|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Pon 22:36, 07 Maj 2012 Temat postu: Klamka sprzęgła ... |
|
|
Hej ho !
Czy w małym DL- u jest regulacja na zmniejszenie rozwarcia manetki do kierownicy .... ? Założyłem manetki podgrzewane, na co dzień mnie nie drażniło to że gorzej mi złapać manetke. Pojechałem teraz na długi weekend w góry pojeździć po winklach i ciężko było wygodnie, pracować na tej klamce. Potrzebuję z pół centymetra ustawić klamkę bliżej kierownika ...
Na Allegro nie widziałem żadnych regulowanych klamek .....
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 0:16, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
womet-tech.pl Była promocja za 349 obie CNC z regulacjami krótkie długie kolorowe itd itp..
Albo zdjąć klamkę, wziąć młoteczek nie za duży i ponapie...lać celem wyprostowania klamki.
Odwrotnie zrobiłem przy klamce hamulca. Wygiąłem dalej od kiery
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Blunio
Gość
|
Wysłany: Wto 7:20, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | zdjąć klamkę, wziąć młoteczek nie za duży i ponapie...lać celem wyprostowania klamki.
Odwrotnie zrobiłem przy klamce hamulca. Wygiąłem dalej od kiery | Hmmmm, z oryginalnymi klamkami chyba tego "myku" nie zrobisz. Są wykonane chyba ze stopu SiAL i prędzej złamiesz jak odkształcisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 8:15, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jak kolega walną paciaka bez handbarów to mu sie ładnie klamka wygięła odsuwając się od kiery. Jak zrobisz to delikatnie to nawet odbarwień rozciągania nie widać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostass
Motocyklista
Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 9:28, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Blunio napisał: | konra.dzik napisał: | zdjąć klamkę, wziąć młoteczek nie za duży i ponapie...lać celem wyprostowania klamki.
Odwrotnie zrobiłem przy klamce hamulca. Wygiąłem dalej od kiery | Hmmmm, z oryginalnymi klamkami chyba tego "myku" nie zrobisz. Są wykonane chyba ze stopu SiAL i prędzej złamiesz jak odkształcisz. |
Tu bym z Toba polemizował . Pierwsza owszem jak zaczałem odginac na kierownicy pękła tuż przy kulce , ale druga juz zdjąłem wkręziłem wzdłoż imadła i delikatnie skręcając imadło wyprostowałem .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kostass dnia Wto 9:29, 08 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Wto 22:15, 08 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki konra.dzik już napisałem do nich ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Śro 7:42, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie jesli delikatnie nagniemy jakas tolerancja jest,ale i klamek w pełni regulowanych na allegro sporo jest do DL
np [link widoczny dla zalogowanych] regulowna odległośc,długosc i inne bajery ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Śro 21:25, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Odpisali mi odpowiedź z womet- tech.pl że nie są wstanie mi zapewnić skrócenia kątu klamki o pół centymetra .... dziwne ...
Dziękuję DARKOM za linka i wiadomość, wyglądają na te same co z womet- tech ale biorę w ciemno z O24 Motoparts .. Dzięki DARKOM !
A tak z ciekawości to czy ktoś posiada takie klamki w swoim DL- u ?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny
A
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Śro 21:32, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacaw
Motocyklista
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 237
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wawa - Wola DL 650
|
Wysłany: Śro 21:36, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Johny, a możesz coś więcej opisać o tych swoich klamkach ? jak jest z regulacją kąta klamki .. ? jak się sprawdzają .. ?
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 22:15, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Johny napisał: | Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche. |
Bo to ponoć chińczyki a womet na ten sam wzór rżnie swoje z innego alu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny
A
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Czw 0:16, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jacaw napisał: | Johny, a możesz coś więcej opisać o tych swoich klamkach ? jak jest z regulacją kąta klamki .. ? jak się sprawdzają .. ?
pozdrawiam |
Wykonanie super, wygląd również, sprawdzają się bardzo dobrze. Miałem trochę kombinacji przy montażu bo regulatory wypadają pod handbarami, ale parę podkładek załatwiło problem. Co do skoku regulacji to postaram się napisać coś więcej w dniu jutrzejszym. Po montażu ustawiłem sobie optymalnie odległość klamek od manetek i nawet nie pamiętam jaka jest różnica między pozycją 1 a 6. Jutro sprawdzę i napiszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konio
Maniak motocyklowy
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Czw 0:41, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Może troszkę nie na temat, ale zdarzyło mi się że na trawniku moto poleciało na prawą stronę (nie utrzymałem) jak kiera walnęła o glebę handbarem to ułamało mi (szczęśliwie) w klamce hamulca tylko główkę.
Pomny doświadczenia główkę w klamce sprzęgła urąbałem już sam. I tak łapie za nie dwoma palcami, a nawet i 4 się mieszczą, a jak gruchnie znów kiedyś na glebę to nie połamię klamki całkiem.
U mnie się to sprawdza i mi nie przeszkadza, a mam nadzieję że uchroni mnie przed problemami na jakimś dłuższym wyjeździe w razie małego W.
Polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DARKOM
Motonita
Dołączył: 06 Cze 2011
Posty: 571
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: IŁAWA
|
Wysłany: Czw 6:59, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Johny napisał: | Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche. |
po 1 podałem tylko przykładowo ten link( a jest tego sporo) a po 2 z tego co wiem to te klamki są ,,łamane" co oznacza ze w razie gleby sie składają w bok,wystarczy tylko uważnie przeczytac info .Wiec nie kumam tekstu-kruche ? i słyszeć a samemu sprawdzic to to też inna sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Johny
A
Dołączył: 23 Sie 2011
Posty: 176
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: Czw 11:13, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
DARKOM napisał: | Johny napisał: | Posiadam u siebie Vomet- Techa są OK, o tych z O24 słyszałem że strasznie kruche. |
po 1 podałem tylko przykładowo ten link( a jest tego sporo) a po 2 z tego co wiem to te klamki są ,,łamane" co oznacza ze w razie gleby sie składają w bok,wystarczy tylko uważnie przeczytac info .Wiec nie kumam tekstu-kruche ? i słyszeć a samemu sprawdzic to to też inna sprawa |
ad1. Rozumiem że to link przykładowy i nie ma się co spinać.
ad2. Słyszałem trzy opinie z różnych źródeł że klamka hamulca pękła przy awaryjnym hamowaniu. Sam tego nie widziałem, być może to "urban legend", a być może coś w tym jest.
Po takich opiniach wolałem sam tego nie sprawdzać, tym bardziej że Womet-Tech jest tylko 100 zł droższy.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 14:47, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Johny napisał: |
ad2. Słyszałem trzy opinie z różnych źródeł że klamka hamulca pękła przy awaryjnym hamowaniu. Sam tego nie widziałem, być może to "urban legend", a być może coś w tym jest.
|
Nie jest to "urban legend" w Niemczech się to z tego co pamiętam wydarzyło.
W przeciwieństwie do Polski w niektórych krajach (na pewno w Niemczech i Austrii) elementy typu klamka hamulca, sprzęgła muszą posiadać specjalny papier dopuszczający do użytkowania ich w danym typie motocykla.
Na cenę klamki dość mocno wpływa zdobycie tego papieru.
Chińczyk jak kopiuje wzór to ma tylko koszty wycięcia tej klamki i materiału.
Często produkt z Chin czy inna podróba jest takiej samej jakości ale czasami trafiają się trefne egzemplarze bo przegieli w oszczędnościach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
McLer88
A1
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Swindon (UK) / LKR
|
Wysłany: Śro 23:05, 15 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witam , chciałbym odświerzyć temat i zapytać, jak sie zabrać do wymiany klamki sprzegła , na co uważać, jakie narzędzia przygotować .. Bedę wdzieczny za każde info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pietryna
A
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 22:31, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
Odświeżam temat. Zauważyłem dzisiaj że mam złamaną w manetce (przypadkiem zauważyłem) klamkę hamulca. W takim razie czas wymienić tylko teraz kwestia homologacji.
Z jednej strony fajnie by było mieć regulowaną klamkę sprzęgła bo dla mnie jest nieco za daleko, z drugiej czy te akcesoryjne w ogóle mają homologację? Womet-tech czy PUIG, czy może jakieś tańsze?
Bo nie wiem czy się bawić czy może jednak kupić sobie po prostu klamkę od suzuki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:40, 02 Sty 2016 Temat postu: |
|
|
niestety nie mam badan porownawczych wytrzymalosci klamek sprzegla i hamulca oryginalnych vs podrobek/zamiennikow. Osobiscie (byc moze blednie) wierze, ze producent zadbal o nalezyta jakosc tego waznego elementu. Gdy wymienialem swoja klamke sprzegla (skrocona o ta glowke na koncu) to wybralem oryginal z suzuki. Moglem kupic zamiennik i zaoszczedzic 50 zl, no ale to przeswiadczenie z powyzej i kilka przypadkow opisanych na forach o slabej wytrzymalosci zamiennikow spowodowalo zakup oryginalu.
edited:
dodam tylko, ze klamka sprzegla - zanim stracila glowke - przezyla 3 - 4 paciaki (troche handbar pomogl) a odpadla dopiero, gdy na pelnym gazie przypierdzielilem jedna strona kiery w pionowy znak drogowy rozdzielajacy pasy drogowe, podczas ratowania sie albo przed czolowka i/lub przed zmiazdzeniem przez przyspieszajacego tira.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szuja dnia Sob 23:45, 02 Sty 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|