|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Pią 12:51, 25 Lut 2011 Temat postu: Instalacja Gmoli Givi na DL 650 |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=1Z8Rci4T0WU
Chłopak się trochę napocił ale za to my możemy skorzystać... ja właśnie czekam na moje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 21:48, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a i po co ?? przecierz to takie proste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pią 23:09, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | a i po co ?? przecierz to takie proste |
No właśnie. Przez 6 minut opowiada o tym co pisze w instrukcji. Czyli przedmontaż "trójnika" i rozczula się nad sobą jaki ma problem. Mam wrażenie że człowiek zupełnie nie zerknął do instr. I jeszcze jedno!!! Sam doświadczyłem efektu odkręcania się śrub - wszystko montujemy na kleju do gwintów (Castorama).
PS
Rozbawił mnie też - fakt łatwości odkręcania oryginalnych śrub. Albo on ma kombinerki w rękach albo ja taki byłem cienias
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Pią 23:13, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Na przykład ta sugestia o podkładkach z gumy wydaje mi się dobra... ale ja jestem w końcu kompletnym laikiem jeżeli chodzi o motocykle... poza jedym rozebranym i złożonym komarkiem jak miałem 13 lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pią 23:34, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
kris napisał: | Na przykład ta sugestia o podkładkach z gumy wydaje mi się dobra... ale ja jestem w końcu kompletnym laikiem jeżeli chodzi o motocykle... poza jedym rozebranym i złożonym komarkiem jak miałem 13 lat |
Kris = ta operacja jest naprawdę banalna i nie ma sensu rozpisywać się na jej temat. Daj sobie spokój z "ulepszaczami". Ważne jest to aby śruby (nowe) nie odkręciły się. Jak masz jakieś pytania to na pw podam tel i pogadamy, ale wierz mi jest łatwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Pią 23:41, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Dobrze. W sumie to nie boję się mechaniki ale rozkręciłem w swoim życiu wiele sprzętów elektronicznych oraz komputerowych i tam niektóre knyfy mogą zaoszczędzić wiele czasu i nerwów. Ale jeżeli mówicie że luz to luz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MotorKat dnia Pią 23:41, 25 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Pią 23:43, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | ale wierz mi jest łatwo |
jak wymiana swiecy w komarku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Pią 23:43, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
A propos ulepszeń to tu jest strona gościa który dość dużo przy swoim dl-u zrobił
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marlon777
Motonita
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 1164
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rybnik, Chwałęcice
|
Wysłany: Pią 23:51, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | Cytat: | ale wierz mi jest łatwo |
jak wymiana swiecy w komarku |
no comments
jak coś to pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dajan
A1
Dołączył: 20 Kwi 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pon 15:42, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
A ja mam problem w moim DL-u mam zamontowane oryginalne gmol(-iki) i osłonę silnika. Osłona jest zamocowana do gmoli. Kupiłem gmole Givi i nie ma do czego umocować tej osłony pomożecie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 19:13, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Wywiercić otwory w osłonie i przymocować do gmoli uchwytami jakie stosuje letko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackZG
A1
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 14:33, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Moje pytanie, jak zamontowałem gmole GIVI to ciężko było dociągnąć śrubą łączenie obu gmoli (w miejscu pod kolankiem wydechu). Czy dociągać to na chama (tylko że już te gumowe oringi się odkształcaję) czy dodać szerszą tuleję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Pon 22:17, 10 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
nie dociągać na chama, dać inną tuleję... po co wprowadzać dodatkowe naprężenia do gmoli...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jackZG
A1
Dołączył: 05 Lis 2013
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 12:42, 11 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Utwierdziłem się tylko żeby tego nie dociągać. Tylko muszę znaleźć teraz szerszą tuleję, bo jak jadę to wpada w wibracje i lekko hałasuje. A przeca to motór made in Japan, to nie powinno nic chrobotać.
W zestawie z gmolami były też plastikowe nakładki na gmole z napisem givi, zastanawiam się czy to zakładać? w razie pierwszej gleby i tak się połamią, ale może to jest jakaś dodatkowa amortyzacja? Albo tylko reklama produktu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|