|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Pon 14:34, 02 Kwi 2018 Temat postu: Olejarka Cobrra Nemo 2 |
|
|
Witam. Czy ktoś ma, używa olejarki jak w tytule? Prostota w budowie i funkcjonowaniu wprost porażająca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł W
A2
Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 15:52, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Mam i używam od 4 lat w różnych moto.W sumie to już druga . Pytaj śmiało , jeżeli coś bliżej chcesz wiedzieć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Wto 22:13, 03 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
W polskim opisie podano że "żywotność olejarki to 5 000 km". Domyślam się, że to niefortunne tłumaczenie i chodzi raczej o maksymalny przebieg przy pełnym zbiorniczku oleju a nie żywotność. Czy przed użyciem tej olejarki miałeś doświadczenie z innymi? Jak są za i przeciw co tego produktu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł W
A2
Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 6:24, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tak , chodzi o przebieg , ale te 5000 tys jest przesadzone.Realnie przejechałem 3000 tys na jednym zbiorniczku.Miałem scootoilera kiedyś i nie chce do niego wracać .Wady musisz pamiętać by przekręcić smarowanie przed jazdą i zamknąć po, zalety to każdy rodzaj oleju , niezależne od prądu , ładne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Śro 8:29, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Wydsje mi się, że stałe smarowanie łańcucha nie jest konieczne. Przy krótkich przebiegach można sobie chyba odpuścić. To powinno wydłużyć przebieg. Ale i tak 3000 km to sporo. Gdzie zamontowałeś zbiorniczek, na kierownicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł W
A2
Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 14:16, 04 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tak , na kierownicy .zdjęcia są w moim poście .”mój sprzęt dostał gwiazdora”.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Pią 19:15, 06 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Możesz podać, o ile to wiesz, jaki jest interwał czasowy pomiędzy podawaniem oleju, to jest kroplami, w trybie wolnej pracy? Czy ta olejarka paskudzi tylne koło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł W
A2
Dołączył: 28 Lis 2017
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 20:46, 06 Kwi 2018 Temat postu: |
|
|
Tam nie ma trybów pracy do wyboru.Ilosc kropli na minutę jest uzależniona od ciśnienia jakie wytworzysz w układzie czyli o ile stopni przekręcisz nakrętkę zbiorniczka.kazde 15 stopni wystarcza na kolejne tankowanie , vstrom ma duży bak i jest ekonomiczny więc mniej więcej w połowie kolejne 15 stopni.U mnie podaje 2-3 krople na minutę .Ilu użytkowników tyle opini , nie muszę w każdym razie czyścić moto częściej jak bez olejarki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:38, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Witam, ja posiadam również oliwiarke Nemo 2 od około 1300 km - montaż przed długim weekendem. Jeżeli chodzi o obsługę, to jest to bajecznie proste, tylko ze ja robię inaczej niż Paweł: co tankowanie obracam o 90 stopni lub co 200 km o 45 stopni (tak gdzieś wyczytałem). Pierwsze zalanie było Hipolem teraz na próbę kupiłem jeszcze niebieskiego scottoilera. Pamiętaj, ze po każdym przekręceniu, należy jechać wolno, tak żeby olej się nie rozchlapal, ja przez 3 minuty jeżdżę tempem niemalże pieszego. Montaż bajecznie prosty, przewód starczyło mi na styk, przylepce mające trzymać przewód można od razu wyrzucić do kosza. Montaż zbiornika u mnie na kierownicy metalowa opaska Norma, jakoś daje radę Jeżeli chodzi o chlapanie, to oczywiście, ze chlapie, ale jest to bardzo znikome chlapanie - zobaczę jak scottoiler niebieski będzie się zachowywał, może hipol mniej trzyma się łańcucha Tym chlapaniem w ogóle nie ma co się przejmować, przy czyszczeniu tylnej felgi miałem więcej syfu po smarze w sprayu S100. Jak na razie to prymitywnie proste rozwiązanie Słowaków jest dla mnie fenomenalne. Na niemieckim forum jest kilka fajnych recenzji oraz przykładowych możliwości montażu. Jak coś pytaj! Z Pawlem, to chętnie spotkałbym się w Poznaniu i porównał montaż, chlapanie, łańcuch.... pozdrawiam Waldek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fels_poz dnia Nie 17:06, 13 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 17:13, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Nic nie jest podawane w kroplach. Olej leci ciurkiem przez określony czas, dopóki ciśnienie się nie wyrówna. To działa na tej samej zasadzie co strzykawka, tylko zamiast naciskać tłok strzykawki z określona siła, przekręcasz zbiorniczek i wytwarzasz ciśnienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 21:14, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Jak ustawić minimalną ilość oleju? Jak duży obrót wykonać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:35, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Na niemieckim forum zalecają obrót 45 stopni co ok. 200 km. Tym nie masz się co przejmować, gdyż przy suchym łańcuchu, albo przy jeździe w deszczu możesz zwiększyć częstotliwość. I nie kupuj w Polsce, w Niemczech dostaniesz za 100 Eur w Polo albo Louisie.
Szkoda, ze tak daleko mieszkasz, bo pokazałbym Tobie jak to funkcjonuje. Może kiedyś podjade moto, to sam zobaczysz, hehe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fels_poz dnia Nie 21:38, 13 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 21:47, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Mam z Louisa, hehe. Wczoraj robiłem tam ostatnie zakupy A do Poznania na pewno kiedyś wpadnę, bo od dawna mam to miasto i okolice w planie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:48, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Szuwarem, ale Ty masz oliwiarke wilkuj? Chcesz zmienić na coś innego? Sorrki, ze taka inwigilacja, ale przed decyzja Nemo, Scottoiler czy np. Q-Man przewertowałem setki stron forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 21:50, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Miałem. Sprzedałem małego DL-a. Zaplanowałem zakup nowego, kupiłem też olejarkę. Ale na razie zakup nowego się przedłuża i końca sprawy nie widać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:52, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
A kupiłeś tez dedykowany uchwyt? Dla mnie trochę drogo było wydać 30 Eur. Jak zamontujesz, to porównamy nasze doświadczenia jak dla mnie super patent.
Ja kupiłem w tym roku małą Suze z 2012 i już ją kocham
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fels_poz dnia Nie 21:55, 13 Maj 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 22:01, 13 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Nie mam żadnego uchwytu. Mam zamiar zamocować jak pokazano na poglądowym zdjęciu. Tylko z lewej strony mam zamocowany panel sterowania grzanych manetek. Mam nadzieję, że z prawej strony się zmieści. A tym jak zamocowałeś u siebie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalinago
Motocyklista
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 15:17, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Na angielskim forum facet pisze, że zakupił bezpośrednio ze Słowacji.
(After reading your Post, I ordered a Cobrra Nemo-2 Chain Oiler direct from the Factory in Slovakia as they do not have a UK Agent. The kit of parts arrived this morning ....) i podana strona internetowa producenta.
[link widoczny dla zalogowanych]
Producent ma siedzibę w Koszycach, więc może by się znalazł ktoś chętny mieszkający w bieszczadzkim regionie i rozeznał, czy nie mają tam na miejscu jakiegoś sklepu fabrycznego albo jest możliwość zakupu na miejscu w atrakcyjniejszej cenie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 22:21, 14 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Ja mam zainstalowane na stalowej opasce o szerokości ok. 2 cm, pod opaska guma. Mam zdjęcie, ale nie wiem jak tu załączyć.
Kalinago: Louis albo Polo robią czasami akcje 20% taniej na całe zakupy. Można wówczas kupić Nemo za 80 Eur. Nie sadze, żeby Słowacy taniej sprzedali produkt, który u nich w kraju sprzedawany jest bodajże za 129 Eur.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Śro 21:21, 23 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
fels_poz, posłałem ci na PW adres email. Pchnij fotę mocowania, bo ma u siebie z tym problem. W przeciwnym wypadku albo zakup ichniego mocowania za 30 E albo nieco taniej, tej blaszki płaskiej dłuższej o 1,5 cm od oryginału. Zbiorniczki wyrównawcze po obu stronach mocowań przy manetkach są za blisko. Trzeba zbiorniczek olejarki jakoś oddalić od punktu mocowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 7:00, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Hej, wysłałem zdjęcia jakie miałem na priv - samo mocowanie. Jak będziesz chciał cała perspektywę kierownicy, to daj znać, przy najbliższej okazji zrobię zdjęcia. Ja generalnie nic nie przesuwałem. Przy okazji małe spostrzeżenie: wydaje mi się, ze olej Scottoilera lepiej ‚trzyma’ się łańcucha niż hipol.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Czw 18:01, 24 Maj 2018 Temat postu: |
|
|
Otrzymałem, dzięki. Zrobię tak samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Samson1983
A1
Dołączył: 04 Lis 2017
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Strzyżów n. Wisłokiem
|
Wysłany: Nie 16:10, 10 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
olej hipol do olejarek sie nie nadaje, sprawdziłem z autopsji, dużo lepiej sprawdza się olej silnikowy choć by ten co lejecie do swojego motocykla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 13:24, 17 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Ja do Nemo mogę polecić Hipol, chociaż nie znoszę jego zapachu, jak napełniam olejarke Po testach Hipola i Scottoiler nie stwierdzam większych różnic w smarowaniu, za to w cenie owszem Co do skuteczności olejarki będę w stanie wypowiedzieć się przy najbliższej wizycie w serwisie, gdyż sezon zacząłem z zupełnie nowym napędem. Wizualnie łańcuch jest pięknie naoliwiony, a chlapanie jest mniejsze niż przy sprayu, także pierwsze wrażenia po ca. 3000 km są jak najbardziej pozytywne. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kalinago
Motocyklista
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pon 11:29, 18 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Prostota działanie tej olejarki faktycznie jest zaskakująca.
Mam olejarkę zbudowaną na pompce i sterowaniu podawaniem oleju ale zastanawiam się, czy nie prościej byłoby sterować pompką za pomocą przycisku na kierownicy.
Np. X kliknięć przyciskiem i X kropel poszło na łańcuch czyli dokładnie tak jak w Nemo.
Ktoś z was zaobserwował, ile mniej więcej oleju podaje Nemo po obrocie o te 45 stopni ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fels_poz
A1
Dołączył: 22 Paź 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 21:07, 24 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
Ok. 3 min
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Sob 8:43, 16 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lppbgn
A1
Dołączył: 16 Lip 2018
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 15:14, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
DINO napisał: | https://pl.aliexpress.com/item/a-cuch-motocykla-Smarownica-Olejarka-a-cuch-Olejarka-Motocykl-System-Smarowania-Dla-Honda-Yamaha-Suzuki/32953598658.html?pvid=76abc226-4e81-4627-8628-c820f586bb2d&gps-id=5869190&scm=1007.20675.117539.0&scm-url=1007.20675.117539.0&scm_id=1007.20675.117539.0 |
Używasz tego zestawu? Jak to się sprawuje? Bo cena i wygląd jest bardzo ok, ciekaw jestem jak to się ma do oryginału?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Nie 16:12, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
własnie zamontowałem na moto, zalałem olej, popłynęło na łańcuch i teraz cisza do następnego przekręcenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 17:36, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
DINO, możesz wrzucić fotę jak masz ułożone dyszę względem zębatki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Nie 18:15, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
zawsze mam problem aby wstawić tu zdjęcie, jeżeli nie masz nic przeciw, to na drugim forum jest wszystko opisane
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Nie 20:15, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
Spoko. Dzięki. Zalukałem. Mam troszkę wyżej może podciągnę wężyk kapinkę dalej. Widziałeś jak novy sprytnie zamontował zbiorniczek? Nie ma ryzyka, że będzie haczył o coś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Nie 20:19, 17 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
widziałem, ale ja mam tam półkę a @novy nie to mógł tam włożyć, ja mam koło zbiorniczka hamulca i też jest spoko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 7:58, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
o nic nie haczy - posprawdzałem przy skręcie kierownicy - dla mnie to idealne miejsce. Musisz dorobić tylko kawałek blaszki i przesunąć z cm w prawo względem tej ori śrubki. Blaszkę można też odrobinę skrzywić żeby olejarka była bardziej prosto w sensie w poziomie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez novy dnia Pon 7:59, 18 Lut 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szuwarek
Motonita
Dołączył: 05 Kwi 2015
Posty: 649
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podbeskidzie
|
Wysłany: Pon 8:25, 18 Lut 2019 Temat postu: |
|
|
No to fajnie, że tak się udało ją schować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 22:21, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Ja kopiłem tą podróbę z Ali , zamontowałem, napełniłem zbiorniczek i zastanawiam się co robię źle . Po napełnieniu zbiorniczka i dokręceniu zakrętki po pewnym czasie olej sam zaczyna lecieć z końcówki - caly czas. Nie tylko przy obrocie ale kapie i kapie aż cały zbiorniczek po jakimś czasie się opróżni. Dziwne i nie mam za bardzo pomysłu o co chodzi, Miał może ktoś podobnie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bankier dnia Sob 22:22, 30 Mar 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Sob 22:31, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
nieszczelne, dostałeś dwa oringi?? może zmień
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Sob 22:43, 30 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Oring jest jeden, pod pokrywą, umieszczony w rowku na części , którą się wkręca. 2 mm .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Nie 7:27, 31 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
jak dostałeś jeden to dokup sobie grubszy wymień i sprawdź czy będzie lecieć, bo wygląda na to, że nie uszczelnia i grawitacja działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 10:23, 31 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki Dino, na logikę to chyba tak to chyba jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Nie 10:25, 31 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
u mnie trzyma bez problemu, może skośny przez przypadek włozył prawidłowy oring bo dostałem dwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Nie 11:45, 31 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Farciarz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 23:24, 02 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dino, a oring jest jeden , w rowku w części ruchomej czy jest też jakieś uszczelnienie na pokrywce od środka ? Znalazłem u siebie oring 3mm ale chyba za gruby, nie wchodzi caly do rowka i znowu cieknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DINO
A2
Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: ZK
|
Wysłany: Śro 6:49, 03 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
a muszę zerknąć, sprawdź jeszcze wyjście, czy tekalan siedzi sztywno i czy tam nie podbiera powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 13:08, 03 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem jeszcze oring 2,5 mm , założę, zobaczymy. Faktycznie sprawdzę jeszcze wejście rurki do zbiorniczka. Dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
novy
Motonita
Dołączył: 03 Wrz 2013
Posty: 737
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Busko-Zdrój
|
Wysłany: Pon 18:40, 08 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Przyjechał dzisiaj do mnie kumpel co zakupił też tą olejarkę i mimo że wymienił ten oring na dole na ten drugi co chińczyk dodał to i tak dalej mu ciekło. Jako że działa to jak zwykła strzykawka to musi być szczelne. Myślałem że puszcza przez zakrętkę ale nie, ten oring trzyma dobrze. Okazało się że ten na dole ma delikatny luz i powstaje nieszczelność. Można to łatwo sprawdzić - wystarczy przytrzymać palcem dziurkę wylotową, nalać wody, zakręcić, puścić dziurkę i nie ma prawa nic kapać. Jak kapie to mamy nieszczelność. Ale do rzeczy bo się rozpisałem. Nie miałem pod ręka grubszego oringa więc przyszło mi do głowy że wrzucę tam dodatkowo gumkę recepturkę i dopiero oring. Po całej operacji szczelność jest ok , nic nie cieknie. Można zamiast gumki recepturki dociąć ze 2mm dętki od roweru i na to oring. W wersji dla bogatych można zakupić grubszy oring ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 11:18, 09 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
No chyba też muszę rozebrać tą olejarkę i coś z tym zrobić bo u mnie dalej cieknie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bankier
Motocyklista
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 293
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Pią 22:26, 12 Kwi 2019 Temat postu: |
|
|
Dziś wykąpałem w nafcie, poczyściłem, wysuszyłem, poskładałem a gwintowany zaworek uszczelniłem taśmą solidnie. Testuje się teraz , minęła godzina i nic nie cieknie. W końcu problem rozwiązany. Wyglądało na to , że nieszczelne było połączenie zaworka z podstawą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|