 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 9:30, 26 Sie 2009 Temat postu: nowy na forum, problem z założeniem handbarów |
|
|
Witam wszystkich serdecznie, piszę pierwszy raz na tym forum więc z obowiązku przedstawię się, mam na imię Sebastian i pochodzę z Garwolina, takie małe miasto na drodze Warszawa - Lublin z okazałą obwodnicą. Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem dl650 z 2007 roku, moto sprowadzone z Anglii. Odzywam się do was bo mam mały problem z założeniem oryginalnych handbarów zakupionych ostatnio na allegro. Problem jest dwojakiego rodzaju, po pierwsze nie pasuje wielkość otworów na śruby do mocowania osłon, tzn otwóry w osłonach są za małe, można oczywiście je rozwiercić, ale nie przypuszczam by suzuki wypuściło coś tak nieprzemyślanego. Jedyne co przychodzi mi do głowy to to że klamki mogą być nieoryginalne. Druga rzecz to długość manetek, są poprostu o 1cm za krótkie do tych handbarów, widziałem na zdjęciach i filmikach że końcówki manetek często wystają dużo poza dłoń, u mnie są w kolorze nadwozia (ciemna wiśnia). Manetki mam 4fun zdaje się, końcowki manetek mają ok 1cm długości i kształt stożka. Problem wprawdzie niewielki bo muszę najprawdopodobniej zamówić nowe dłuższe śruby u miejscowego ślusarza i wymienić końcówki manetek na inne, ale ciekawi mnie czy w waszym przypadku instalacja oryginalnych handbarów wymagała jakiegokolwiek przerabiania czy wymiany np śrób. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Śro 9:42, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Oryginalne handbary nie wymagaja jakichkolwiek przerobek. Montaz prosty z uzyciem wszystkiego co z handbarami w komplecie kupujesz
Czy kupiles nowy oryginalny zestaw, czy same plastiki?
W komplecie powinny byc dystanse do "przedluzenia" manetek (jak nie masz, to mozesz wytoczyc u jakiegos lokalnego slusarza - wtedy wszystko pasuje) i dluzsze sluby do skrecenia z ciezarkami kierownicy (oryginalne sluby wraz z elementami skrecajacymi w kierownicy sa wymienione na te z komplatu handbarow).
Proponuje sie spotkac z kimc, kto ma to zalozone i dopatrzyc czego ci brakuje i kupic lub zamowic jako dorabiane.
ps. Jesli kupules to w cenie 100 pln (zdekompletowane) to raczej nie zrobiles interesu. Nowka sztuka oryginal kosztuje cos ok 230 pln.
Powodzenia
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 9:50, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety jest tak jak piszesz kupiłem same plastiki za 110 zł więc teraz muszę dokupić resztę, wielkie dzięki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Śro 10:04, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wg mnie bedzie trzeba doposazyc sie w
- 2szt. dystansow do przedluzenia manetek
- 1szt. specjalny swozen\sruba (z gwintem w łbie) - wymieniona na miejsce orygilanego swoznia klamki
- 2szt. dluzszych srob ze stozkowym lbem - moze do kupienia w jakims lepiej zaopatrzonym sklepie metalowym.
Moge wszystkiego nie pamietac, byc moze jeszcze bedzie trzeba wymienic swozen przy drugiej klamce na dluzszy.
Chyba najlepiej jak sprobujesz dokupic w serwisie-choc nie wiem czy sie uda. Jak bedziesz mial problemy, moge swoje rozkrecic i wykonac pogladowe rysunki i podrzucic.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Śro 14:32, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 13:29, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za dobre chęci, najszybciej będzie jednak jak kupię części w serwisie, wybrałem allegro bo miałem nadzieję zaoszczędzić trochę czasu. Dodatkowo zmylił mnie trochę fakt, że mam wersję X a zatem taką, która w standarcie posiadała handbary, w założeniu wszystko wyglądało więc na znacznie prostsze niż wyszło w rzeczywistości. Mój poprzednik jak widać miał duże problemy z utrzymaniem równowagi i po osłonach nie zostało nawet wspomnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Śro 15:26, 26 Sie 2009 Temat postu: Re: nowy na forum, problem z założeniem handbarów |
|
|
Aspius napisał: | z Garwolina, takie małe miasto na drodze Warszawa - Lublin z okazałą obwodnicą |
Cześć Aspius- zawsze testuję tam mojego Szerszenia i inne mechaniczne potwory jak Vectra nie jest aktywna
Aspius napisał: | instalacja oryginalnych handbarów wymagała jakiegokolwiek przerabiania |
Jak koledzy pisali- nic nie trzeba przerabiać- ja wczoraj wlaśnie zamontowałem sobie oryginalne wiec jestem na bieżąco- komplet 247 zł kupione w 3fun w Sekocinie..
Obawiam się, że nie kupisz samych elementów metalowych a dorabianie ich może byc kłopotliwe- najlepiej sobie kup cały komplet a te sprzedaj komuś komu się połamały
P.S. tylko nie kupuj żadnych wynalazków na Alledrogo, bo tylko Cię krew zaleje a i tak kupisz Oryginał (ja kupiłem jakieś wynalazki za 100 i poszły do śmieci)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Biały dnia Śro 15:26, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aspius
A
Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: Śro 15:59, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
He he czarna vectra zawsze gotowa do akcji, trzeba uważać. Kupię cały zestaw a te będę miał w zapasie. Pamiętam jak na Pańskiej w W-wie kupowałem po 6 lusterek do mojej mz251, odkładałem w garażu i zazwyczaj starczało to na jakiś rok. Tak zrobię i z tym, choć mam nadzieję że nigdy nie będę musiał ich wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mowso
Motonita
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Żory
|
Wysłany: Śro 16:20, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
poszukaj wątek tutorial handbary - tam chyba na 1 czy 2 zdjęciu są wszystkie częsci cyknięte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 11:21, 27 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Aspius, ja mam też K7 i też samodzielnie montowałem oryginalne handbary - po użyciu dystansów i dłuższych śrub z kompletu wszystko pasuje:)
Jak ktoś już napisał - kup komplet (ja akurat brałem u naszego Brzo...), a te zdekompletowane zaraz ktoś odkupi, komu się same plastiki połamały (łatwiej sprzedasz osobno lewy osobno prawy)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|