Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opony w nowym Dlu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasio
A



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 18:32, 09 Sty 2013    Temat postu: Opony w nowym Dlu

Witam, czy nawy Dl wyjeżdża z fabryki z takimi samymi kapciami jak stary?
Pomyślności w nowym roku!Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:08, 09 Sty 2013    Temat postu:

Nowy wychodzi bodajże na Bridgestone Trail Wing TW101. Na jakich stary był wypuszczany? Nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MANOS
Motocyklista



Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Śro 21:12, 09 Sty 2013    Temat postu:

MOTOCYKL Suzuki DL 650 V-Strom 2004
''Ogumienie Bridgestone Trailwing 512 w specyfikacji F ma dobrą przyczepność na zimnej i mokrej nawierzchni. Z przodu zastosowano wąską 110 TW w specyfikacji J, która dzięki innemu bieżnikowi i jego profilowi ma zapewniać lepszą poręczność.''


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 21:29, 09 Sty 2013    Temat postu:

Przepraszam, nie uściśliłem:w nowym DL przód TW101, tył TW152

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasio
A



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:01, 10 Sty 2013    Temat postu:

Czyli to samo...Sad
Sporo było na forum, że te opony to takie kartoflaki trochę i generalnie kiepskie toto jest.
Gdybyście mieli dokonać porównania tych fabrycznych i Conti Trail Attack... co byście wybrali?

Hada, Ty masz nowego. Weź się wypowiedz na ich temat, proszę.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jasio dnia Czw 0:03, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:53, 10 Sty 2013    Temat postu:

Są to opony po trochu do wszystkiego, nie ma co oczekiwać przyczepności slicków na asfalcie, ani enduro na szutrze. Do normalnej jazdy wystarczą, a i w deszczu nie ma strachu. W ubiegłym sezonie raz mnie zaskoczyły pozytywnie, gdy nagle zakręt zaczął się zacieśniać. Wytrzymały dość głębokie złożenie. Zresztą nawet chyba dobrą prasę mają.

Wytrzymałość? Hmm, w motocyklu testowym, jak wiadomo różni ludzie jeżdżą, z różnymi umiejętnościami. Po sezonie nie jest nawet kwadratowa, ani zużyta. Wiec myślę, że ok.

Może tak: ja nie widzę potrzeby na razie ich zmieniać. Jeżdżę póki się nie zużyją.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Czw 13:54, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Czw 21:15, 10 Sty 2013    Temat postu:

Tony o tym było w wątkach opon...
Skracając: BT w naszych polskich warunkach są mnie "lepkie" niż praktycznie wszystkie konkurencyjne (Anakee, Tourancy, TrailAttacki), za to wytrzymałość mają chyba nawet wyższą. Na południu Europy spisują się za to bardzo dobrze.
Generalnie, jak je dostajesz to je zjeżdżasz do końca, zmiana nowych opon BT na inne byłaby - w moim subiektywny odczuciu - lekką fanaberią. Ale kolejny komplet weź inny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasio
A



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 21:41, 10 Sty 2013    Temat postu:

Sprawa jest trochę zamotana...:
Kumpel chce się zamienić na moto - bierze w leasing nowego v-stroma, którego potem biorę ja a jemu oddaje swój z dopłatą. Na jesieni wymieniłem w swoim (starym) gumy na Conti Trail Attack więc są praktycznie nowe. I myślę, czy przy zamianie przekładać opony - ja do nowego biorę swoje Conti ze starego a jemu razem ze starym daje te z nowego:)
Co o tym sądzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pią 0:42, 11 Sty 2013    Temat postu:

Strasznie kombinujesz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasio
A



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 8:59, 11 Sty 2013    Temat postu:

Nooo:) Na starych miałem kilka razy podbramkową sytuację i jeśli takie same są w nowym to chyba wolę zamienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pią 12:30, 11 Sty 2013    Temat postu:

Aaaa no to ja bym zabrał ze sobą TrailAttacki, niech się kolega na kartoflach męczy:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jasio
A



Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią 20:59, 11 Sty 2013    Temat postu:

Dzięki MaG:)
Chciałem po prostu, aby ktoś mnie utwierdził w zasadności moich knowań...Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pią 12:45, 22 Lut 2013    Temat postu:

Zrobiłem na Bridgestone 6600 mil i czas na zmiany,jeździło sie ....OK lecz nie wiem czy to wada opon czy wada AB-su bo często tył załączył czujnik jestem w tym momencie w kropce bo jeździłem w Anglii tylko na tej marce opon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Sob 9:45, 23 Lut 2013    Temat postu:

Zmień na inne i kropka zniknie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hada
Motocyklista



Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Sob 9:47, 23 Lut 2013    Temat postu:

Remigiusz napisał:
Zrobiłem na Bridgestone 6600 mil i czas na zmiany,jeździło sie ....OK lecz nie wiem czy to wada opon czy wada AB-su bo często tył załączył czujnik jestem w tym momencie w kropce bo jeździłem w Anglii tylko na tej marce opon.


A to normalne w nowym DL'u. Też tak miałem z 2-3 razy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Sob 22:01, 23 Lut 2013    Temat postu:

Inne to znaczy na ...?Conti ...hahaha to przecia strity a ja szukam enduro uniwersalnych jak Michaly albo Metzy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
baltex
Motocyklista



Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Nie 20:54, 24 Lut 2013    Temat postu:

Ja jak założyłem Conti Trail Attack to byłem bardzo ale to bardzo pozytywnie zaskoczony. Te kartofle może i zdają egzamin w Hiszpanii gdzie temperatura asfaltu przekracza 35 stopni u nas jest za zimno by się dobrze rozgrzały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jeleń
A1



Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Wołów

PostWysłany: Pon 15:31, 19 Sie 2013    Temat postu:

Ja ze swoimi Bridgestone Tw (w Hondzie Transalp) miałem trochę utrapienia, aż do momentu rogrzania. Później wszystko było w najlepszym porządku, do momentu gdy zaczął padać deszcz-po prostu guma skamieniała. Gdy zmieniłem na Michelin Anakee- zapomniałem co to problem z przyczepnością Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Remigiusz
Motocyklista



Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Chester

PostWysłany: Pon 20:26, 19 Sie 2013    Temat postu:

No i po kłopocie ...Anakii zamykają temat w DL-u.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma / Opony, koła Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin