|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolodziejskim
A2
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieniewice, k.Błonia
|
Wysłany: Czw 9:26, 28 Cze 2007 Temat postu: Gmole do DL650 K7 - Kappa, Givi czy Suzi ?? |
|
|
Witam...
Szybkie pytanko ?? ktore lepiej chronia ?? suzi podobno odpada w przedbiegach ale pod uwage trzeba brac
a Kappa albo Givi ?? sa jakies roznice ?? ktore polecacie ??
Pzdr
Michal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:31, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
givi maxia - mega przestrzeń - 2 kaski - przy dużch prędkościach i dużym wietrze trochę nosi
ja mam gmole givi i są ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 12:13, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Dawaj Givi MAXIA i gmole GIVI jednak najlepsze są.
Prędkość do 160 w DL 650 na luzie ponad troszkę czuć, że pęd powietrza rozbija się o kufer. Co do bocznych nie mam więc się nie wypowiadam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 13:41, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: | Dawaj Givi MAXIA i gmole GIVI jednak najlepsze są.
Prędkość do 160 w DL 650 na luzie ponad troszkę czuć, że pęd powietrza rozbija się o kufer. Co do bocznych nie mam więc się nie wypowiadam |
jak się jedzie samemu to faktycznie przeszkadza - powietrze zakręca za kierowcą i uderza o topcasa - tak jest zawsze - z niedużym obciążeniem leciałem z topem podad dwie stówki i nie odleciał. Próbę prędkości przeszedł pomyślnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolodziejskim
A2
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieniewice, k.Błonia
|
Wysłany: Pią 12:47, 29 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
dzieki za podpowiedzi...
kuferek wzialem kappa 46... poprzednio mialem givi maxia 52... pozyjemy zobaczymy... w koncu trza cos zmieniac w zyciu
bocznych na razie nie potrzebuje wiec nawet nie ogladam...
gmole... maja mi sciagnac kappy... jak beda za dlugie terminy to poprosze o givi...
kurcze normalnie jajko zniose czekajac na odbior sprzetu
moze chociaz mi instrukcje do niej dadza wczesniej
pzdr
michal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolodziejskim
A2
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bieniewice, k.Błonia
|
Wysłany: Nie 14:01, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
kurcze musi ktos sprawdzic cos innego... jakos tak wszyscy by monotematyczni byli okazalo by sie na zlocie ze gdyby nie rejestracje to wszyscy maja takie same moto
a tak powaznie... gmole to jeszcze duzy znak zapytania... Kappy nie ma na skladzie wiec beda kombinowac z Givi... no chyba ze Kappe gdzies dorwa...
jak dobrze pojdzie to pon-wt rejestracja i najpozniej piatek odbior... zanosi sie upojny weekend
aha... instrukcje juz dostalem
Pzdr
Michal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Nie 14:26, 01 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam Givi przetestowane parkingowo na wszystkie strony
.Klamki i kierunki nie wytrzymały ale gmole spisały się na medal.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:13, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
No cóż przy glebie nic nie pomoże... Ja miałem glebę na DLku Gmole GIVI spełniły swoje zadanie odnośnie chłodnic i motocykla (to co metalowe). Natomiast plastiki w drobny mak poszły. Widziałem inne DLki po podobnej glebie i straty ludzie mieli większe (rozwalone chłodnice).- gmole innych firm.
Więc jestem do nich przekonany mimo, że są miękkie jednak spełniły swoje zadanie. A plastik zawsze się posypie. Obyście nigdy tego nie doświadczyli
Pozdrwiam,
Brzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sly
Gość
|
Wysłany: Pon 8:53, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
niema się czym chwalić, ale ja miałem w zeszłym tygodniu jedną glebę na zegrzu,ot chciało się dl-a na crosa przysposobić i na mokrej trawie ....bum.oprócz pękniętej spinki nic się nie stało.
I wczoraj na mazurach na betonowym parkingu drugie bum ,tym razem oprócz lekkiego zadrapania na gmolu ,nic się nie stało.gmole givi rulezzzz
a tak na marginesie jaki jest sens kupowania gmoli które nie chronią plastkiów,kierunków,czy klamek ?przecież do tego służą,chyba żę są to gmole suzukowskie które chronią tylko kartery silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 9:49, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Żaden gmol nie pomoże jak konkretnie glebniesz. Inne parkingowe gleby to plastik bez gmoli da radę. Jeszcze nie widziałem sprzęta po mocnym walnięciu aby mu plastiki przetrwały no chyba, że to golas Gmole mają chronić silnik i jego osprzęt a nie plastik. ALe zgadzam się fajnie by było, żeby też chroniły plastiki ale to jest raczej nie wykonalne ale to już mechanika kratownic itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sly
Gość
|
Wysłany: Pon 15:09, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
główne założenie gmoli to ochrona silnika,i tu się zgadzam w całej rozzzzccciiąągggłości
tak miałem w fazerkach,i tu po wywrotce na zapiaszczonym asfalcie pękła owieka,kierunek zarysował się zbiornik straty na około 2500,ale silnik i osprzęt spoko.Choć pociecha z gmoli niewielka.
prawdą jest również że do wiekszości motocykli ciężko jest zamontować gmole w stylu givi dl.
Natomiast jeśli taka możliwość istnieje,to trzeba zakładać.
W moim przypadku gdyby nie gmole givi to zakładając teoretycznie że plastiki by nie popękały (w co wątpię) to i tak byłyby do wymiany licząc same owiewki to będzie koło 1500.
konkluzja taka że givi zrobiło do vee gmole z prawdziwego zdarzenia które dużo wytrzymują i mocno chronią motocykl,i keszeń
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Pon 19:52, 02 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
sly napisał: |
a tak na marginesie jaki jest sens kupowania gmoli które nie chronią plastkiów,kierunków,czy klamek ?przecież do tego służą,chyba żę są to gmole suzukowskie które chronią tylko kartery silnika. |
Żadne gmole nawet Givi nie chronią kierunkowskazów (oryginalnych z Suzuki) nie mówiąc już o klamkach.
Klamki to mogą uratować tylko handbary.
Kierunki trzeba zmienić na małe żeby nie wystawały poza obrys gmoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 8:55, 03 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
jak ŁUP to klamki kierunki lecą i już, mi tam handbary sie poskładały, porysowały ale się trzymają. Po rewitalizacji są jak nowe. Zaznaczam, że jedno ŁUP odbyło się z prędkością mega podświetlną tzw. parkingówka a dgrugie nawet bez mojej obecności. Asfalt się rozpuścił i ..... parę stówek poszło się jeb.... Ale byłem wtedy wk...ony, niemiłosiernie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 20:07, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Jak to? poleciały Ci klamki pomimo tego ze miałeś handbary?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Śro 21:21, 04 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam gumole Givi.Mam też stelaże do kufrów bocznych Givi.Mój sprzęt jest po 3 ślizgach asfaltowych,co prawda przy małej prędkości ale..
Gumole ochroniły mi plastyki a stelaże od kufrów bocznych cały tył motocykla.Jedynie co wymieniłem to dźwignię hamulca i kierunek.Nawet jak nie będziesz zakładał kufrów bocznych to stelaż zamontuj.Masz ochronę nawet przy niezłym ślizgu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 9:01, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Jak to? poleciały Ci klamki pomimo tego ze miałeś handbary? |
klamka poleciała jak sam się wywalił a w tysiącu hadbary są w standarcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:21, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem swoim dl-em niezłego ślizga i givi ochroniło mi plastiki.Mam też stelaż do kufrów givi o on ochronił mi cały tył motocykla.Niestety gumole musiałem wymienić no i kierunek.Nic więcej nie miałem uszkodzone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:27, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Oryginalne handbary chronią tylko przed wiatrem.Nawet placek parkingowy spowoduje wygięcie klamek(nie mówiąc już o ślizgu)dlatego ja wymieniłem swoje na polisporty.Są z twardego materiały i dają normalną ochronę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:36, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Które Polisporty założyłeś ja założyłem Sharpy.Trochę trzeba było się pomęczyć ale spasowały Tylko jak się je tak pomaltretuje rękami to też sprawiają wrażenie miękkich ale ponoć są silne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:44, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Zmień sobie oryginalne handbary(są do dupy) na polisporty.Nie stracisz klamek.ja kupiłem w larssonie i jestem zadowolony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:47, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Nie pamiętam nazwy.Są w katalogu i mają podobne wymiary co suzukowskie,tylko nie wiem czy będą pasować do oryginalnej kiery,ponieważ są dłuższe.Ja mam szerszą kierę z poprzeczką(tomaselli)też z larssona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 23:56, 24 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Które Polisporty założyłeś ja założyłem Sharpy.Trochę trzeba było się pomęczyć ale spasowały Tylko jak się je tak pomaltretuje rękami to też sprawiają wrażenie miękkich ale ponoć są silne. |
Zalozyles na oryginalna kiere? A co z ciezarkami, na zdjeciu widac jakby otwory na koncach handbarow byly troche male zeby je zmiescic.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 18:47, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
boczne Givi E36 wytrzymują spokojnie glebę parkingową na full załadowanego motocykla - straty? absolutne ZERO, nawet śladu na kufrach, Givi rulez
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:27, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
coolargol napisał: |
Zalozyles na oryginalna kiere? A co z ciezarkami, na zdjeciu widac jakby otwory na koncach handbarow byly troche male zeby je zmiescic. |
Tak założyłem na oryginalną kierownicę i ciężarki zostają na swoim miejscu.Wykorzystałem też oryginalne śruby którymi są przykręcone ciężarki.
Trzeba uważać przy przykręcaniu (najlepiej jak jest druga osoba) bo przy siłowym przykręcaniu hanbarów wepchnąłem nakrętkę do której przykręca się ciężarki do wewnątrz kiery i musiałem przewrócić moto żeby ją wytrzepać .Na szczęście się udało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 8:09, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Letko Ty to masz krzepę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nowaczyk
A
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: Śro 11:32, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Czy jak kupię gmole givi to jestem w stanie (bez przerobek) zalozyc suzikowska oslone po silnikiem?
Nowaczyk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:17, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nie założysz trzeba uszy dospawać do gmoli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 16:00, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Nowaczyk napisał: | Czy jak kupię gmole givi to jestem w stanie (bez przerobek) zalozyc suzikowska oslone po silnikiem? |
Patrz moj post o gmolach Hecpo-Becker. Problem jest praktycznie ten sam - oslona suzukowska to sw-motech. Za nazwe Suzuki doplacasz ok 25% ceny.
Niestety trzeba troche pokombinowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 23:20, 03 Paź 2007 Temat postu: |
|
|
Po takim zachwalaniu przez Was gmoli Givi sam je zamowilem (380 PLN za komplet), pomimo posiadania oryginalnych gmoli Suzuki (te niestety nie uchronily plastikow przed gleba parkingowa).
Zima sie zbliza wiec trzeba sie zabezpieczyc przed wiekszymi uszkodzeniami w przypadku jakichkolwiek gleb
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zulus
A
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Sob 18:06, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Które Polisporty założyłeś ja założyłem Sharpy.Trochę trzeba było się pomęczyć ale spasowały Tylko jak się je tak pomaltretuje rękami to też sprawiają wrażenie miękkich ale ponoć są silne. |
Letko, czy mówiłeś o tych Polisportach? [link widoczny dla zalogowanych] . Zamierzam kupić ale chcę być pewny że będą pasować. Jeżeli to te to podpowiedz proszę jaką techniką je zakładałeś ponieważ pisłeś, że "trochę się trzeba było pomęczyć"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Sob 20:27, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Zulus napisał: |
Letko, czy mówiłeś o tych Polisportach? [link widoczny dla zalogowanych] . Zamierzam kupić ale chcę być pewny że będą pasować. Jeżeli to te to podpowiedz proszę jaką techniką je zakładałeś ponieważ pisłeś, że "trochę się trzeba było pomęczyć" |
Tak dokładnie te same trzeba się "trochę" namęczyć żeby je założyć ale nie bój się nie złamią się. Przykręciłem je oryginalnymi śrubami od ciężarków kierownicy i siedzą jak z fabryki
W pierwszej chwili jak ich przymierzysz to będziesz myślał że kicha ale jak się przyłożysz to nie ma problemu. Trzeba je po prostu przegwałcić
Życzę udanego montażu.
Pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 12:31, 13 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam te same.Trochę się bnamęczyłem żeby je założyć ale są leprze od fabrycznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Alan
A2
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa / Radość
|
Wysłany: Nie 15:37, 17 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
macalik napisał: | Po takim zachwalaniu przez Was gmoli Givi sam je zamowilem (380 PLN za komplet), pomimo posiadania oryginalnych gmoli Suzuki (te niestety nie uchronily plastikow przed gleba parkingowa).
Zima sie zbliza wiec trzeba sie zabezpieczyc przed wiekszymi uszkodzeniami w przypadku jakichkolwiek gleb
Pozdrawiam |
czy masz te gmole ??? Tez szukam do swojego K8
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:18, 19 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
vpawel napisał: | Ja mam te same.Trochę się bnamęczyłem żeby je założyć ale są leprze od fabrycznych. |
czy mógłby mi ktos wyjaśnic w czym polisporty są lepsze od oryginalnych ,które spawdziły mi sie w dl 1000 znakomicie.
teraz mam dl 650 i zamierzam dać handbary ,stąd moje pytanie.
no i na czym polega to "przegwałcanie"
i kłeszczon do letka :
jak tam instalacja wydechu ?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Śro 13:22, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
a może ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie z Polisportami?? jakoś mam dużo na kierownicy i nie za bardzo widzę tem możliwość zamontowania jeszcze tych osłon. Oryginalne miałem mocowane do śruby od klamki sprzęgła i hamulca, i na końcu kiery, ale tych jakoś u siebie nie widze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 14:52, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bratek DL1000 napisał: | a może ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie z Polisportami?? jakoś mam dużo na kierownicy i nie za bardzo widzę tem możliwość zamontowania jeszcze tych osłon. Oryginalne miałem mocowane do śruby od klamki sprzęgła i hamulca, i na końcu kiery, ale tych jakoś u siebie nie widze... |
Wysłałem Sedowi na maila zdjęcia moch Polisportów. Jak znajdę te zdjęcia to mogę przesłać. Możesz też zapytać Seda czy je jeszcze ma.
pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 21:41, 20 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Mam twoje zdjęcia letko. Handbarów jeszcze nie kupiłem nie miałem czasu ale na wiosnę dokonam tego czynu. Muszę je najpierw obejrzeć w sklepie. Bratek wyslij mi swojego emaila, jak znajdę chwilę czasu to Ci przeslę wszystkie zdjęcia od letko.
Tymczasem pozdrawiam
Sed
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Czw 23:02, 21 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zdjęcia, widze że i u mnie da rade jednak zamontować, chociaż w tydiący jest hydrauliczne sprzędło, ale co tam, spróbuje
zamówie, założe i zdam relacje jak mi poszło
Sed, widzę, że mamy do siebie niedaleko, bo ja tom z Rancha spod Komstancina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 15:31, 22 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Jak to? poleciały Ci klamki pomimo tego ze miałeś handbary? |
na klamce jest specjalne wycięcie i podczas składania sie handbarów trzaska w tym miejscu. w 650 nie masz sprzędła hudraulicznego i to całe szczęście , że kalamka sie robi krutsza bo mozna tłoczek rozpierniczyć. dodatkowo handbary trzaskają na mocowaniach przy srubach- chociaż to nie znaczy, że nie spełniają one dalej swoich funkcji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 20:34, 24 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Bratek DL1000 napisał: | Dzięki za zdjęcia, widze że i u mnie da rade jednak zamontować, chociaż w tydiący jest hydrauliczne sprzędło, ale co tam, spróbuje
zamówie, założe i zdam relacje jak mi poszło
Sed, widzę, że mamy do siebie niedaleko, bo ja tom z Rancha spod Komstancina |
Bratek, nawet całkiem blisko musimy sie zmówić kiedy:) a ja właśnie dzisaj popołudniu pierwszy raz w tym roku na nowym Dlku pozwoliłem sobie pojeździć po tej pięknej miejscowości (Konstancin) szkoda że się nie ustawiliśmy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stafford
A2
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:37, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Efekt wczorajszej gleby na błotku nad Wisłą przy gmolach Givi to pęknięte mocowanie handbara (do sklejenia) i klamka sprzęgła (do wymiany). Plastiki i kierunek całe. Faktem jest, że upadłem na miękkie.
Polecam gmole GIVI
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stafford dnia Sob 23:38, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jadedalej
A1
Dołączył: 25 Sie 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: Nie 21:39, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Witajcie,
Rozważam zakup gmoli. Te od Givi są większe, więc więcej chronią przy upadku, ale czy nie przeszkadzają w czasie szybkiej jazdy? Czy ktoś zauważył kłopotliwe turbulencje z ich powodu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Nie 22:12, 18 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nic takiego sie nie dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 8:41, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
I ja się podepnę pod stary temat. Czy gmole givi są takie same do Dl'a 650 rocznika 2003 i 2004. Mam rocznik 2003,a wygląda jak model K4 (np zegary inne ) ? Czuwaj
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maras wroclaw dnia Wto 8:48, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 9:20, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Tak! takie same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 9:36, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A to dzięki. "Cisnęli" mnie w sklepie o rocznik, mówiąc ,że te gmole givi które mam kupić są do roczników 2004-2010
[link widoczny dla zalogowanych]
Swoją drogą zamieszanie wynika z tego, że motocykl w dowodzie rocznik 2003,a model 2004 dziwne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maras wroclaw dnia Wto 9:38, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Wto 9:49, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Ja byłem pewny że K4 to był pierwszy rocznik produkcji DL650
Jednak rama i silnik na pewno jest taka sama, a może jest tak że wyprodukowany w 2003r jako model K4 ?
Są na forum koledzy którzy mają bardziej opanowaną historię produkcji DL650.
Ja mam model K4 i takie same gmole.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez letko dnia Wto 9:50, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 10:29, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
"a może jest tak że wyprodukowany w 2003r jako model K4 ?"
Myślę, że to o to chodzi:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 11:48, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
maras wroclaw napisał: | "a może jest tak że wyprodukowany w 2003r jako model K4 ?"
Myślę, że to o to chodzi:) |
DL 650 został wprowadzony w 2004 roku, więc skąd ty wytrzasnąłeś 2003, to nie wiem . Chyba że to jeden z tych motocykli, na których prowadzone są testy przed wypuszczeniem do produkcji, ale to raczej mało możliwe . DL 1000 jest produkowany od 2002, a chyba nie mylisz 1000'ca z 650-tką.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Wto 11:49, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maras wroclaw
A2
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 12:36, 20 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, nie mylę z tysiącem:) Może o to chodzi:
Suzuki DL 650 V-Strom (Historia i modyfikacje)
"Grudzień 2003 Pierwsze modele trafiają do salonów i klientów
[link widoczny dla zalogowanych]
2004 DL 650 K4 ramy srebrne , kolory: Czarny YAY, Niebieski YBB, Srebrny matowy YDZ"
i jeszcze tu wzmiankę przeczytałem:) :
[link widoczny dla zalogowanych]
a i po kupnie gmoli dostałem instrukcję 03/04
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maras wroclaw dnia Wto 13:01, 20 Wrz 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|