
no to idę na stronę 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Śro 22:14, 26 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cynek nawet jak zmienisz na oplot przy układzie ABS nie będzie dużej poprawy , tu pracą układu steruje ABS . Wizja Młodego jest dobra .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cynek
Forumowy Poeta
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 3308
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:33, 28 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | Cynek nawet jak zmienisz na oplot przy układzie ABS nie będzie dużej poprawy , tu pracą układu steruje ABS . Wizja Młodego jest dobra . |
No ale ABS włącza się tylko przy zablokowaniu koła. A jeśli nie blokujesz koła, to chyba nie będzie sterował siłą hamowania? Tak na mój mały rozumek...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Pią 14:39, 28 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Okey a zmiana , zwiekszenie cisnienia w układzie i ABS zadziała . Na mój rozumek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 14:43, 28 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ANDRZEJ napisał: | Okey a zmiana , zwiekszenie cisnienia w układzie i ABS zadziała . Na mój rozumek . |
A niby od czego ma być większe ciśnienie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
prostyelektryk
Motonita
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 741
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 9:02, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Odświeżając temat.
Czy ktoś wymieniał przewody w nowym DL650 L2?
Co polecacie i czy warto?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:19, 17 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Właściwie to już prawie wszystko wiem o oplocie i planuję wymianę przed przyszłym sezonem ale mam jeszcze dylemat w sprawie końcówek. Czy opłaca się dołożyć 80-100 PLN za nierdzewne lub aluminiowe? Czy ocynkowane komuś zaczęły rdzewieć ? Czytałem, że 3 lata temu komuś zardzewiały po kilku miesiącach ale może to wyjątek był.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 19:18, 18 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dla świętego spokoju wziąłem nierdzewne. Nie mam zamiaru ich wymieniać - w końcu po to odporne tworzywo a nie guma i nierdzewna stal anie ocynk. Alu bym nie brał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 14:25, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
No to zdecydowałem się na 3 przewody HELa z nierdzewnymi końcówkami. Widzę, że jest też możliwość zmiany przewodu sprzęgła na stalowy.
Czy ktoś zmieniał ? Są jakieś plusy?
EDIT: Cofam pytanie, wyszukałem temat na forum - co ciekawe nie przez forumową szukajkę a google.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lucek79 dnia Pon 15:30, 15 Gru 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zorba79
Motocyklista
Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 16:01, 15 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
OT przez google latwej coś znaleźć na forum niż przez wewnętrzną szukajkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lesheq
A1
Dołączył: 16 Mar 2015
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 14:34, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Pani i Panowie,
który zestaw poleciacie/używacie/wydaje się Wam że będzie najlepszy do litra?
Znalazłem coś takiego (mówię o typie, nie koniecznie ten sklep, nie koniecznie ten model) na motofactory - HEL w stalowym oplocie, wersja opisana na stronie jako 3S (wkleilbym linka ale jestem zbytnim swiezakiem zeby forum mi na to pozwolilo ).
Nie wiecie czy typ 3S będzie pasował do fabrycznego trójnika? Brać przód+tył czy tylko przód?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 14:36, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ja do DRki brałem tu: [link widoczny dla zalogowanych] - polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 13:23, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Hermes napisał: | Ja do DRki brałem tu: [link widoczny dla zalogowanych] - polecam |
Cennik na stronie cennikiem. Aby mieć pewność wysłałem zapytanie podając typ motoru, rok produkcji itd ( dl650, 2009, ABS itp).
A oto taką informację otrzymałem drogą powrotną :
"Do tego modelu mamy kilka rozwiązań jeśli chodzi o przewody przednie.
Pierwsze to rozwiązanie identyczne z fabrycznym, które wymaga zastosowania
nowego rozdzielacza. Cena kompletu przód + tył 920zł.
Druga opcja to zastąpienie trójnika dwoma przewodami w układzie O (przewody
łączą się na długiej śrubie przy zacisku). Cena 820zł.
Trzecia opcja polega na eliminacji łącznika przy chłodnicy. Występują tu 3
przewody na przedzie: pompa-ABS, ABS-lewy zacisk, lewy zacisk-prawy zacisk.
Cena 620zł.
Ceny zawierają koszt wysyłki kurierem przy wpłacie na konto. Pobranie +20zł.
Czas realizacji 1-2 dni robocze."
Chm.. A co sądzicie o tych rozwiązaniach? Którś z nich sprawdziliście?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hermes
Motonita
Dołączył: 02 Lut 2014
Posty: 688
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 13:29, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Ja do siebie będe ładował (nie mam ABS'u) dwa niezależne przewody pompa-zacisk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
antyks
Maniak motocyklowy
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 2/2 Skąd: Jastrzębie Zdrój
|
Wysłany: Wto 19:04, 19 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A czy ktoś zastosował przewody w oplocie do moto z abs?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
msabat
A1
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WAW/TSK
|
Wysłany: Pią 10:07, 25 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś z was wymieniał w dużym DLu przewód od sprzęgła na taki w oplocie? Musze wymienić swój i zastanawiam się czy nie trwalszym rozwiązaniem było by zastosowanie przewodu w stalowym oplocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek79
Motocyklista
Dołączył: 02 Wrz 2014
Posty: 351
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 11:31, 25 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ja się zastanawiałem nad wymianą przy okazji wymiany przewodów hamulcowych ale wyczytałem, że taka zmiana przewodu sprzęgła na stalowy nic nie wniesie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 15:12, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Posiadam kupon na rabat w wysokości 200zł na przewody firmy Hel.
Raczej nie zamierzałem ich wykorzystać. Mam wersję z ABS, a to troszkę drogo wychodzi.
Zapytałem o cenę dla DL 650. Poniżej cytaty odpowiedzi:
Wersja z ABS:
"Do motocykla z abs mamy kilka opcji. Od identycznej z fabryczną w cenie 920zł poprzez pozbawioną trójnika przy błotniku na rzecz łączenia na długiej
śrubie przy zacisku (820 zł), aż po najbardziej uproszczoną wersję z trzema
przewodami na przód i dwoma na tył w cenie 620 zł"
Wersja bez ABS:
"Cena za komplet na sam przód to 299zł. Przód + tył 390zł.
Ceny zawierają koszt wysyłki kurierem przy wpłacie na konto. Pobranie +20zł. Czas realizacji 1 dzień.
Wszystkie przewody HEL Performance wyposażone są w końcówki ze stali
nierdzewnej (nie aluminium ani ocynk). HEL jest jedynym na świecie
producentem oferującym kolorowe końcówki z nierdzewki. Cena kompletu jest stała niezależnie od wybranej wersji kolorystycznej końcówek i przewodu.
Przewody dostarczane są wraz z kompletem śrub mocujących z nierdzewki i miedzianych podkładek. Najwyższa jakość potwierdzona jest dożywotnią gwarancją."
Jeśli ktoś planował kupić przewody to kupon oddam za dobrą flaszkę lub jej równowartość)
pzdr
Helka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zaper
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2015
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Pią 15:53, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Wysłane PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HelkaW
Motonita
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 16:39, 11 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
wstępnie zaklepane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RysiekN
A1
Dołączył: 16 Lut 2016
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Wto 20:29, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć,
jestem na świeżo po przesiadce ze starej Yamahy XJ600N na DL-a 650 i chciałbym poprawić jakość hamowania.
W moto z 2008 roku mam przewody fabryczne wyprodukowane w 2006 roku. Od początku eksploatacji nie były ruszane i dlatego domniemuję, że mogą puchnąć.
ze standardów HEL dla Suz z ABSem:
DL650 V-Strom ABS (2007-2012)
Ilość przewodów PRZÓD / TYŁ / CENA ŁĄCZNA / KOD / UKŁAD
6 / 2 / 920 zł SAMF060 - S
5 / 2 / 820 zł SAMF061 - O
3 / 2 / 620 zł SAMF062 - F
Producent reklamuje, że każdy układ się nadaje.
Czy ktoś z Was montował model w układzie F do moto z ABS-em?
Wystarczy F ?
"DL-650 ABS
Układ z dwoma tarczami z przodu
Układ S - układ z rozdzielaczem i trzema przewodami (pompa-rozdzielacz + 2x rozdzielacz-zacisk)
Układ O - Modyfikacją układu z dwoma przewodami pompa-zacisk jest układ z jednym przewodem od pompy do zacisku i drugim przewodem łączącym zaciski biegnącym nad błotnikiem. Przewody łączą się również na wspólnej śrubie, z tym że nie przy pompie a przy jednym z zacisków.
Układ F - poprowadzenie dwóch przewodów bezpośrednio od pompy do zacisków. Przy pompie końcówki oczkowe obu przewodów mocowane są na wspólnej śrubie. Eliminuje to konieczność stosowania trójnika."
PS: ma ktoś jeszcze może kupon zniżkowy do HELi ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RysiekN dnia Śro 15:06, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tra
A
Dołączył: 14 Maj 2014
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 23:31, 05 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Przyłączam się do pytania. Moje przewody mają już ponad 4 lata, a serwisówka mówi że trzeba je wymienić...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tra dnia Nie 23:32, 05 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:10, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Gdyby ktoś potrzebował to mam śruby do łączenia dwóch przewodów przy pompie ( układ F).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 15:20, 06 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
RysiekN napisał: |
Producent reklamuje, że każdy układ się nadaje.
Czy ktoś z Was montował model w układzie F do moto z ABS-em?
Wystarczy F ?
Układ F - poprowadzenie dwóch przewodów bezpośrednio od pompy do zacisków. Przy pompie końcówki oczkowe obu przewodów mocowane są na wspólnej śrubie. Eliminuje to konieczność stosowania trójnika."
|
Nie wydaje mi się aby F pasował do układu z ABS.
Układ z ABS:
[link widoczny dla zalogowanych]
Układ bez ABS:
[link widoczny dla zalogowanych]
I do tego F jak najbardziej pasuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
taz1612
A1
Dołączył: 30 Maj 2016
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: Czw 10:33, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
jeśli by ktoś potrzebował to ja mam 10% zniżki na przewody hela
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pyxis
Motonita
Dołączył: 14 Maj 2016
Posty: 563
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/2 Skąd: Strzegom (dolnośląskie)
|
Wysłany: Czw 11:11, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: |
ps.Jak ktos moze myslec,ze ABS skraca droge hamowania? Skoro jego zadaniem jest popuszczenie zblokowanego kola )) |
Skraca w lwiej czesci przypadkow. Zwlaszcza w tych trudnych. Hamowanie z zablokowaniem kola jest mniej skuteczne od tego na granicy przyczepnosci. Sa oczywiscie sytuacje na ktore ABS po prostu nie jest przewidziany i wtedy lepiej go wylaczyc.
Swiat nigdy nie jest czarno-bialy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Suszny
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Kwi 2013
Posty: 1586
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraśnik woj. Lubelskie
|
Wysłany: Czw 15:34, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Mała rada dla tych którzy będą zamawiać przewody w stalowym oplocie. Poproście żeby zrobili je ze 3cm dłuższe, na wypadek gdyby ktoś kiedyś chciał zastosować podwyższenie kierownicy. O ile przy standardowych przewodach podniesienie kierownicy o 2cm nie stanowi problemu, to jeśli byście chcieli podnieść wyżej lub jeszcze ją odchylić do kierowcy, może być problem z za krótkimi przewodami.
Płaci się za ilość przewodów, nie za długość, więc dodatkowe 3 cm nie mają wpływu na cenę przewodów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekjx1
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: dolnośląskie/BLC
|
Wysłany: Czw 21:14, 07 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Suszny napisał: |
Płaci się za ilość przewodów, nie za długość, więc dodatkowe 3 cm nie mają wpływu na cenę przewodów. |
słuszna uwaga aczkolwiek przy stu kompletach z dwa mają z oszczędzonego materiału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Filip_V650
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Sob 10:43, 13 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Kilka dni temu założyłem u siebie oplot HELa na przód i tył. Przewód do pompy jest dłuższy, żeby skompensować zainstalowane podwyższenie kierownicy.
Trochę pojeździłem i stwierdzam, że teraz hamulce są jak żyleta. O ile na tylnym kole o wiele częściej załącza mi się ABS (w porównaniu do podobnego operowania dźwignią jak przy przewodach gumowych), o tyle przód wyraźnie hamuje skuteczniej i jest lepiej dozowalny.
No i wizualnie też wyglądają fajnie.
Informacyjnie:
Cena za komplet przewodów z rozdzielaczami do nowego DLa650 to 750,00PLN (wysyłka i dłuższy przewód w cenie). Zamawiane ze strony przewodywoplocie.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Filip_V650 dnia Sob 10:44, 13 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m.adam
Motonita
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 540
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:29, 18 Sie 2016 Temat postu: |
|
|
Ja w swoim Staruszku zmieniłem przewody hamulcowe (przód i tył) na oplot. Na przód przewody podłączone bezpośrednio do pompy. Zmieniłem też i przewód do sprzęgła. Z korzyści to szybciej reaguje na nacisk klamki jak i ładniej wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chrzanek
Motonita
Dołączył: 11 Gru 2016
Posty: 719
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:31, 18 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat.
Jako że planuje wymianę płynu hamulcowego to chce od razu zmienić przewody hamulcowe na "oplot".
Z tyłu już mam takie przewody - zasługa poprzedniego właściciela.
O tym jakie są zalety wiem.
Chodzi mi o co innego - i tu moje pytania:
1) Który układ przewodów lepiej kupić: F (dwa bezpośrednie z pompy do zacisku) czy O (bezpośredni do jednego zacisku + "podkówka" na drugą stronę). Logika podpowiada że F, ale czy nie będzie problemu z przymocowaniem przewodów biegnących inaczej niż to fabryka wymyśliła ?
2) Czym różnią się przewody dedykowane do DL 650 od DL 1000 (mam KLV ) ?
3) Czy ktoś z Was kto już ma "oploty" i mógłby mi podać długość przewodu od pompy do zacisku ? Chce porównać z fabrycznymi, a zarazem zamówić 3-4cm dłuższe zgodnie z sugestią w tym temacie że może się to przydać jezeli zastosuje podkładki pod "risery" kierownicy.
4) Na alledrogo w tej chwili sa tylko oferty przewodów HEL w cenie 299pln za zestaw na przód. Czy to rozsądna cena czy może ktoś ma dostęp do lepszej oferty.
Z góry dziękuje
(thanks from the mountain )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 1:40, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
chrzanek napisał: | Odświeżam temat.
Chodzi mi o co innego - i tu moje pytania:
1) Który układ przewodów lepiej kupić: F (dwa bezpośrednie z pompy do zacisku) czy O (bezpośredni do jednego zacisku + "podkówka" na drugą stronę). Logika podpowiada że F, ale czy nie będzie problemu z przymocowaniem przewodów biegnących inaczej niż to fabryka wymyśliła ?
2) Czym różnią się przewody dedykowane do DL 650 od DL 1000 (mam KLV ) ?
3) Czy ktoś z Was kto już ma "oploty" i mógłby mi podać długość przewodu od pompy do zacisku ? Chce porównać z fabrycznymi, a zarazem zamówić 3-4cm dłuższe zgodnie z sugestią w tym temacie że może się to przydać jezeli zastosuje podkładki pod "risery" kierownicy.
|
1. F
2. Bladego pojęcia
3. Do DL1000, wersja F były dłuższe niż fabryczne, tak ze 3 cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 9:58, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Da się to wszystko samemu w garażu założyć do nowego 650 z ABS ?
Chodzi głównie o odpowietrzenie układu.
Wiem, że zmiana daje efekt psychologiczno wizualny większy od praktycznego, ale zima jest i coś bym pogrzebał przy moto.
Tu: [link widoczny dla zalogowanych]
są za 620 za komplet, to o tych jest mowa, że są ok ?
Ps
Filip_V650- podeślij mi te niewidzialne foty, to wrzucę je na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Irek1970 dnia Pon 10:24, 19 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 10:37, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
Irek. Efekt jest iście praktyczny. Zwłaszcza jak masz już stare przewody gumowe. Ja po wymianie odczułem bardzo wymierny efekt. Co prawda później i tak zmieniłem zaciski na 4 tłoczki, ale przewody w stalowym oplocie to temat wart kasy.
Co do montażu przewodów bez zapowietrzania ABSu jest to możliwe, choć trzeba to zrobić rozsądnie... Musisz tak kombinować, żeby nie wpuścić powietrza do ABSy. Nie wymieniać wszystkiego na raz, tylko powoli, sukcesywnie, za każdym razem uzupełniając płyn. Pytanie tylko, czy w twoim modelu można swobodnie odkręcić gumowe przewody. O ile pamiętam są one na stałe połączone z metalowymi rurkami biegnącymi do pompy ABS. Gumowe są jedynie odcinki do zacisków i kierownicy i nie da się tego od tak wymienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Irek1970
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lower Silesia
|
Wysłany: Pon 10:56, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No to kicha.
Gdyby było w miarę łatwo, to bym zainwestował.
Byłem w garażu, faktycznie przewody łączą się ( z tego co widać ) z metalowymi rurkami na stałe.
Pewnie da się to przerobić, ale to już nie takie proste będzie przy wymianie.
Jak to się mówi- po fabryce nie poprawiaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Pon 11:11, 19 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
No nie tyle nie poprawiaj , ale jak to jest na stałe zaciśnięte to lipa ... Patrząc po cenach tych przewodów można odnieść wrażenie, że cena takiego zestawu zależy nie tyle od samej długości przewodów, a raczej od ilości końcówek. I zapewne nie sama końcówka robi tu cenę, a właśnie samo zaciśnięcie jej na przewodzie... No chyba, żeby jeszcze spróbować popytać się w zakładach zajmujących się zaciskaniem przewodów hydrauliki siłowej.
Jako ciekawostkę dodam tylko, że w BMce mam z fabryki stalowy oplot, a do tego, z metalowymi rurkami do pompy ABSu wszystko połączone jest nie na stałe, a za pomocą śrub, jak przy klamce, czy w zacisku...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|