|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 18:32, 09 Sty 2013 Temat postu: Opony w nowym Dlu |
|
|
Witam, czy nawy Dl wyjeżdża z fabryki z takimi samymi kapciami jak stary?
Pomyślności w nowym roku!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:08, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nowy wychodzi bodajże na Bridgestone Trail Wing TW101. Na jakich stary był wypuszczany? Nie wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MANOS
Motocyklista
Dołączył: 05 Maj 2012
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 21:12, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
MOTOCYKL Suzuki DL 650 V-Strom 2004
''Ogumienie Bridgestone Trailwing 512 w specyfikacji F ma dobrą przyczepność na zimnej i mokrej nawierzchni. Z przodu zastosowano wąską 110 TW w specyfikacji J, która dzięki innemu bieżnikowi i jego profilowi ma zapewniać lepszą poręczność.''
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:29, 09 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, nie uściśliłem:w nowym DL przód TW101, tył TW152
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 0:01, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli to samo...
Sporo było na forum, że te opony to takie kartoflaki trochę i generalnie kiepskie toto jest.
Gdybyście mieli dokonać porównania tych fabrycznych i Conti Trail Attack... co byście wybrali?
Hada, Ty masz nowego. Weź się wypowiedz na ich temat, proszę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jasio dnia Czw 0:03, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:53, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Są to opony po trochu do wszystkiego, nie ma co oczekiwać przyczepności slicków na asfalcie, ani enduro na szutrze. Do normalnej jazdy wystarczą, a i w deszczu nie ma strachu. W ubiegłym sezonie raz mnie zaskoczyły pozytywnie, gdy nagle zakręt zaczął się zacieśniać. Wytrzymały dość głębokie złożenie. Zresztą nawet chyba dobrą prasę mają.
Wytrzymałość? Hmm, w motocyklu testowym, jak wiadomo różni ludzie jeżdżą, z różnymi umiejętnościami. Po sezonie nie jest nawet kwadratowa, ani zużyta. Wiec myślę, że ok.
Może tak: ja nie widzę potrzeby na razie ich zmieniać. Jeżdżę póki się nie zużyją.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hada dnia Czw 13:54, 10 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Czw 21:15, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Tony o tym było w wątkach opon...
Skracając: BT w naszych polskich warunkach są mnie "lepkie" niż praktycznie wszystkie konkurencyjne (Anakee, Tourancy, TrailAttacki), za to wytrzymałość mają chyba nawet wyższą. Na południu Europy spisują się za to bardzo dobrze.
Generalnie, jak je dostajesz to je zjeżdżasz do końca, zmiana nowych opon BT na inne byłaby - w moim subiektywny odczuciu - lekką fanaberią. Ale kolejny komplet weź inny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:41, 10 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Sprawa jest trochę zamotana...:
Kumpel chce się zamienić na moto - bierze w leasing nowego v-stroma, którego potem biorę ja a jemu oddaje swój z dopłatą. Na jesieni wymieniłem w swoim (starym) gumy na Conti Trail Attack więc są praktycznie nowe. I myślę, czy przy zamianie przekładać opony - ja do nowego biorę swoje Conti ze starego a jemu razem ze starym daje te z nowego:)
Co o tym sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 0:42, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Strasznie kombinujesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:59, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Nooo:) Na starych miałem kilka razy podbramkową sytuację i jeśli takie same są w nowym to chyba wolę zamienić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pią 12:30, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Aaaa no to ja bym zabrał ze sobą TrailAttacki, niech się kolega na kartoflach męczy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jasio
A
Dołączył: 29 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:59, 11 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki MaG:)
Chciałem po prostu, aby ktoś mnie utwierdził w zasadności moich knowań...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Pią 12:45, 22 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem na Bridgestone 6600 mil i czas na zmiany,jeździło sie ....OK lecz nie wiem czy to wada opon czy wada AB-su bo często tył załączył czujnik jestem w tym momencie w kropce bo jeździłem w Anglii tylko na tej marce opon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Sob 9:45, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zmień na inne i kropka zniknie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hada
Motocyklista
Dołączył: 26 Wrz 2012
Posty: 365
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 9:47, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Remigiusz napisał: | Zrobiłem na Bridgestone 6600 mil i czas na zmiany,jeździło sie ....OK lecz nie wiem czy to wada opon czy wada AB-su bo często tył załączył czujnik jestem w tym momencie w kropce bo jeździłem w Anglii tylko na tej marce opon. |
A to normalne w nowym DL'u. Też tak miałem z 2-3 razy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remigiusz
Motocyklista
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 461
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chester
|
Wysłany: Sob 22:01, 23 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Inne to znaczy na ...?Conti ...hahaha to przecia strity a ja szukam enduro uniwersalnych jak Michaly albo Metzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
baltex
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 299
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 20:54, 24 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Ja jak założyłem Conti Trail Attack to byłem bardzo ale to bardzo pozytywnie zaskoczony. Te kartofle może i zdają egzamin w Hiszpanii gdzie temperatura asfaltu przekracza 35 stopni u nas jest za zimno by się dobrze rozgrzały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jeleń
A1
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wołów
|
Wysłany: Pon 15:31, 19 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Ja ze swoimi Bridgestone Tw (w Hondzie Transalp) miałem trochę utrapienia, aż do momentu rogrzania. Później wszystko było w najlepszym porządku, do momentu gdy zaczął padać deszcz-po prostu guma skamieniała. Gdy zmieniłem na Michelin Anakee- zapomniałem co to problem z przyczepnością
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|