|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk30
A1
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław okolice
|
Wysłany: Wto 19:37, 13 Mar 2012 Temat postu: kierownica dl 1000 |
|
|
Stoje przed wyborem zakupu nowej kierownicy do dl 1000 k2 i pytanie do Was koledzy co polecacie do wygodnej turystyki.Myslę o TRW [link widoczny dla zalogowanych] macie jakieś doświadczenie z nią?nie chce mieć póżniej problemów typu; cos nie pasuje lub obciera przy skręcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soloconte
A
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Wto 19:47, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
To seryjna w 1000 jest nieodpowiednia ? Co z nia nie tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tmk30
A1
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław okolice
|
Wysłany: Wto 20:04, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
do wymiany po przewrotce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Wto 23:16, 13 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
przed końcem sezonu wymieniałem kierownicę na akcesoryjną, teraz nie powiem jaką muszę poszperać w papierach ale moja rada, kupuj kierownicę z poprzeczką i to najlepiej żeby nie była spawana tylko skręcana (mowa o poprzeczce). Różnica w prowadzeniu ogromna jak dla mnie, już nigdy kierownicy bez tego małego detalu nie wezmę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soloconte
A
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Śro 1:26, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Tipor napisał: | przed końcem sezonu wymieniałem kierownicę na akcesoryjną, teraz nie powiem jaką muszę poszperać w papierach ale moja rada, kupuj kierownicę z poprzeczką i to najlepiej żeby nie była spawana tylko skręcana (mowa o poprzeczce). Różnica w prowadzeniu ogromna jak dla mnie, już nigdy kierownicy bez tego małego detalu nie wezmę. |
i generalnie w czym rzecz ? sztywność czy porostu pałąk do mocowania navi i ew. innych elementów ?
Możesz rozwinąć temat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Śro 15:50, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Sam nie wiem jak to opisać lepiej ale różnica w jakości jazdy jest odczuwalna na pewno sztywność to dobre określenie, to tak jak kręcić kierownicą żeby maszyna skręciła a kręcić maszyną. Lepiej tego nie opiszę, należy się przekonać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Śro 16:45, 14 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Rozumiem, że jest lepiej, ale myślisz to kwestia poprzeczki a nie innej szerokości, wysokości czy podgięcia manetek w tej nowej kierownicy? Ja podobne wrażenia miałem jak podwyższyłem standardową - że jest lepiej, lżej inaczej. W sumie to co sama poprzeczka miałaby zmienić w kwestii skręcania maszyną - standardowa kierownica Ci się przy tym uginała czy jak...?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tipor
Maniak motocyklowy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 1243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łomianki
|
Wysłany: Czw 9:08, 15 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie kierownicę musiałem wymienić bo jakiś BARAN najechał na mnie cofając w korku tak że zdążyłem tylko położyć moto i dobiec do gościa wyciągając go przez okno samochodu ale to już inna kwestia... W warsztacie mechanik który jeździł DLkiem namówił mnie na taką kierownicę m.in. tłumacząc to uginaniem kierownicy. Dodam iż faktycznie teraz kierownicę mam szerszą ale i niższą od poprzedniej wszystko to mogło także wpłynąć na jakość prowadzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|