|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:06, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Konio napisał: | Nie bardzo się znam ale mam wrażenie że u mnie w L0 są oryginalnie założone przewody w oplocie. Znaczy nie sama głdka guma tylko widać karbowania stalowego drutu "wewnątrz".
Mogę się mylić, jeśli tak to wyprowadźcie mnie z błędu. Mam ABS |
To są zwykłe przewody. Wszystkie przewody hydrauliczne są zbrojone, ale to nie jest stalowy oplot w "tym" znaczeniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 16:51, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Roadrunner - a Ty we wiadrze masz Dual CBS? Jeżeli tak, to pewnie jest to konstrukcyjnie zbliżone do układu z VFR800. Taki zestaw w HELu kosztował koło 1500zł, natomiast od tej oszustki Sue Ingram z UK/Bułgarii można było kupić za 700-800zł przy kursie ok. 4,7zł/1GBP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 17:42, 08 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Mam CBS, ale obecność raptem 3 dodatkowych przewodów, w moim mniemaniu, nie tłumaczy ceny wyższej o tysiąc zł. czy nawet więcej Gdyby było 2x droższe tzn. 3 przewody "w standardzie" + 3 dodatkowe, to ok, ale 200% więcej??
Nie wiem o co c'mon...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 17:44, 08 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 10:25, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Witam serdecznie.
I mnie wzięło na przewody w stalowym oplocie... Raczej tylko przód, bo z tyłu i tak jest kiepskie wyczucie siły hamowania. Prędzej wyczuje pod siedzeniem, że mi koło tańczy, niż poczuje to na dźwigni tylnego hamulca. A znalazłem ostatnio w motoakcesoriach takowy przewód (potem oczywiście po numerze katalogowym znalazłem go w innym sklepie taniej).
[link widoczny dla zalogowanych]
Cena zdaje się być dość niezła. Zastanawia mnie tylko, jak to się stało, że przez cały wątek nie wypłynęło źródło jakim jest Louis.de
Jeżeli z jakichś względów nie powinienem się interesować tymi przewodami proszę o szybkie sprowadzenie mnie na drogę łaski i wiary
Dopowiem tylko że DL650 K4 bez ABS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Wto 10:30, 20 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Wto 20:56, 20 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
miotacztruskawek napisał: |
Jeżeli z jakichś względów nie powinienem się interesować tymi przewodami proszę o szybkie sprowadzenie mnie na drogę łaski i wiary
|
Poza ceną są w porządku. Lucas to uznana marka i dobra jakość.
Dodam tylko, że przewody HEL na przód (w układzie F, dwa przewody do zacisków bezpośrednio z pompy na kierownicy) można nabyć za ok 300 PLN.
Zapytaj o wycenę na [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Czw 10:47, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Pogrzebałem i znalazłem jeszcze jedną ofertę...
[link widoczny dla zalogowanych]
Producent LML. Co ciekawe samemu sobie można złożyć dowolny zestaw. Oni w ofercie mają przewody już gotowe o różnych długościach, dzięki czemu można dowolnie skonfigurować układ. Nie wiedzieć czemu chodzi mi po głowie układ typu O (ciekawe, że tylko firma HEL stosuje takie nazewnictwo). Koszt takiego układu wychodzi po zakupieniu przewodów, śrub i końcówek niewiele ponad 300pln. Z kolei na allegroszu znalazłem przewody zarówno Hela jak i Goodridge. Cena od 250 do 300. U siebie nie mam ABSu więc raczej brać nie będę LMLa, ale może kolegom ABSowcom się przyda
Mam jeszcze tylko małe pytanko. Porównując oferty Goodridge i Hela znalazłem, że różnicą są śruby i końcówki. Hel szczyci się że daje końcówki lepsze bo ze stali nierdzewnej, i są one lepsze od ocynku Goodridgea. Hel niestety jest droższy o 60pln więc moje pytanie, czy warto za to dopłacać, czy lepiej sobie odpuścić taki detal?
Udało mi się znaleźć stronę LMLa.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest trochę taniej, ale wciąż można dostać przewody Hela czy Goodridgea w lepszej ceniej. Ciekawostka, bo można kupić trójnik i odtworzyć oryginalny układ w DLu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez miotacztruskawek dnia Czw 12:44, 22 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Czw 14:23, 22 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Miałem kiedyś dawno temu goodridge w DR650RS i gówno warty był ten ocynk, końcówki mi pordzewiały po kilku miesiącach. Być może trafiła mi się jakaś kiepska partia, albo w ogóle w międzyczasie poprawili jakość, bo znowu mój kolega ma przewody z tej samej firmy i nic się z nimi nie dzieje... Ja w każdym razie wolałbym kupić ciut drożej i mieć spokój
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Motocyklista
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Sob 1:38, 31 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Zima idzie pomyślałem że może by coś tam usprawnił (stalowy oplot) w wozidełku, pierwsze co i chyba jedyne to pomyślałem o hamulcach tzn zwalniaczach + kochany ABS, przeczytałem wszystkie 5 stron i dupa MaG napisał co napisał czyli sensu brak chyba że może jeszcze ktoś ma inne doświadczenia?? to dajcie znać.
Cytat: | Zamontowałem na razie jakieś 70% przewodów z zestawu przód / tył, pozostałych kilka zostawiam na sezon zimowy i większe grzebanie przy motocyklu bo trzeba niemal połowę motka zdemontować, żeby się do nich dostać... Na dxień dzisiejszy hamulce hamują, ABS załącza się i działa poprawnie - miniony weekend był idealny do testu tego układu w praktyce - zimno, mokro, pełno syfu naniesionego deszczem na szosę. niestety nadal nie są to hamulce klasy dual C-ABS Hondy czy BMW (spodziewałem się lepszego efektu - więc lekkie rozczarowanie jest) ale jest lepiej niż na gumowych. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 13:22, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Adam, rzeczywiście, mnie efekt zainwestowania kilku stówek w stalowy oplot nie oczarował, było lepiej ale bez szału. Może nowy posiadacz mojego Vstroma dokończy wymianę pozostałych przewodów i podzieli się wiedzą czy coś się poprawiło. Na Twoim miejscu poszedłbym tropem nowego Vstrom650 - dowiedz się co konkretnie zmieniono w hamulcach w porównaniu do Twojego, że jest duużo lepiej (a jest, potwierdzam na podstawie jazd testowych) i może jakiś mały przeszczep...
Ja teraz będę testował układ C-ABS w Varadero, na wiosnę podzielę się opinią czy jest lepiej czy gorzej niż w DL-u.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Nie 16:33, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: |
Ja teraz będę testował układ C-ABS w Varadero, na wiosnę podzielę się opinią czy jest lepiej czy gorzej niż w DL-u. |
Nie jest lepiej... Klamka wymaga użycia większej siły, a zadowalające efekty spowalniania uzyskuje się naciskając obydwa hamulce (zadziałają wszystkie tłoczki) Niestety spora masa Varadero robi swoje...
Zupełnie inną sprawą jest fakt, że moje przewody były stare i ostatnio po 3 hamowaniach zaczeły puchnąć tak że klamka "wpadała". Teraz założyłem wszystkie w stalowym oplocie, na wiosnę okaże się co to dało...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 18:14, 01 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra, dobra roadrunner, o tym sobie już pogadamy na innym forum, moje odczucia z jazdy próbnej były wprawdzie korzystniejsze, ale wszystko wyjdzie podczas zwykłego użytkowania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam
Motocyklista
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: warszawa
|
Wysłany: Pon 18:28, 02 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź i podpowiedź będę musiał się przejechać do jakiegoś salonu z nowym sprzętem może coś doradzą i dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 20:20, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A czy przewody w stalowym oplocie podlegają okresowej wymienianie lub jakiemuś szczególnemu serwisowaniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Sob 20:24, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jawa napisał: | A czy przewody w stalowym oplocie podlegają okresowej wymienianie lub jakiemuś szczególnemu serwisowaniu? |
Nie wymagają specjalnych zabiegów. Standardowo - utrzymanie w czystości, kontrola dociągnięcia śrub mocujących.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawa
A
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 13:35, 09 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sowak
A1
Dołączył: 07 Mar 2012
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: k-ce
|
Wysłany: Nie 21:15, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ostatnio udało mi się znaleść na ebay'u takie o to przewody galfera do dl'a z abs'em:
[link widoczny dla zalogowanych]
Posiada ktoś je? Będą one na pewno pasować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:10, 22 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja sobie zamówiłem na przód tylko od trójnika do zacisków równej długości.
Jak piszą że pasi to pewnie i pasi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 1:52, 24 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Tutaj też mają do DL650 z ABS, cena podobna a można sobie wybrać kolor i takie tam.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 9:59, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeżę nieco temat bo przyszła pora na wymianę przewodów. Planuję zakup kompletu Hela i poradźcie proszę, jaką wersję powinienem zamówić - S, jak w oryginale, czy zmienić na F, który podobno łatwiej odpowietrzyć...
Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 10:15, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Na pewno i Piotra brzo kupicie [link widoczny dla zalogowanych]
I dla DL'i z ABS (nieco droższe ) [link widoczny dla zalogowanych]
Ja kupiłem właśnie takie 3 lata temu i jestem zadowolony. Pasują nawet przy podniesionej kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 10:24, 27 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mario-Awario
Motocyklista
Dołączył: 12 Maj 2012
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 11:11, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
piekna sprawa
polecam oplot( hella)
dwa razy uratował mi i plecakowi życie.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 13:16, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Haart napisał: | Odświeżę nieco temat bo przyszła pora na wymianę przewodów. Planuję zakup kompletu Hela i poradźcie proszę, jaką wersję powinienem zamówić - S, jak w oryginale, czy zmienić na F, który podobno łatwiej odpowietrzyć...
Dzięki za pomoc |
Bierz F.
Na zachętę:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Haart
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 22:45, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Letko, patrzyłem już na te zestawy, ale bardziej przekonuje mnie Hel - choćby ze względu na elementy z nierdzewki, a nie ocynk. A i cena podobna. Ale dzięki, jak już masz to za sobą to wpadnę na montaż ;-P
express - jedno zdjęcie (zaje**e zresztą) za tysiąc słów )) Już na pewno biorę Hela )
Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 23:44, 04 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
i ja chce zalozyc w najblizszym czasie, Letko fajna sciage do Goodridge'a podal tym linkiem ale ja chcialbym Hela jak kolega Haart, ma ktos moze gotowca linka do kompletnego zestawu na przod do 650 K9 ABS?
(cos mi nie idzie to szukanie)
i na koniec- dolozylbym te 300 czy 350zl zeby miec tez tyl ale Wszyscy mowia, ze nie warto wiec sie slucham gdyz sam z mechaniki przodownikiem nie jestem :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Wto 22:49, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem Goodridge'a w motorus.pl w systemie dwa przewody bezpośrednio od pompy do zacisków.
Czy wymieniając przewody zmieniliście płyn na TEMP. WRZENIA: 312° C np MOTUL RBF 600 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
magrafb
Motocyklista
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 459
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 23:50, 05 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Kriszo napisał: | Zamówiłem Goodridge'a w motorus.pl w systemie dwa przewody bezpośrednio od pompy do zacisków.
Czy wymieniając przewody zmieniliście płyn na TEMP. WRZENIA: 312° C np MOTUL RBF 600 ? |
tylko po co? do takiego płynu aby wykorzystać jego temperaturę wrzenia musiałbyś mieć wyczynowy układ hamulcowy i motor używać na krętym torze. Pamiętaj też że im wyższa temp. wrzenia tym bardziej płyn jest higroskopijny, czyli po roku jego temp wrzenia może spaść z 312 do 150stopni. W instrukcji masz napisane only dot4, inny płyn może mieć negatywne skutki na elementy gumowe układu hamulcowego. Reasumując świetny płyn dla WRC i innych serii wyścigów gdzie klocki muszą mieć 300 stopni aby hamowały , dla nas sie nie nadaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 0:48, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
magrafb napisał: |
W instrukcji masz napisane only dot4, inny płyn może mieć negatywne skutki na elementy gumowe układu hamulcowego. |
Spokojnie można dać DOT 5.1 ( znów pytanie "po co?").
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 12:58, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | magrafb napisał: |
W instrukcji masz napisane only dot4, inny płyn może mieć negatywne skutki na elementy gumowe układu hamulcowego. |
Spokojnie można dać DOT 5.1 ( znów pytanie "po co?"). |
Dokładnie w v-strom'ie jest to przerost formy nad treścią.
Warto też pamiętać, że im płyn lepszy tym jest bardziej higroskopijny.
Także jak ktoś zmienia płyn raz na 2 lata to lepiej zostać przy najzwyklejszym DOT4 tak jak zaleca producent.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Śro 19:52, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
a co myslicie o takim zestawie
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie to bez przerobek do 650 z 2004 ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Śro 20:02, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dziękuję koledzy za opinie - to pozostanę przy DOT 4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 21:07, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
artuxx napisał: | a co myslicie o takim zestawie
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie to bez przerobek do 650 z 2004 ?? |
Nie ma powody żeby nie podeszło.
Na mój gust ładniejsze i lepsze: [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę drożej jednak końcówki są z porządnej stali nierdzewnej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 21:09, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artuxx
A2
Dołączył: 22 Mar 2012
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stolyca
|
Wysłany: Śro 21:29, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
patrzylem na HEL-a za 299 zeta na allegro sam przod , i sie zastanawiam czy warto tyl robic.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez artuxx dnia Śro 21:30, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Śro 21:56, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem tak jak pisałem wcześniej Goodridge'a 2 przewody przód pod zacisk przy pompie z końcówkami z stali nierdzewnej w czarnej koszulce za 280 wraz z dostawą w motorus.pl
Oczekuję na dostawę. Zdania są podzielone co Goodridge'a i Hel - jeden i drugi daje dożywotnia gwarancję. Goodridger jest sprawdzony wśród moich znajomych i do tego przy zakupie można zaoszczędzić na kilka litrów paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kriszo dnia Śro 21:59, 06 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:59, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
dolaczam sie do pytania artuxxa, warto robic tyl?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kriszo
A2
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bronikowo/Krzemieniewo k. Leszna
|
Wysłany: Śro 22:05, 06 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Zobaczę jak się przód będzie sprawował. Tył tylko wspomaga proces hamowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 0:03, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszt2 napisał: | dolaczam sie do pytania artuxxa, warto robic tyl? |
Pewnie ze warto. Wygląda lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 22:31, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Tez chce zamowic przewody Hela na przod i tyl do mojego malego Sztorma z ABSem ale nie wiem czym sie roznia te wersje F (od pompy) i S (z rozdzielaczem)
1. jaka jest roznica?
2. co oznacza w praktyce?
Podpowiecie...
ps. do tych co juz kupowali, patrze narazie na stronie przewodywoplocie.pl, znacie ich, polecacie, stoi ktos lepiej cenowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:33, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
lukaszt2 napisał: | Tez chce zamowic przewody Hela na przod i tyl do mojego malego Sztorma z ABSem ale nie wiem czym sie roznia te wersje F (od pompy) i S (z rozdzielaczem)
1. jaka jest roznica?
2. co oznacza w praktyce?
? |
Tu opisane jest
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OptimisticSailor
A2
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 23:04, 07 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to pomoże to mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwym posiadaczem Przewodów Hel Wersja Przód <O> + Tył
Pierwsze primo > Nie było najmniejszych problemów z odpowietrzaniem
Drugie primo > Heble są wyczuwalne i dokładnie czuć co się dzieje
Trzecie primo > Nie puchną (Przy podgrzewanych manetkach Oxford przy 3 hamowaniu na A1 skleszczyłem sobie palec na starych przewodach które miała moja "Włoszka")
Czwarte primo > Wersja niebieska przewodów idealnie współgra z niebieskim lakierem i odblaskowymi opaskami na koła ;D
Piąte primo > Dopłacić 70zł za przewód tylny warto (Kupowałem w Larssonie)
Ale fakt nr. 1 Hamulce są "do d**y" w porównaniu do tych z Trampka 700 z ABS (pomimo braku oplotu klamka jest twarda, a abs działa Świetnie/Doskonale)
PS Dla sprostowania moja Suzi nie ma ABS
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez OptimisticSailor dnia Czw 23:06, 07 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 0:07, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Dostalem dzisiaj maila zwrotnego od Pana ze strony przewodywoplocie.pl
Proponuje mi zestaw Hela na przod i tyl do mojego K9 z ABSem w wersji F lub O
za kwote 390zl z wliczona dostawa poczta polska.
Powiedzcie, czy to dobra cena i brac?
(Nie mam rozeznania, ile za taki komplet bedzie duzo a ile malo a widze, ze pare osob tu juz kupowalo)
Komplet przod+tyl Goodridge'a na stronie motorus.pl kosztuje 749zl
Skad taka roznica w cenie myslicie, dlaczego ten Goodridge sie tak ceni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
OptimisticSailor
A2
Dołączył: 17 Lut 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 1:10, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Ja 390 dałem w Larssonie za komplet przewodów HEL do wersji k7 Bez ABS. Myśle że to pomyłka, bo ABS to przynajmniej 2 przewody więcej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 1:11, 09 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
pewnie masz racje, musze wyslac maila do nich i doprecyzowac
Wyjasnilo sie. Dostalem odpowiedz- cena 790zl (Hel)
Brac myslicie, czy dostanie gdzies taniej?
[link widoczny dla zalogowanych]
Sam pisałeś 749 zł. w Motorus.pl
>> Mowiac taniej mialem na mysli konkretnie firme Hel,
mysle, ze to nieladnie edytowac i pisac w czyims poscie, nawet bedac moderatorem!
Masz uwagi to pisz jak kazdy, w ciagu.
GOODRIDGE nie PĘKA !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli podnosisz kierownicę lub zmieniasz na szerszą napisz w Uwagach Klienta dostaniesz przewód w oplocie dłuższy od pompy na kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukaszt2 dnia Śro 17:35, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:07, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | artuxx napisał: | a co myslicie o takim zestawie
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie to bez przerobek do 650 z 2004 ?? |
Nie ma powody żeby nie podeszło.
Na mój gust ładniejsze i lepsze: [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę drożej jednak końcówki są z porządnej stali nierdzewnej. |
Niewiedza kosztuje kolego. U mnie w MOTORUS.PL masz pola wyboru i KOŃCÓWKI od ocynków poprzez chromowane NIERDZEWNE i aluminiowe oraz kolory koszulek na przewodzie. Warto zapoznać się dokładnie z ofertą zanim coś napiszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 16:47, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: |
Niewiedza kosztuje kolego. U mnie w MOTORUS.PL masz pola wyboru i KOŃCÓWKI od ocynków poprzez chromowane NIERDZEWNE i aluminiowe oraz kolory koszulek na przewodzie. Warto zapoznać się dokładnie z ofertą zanim coś napiszesz. |
Z całym szacunkiem (dla oferty, wyboru, itd), na koniec cena wychodzi prawie identyczna dla wersji z końcówkami z stali nierdzewnej.
Do DL 1000 nie widzę u Ciebie przewodów na tył i do sprzęgła; HEL ma więcej kolorów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszt2
Motocyklista
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 377
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 17:39, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
przewody Goodridge na pewno sa dobre czytajac co ludzie na roznych forach pisza ale ja tez zdecydowalem sie na Hela wlasnie ze wzgledu na mozliwosci aranzu ich wygladu, wzialem przewody karbonowe ze zlotymi koncowkami. pochwale sie zdjeciem jak przyjda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:07, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | Brzo napisał: |
Niewiedza kosztuje kolego. U mnie w MOTORUS.PL masz pola wyboru i KOŃCÓWKI od ocynków poprzez chromowane NIERDZEWNE i aluminiowe oraz kolory koszulek na przewodzie. Warto zapoznać się dokładnie z ofertą zanim coś napiszesz. |
Z całym szacunkiem (dla oferty, wyboru, itd), na koniec cena wychodzi prawie identyczna dla wersji z końcówkami z stali nierdzewnej.
Do DL 1000 nie widzę u Ciebie przewodów na tył i do sprzęgła; HEL ma więcej kolorów. |
Prawie? to znaczy, że jednak niższa zgadza się? A co do koloru i tak schodzą czarne i przeźroczyste do innych sprzętów w zależności od marki.
A proszę już jest:
Przewody hamulcowe w oplocie przód + tył bez ABS Suzuki DL1000 V-Strom:
[link widoczny dla zalogowanych]
A na przyszłość jak czegoś niema wyślij zapytanie na maila biuro_motorus.pl chętnie odpowiem i pomogę w doborze.
GOODRIDGE nie pęka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 20:35, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: |
Prawie? to znaczy, że jednak niższa zgadza się? |
Tak. Produkt (czarne przewody, nierdzewna stalowa końcówka) jest u Ciebie nominalnie 11 PLN tańszy.
Różnica w cenie dostawy 8 PLN na Twoją niekorzyść (kurier, płatność przy odbiorze - bo nie ufam kurierom, jak mają COD to się starają porządnie dostarczyć).
Czyli przy zakupie samych przewodów 3 PLN różnicy.
A na koniec złotych końcówek ze stali nierdzewnej i karbonowego przewodu w Goodridge nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:08, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: | express napisał: | artuxx napisał: | a co myslicie o takim zestawie
[link widoczny dla zalogowanych]
podejdzie to bez przerobek do 650 z 2004 ?? |
Nie ma powody żeby nie podeszło.
Na mój gust ładniejsze i lepsze: [link widoczny dla zalogowanych]
Trochę drożej jednak końcówki są z porządnej stali nierdzewnej. |
Niewiedza kosztuje kolego. U mnie w MOTORUS.PL masz pola wyboru i KOŃCÓWKI od ocynków poprzez chromowane NIERDZEWNE i aluminiowe oraz kolory koszulek na przewodzie. Warto zapoznać się dokładnie z ofertą zanim coś napiszesz. |
express, chyba wisisz koledze przeprosiny . Na samym początku jest do wyboru zarówno kolor przewodów jak i rodzaj końcówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 21:28, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
express, chyba wisisz koledze przeprosiny .
|
Dobra, dobra.
Cytat: |
Na samym początku jest do wyboru zarówno kolor przewodów jak i rodzaj końcówki. |
Czy ja napisałem, że nie ma?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 21:28, 13 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:34, 13 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
express napisał: | V-Told napisał: |
express, chyba wisisz koledze przeprosiny .
|
Dobra, dobra.
V-Told napisał: |
Na samym początku jest do wyboru zarówno kolor przewodów jak i rodzaj końcówki. |
Czy ja napisałem, że nie ma? |
Cwaniak . No rzeczywiście nie - jeżeli miałeś na myśli, że nie ma tylko takiej z "porządnej" stali nierdzewnej, haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|