|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Śro 22:30, 08 Kwi 2009 Temat postu: Łańcuch |
|
|
Witam Kolegów,
jako świeżo upieczony właściciel Dl'ka mam znowu pytanie. Czy przebieg 34 tyś jednoznacznie wskazuje na potrzebę wymiany łańcucha? jeśli tak to jaki kupić i gdzie? Nie mam pojęcia o parametrach ilości ogniw, czy sam łańcuch czy komplet?
Z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wojtala
A2
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 23:23, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem powinno się wymieniać cały zestaw. Jeżeli nie masz doświadczenia, to podjedz do serwisu. Oni ocenią, czy jest to wymiany, czy jeszcze możesz pośmigać.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Śro 23:43, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To czy łańcuch jest do wymiany czy nie, nie zależy od przebiegu tylko od stopnia jego zużycia. Na sprawdzenie tego są dwie podstawowe metody.
1. Czy starcza regulacji naciągu łańcucha - czyli czy da się ustawić właściwy luz
2. Można zmierzyć jak mocno rozciągnięty jest łańcuch i czy nie przekracza normy zalecanej przez producenta.
Oczywiście jak radzą Koledzy może to zrobić za Ciebie serwis.
Metoda pierwsza powinna być Ci dobrze znana gdyż dla bezpiecznej eksploatacji motocykla musisz dbać o naciąg łańcucha. Jeżeli do tej pory tego nie robiłeś to najwyższy czas się tego nauczyć.
Opis poniżej:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 8:54, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki za instrukcje, postaram się tak zrobić.
A co do kompletów czy taki będzie mi pasował do dl K6 650 [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
A
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 9:16, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Do Twojego motocykla łańcuch powinien mieć 116 ogniw i zębatki odpowiednio 15 i 47 zębów (tak ma fabrycznie). Szukałbym raczej zestawu DID i Sunstar, dużo lepsza jakość od RK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 10:27, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki o taką informację mi chodziło, rozumiem że symbol 525 będzie odpowiedni:) Pozdrawiam Życzę Wesołych Świąt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomo
A
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 10:57, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak 525 oznacza wielkość ogniwa, są jeszcze różne wytrzymałości:
525v standordowy o-ring,
525vm mocniejszy x-ring,
525zvm najmocniejszy, podwójny x-ring
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
driv
A2
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 11:36, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
dzięki teraz już wiem wszystko:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 16:30, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz ja stoję przed koniecznością wymiany łańcucha (zamierzam wymienić cały napęd) i nie bardzo wiem, co powinienem kupić. Wybór jest zbyt duży, a konfiguracje cenowe w przedziale 400-600zł, przy czym patrząc po oznaczeniach łańcuchów nie zawsze te droższe zestawy mają mocniejsze łańcuchy.
Na allegro jest tego mnóstwo, więc może ktoś mógłby coś doradzić bazując na swoich doświadczeniach (moje w tym temacie jest praktycznie zerowe ). wstępnie znzlazłem coś takiego: [link widoczny dla zalogowanych]
Łańcuch X-ring super wzmocniony Z-Ł-O-T-Y , 525 DID525VMG (nie wiem co oznacza to "G" na końcu).
Na drugim końcu jest to [link widoczny dla zalogowanych]
Tu łańcuch jest super hiper mega ultra babu wzmocniony (ZVM), tylko nie jestem pewien czy aby na pewno jest złoty
I teraz lipa, nie wiem co począć . Mógłbyłm kupić tańszy i do tego dokupić sobie jakieś fajne urządzonko do czyszczenia łańcucha naftą, albo wziąć ten droższy, tylko nie wiem co niby miałoby to w moim przypadku zmienić.
Obecny łańcuch na razie ma 22 tyś. km i regulacji jest sporo, ale doszło do takiej sytuacji, że na tylnej zębatce mam ok. 0,5-1 mm luzu... To znaczy - jak motocykl stoi, a ja próbuję kręcić zębatką, to wygląda to tak, jakby nie była "na stałe" przyczepiona do koła, a to mi się nie podoba. I to bardzo. Po konsultacji z mechanikiem dostałem instrukcje, aby nie liczyć na zbyt wiele i wymienić napęd plus jakieś tam gumy, ale tutaj nie zrozumiałem o co chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 18:45, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told pradopodobnie masz wybite gumy w zabieraku ( 64651-35F10
ABSORBER, RR HUB SHOCK)
a lancuchowi moze lepiej na razie dobrze sie przygladnac bo jezeli masz jeszcze zdrowe zebatki i sporo regulacji to szkoda sie w koszty pchac, a wymiana gumek to czysta formalnosc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:24, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki Floydoo!
Dlaczego te gumy mogły się powybijać? Nie bardzo wiem konstrukcyjnie jak to wygląda, a ciekawi mnie powód usterki (zużycia).
Wydaje mi się, że łańcuch trochę już szarpie, a czy odłożę wymianę na nastepny sezon, czy zrobię to w tym, to chyba nie będzie duża różnica. I tak mnie to czeka i tak, więc miałbym od razu z głowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 20:22, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
gumy zuzywaja sie z tego samego powodu co lancuch, czyli najszybciej wplywa na to wchodzenie na kolo, szarpanie na wysokich biegach, silnik V, i wszelkie przeciazenia.
te gumy tam wlasnie po to sa by sie zuzywac, inaczej rozwalalo by szybciej lancuch i zebatke.
Taniej jest wymienic gumy niz zestaw napedowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 20:27, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Dzięki Floydoo!
Dlaczego te gumy mogły się powybijać? Nie bardzo wiem konstrukcyjnie jak to wygląda, a ciekawi mnie powód usterki (zużycia).
|
Te gumy to zwykły element eksploatacyjny. Zużyły się albo ze starości albo się bardziej nerwowo od innych posługujesz manetką gazu. Podobnie jak klocki jednemu starczają na 10 tysięcy innemu na 30.
W skrócie to wygląda to tak:
Zębatka jest przykręcona do bębna (nie wiem jak to nazwać) a bęben jest wsunięty w tylne koło. W miejscu gdzie bęben styka się z częściami tylnego koła pomiędzy są takie elementy gumowe, które pełnią funkcję pewnego rodzaju sprzęgła. Gdyby zębatka była do koła przykręcona na stałe to każde gwałtowne dodanie lub odpuszczenie gazu powodowało by, że łańcuch by musiał przenosić straszne szarpnięcia.
Jak chcesz sprawdzić stan tych gumowych elementów to wystarczy, że zdejmiesz koło i zobaczysz jak bardzo rusza się zębatka przód tył.
EDIT:
Przy zmianie napędu zwróć uwagę na zębatkę zdawczą. Oryginalna suzuki z tego co się orientuje nie jest cała stalowa, ma też część wykonaną z gumy. Przynajmniej tak jest w 650 w 1000 nie jestem pewny ale podejrzewam, że jest tak samo. Na zachodnich forach ludzie polecają kupienie zdawczej oryginalnej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nieprosty dnia Pią 20:30, 01 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdidoc
Motocyklista
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 20:39, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Jestem pod wrażeniem fachowości wypowiedzi. Poradźcie koledzy czy wymiana tych gumek jest w zakresie "garażu" czy trzeba do serwisu? Nie spotkałem tych gumek w ofertach części do DL 1000, a może nie widziałem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 21:19, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
te gumy to element nr 6 z ponizszego linku:
[link widoczny dla zalogowanych]
tak mozna to wymienic samemu wystarczy zdemontowac tylne kolo, jest to bardzo proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 21:57, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Tomo napisał: | Tak 525 oznacza wielkość ogniwa, są jeszcze różne wytrzymałości:
525v standordowy o-ring,
525vm mocniejszy x-ring,
525zvm najmocniejszy, podwójny x-ring |
najmocniejsza wersja jest 525ZVM2 obecnie, i taki zestaw na sunstarze bym polecal, mnie to tez czeka za niedlugo ;-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Pią 22:02, 01 Kwi 2011 Temat postu: naciąganie łańcucha .. |
|
|
To teraz mi powiedzcie .. Wczoraj czyściłem napęd a dokładnie łańcuch, stwierdziłem że jest troszke za luźny więc złapałem się za naciąganie. Zluzowałem tylko prawą śrubę koła po czym zacząłem naciągać łańcuch z lewej strony, kiedy wydawało mi sie że podciągnąłem na tyle że jest ok. chciałem wyrównać z prawej strony naciąg identycznie jak z lewej. W sumie można powiedzieć że na skali jest ok. chociaż na skali był milimetr różnicy .. Moje pytanie jest takie .. kiedy z lewej strony ampulem kręciłem w lewo lub prawo naciągałem łańcuch a za nim skale, kiedy kręciłem z prawej strony naciąg nic sie nie ruszało na skali a śrube prawie wykręciłem ... czy to jest normalne ?
Przepraszam ale pierwszy raz dotknąłem sie napędu ...
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:25, 01 Kwi 2011 Temat postu: Re: naciąganie łańcucha .. |
|
|
jacaw napisał: | To teraz mi powiedzcie .. Wczoraj czyściłem napęd a dokładnie łańcuch, stwierdziłem że jest troszke za luźny więc złapałem się za naciąganie. Zluzowałem tylko prawą śrubę koła po czym zacząłem naciągać łańcuch z lewej strony, kiedy wydawało mi sie że podciągnąłem na tyle że jest ok. chciałem wyrównać z prawej strony naciąg identycznie jak z lewej. W sumie można powiedzieć że na skali jest ok. chociaż na skali był milimetr różnicy .. Moje pytanie jest takie .. kiedy z lewej strony ampulem kręciłem w lewo lub prawo naciągałem łańcuch a za nim skale, kiedy kręciłem z prawej strony naciąg nic sie nie ruszało na skali a śrube prawie wykręciłem ... czy to jest normalne ?
Przepraszam ale pierwszy raz dotknąłem sie napędu ...
pozdro |
Z tego co pamiętam to śrubę się wkręca, żeby łańcuch naciągnąć. Ogólnie to powinieneś kręcić na zmianę np. obrót z lewej potem z prawej a nie 7 obrotów z lewej a potem korekta prawej. Możliwe też, że z prawej strony wahacza masz jakiś syf który blokuje regulację wtedy oczywiście to wyczyść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 22:44, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja również jestem pod wrażeniem, szczególnie dlatego, że niemal udało mi się wyobrazić sobie budowę tych elementów z samego opisu słownego
Zadałem pytanie o możliwą przyczynę zużycia tych gum, bo zastanawiałem się czy to właśnie to: nieprosty napisał: | bardziej nerwowo od innych posługujesz manetką gazu. | będzie odpowiedzią . Czyli styl jazdy. I może nie bardziej nerwowo od innych, tylko "w ogóle energicznie"
Coliniak - czy naprawdę aż opłaca się inwestować w zestaw napędowy? Ile dłużej taki zestaw może pożyć - w stosunku do tego z oznaczeniem VM?
Oryginalny łańcuch w DL1000 ma jakieś oznaczenia pozwalające porównać go do tych DIDa i innych? Dziś zerkałem na 650 i tak na oko łańcuchy są takie same, ale na oko wiele rzeczy wygląda tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GrzesiekK
Motonita
Dołączył: 05 Gru 2009
Posty: 523
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Czę100chowa
|
Wysłany: Pią 22:55, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
[quote="nieprosty"] V-Told napisał: | Dzięki Floydoo!
Przy zmianie napędu zwróć uwagę na zębatkę zdawczą. Oryginalna suzuki z tego co się orientuje nie jest cała stalowa, ma też część wykonaną z gumy. Przynajmniej tak jest w 650 w 1000 nie jestem pewny ale podejrzewam, że jest tak samo. Na zachodnich forach ludzie polecają kupienie zdawczej oryginalnej. |
Zębatka jest stalowa , tylko w oryginale ma doklejony gumowy amortyzator by łańcuch cichutki był ...
Jak się zębatka na kole rusza , to nie znaczy , że się napęd kończy , tylko gumy jak wyżej napisano są wybite . Tylko że jeśli jest luzu 0,5 mm czy 1 mm jak napisałeś , to do zużycia jeszcze im duuużo brakuje , więc sobie daruj naprawę by nie wymieniać dobrego na nowe Zrobisz na nich jeszcze stotysi i luz zwiększy się o 1 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:05, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Oryginalny łańcuch w DL1000 ma jakieś oznaczenia pozwalające porównać go do tych DIDa i innych? Dziś zerkałem na 650 i tak na oko łańcuchy są takie same, ale na oko wiele rzeczy wygląda tak samo |
Nie wiem jak w 1000 ale w 650 jest oryginalnie DID.
Zresztą jak ostatnio sprawdzałem ceny w louis'ie napędu do DL 650 to wyszło, że oryginalny suzuki nie jest dużo droższy. Podejrzewam, że rożnica w cenie polegała na zębatkce zdawczej z tym gumowym elemntem, ktorego w akcesoryjnych nie ma.
GrzesiekK napisał: |
Zębatka jest stalowa , tylko w oryginale ma doklejony gumowy amortyzator by łańcuch cichutki był ...
|
Dokładnie o to mi chodziło ale się trochę ciężko mi to było ubrać w słowa. Jeżeli to zabrzmiało, że zęby są z gumy to sorki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 23:16, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
GrzesiekK napisał: | Jak się zębatka na kole rusza , to nie znaczy , że się napęd kończy , tylko gumy jak wyżej napisano są wybite . Tylko że jeśli jest luzu 0,5 mm czy 1 mm jak napisałeś , to do zużycia jeszcze im duuużo brakuje , więc sobie daruj naprawę by nie wymieniać dobrego na nowe Zrobisz na nich jeszcze stotysi i luz zwiększy się o 1 mm |
Tylko Grzesiu, to ile ja mam się z tym wstrzymywać, aż zębatka się będzie kręciła, a koło stało w miejscu?!
Zadzwonię w poniedziałek do jeszcze jednago mechanika i zobaczymy co on mi powie, może rzeczywiście nie ma się co pchać w wymiany, jeśli to jeszcze nie jest jakoś strasznie zjechane. Po prostu wydawało mi się, że jak są luzy w takim miejscu, to już naprawdę nie jest dobrze
Przyznam, że zaskoczyliście mnie swoją wiedzą w tym zakresie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 23:38, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Przyznam, że zaskoczyliście mnie swoją wiedzą w tym zakresie! |
Luuuuz przeciez to proste jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 11:39, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | V-Told napisał: |
Przyznam, że zaskoczyliście mnie swoją wiedzą w tym zakresie! |
Luuuuz przeciez to proste jest |
Ale ja wcześniej nawet nie słyszałem o tych gumach... Jak dojdzie do tego, że poprzez forum będzie można zdiagnozować większość ustarek i mając odpowiednie instrukcje samemu to naprawić, to widzę mocno zagrożoną pozycję zawodowych mechaników
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Sob 16:32, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Ja nawet znam jednego takiego speca co sie z tego powodu bardzo irytuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Sob 20:14, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
V-told mysle, ze dla 650 bym sie nawet nie zastanawial ale przy 1k sa duze tetnienia silnika z uwagi na konstrukcje V90 i dodatkowo dosc duzy moment obrotowy. Ja bede kupowam ten najmocniejszy tak jak napisalem na sunstarze a nie na JSprocket czy jakos tam ... jezeli roznica to tylko jakies kilkadziesiat plnow to przy obecniej cenie wachy chyba warto zaryzykowac i kupic mocniejszy, masz pewnie swojskie smarowanie wiec pochodzi Ci na pewno dlugo. Moj kolega majacy serwis motocykli w 3City (kilkanascie lat w branzy) poleca wlasnie najmocniejszy zetsaw akurat do tego typu motocykla plus scootoilera...
pozdrowienia z Kujaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:30, 02 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki za radę! Muszę się zastanowić, być może podjadę jeszcze do kogoś, kto będzie potrafił fachowym okiem spojrzeć na sytuację. Automatyczną olejarkę mam - Motooiler, nowy łańcuch będzie miał więc całkiem miło
Dam znać czego ciekawego się w najbliższym czasie dowiem. Sam jestem tego ciekaw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Valdidoc
Motocyklista
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 0:56, 03 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo jesteś do bólu (nie do bulu) konkretny. Takie odpowiedzi lubię - szacun
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek_J
Motocyklista
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 340
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzut beretem od Pyrzowic
|
Wysłany: Wto 2:34, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Odgrzewam temat.
Panowie, jak często stajecie przed koniecznością naciągania łańcucha ? Mam wrażenie, że u mnie taka konieczność pojawia się zbyt często...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miotacztruskawek
Motonita
Dołączył: 01 Mar 2011
Posty: 1126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Choszczno, kiedyś Łobez, Szczecin
|
Wysłany: Wto 3:06, 26 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Świerzy łańcuch zaraz po założeniu i dobrym naciągnięciu potrafi wytrzymać nawet 10Kkm bez potrzeby naciągania. Czyli niektórzy mogą nawet kilka sezonów latać bez naciągania. Niestety im dalej w las, tym więcej drzew. Im bardziej posunięty w kilometrach będzie łańcuch tym częściej trzeba go naciągać. Przed agonią czasem nawet co tankowanie sic!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|