|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 1:04, 28 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam givi i suzukowską osłonę. Jaka śruba?
U mnie jest tak:
Przód do gmoli, tył: prawa strona uchwytu płyty jest przykręcona razem z uchem wydechu do ramy, lewa strona uchwytu pod jedną ze śrub od bocznej stopki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 23:24, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Linchof napisał: | Witam.
czy ktoś z Was ma oryginalna osłonę Suzuki? i najlepiej gmole Givi ?
Zakupiłem taka osłonę, lecz ona ma inne mocowania niż osłona którą Letko zaprojektował, prawa strona osłony nie jest przykręcana do rury wydechowej tylko wyżej do ramy, pod taka bardzo długa śrubę która przebija silnik
Mam pytanie do użytkowników takiej osłony czy dostali w komplecie taka dłuższa srubeńke czy tuleje która nakręcili na standardowa i zakręcili jakaś krotka....?
Strasznie się zdziwiłem ze oryginał nie jest montowany jak to rozkminil Letko, życie byłoby łatwiejsze
pozdrawiam |
Montował moze ktos ostatnio oryginalna oslona Suzuki? Bo dzisiaj zaczalem i poleglem... Z przodu jest mocowana do gmoli, banalnie. Ale z tylu przeba zalozyc dluzsza szpilke przez caly silnik... Tylko jak odkrecic ta stara, jak z prawej strony dostep slaby... Od stopki jakos da rade... A pozniej jak ta szpilke wlozyc...? Moze trzeba cos demontowac? Wszelkie wskazowki mile widziane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 23:35, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kamil na litość Boską coś Ty to kupił za wynalazki. Sprężyna do centralki urwana, osłona nie wiadomo jaki wynalazek? Gdyby to był model 2012 to mógłbym uwierzyć że montaż osłony jest tak skomplikowany. Ale do starego modelu to większość jest tak montowana jak opisał konra.dzik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kamil.Olkusz
Motonita
Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 1066
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olkusz
|
Wysłany: Pią 23:40, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sprezyna byla urwana juz jak kupilem z moto A plyta pod silnik oryginalna Suzuki i wlasnie nie jest mocowana w takim sposob jak Twoja, czyli pod wydech i z drugiej storny jadna sruba.... Tylko taka szpilka przez caly silnik i dwoma srubami od strony stopki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pią 23:45, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sorki rozumiem. Szkoda że nie mogę Ci pomóc. Chyba że zaryzykujesz założyć sprężynę o długości 12cm lecz o większej ilości zwoji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Pon 15:41, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!
Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 17:21, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
greentop napisał: | Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!
Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie |
Wszystkie osłony do DL650 za wyjątkiem touratech zmniejszają prześwit i to znacznie.
Pisząc prześwit, nie chodzi mi o odległość osłony od gruntu tylko o to jak bardzo ta osłona jest wyprowadzona do przodu przed filtr oleju i kolanko wydechu.
Przy zjeździe z wysokiego krawężnika większość osób z tego powodu przyciera osłoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:49, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
greentop napisał: | Dużo tu napisane o osłonie by letko - gratulację autorowi !!
Czy możecie sprawdzić ile wynosi teraz prześwit DL650 z tą osłoną?
Jestem ciekaw, bo część z was miała przygody z zachaczeniem osłoną podczas zjeżdzania z krawężnika/schodów - zastanawiam się cyz prześwit marny czy przeszkody wysokie |
Nigdy nie miałem osłony, jeździłem po schodach, po krawężnikach, po lesie, po kamieniach, po szutrach, przez brody i nigdy o nic nie zaczepiłem i niczego nie rozwaliłem. Koledzy którzy mają osłonę ciągle nią o coś zaczepiają, więc odpowiedz sobie sam...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Pon 22:50, 19 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:31, 19 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Ale ale Ja mam i nie zaczepiam, ale jest jedno ale Dużo się naciąłem i naspawałem żeby zgrać osłonę z akcesoryjnym układem wydechowym i stopką centralną. teraz mam o 2cm mniejszy prześwit niż z seryjnym wydechem i osłoną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Wto 11:28, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Nigdy nie miałem osłony, jeździłem po schodach, po krawężnikach, po lesie, po kamieniach, po szutrach, przez brody i nigdy o nic nie zaczepiłem i niczego nie rozwaliłem. Koledzy którzy mają osłonę ciągle nią o coś zaczepiają, więc odpowiedz sobie sam... |
Trochę straszy mnie jazda po kamenistych duktach i szutrach bez osłony ze względu na chłodnicę oleju zaraz za przednim kołem oraz sterczący filtr oleju. Pal sześć wydech - w obecnym moto też tak mam przeprowadzony i daje rade
Nie masz uszkodzeń chłodnicy
Do tej pory ogłądałem Transalpy i tam te elementy są jakoś ukryte - choć nie wiem czy jest tam chłodnica oleju...
konra.dzik napisał: | ...teraz mam o 2cm mniejszy prześwit niż z seryjnym wydechem i osłoną ... |
A pamiętasz jaki miałeś prześwit (myślę tu o odległośći od ziemi) przed modyfikacjami?
Z osłoną byLetko jaki wychodzi prześwit?
Chciałem sobie to zobrazować z obecnym moto i z konkurentem w postaci Trampka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 11:34, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Jak założyłem Leo układ to miałem 120(!)mm prześwitu, z osłoną około centymetra mniej. Po praktycznie całkowitym pocięciu i zespawaniu do kupy udało mi się uzyskać wynik obecny. Ale to był układ pierwszej generacji, teraz jest EVO2 i nie ma tego problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Wto 13:03, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | Jak założyłem Leo układ to miałem 120(!)mm prześwitu, z osłoną około centymetra mniej. Po praktycznie całkowitym pocięciu i zespawaniu do kupy udało mi się uzyskać wynik obecny. Ale to był układ pierwszej generacji, teraz jest EVO2 i nie ma tego problemu. |
Prześwit to odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu - tak fornułuje to Wiki.
Seryjnie prześwit VStroma 165mm
wydech LEO i osłona Suzuki 110mm?
Po modyfiacji osłony Suzuki 120mm?
Jest kolejna wersja osłony byLetko?
Nie ma jakiego problemu?
Gdzie ja się zgubiłem i czego nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez greentop dnia Wto 13:04, 20 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 13:30, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Leo zabrał mi ok 4 cm z prześwitu 165mm, ponieważ rury od przedniego i tylnego cylindra mijały się w pionie (jedna nad drugą) a nie jak przy seryjnym układzie, obok siebie. Musiałem pociąć i pospawać, żeby wyszło podobnie jak w seryjnym. Udało się a nawet bardziej bo mam jeszcze bliżej silnika rury co zaowocowało zwiększeniem prześwitu. Jeżeli faktycznie jest 165mm to ja mam ok 2 cm wyżej, ale po dodaniu płyty pod silnik odejmuje ten centymetr. tak czy siak mam prześwit napewno nie mniejszy niż w wypadku standardowego DLa.
Problemu nie ma z nowym układem Leo, bo poprawili te mijanki i też zrobili w poziomie.
O osłonę byLetko pytaj Letko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lasooch
Motonita
Dołączył: 07 Lut 2010
Posty: 941
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto 14:40, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Udało się komuś z was pogiąć tylne stalowe mocowania osłony czy tylko ja taki zdolny jestem?
Prześwit zawsze można zmienić dog-bonesami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 14:45, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
greentop napisał: |
Prześwit to odległość pomiędzy poziomem jezdni a najniżej (oprócz kół) położonymi elementami podwozia pojazdu - tak fornułuje to Wiki.
Seryjnie prześwit VStroma 165mm
wydech LEO i osłona Suzuki 110mm?
Po modyfiacji osłony Suzuki 120mm?
Jest kolejna wersja osłony byLetko?
Nie ma jakiego problemu?
Gdzie ja się zgubiłem i czego nie wiem |
Czepiasz się słówek. Definicja oczywiście jest poprawna.
Tyle, że w kontekście jazdy terenowej taki prześwit można sobie w buty włożyć.
W momencie jak dojedziesz do krawężnika albo innej przeszkody to się okaże, że fakt wyciągnięcia osłony w kierunku przedniego koła mocno ogranicza swobodę przejazdu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 17:38, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dlatego ja swoją Evo zamontowałem maksymalnie cofniętą do tyłu, mocując ją ZA gmolami Givi a nie przed nimi. W poziomie nie zyskuje się nic, ale przy zjeździe z krawężnika jakieś 1,5-2cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 17:56, 20 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To może ja coś dodam
Jak się dobrze osłonę zamontuje to prześwit do podłoża się nie zmniejsza nawet o 1 centymetr. Wycięcie w dnie osłony jest po to żeby w nim zmieściło się to łączenie jednej rury z drugą (takie kolanko). U mnie ta część układu wydechowego jest kilka milimetrów poniżej osłony. Trzeba przód osłony przy montażu podciągnąć na maksa do góry i wtedy prześwit się nie zmniejsza.
Zmierzyłem odległość osłony od kolanka rury wydechowej z przodu przed osłoną i wyszło 4cm. Gdybym przykręcił osłonę od wewnętrznej strony gmoli (od strony silnika)to wyszło by o 25mm mniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 8:21, 25 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Informacyjnie dla osób które nie mają możliwości wejścia na Giełdę.
Mam kilka osłon do sprzedania w kolorze czarny półmat w tym jedna szt srebrna (cena za 1 szt 450zł brutto)
Zapraszam na PW lub telefonicznie( nr kom w stopce)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 21:52, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Letko czy możesz mi podpowiedzieć czy ta osłona nadaje się do modelu z 2012,zrobiłem model kartonowy 1:1 przymierzałem i tak jakoś na OKO to mi nie pasuje lecz to moje może takie wrażenie bo z papieru i bez otworów na zamontowanie,czy będzie wszystko git do mojego modelu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:02, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Wysyłałem kilku ludkom i pasowała
Pasuje do nowego modelu bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Nie 22:16, 29 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
O i wielkie dzięki,wysłałem tobie pytanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Wto 22:13, 01 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Po przejechaniu odcinka z Certizne - Jaśliska zbieram na osłonę. Badał ktoś ten odcinek? Ja zostałem namówiony przez rowerzystę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 17:08, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie zamontowałem sobie własnoręcznie wystruganą osłonę silnika:
a dumny jestem co niemiara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyte07
A2
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 18:13, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wygląda świetnie !! Posiadasz jakiś projekt autorski na papierze, który można by bezczelnie skopiować ?
rewelacja!
pzdr,
WK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Śro 22:59, 02 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
W zupełności wystarczyłaby mi taka osłonka, podłączamy się do pytania voyte07
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 0:44, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Posiłkowałem się tymi wątkami:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
no i niniejszym wątkiem z wczesnych jego stron.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Benek dnia Czw 0:47, 03 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Czw 0:46, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Benek priv.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
whitestok
A1
Dołączył: 09 Lis 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Newington ct USA
|
Wysłany: Czw 17:27, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Wyglada ciekawie . To reczna robota ? Czy wycinales gdzies na maszynie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benek
Motocyklista
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 19:45, 03 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
whitestok napisał: | Wyglada ciekawie . To reczna robota ? Czy wycinales gdzies na maszynie ? |
Nie używałem wycinania wodą więc chyba ręczna. Za to dość żmudna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pon 16:02, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
To i ja się pochwale pracą,z racji że w Anglii praco godzina wynosi 45-50 funta postanowiłem sam przypomnieć sobie szkołę i popracować nad tym i tamtym koszt w w zakładzie ślusarskim wycenili mi na 220 funta,osłona plastikowa oryginał na Ebayu to 170 funta czyli warto o coś walczyć przy pomocy własnych rąk.Moim zdaniem kwasówka była by super elementem (mam za darmo) do zrobienia tego co proponuje Francuska strona.Tak więc powoli bawimy się.
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:59, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tylko jeszcze musisz to ładnie na krawędziarce poskładać i pospawać TIGiem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pon 22:07, 07 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Wto 20:17, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
...iiii skończone 5 godzin roboty i dwie rzeczy zamontowane,jeszcze tylko pozostaje malowanie a szkoda bo kwasówka jest elegancka
[link widoczny dla zalogowanych]
Uploaded with [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 21:10, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A zważyłeś ile ta kwasówka waży? Bo na pewno dużo więcej niż osłony z blachy aluminiowej. Wiem coś na ten temat bo z kwasówką też mam do czynienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Despok
Motonita
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 834
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:59, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Remigiusz napisał: | ...iiii skończone 5 godzin roboty i dwie rzeczy zamontowane,jeszcze tylko pozostaje malowanie a szkoda bo kwasówka jest elegancka |
Nie sądzisz że trochę na chłodzeniu stracisz? Może trzeba wyciąć jakieś dziury wtedy trochę na wadze ta osłona straci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gregorio
Motocyklista
Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: Wto 22:05, 22 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Kwasówkę wystarczy wypolerować i będzie pięknie lśniła, dodatkowo nie poobija się od kamieni farba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spyder
Motonita
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 597
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ruda Śląska, MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 18:00, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzsiaj zamontowałem osłone od naszego magika Letko jak się dowiedziałem jest to najnowsze wydanie osłony
Zmiany do poprzednich wersji:
1) Spoiny nie szlifowane czyli wyglądają jak spoiny na ramie
2) Innaczej zakończny przód, bardziej ukosowany oraz inne otwory bocze.
Sam montaż zajmuje 15 min i pasuje idealnie.
Będzie do zobaczenia w Pt Sob Niedz w Rogoźnie
Więcej inforamcji udzieli wam sam Letko
Poniżej link do fotek osłonki (słaba jakość bo z phona):
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez spyder dnia Czw 18:01, 24 Maj 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Czw 19:25, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie mam imadła oraz miejsca na roboty ręczne,cały warsztat pozostawiłem w Polsce "MOTORECKE" ,pracę wykonywałem na trawie przed domem,cięcia dokonywałem diamentówką a 3 różne otwory jednym wiertłem,tego czego nie udało się uciąć nawiercałem a puzniej przecinałem młotkiem i przecinakiem,takie rzeczy robiłem że moi nauczyciele ze szkół by się wstydzili za mnie.. ale-dzięki Letko za szczere chęci pomocy z dostarczeniem osłony,koszta to koszta,w sklepie osłona kosztuje od 180 do ponad 200 funta ja blachę dostałem a wszystkie moje koszta to 45 funtów oraz nie wliczona walka ręczna i satysfakcja że po latach nadal się ma fach w ręku.Teraz pozostaje jedynie pospawać do kupy całość oraz pomalować pod kolor motocykla bo jednak świeci się jak choper i dla mnie jest nie w pipe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 19:49, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Proszę o decyzję która wersja osłony Wam najbardziej pasuje.
Pierwsza wersja srebrna i czarna:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Wersja poprawiona spłycona (wiem , że w srebrnej literki są w lustrzanym odbiciu
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Na prośbę użytkowników Nowego DL'a wersja mix starej i nowej wersji (też jeszcze do małej korekty).
[link widoczny dla zalogowanych]
Jako że w Nowym modelu zlikwidowano chłodniczkę oleju to zastosowanie osłony spłyconej powoduje że optycznie wydaje się że między osłoną ,a silnikiem jest puste miejsce gdzie zmieściłby się mały namiot wracam do bardziej zabudowanej wersji z trapezowymi otworami z boku.
Jaka Wasza opinia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
voyte07
A2
Dołączył: 28 Kwi 2012
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 20:33, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mi najbardziej podobają się te "głębokie"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maro
Motocyklista
Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 448
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: POLICE
|
Wysłany: Nie 22:48, 17 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie to wersja bez wystających spawów, według mnie są mało estetycznie wykonane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz-d
A1
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Leżajsk
|
Wysłany: Pon 22:56, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Również potwierdzam, te ze spawami po wewnętrznej stronie dużo lepiej się prezentują!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nelson_20
Motocyklista
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łowicz/Bełchów/Skierniewice
|
Wysłany: Wto 8:23, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Zdecydowanie wersja ze spoinami wewnętrznymi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 14:53, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Pytając która wersja miałem na myśli kształt osłony.
Obawiam się,że spawy zostaną. Evo, albo SwMoech mają wzdłuż całego dna spawy jak płozy w saniach i jakoś to przeszło.
Przy tak wielkich "okienkach" zostaje mało "mięsa" wokół spawu i obawiam się,że osłona byłaby mocno osłabiona.
Tak więc na razie zostaje wersja ze spawami zewnętrznymi tak jak na ramie DL'a (fakt że na ramie spaw jest maszynowy).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 14:57, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ANDRZEJ
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 2470
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chojnów
|
Wysłany: Nie 20:28, 24 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Srebrna ładniej wygląda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Smykoo888
A1
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Mszana
|
Wysłany: Czw 21:56, 26 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Benek z jakiej grubości blachy to zrobiłeś?? Moim skromnym zdaniem wyszła ci zajebiaszczo i mam zamiar robić podobną..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 14:06, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tak informacyjnie mam kilka sztuk osłon w najnowszym wydaniu do sprzedania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 21:35, 17 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Tak wygląda ostatecznie najnowszy wzór osłony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Juras
Motocyklista
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 292
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 20:31, 25 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwsza wersja i w srebrnym kolorze chyba wygląda lepie,cyfra za osłonę bez zmian? bo jestem zainteresowany?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juras dnia Wto 20:54, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|