 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalina
Motonita
Dołączył: 28 Lip 2008
Posty: 819
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Malbork
|
Wysłany: Nie 16:57, 07 Cze 2009 Temat postu: Podwyższenie kierownicy |
|
|
Witam.
Chce podwyższyć sobie kierownice. Ktoś ma jakieś sugestie bo firm dużo, wysokości podnoszenia rózne. Chce ok 3 cm . Widziałem że kilku kolegów ma podwyższenie i jak się to sprawuje?
Dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:48, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Witam,
przemyśl czy jest sens podwyższać kierownicę w DL'u. I tak jest wysoko. Miałem podwyższenie kierownicy w poprzednim motocyklu i byłem zachwycony. Jeśli się zdecydujesz, to weź poprawkę na długości linek i przewodu hamulcowego. Jak 1000 to jeszcze przewód od sprzęgła. W [link widoczny dla zalogowanych] kupiłem kod produktu
5360081. Uważam, że firma nie ma większego znaczenia. Ważniejsza jest wysokość. Są jeszcze podwyższające kierownicę i przesuwające ją do tyłu. Ale to chyba zbytek luksusu. Nie wiem jak spisują się podwyższenia z regulacją wysokości, składające się z kilku blaszek o różnej grubości. Niby można sobie dobrać wg upodobań, wzrostu i zarostu ale jakoś nie budzą mojego zaufania.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Oliwnik dnia Nie 19:58, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Nie 23:46, 07 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Myślę że kierownika w Dlu jest w optymalnej pozycji, w zależności jaką pozycję się przyjmie zależy głównie jak się siedzi na fotelu można jechać trochę pochylonym lub całkiem prosto, ja mam 182 cm wzrostu i siedzi mi się rewelacyjnie, podnoszenie moim zdaniem zmniejszy nasze możliwości manewrowe tym motocyklem, nie jest to ścigacz, ale nie ma co z niego robić czopera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Pon 1:29, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ee, no ja czasami chcialbym jadac moc oprzec sie o kufer centralny, ciekawe czy sa akcesoryjne kiery tak do 20 cm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 18:27, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tez mam zamiar podwyższyć, z prostego powodu, ze jak jadę na stojąco to kiera jest za nisko, wiec tez bym chętnie się dowiedział jakiś konkretów
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 22:01, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dla podwyższenia najprościej zmienic kierownice. jak tak mam ma ona poprostu wyższe ramiona bo ta oryginalna jakas dla kurdupli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:12, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | dla podwyższenia najprościej zmienic kierownice. jak tak mam ma ona poprostu wyższe ramiona bo ta oryginalna jakas dla kurdupli |
hehe, naraziles sie co najmniej polowie populacji z vstromclub'u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 0:03, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Mi tez jest za nisko.. jezdzac enduro singlami wszystkie mialy kiere wyzej jak i blizej siedzenia,nawet w BMW GS1200 jak testowalem to byla blizej i wyzej ale tez szersza co akurat nie przypadlo mi do gustu.. Musialem sie dlugo przyzwyczajac do pozycji na DLu. Do tej pory czasem jakos mnie wkurzy ale to tylko przez pare sekund dopoki stawow w lokciach nie rozluznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 8:18, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | jakubdl1000 napisał: | dla podwyższenia najprościej zmienic kierownice. jak tak mam ma ona poprostu wyższe ramiona bo ta oryginalna jakas dla kurdupli |
hehe, naraziles sie co najmniej polowie populacji z vstromclub'u  |
No właśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 10:03, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
koledzy kurduple to japończyki którzay opracowali te kierownice, przepraszam nikogo nie chciałem urazić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:54, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Szuja napisał: | ee, no ja czasami chcialbym jadac moc oprzec sie o kufer centralny, ciekawe czy sa akcesoryjne kiery tak do 20 cm?  |
I jeszcze spacerówki na gmole, albo jakiś kit przenoszący podnóżki ze wszystkim do przodu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pon 12:38, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
W Larsonie jest taka kiera.Linki od rolgazu trzeba puścić dołem reszta pasi.Tylko kiera jest trochę szersza i jak komuś przeszkadza to trzeba przyciąć.Ja musiałem zrezygnować z odważników ale jest spoko.Na stojąco jadę bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Sob 23:07, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jako kolejny DL'owy kurdupel mogę podzielić się swoim projektem podwyższenia oryginalnej kierownicy.
Wykonane z aluminium i polakierowane. Obeszło się bez wymiany przewodów i linek.
Podwyższenie o 32 mm, cofnięcie (przybliżenie do kierowcy) o 22 mm - w sam raz dla kurdupli
Jeśli ktoś chce rysunki wykonawcze w PDF lub więcej zdjęć to zapraszam na prv.
Tak to wygląda:
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez fanwee dnia Śro 15:37, 17 Mar 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Sob 23:41, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
podwyższam kierownicę i kanapę o 5 cm.nie mogę odkręcić przednich śrub, czy aby na pewno wszystkie odkręcają się w lewo ? help
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 0:13, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
napewno, nie ma potrzeby stosowania w tym miejscu "ruskich" gwintów
najlepiej jakbyś miał końcówkę imbusową taką wymienną i pierdykną przez nią w śrubę młotkiem, porobiły się zimne spawy bo półka alu a śruba stalowa i pewnie nigdy nie odkręcane było albo loctite jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Nie 8:00, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki, śrubki jakoś za pomocą WD-40 odkręciłem, ale stanąłem przed problemem w podwyższaniu kierownicy. Za krótki przewód hamulcowy i nie wiem czy linka gazu nie za krótka. Łatwo nie będzie, a kanapa już się przerabia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 11:21, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy, czyli jest sens poprawiać wysokość kiery w DL, czy też nie?
Jaka jest rożnica w prowadzeniu i jaka jest sterowność naszych cacek po dokonaniu tej przeróbki?
Bo też zaczynam się nad tym zastanawiać.
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Nie 17:07, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam 182 cm i jakoś bolą mnie kolana od zbyt mocnego wygięcia, dość szybko się męczę.Jak jeździłem Varadero też po długiej jeździe trzeba było nóżki rozprostować, ale znacznie dłużej można było siedzieć. Ponieważ podoba mi się Dl za swoją uniwersalność postanowiłem go trochę przerobić.
Ponieważ podnoszę kanapę to chciałem podnieść kierownicę żeby zachować proporcje. Kanapę podnoszę o 5 cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 16:51, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam 180 cm i wyższej kierownicy brakuje mi jedynie przy jeździe na stojąco po szutrach - przy standardowej automatycznie troche się muszę garbić. Kanapa jest na wysokości w sam raz;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Czw 17:07, 08 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Ja mam 180 cm i wyższej kierownicy brakuje mi jedynie przy jeździe na stojąco po szutrach - przy standardowej automatycznie troche się muszę garbić. Kanapa jest na wysokości w sam raz;) | jutro odbieram kanape i zobacze co dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misior
A2
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Czw 21:52, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ja podniosłem o 3cm, polecam, jak dla mnie wygodniejsza pozycja (188cm) w czasie jazdy, większa możliwość reulacji, ustawień kierownicy, no i oczywiście jazda na stojąco nie wspominam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pią 9:57, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A jakie podwyzszenie masz? I czy linki fabryczne wystarczyly?
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misior
A2
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 10:09, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnej nazwy producenta nie pamiętam, zamówiełem w sklepie moto M&M w Krakowie na Dygasińskiego - chłopaki zamówili z jakiegoś niemieckiego katalogu, za 2 tyg miałem element. Koszt ok 100zł choć pewnie uzależniony od kursu Euro. Moje podwyższenie jest trochę inne niż na przedstawionych wcześniej fotkach, jakby to opisać: jest to równoległe podwyższenie w górę, nie pod kątem - choć takie też były dostepne. Jeśli chodzi o estetykę to elegancko wygląda i pasuje do Stroma kształtami. Linki, do tej wysokości są OK no i myślę że wyżej byłby juz problem. Jak podjadę do zimowego garażu to zrobie fotki. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misior dnia Pią 10:10, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pią 10:20, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
OK, podziel sie szczegolami, tez chce to zrobic.
Twoje podwyzszenia sa dokrecane do fabrycznych podstaw pod kierownice, czy w calosci je zamieniaja?
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misior
A2
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pią 10:32, 13 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ztego co pamiętam (montowałem to z 1,5 roku temu) otrzymujemy w zestawie 4 elemetny mocowania z aluminium (ładne lakierowane) i dłuższe śróby. 2 lelmenty podwyższające podkładamy pod kierownice w miejsce mocowań, później kiera i kolejne 2 dociskowe, które ściągasz śróbami...montaż bardzo prosty...jak tylko zrobie fotmi zobrazuje mój opis
Są i fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misior dnia Pią 12:09, 13 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Nie 21:07, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz podpytać swoich fachowców o kod katalogowy / nazwę (?) tego elementu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 23:59, 15 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Możesz podpytać swoich fachowców o kod katalogowy / nazwę (?) tego elementu? |
Ten bajer występuje w katalogu Touratech'a jako "handlebar risers" nr katalogowy 040-0262. Podnosi kierownice o 3cm.
p.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 10:32, 16 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
tylko cena wyzsza od podawanej przez misiora.
Misior, czy gorna nakladka (trzymajaca) to oryginal i twoje podwyzszenie, to tylko srodkowa czesc (dystans)?
Pytam, bo znalazlem jeszcze cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
i byc moze to "twoja" czesc.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Pon 10:35, 16 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misior
A2
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Czw 16:19, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mradom napisał: | http://www.motoallegro.pl/item789024768_podwyzszenie_kierownicy_sw_motech_30mm_srebrne.html
tylko cena wyzsza od podawanej przez misiora.
Misior, czy gorna nakladka (trzymajaca) to oryginal i twoje podwyzszenie, to tylko srodkowa czesc (dystans)?
Pytam, bo znalazlem jeszcze cos takiego
[link widoczny dla zalogowanych]
i byc moze to "twoja" czesc.
/mr/ |
Pisałem wczesniej, że otrzymujemy 4 elementy i śróby. 2 dystanse i 2 dociski. Oryginalne moje dociski leżą w garażu, lub można je wykorzystać - tak mi się wydaje w tym co znalazłeś, myśle że to też dobre rozwiązanie. Jedynie muszisz sprawdzić rozstaw śrób - ja to sprawdzałem przed zkupem, bo jednak bywają różne.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez misior dnia Czw 16:24, 19 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 13:52, 17 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat ale trochę inaczej...
Ponieważ potrzebuję zakupić nową kierownicę do Sztorma to pomyślałem o zakupie jakiejś podwyższonej. Wiem, że jest jakaś wyższa kierownica w katalogu Suzuki - ktoś może zna jej index katalogowy, a może jeszcze lepiej ma na jej temat jakieś zdanie?
EDIT: Tak, wiem, że mogę kupić nową normalną + zestaw do podwyższenia, ale po co skoro można wyższą kierownicę kupić, nie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MaG dnia Czw 13:53, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 2:56, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To i ja odsiwrze temat. zdecydowalem sie na podwyzszenie kierownicy. Pytanie teraz dokladnie: z ktorymi tymi podwyzszaczami nie bede mial problemu z linkami? Moze nawet te, ktore przesowaja kierownice do siebie bylyby najlepsze..? Tak mi sie wydaje. Albo wale przelotowe trasy autostradowe albo walcze w Londynskich korkach... i wlasnie brakje mi kierownicy bardziej "przy sobie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 11:10, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To ja jeszcze tytułem sprostowania do własnego postu - nie ma żadnej wyższej kierownicy do dl-a w katalogu Suzuki, w ASO generalnie nie mieli też pomysłu co do jakiegoś zamiennika.
U mnie ostatecznie będzie oryginalna + podwyższenie. Linki hamulca będą dłuższe (wymiana na stalowy oplot to sobie zamówię dłuższe), a linka sprzęgła w razie potrzeby też zmieniona na dłuższą, nie chcę kombinować z przekładaniem "od dołu" itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 10:13, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazłem coś takiego w katalogu TRW - dedykowana jest do DL1000, ale chyba po prostu zapomnieli dopisać dl650, bo prawie wszystkie inne modele Suzuki są na liście:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ktoś może coś takiego ma zamontowane u siebie?
Ewentualnie może ktoś mi potwierdzić / zaprzeczyć że mocowanie kiery w dl1000 i dl650 jest takie samo i można swobodnie ją przełożyć?
Dzięki za wszelkie uwagi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 10:33, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
MaG jeżeli masz teraz średnicę "kiery" fi 22 to nie ma powodu aby ta nowa nie pasowała do do Twojego sprzęta. A czy to 650 czy 1000 to nie ma znaczenia chodzi tylko o średnicę. Oczywiście jeszcze jest coś takiego jak całkowita szerokość oraz kształt wygięcia nowej kierownicy bo gdyby się okazało że jest zbyt szeroka lub dziwnie wygięta to możesz mieć problem ze skrajnym skrętem (oprze się o szybę lub bak )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KUBAwo
A2
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 10:59, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja ostatnio bawiłem się taką...Jest kozak
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 11:19, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
230€ za kierownice
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bibop dnia Czw 11:20, 04 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:44, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A może jakaś samoróba? Do poprzedniego motka kupiłem gotowe w Larssonie coś takiego. Piałem o tym wcześniej.
A tutaj z przesunięciem do tyłu.
Oczywiście pozostaje kwestia zwymiarowania otworów pod śruby mocujące i trzeba odpowiednio dłuższe śruby. Na rysunkach są podwyższenia pasujące do mocowania kierownicy Yamahy XJ900. Mam nadzieję, że w DL'ach będzie tak samo.
Przy jeździe na stojąco faktycznie kierownica mogłaby być nieco wyżej. Czy ktoś z Szanownych jeździ już ze zmodyfikowaną kierownicą? Jeśli tak, to jak wrażenia?
Powyższe obrazki znalazłem na stronie miłośników Yamahy XJ900 z Holandii - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 17:19, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
wiem ze Fanwee ma takiego szpeja zamontowanego zrobionego przez jakiegoś gościa z jego pracy.Bardzo sobie chwali podniesienie i przesuniecie kierownicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 18:08, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pietia napisał: | wiem ze Fanwee ma takiego szpeja zamontowanego zrobionego przez jakiegoś gościa z jego pracy.Bardzo sobie chwali podniesienie i przesuniecie kierownicy. |
Mogę potwierdzić, bo przysłał mi projekt wykonawczy- ale jakoś nie miałem motywacji na razie, żeby to wykonać...może kiedyś- jak coś to ten gość od Fanwee proponował, że może to zrobić- tyle, że już kosztów nie pamiętam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 19:30, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Fanwee, do tablicy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:02, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
proszę na stronę 1 się cofnąć jest zdjęcie zamieszczone przez Fanwee i jakiś opis. Pytałem o tego gościa jakiś czas temu ale Fanwee powiedział że gość jakoś wybrzydza z robotą czy coś w tym stylu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pietia dnia Pią 20:06, 05 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Czw 16:02, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pietia napisał: | proszę na stronę 1 się cofnąć jest zdjęcie zamieszczone przez Fanwee i jakiś opis. Pytałem o tego gościa jakiś czas temu ale Fanwee powiedział że gość jakoś wybrzydza z robotą czy coś w tym stylu. |
Gość przestał wybrzydzać (przynajmniej na razie) i Polsky z naszego forum ma już dorobione. Musi sobie jeszcze zakupić dłuższe śruby i prysnąć lakierem lub wypolerować.
Podwyższenie o 32 mm, cofnięcie o 22 mm - nie trzeba zmieniać przewodów.
Zapytam gościa czy wchodzi w temat gdyby pojawiły się większe ilości.
Pietia jeśli jesteś nadal zainteresowany to napisz o ile chcesz podnieść kierę to gościa zapytam o cenę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanwee dnia Czw 16:03, 11 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 17:36, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
fanwee napisał: |
Podwyższenie o 32 mm, cofnięcie o 22 mm - nie trzeba zmieniać przewodów.
Zapytam gościa czy wchodzi w temat gdyby pojawiły się większe ilości.
....
|
NIE ZARABIAM NA TYM WIĘC NIE UMIESZCZAM TEGO W DZIALE GIEŁDA
sprawa uchwytów do podwyższenia i cofnięcia kiery wygląda tak:
a) 130 zł - robota na frezarce CNC (2 szt. korpusu głównego + 2 szt. klamra górna)
b) 15 zł - wysyłka (koperta bąbelkowa + polecony priorytet + fatyga kolegi który ma siłę "walczyć" z nieszanowaną przeze mnie bardzo Pocztą Polską)
c) elementy są z aluminium PA6 (twarde konstrukcyjne aluminium w przeciwieństwie do tandetnych ciastowatych gatunków made by nie wiadomo co) - moje przeżyły upadek na asfalt na kierę (zgięta śruba od ciężarków) i nic im nie jest
e) uchwyty można polerować lub pomalować lakierem w sprayu lub proszkowym
f) potrzebne będą 4 dodatkowe śruby M8x25 z łbem walcowym, gniazdo sześciokątne (brak w komplecie)
[link widoczny dla zalogowanych]
tak to wygląda:
jeśli są chętni to można się dopisać:
http://www.vstromclub.fora.pl/gielda,19/podwyzszenie-kierownicy-zapisy,2580.html
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanwee dnia Wto 6:10, 11 Maj 2010, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 0:01, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
fanwee napisał: |
jeśli są chętni to można się dopisać pod spodem
|
nie można, lista społeczna zostaje usunięta, na giełdzie takie sprawy się załatwia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 14:53, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie eksperci może ktoś mi na szybko poda co to za śruby (gwint, średnica, łeb...?) trzymają nam kierownicę? Niestety nie mam przy sobie dl-a a w serwisówce jest jedynie jej kod katalogowy: 51321-06G00.
Potrzebuję dokupić dłuższe w związku z podwyższeniem kiery, a może będę dzisiaj po drodze sklepie metalowym. Poratujcie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanwee
A
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Brzesko
|
Wysłany: Wto 18:08, 04 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
MaG napisał: | Panowie eksperci może ktoś mi na szybko poda co to za śruby (gwint, średnica, łeb...?) trzymają nam kierownicę? Niestety nie mam przy sobie dl-a a w serwisówce jest jedynie jej kod katalogowy: 51321-06G00.
Potrzebuję dokupić dłuższe w związku z podwyższeniem kiery, a może będę dzisiaj po drodze sklepie metalowym. Poratujcie! |
cześć Mag.
Jeśłi masz podwyższenie 25 mm od Pietii to śruba M8x55 z łbem walcowym i gniazdem sześciokątnym będzie ok. Najlepiej ze stali nierdzewnej.
Oryginalna ma ok. 30 mm
PS. 55 mm to długość śruby bez łba.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 9:29, 05 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki fanwee, zaoszczędziłeś mi wykręcania śrub przed przystąpieniem do wymiany:)
Tak, chodzi o riser od Pietii, czekam jeszcze na przewody w oplocie i się zabieram do podwyższania - zamówiłem dłuższe niż są w standardzie i się trochę opóźniają z dostawą.
Zastanawiam się czy mi starczy oryginalnej linki od sprzęgła, ale wygląda jakby miała na tyle luzu, że wyda. Przy Waszych podwyższająco-cofających riserach wydoliła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 18:16, 11 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj przejechałem kilka km z podwyższeniem kierownicy od fanwee.
Moje spostrzeżenia z jazdy są następujące: pozycja dla osób niskich rewelacyjna nie trzeba się naciągać i ręce też spoczywaja na kierownicy lekko ugięte w łokciach (poprzedno jak chciałem się trochę odchylic to miałem wyprostowane).
Ale jednak coś za coś! Zauważyłem też od razu że przy manewrowaniu na wolnej szybkości czy choćby przy przepychaniu motocykla trzeba mocniej trzymać kierownicę kręci sie jakby ciężej. Jest to spowodowane niewielkim ale jednak cofnięciem kierownicy do tyłu w stosunku do główki ramy i przy wolnych nawrotach czuje się taką jakby bezwładność przedniego koła (coś takiego jakby był luz na przednim kole) . Przy jeździe szybszej prowadzi się dobrze i przeciwskręt nie stwarza wielkiego problemu aczkolwiek nie śmigałem po górskich serpentynach.
Czy osoby które mają założony ten patent odniosły podobne wrażenia?
Ogólnie jestem zadowolony ale zobaczę jak się smiga po serpentynach no i w przyszłym tygodniu sprawdzę to na trasie Ustroń -Augustów około 650km w jedna stronę.
Pojeździmy zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
A1
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Sob 15:28, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
te chyba są najlepsze .Ciekawe czy jest możliwość dostania tego podwyższenia w Polsce.Może ktoś z was słyszał o tej firmir?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|