|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 14:50, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No, i tam jest najcieńszy materiał. Z rysunków z wymiarami, wynika że 10 mm. Xondz opisz okoliczności. Czy to było przy standardowym wjeżdżaniu/zjeżdżaniu z krawężnika czy przy jakiejś specjalnej okazji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Wto 21:17, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No to zapodaję ponure szczegóły crash testu.
Uderzenie miało miejsce podczas omijania korka, krótki zjazd po trzech schodkach na sąsiednią ulicę Prędkość minimalna, jak stuknęło to wydawało mi się że to obcierka błotnika przedniego koła. Zawias przedni przy przyhamowaniu mocno się bujnął i stuknęło.
Prawda wyszła na jaw kilka godzin później podczas powrotu do domu. Motocykl zaczął rzęzić przeokropnie jak stary romet i wydaje te dźwięki do dziś, pęknięta osłona drga i gra donośnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xondz dnia Wto 21:18, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Wto 22:01, 21 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
Jakiej znowu blachy stalowej!??!
O blasze stalowej była mowa tylko w przypadku mocowania osłony! |
Racja - szczerze mówiąc nie widziałem dotąd alu o takiej fajnej ryflowanej powierzchni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Śro 15:04, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
roadrunner napisał: | Grzesiek napisał: | alu i pękło ? a nie wygięło się, dziwne dosyć |
Nie ma nic dziwnego w tym że pękło. Po pierwsze aluminium, zwłaszcza grube, jest sztywne ale kruche a nie plastyczne, poza tym sama konstrukcja osłony dodatkowo usztywnia całą konstrukcję, dodatkowo pęknięcie powstało w miejscu podparcia, czyli standard. |
A dla mnie dziwne bo dobry materiał alu, wcale nie jest łatwo złamać to jedna rzecz, a druga to taka ze u Konrada, było jebnięte tak, ze kolektor się pogiął i uchwyt połamał, a płyta była wygięta, także piszta co chceta, w mojej opinii słaby materiał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 16:50, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Stopka zmiany biegów i hamulca też się łamie a nie zgina, no ale pewnie jest ze słabego materiału )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
A
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Śro 17:01, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie hamulec się wygina, kolega mi dzisiaj pokazał jak ładnie wygiął z rana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:19, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tomo napisał: | Nie hamulec się wygina, kolega mi dzisiaj pokazał jak ładnie wygiął z rana |
Gdzieś na forum jest zdjęcie wygiętej dźwigni hamulca. Tak zdrowo wygiętej. Xondz mocno uderzył ale mimo to raczej nie powinna pęknąć. Może za twarde alu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 23:26, 22 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Xondz masz to gdzie pospawać? Fakt w tym miejscu gdzie to pękło nie ma zbyt wiele "mięsa" , ale sam jestem ciekaw czy przy gładkiej blasze byłoby to samo czy ryflowana jest twardsza? sam nie mam pojęcia.
Jest mi głupio że tak się stało.
Tak w ogóle to zaczynam mieć tych oslon dosyć.
W produkcji nie można sie dogadać z kierownikiem mam wrażenie, że jestem tam intruzem (wstrzymał wykonanie na 2 tygodnie). Jak w końcu zrobili mi ostatnie kilka oslon dla osób które zakupiły na Allegro to nawaliła malarnia proszkowa i jest taki ogólny rozpiździel.
Teraz czekam na wykonanie oslony poszerzonej o 3cm do Dl 1000. Jak zrobię dla osób którym jestem te oslony winny to chyba sobie odpuszczę na jakiś czas.
Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Czw 23:00, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko Letko, ze spawaniem nie ma problemu. Dokonam przy okazji kilku modyfikacji. Poza wzmocnieniem w miejscu pęknięcia dodam jeszcze kilka wewnętrznych wzmocnień na obrzeżu, bo osłona ma tendencje do wpadania w drgania w okolicach 5-6 tys. obr., może się uda wytłumić rezonans.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomo203
A
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Czw 23:47, 23 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Widzieliście taka osłone ?? [link widoczny dla zalogowanych] ciekawa ale droga propozycja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:17, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Xondz napisał: | Spoko Letko, ze spawaniem nie ma problemu. Dokonam przy okazji kilku modyfikacji. Poza wzmocnieniem w miejscu pęknięcia dodam jeszcze kilka wewnętrznych wzmocnień na obrzeżu, bo osłona ma tendencje do wpadania w drgania w okolicach 5-6 tys. obr., może się uda wytłumić rezonans. |
A czy podkładki gumowe pod śruby mocujące nie załatwiłyby problemu drgań. Bo rozumiem, że brzęczy.
W jaki sposób dasz te wzmocnienia? Wg rysunku Francuza, w miejscu pęknięcia jest 10 mm materiału. Też dorabiam teraz płytę i poprosiłem o poszerzenie tego miejsca do 20 mm i dodatkowo boczna powierzchnia będzie przedłużona aż do końca płyta. Zmiany na niebiesko
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Oliwnik dnia Pią 10:39, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Pią 20:58, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Coś takiego jak na rysunku, w rozmiarze takim żeby nie kolidowało z silnikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Pią 22:36, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie, sprawa jest prosta, aluminium ryflowane, jest samo w sobie naprężone przez ryfle, taki materiał, nadaje się tam, gdzie są obciążenia statyczne, blacha ryflowana przy obciążeniach dynamicznych, będzie pękać, ponieważ jest naprężona, a pęka w miejscu gdzie jest najmniej "mięsa"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:49, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli problemem są naprężenia materiału samego w sobie to 2 godz. w piekarniku na 250 st. powinno załatwić sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Oliwnik
Motocyklista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 0:16, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Xondz,
nie jestem metalurgiem ani tym bardziej konstruktorem ale wydaje mi się, że najwięcej pomoże tu "łatka" w miejscu pęknięcia. Te trójkątne wzmocnienia to chyba pomogą raczej na rozginanie na boki i zginanie do środka bocznych powierzchni. Ale może niech wypowie się ktoś bardziej obeznany w temacie.
A w ogóle, to ile będzie kosztowało spawanie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Sob 0:43, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Łatka w miejscu pęknięcia jest niezbędna. Pozostałe wzmocnienia są raczej po to żeby osłona tak nie brzęczała. Zastanawiam się jeszcze nad wyklejeniem osłony od środka matą bitumiczną (służy do wytłumienia drgań w obudowach głośnikowych, jest też stosowana do wytłumienia wnętrza drzwi w samochodzie przy montażu głośników).
Co do kosztów spawania, to normalnie minimalna opłata to ze 20 zł, za mniej nikomu tego się nie będzie chciało robić, szczególnie że tu migomat albo tig jest potrzebny.
Być może że u "warszawskiego" rzemieślnika ta opłata minimalna będzie wynosiła 50 albo 100 zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Xondz dnia Sob 0:44, 25 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 11:16, 26 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moja nie brzęczy, ale ja dałem podkładki gumowe między uchwyt pod silnikiem, a osłonę. Podkładki wykorzystałem z wentyli skręcanych do dętek sam. ciężarowych lub rolniczych.
Pomiędzy uchwyty do gmoli nie dawałem nic i jest cisza.
Pozdr.
P.S. Te wzmocnienia nie sa potrzebne to nie łódź i chyba byłoby za ciasno.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Nie 21:43, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
misior
A2
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: Pon 12:28, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zamontowałem na sztywno, bez gumowych podkładek, tylko na zakrętkach kontrujących. Nic nie drga i nie brzęczy a przejechałem już z osłoną z 700km (ostatnio nawet w okolicach autora naszych osłon - pozdrowienia dla Ustronia).
Owszem, alu jest miękkie i lekkie, no ale takie jego zadanie żeby zamortyzować uderzenie w dno silinka czy chłodnicy, a nie przesunięcie ramy czy gmoli....
xondz - przekalkujuj jakie miałbys koszty jakbyś tak silnikiem przywalił w te schodki..... u Ciebie osłona sie spisała, a u mnie spisuje
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Pon 12:31, 27 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Wg mnie material musial sie poddac, oslona jest usztywniona w punktach mocowania i pekla w najdelikatniejszym miejscu-tuz przy mocowaniu do sztywnego wieszka ze stalowej blachy.
Sam mocowalem bez jakichkowiek podkladek gumowych i nie widze ujemnych stron jazdy z oslona, nic nie szymi i nie drga.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mradom dnia Pon 12:33, 27 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Wto 20:49, 28 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ale ja wcale nie narzekam że mi osłona pękła. Walnąłem to pękła, taka była i jest jej rola.
Co do brzęczenia to być może powodem jest to że została bardzo ścisło dopasowana, tj. musiałem się trochę napocić żeby ją przykręcić, bo dość nisko wywierciłem otwory z przodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Śro 21:05, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj zauwazylem, ze moja oslona tez sie poddala w miejscu jak u Xondz'a. Nie byla narazona na jakies uderzenie, drgania zalatwily sprawe.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 21:22, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No nie teraz to mnie dobiłeś!
Patrzyłem dzisiaj pod motocykl i szczerze mówiąc tam to wycięcie nie jest potrzebne. Ta śruba czy obejma która jest w swietle tego wycięcia nie będzie dotykała oslony i chyba będzie trzeba zmienić to miejsce wycięcia.
Dzisiaj odebrałem i zawiozłem do malowania poszerzoną oslonę do 1000-ca i jak ją odbiorę to wyślę do kol. Stafforda. Jeżeli potwierdzi że pasuje to działam dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Śro 21:35, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko Letko, nic sie nie stalo.
Mowie, zeby kolejne oslony zmodyfikowac.
Tymbardziej, ze takie duze wyciecia jak zauwazyles nie sa konieczne.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Pią 1:00, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dostałem dziś od Letko osłonę do mojego Dl 650, i jestem pod wrażeniem estetyki z jaką została wykonana, dzięki jeszcze raz !! ( to ten gość co czekał od połowy marca ). Mam tylko pytanie czy nie zauważyliście zmian jeśli chodzi o chłodzenie ?? a teraz może przesadzam ale czy tan dużo brudu na niej od wewnątrz się zbiera i zostaje ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Pią 9:23, 01 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli chodzi o chłodzenie to nie ma różnicy przynajmniej u mnie. a brud trochę się zbiera ale jakoś sie tym nie martwię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alan
A2
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Radość
|
Wysłany: Pon 21:36, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Adamar napisał: | Dostałem dziś od Letko osłonę do mojego Dl 650, i jestem pod wrażeniem estetyki z jaką została wykonana, dzięki jeszcze raz !! ( to ten gość co czekał od połowy marca ). |
I ja też dzisiaj dostałem, juz zamontowane, bezproblemowo. Wszystko pasowało super, dzięki.
Mam tylko pytanko do tej płytki pod boczną podnóżkę - jak ją mocować ? Coś mi nie za bardzo pasowała, po złożeniu centralnej i bocznej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Pon 22:10, 04 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Osłona pospawana. Dorobione wzmocnienie na końcu (wspawany trójkąt) i pod spodem (wspawany prostokąt). Pomiędzy osłonę i mocowanie dodałem gumę i jakby mniej drży.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
epo
A1
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 13:57, 05 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Alan napisał: | I ja też dzisiaj dostałem, juz zamontowane, bezproblemowo. Wszystko pasowało super, dzięki.
Mam tylko pytanko do tej płytki pod boczną podnóżkę - jak ją mocować ? Coś mi nie za bardzo pasowała, po złożeniu centralnej i bocznej |
Dostałem i ja, wygląda jedwabiście
Mam jednak również "mieszane" uczucia co do płytki, przykręcę bo wydaje mi się przydatna ale nie wiem czy nie będę musiał jej zeszlifować
Generalnie jestem zadowolony jak diabli, brak płyty pod spodem przeszkadzał mi jeździć po szutrach bez obaw o silnik i chłodnice
Letko, super robota, dzięki!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
A
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 16:25, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Moja osłona tez się poddała, choć w nic nie uderzyłem. W czwartek-piątek będę już miał pospawaną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Nie 20:09, 10 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
apropo osłon, to jest na allegro, szczerze mówiąc wygląda całkiem profesjonalnie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Pon 0:07, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A dlaczego sa wyciecia na wydech? Nie moze byc pelna z od spodu? Mozna uszkodzic wydech..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 8:36, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tomo przepraszam że tak się stało. Dałęś pomiędzy uchwyt a oslonę podkładki gumowe? (pyta z ciekawości) Ja dałem podkładki z gumy o grubości ok2,5mm i na razie jest dobrze.
polsky niestety w DL650 żeby oslona była na odpowiedniej wysokości to kolektor wydechowy właśnie przez ten otwór wystaje troszkę poniżej osłony.
Nowe oslony już są poprawione. O ile dobrze pamiętam dołożyłem tam ok 2cm "mięsa" (mniejsze wcięcie.
Myślę że przy naszym uchwycie pod silnikiem to wycięcie ktore osłabia to nieszczęsne miejsce jest niepotrzebne bo uchwyt jest trochę niżej niż w fabrycznych osłonach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
A
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 9:20, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Letko nie ma za co przepraszać. Nie zamontowałem tam żadnych gumowych podkładek. Wydaje mi się że podkładki tylko opóźnią pękanie, a nie zapobiegną. Przejechałem z osłoną jakieś 1800km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Złoty
Motocyklista
Dołączył: 11 Wrz 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Jabłonna
|
Wysłany: Wto 13:58, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | [.
polsky niestety w DL650 żeby oslona była na odpowiedniej wysokości to kolektor wydechowy właśnie przez ten otwór wystaje troszkę poniżej osłony.
. |
to ja dostałen do 650 osłonę bez wycięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Wto 19:12, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A ja zakupiłem ta z allegro co dałem linka, za 500 pln, i powiem szczerze ze jestem w szoku jak jest wykonana, jest to najlepiej wykonana płyta jaka widziałem do DL-a, może wieczorkiem mi się uda to wstawię foty jak wygląda na moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 22:37, 12 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ja należę Letko do klientów bardzo zadowolonych!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 6:59, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Osłona zamontowana. Wielkie dzięki Letko. W końcu mogłem zdjąć ten plastikowy seryjny badziew - chce ktoś kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 9:01, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Kilka fotek które przesłał mi Stafford. Może jakość nie najlepsza, ale tak to wygląda na DL1000
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oslona do 1000-ca jest szersza i dłuższa od tej do 650 i teraz nie powinno być żadnych problemów z montażem.
I jeszcze jedna fotka na dowód że to jest DL1000
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 9:53, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
osłona pomalowana, wszystko pięknie, ładnie. a jak z odpornościa na korozje gdy po kilku tyś km kamyki z przedniego koła zniszczą farbę osłony?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 13:56, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Aluminium się utlenia ale nie koroduje tak jak blacha stalowa
Farba proszkowa jest dużo bardziej odporna na uderzenia od zwykłych lakierów ,a taką własnie farbą śa pomalowane osłony wykonane w całości z blachy aluminiowej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 13:58, 13 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Śro 16:37, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Kilka fotek które przesłał mi Stafford. Może jakość nie najlepsza, ale tak to wygląda na DL1000 |
ładnie wygląda , a kiedy ja dostanę swoją
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Śro 16:37, 13 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
coraz bardziej jestem przekonany do tej metalowej osłony no, ale nie teraz, moze po sezonie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 22:13, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Oto fotorelacja nt. mojej osłony od letko (moto DL 650, r.2006). Ale przede wszystkim - wielkie DZIEKI dla kolegi - osłona prezentuje się świetnie!!! Zdjęcia robione telefonem więc jakość taka sobie - na żywo jest znacznie lepiej.
Czas dostawy pocztą należy liczyć w godzinach - 48h. Zapakowana starannie w folię i piankę:
letko zadbał o wszystko co potrzebne do montażu (ja dodałem tylko gumowe podkładki):
tak wygląda "na sucho":
efekt końcowy po 1h montażu:
zbliżenie:
czarna rama, gmole Givi więc czarna gładka osłona mi przypasowała najbardziej:
ujęcie z drugiej strony:
więcej zdjęć tu:
[link widoczny dla zalogowanych]
z praktycznych uwag:
- używałem do montażu podstawki Luisa,
- między tylny uchwyt montażowy a osłonę dodałem gumowe podkładki,
- przy mocowaniu do gmoli wspomagałem się podnośnikiem samochodowym umieszczonym pod osłoną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 22:29, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
super foty!
a.. dlaczego KLV?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djfender
A2
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Nie 22:55, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
thekamil napisał: | super foty!
a.. dlaczego KLV? |
osłona jest po kimś, komu nie pasowała do KLV (1000 wymaga większej osłony; ta moja jest z 1-szej serii - teraz letko robi inne dla 650 i 1000) wiec "wziąłem", żeby się nie zmarnowała. dla mnie te "KLV" to po prostu otworki...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez djfender dnia Nie 23:07, 17 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 22:58, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
marcin2 napisał: | ładnie wygląda , a kiedy ja dostanę swoją |
Marcin i pozostali koledzy którym jestem winny oslony do 1000 Jeżeli nie nawala podwykonawcy to myślę że do końca Maja wszyscy dostaną oslony. Dla Ciebie Marcin z napisem KLV.
Usztywnienie ramy chyba w tym przypadku nie wchodzi w rachubę
Pozr.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Śro 22:09, 20 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
A1
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Śro 21:24, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki Letko za osłonę ,mam tylko pytanie po zamontowaniu osłony wyczuwam drgania od strony silnika.
Czy podłozenie gumowych uszczelek z tyłu mocowania załatwi problem.?
obejma na gmol jesat chyba trochę zamała wcisnąłem ją ledwo ,nie podkładałem nic w tym miejscu żadnej podkładki gumowej.
Po zamontowaniu osłony rama jest chyba sztywniejsza ,czy to nic nie za szkodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 22:08, 20 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba podłożyć podkładki gumowe pomiędzy uchwyt pod silnikiem a osłonę i wtedy drgania sa amortyzowane.
Dzisiaj kupiłem uszczelki gumowe 3mm grubości i w następnych wysyłkach będą już w komplecie ze śrubami i uchwytami.
Pomiędzy uchwyt (obejmę) gmola faktycznie jest problem cokolwiek wepchnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Czw 0:15, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dziwne, założyłem osłonę bez żadnych podkładek gumowych i nic mi nie brzęczy, nie wiem czy to jest może kwestia gmoli ? ja mam oryginalne, uchwyt pod silnikiem miałem trochę za szeroki, może dostałem do Dl-1000 ? nie wiem, lekko wygiąłem go w kształt litery U (podgięcia na otworach dla śrub) zrobiłem z osłoną około 500 km i wszystko jest OK sprawdzałem parę razy czy osłona dobrze się trzyma (dokręcenie śrub) i jak na razie wszystko gra !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek
A1
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Czw 8:40, 21 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
OK na dole z tyłu może coś wcisnę, ale z pprzodu przy gmolu pod obejmę, nie wiem cos wymyślę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|