Forum VStromClub Strona Główna VStromClub
Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gmole DL 650 L2 - do testów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 15:43, 16 Lut 2015    Temat postu: Gmole DL 650 L2 - do testów

Witam

Piszę w imieniu firmy Ulter-sport. Główna działalność firmy to produkcja sportowych samochodowych układów wydechowych. Od niedawna zajęliśmy się również produkcją gmolii do motocykli szkoleniowych i turystycznych. Aktualnie wdrożyliśmy komplet gmolii do Suzuki DL 650 L2. Szukamy osoby, która podejmie się procesu przetestowania gmolii. W zamian za informacje zwrotną dotyczącą jakości wykonania / funkcjonalności / braku wad konstrukcyjnych osoba ta będzie miała możliwość pozyskania zestawu testowego na preferencyjnych warunkach. W przypadku pytań więcej info na priv.

Lewa w góre


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luka_m
A



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 15:47, 16 Lut 2015    Temat postu: Re: Gmole DL 650 L2 - do testów

Luku napisał:
... braku wad konstrukcyjnych...


Z góry zakładacie, że takowych wad nie będzie? Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafput
Motocyklista



Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Radomsko / łódzkie

PostWysłany: Pon 16:01, 16 Lut 2015    Temat postu: Re: Gmole DL 650 L2 - do testów

luka_m napisał:
Z góry zakładacie, że takowych wad nie będzie? Embarassed

Nie szukaj dziury w całym... Kolega tak sformułował wiadomość, chyba każdemu wiadomo o co chodzi. Wolałbyś zobaczyć sformułowanie "istnienia wad konstrukcyjnych"?

Co za ludzie...
Myślę, że mod powinien wziąć pod uwagę usunięcie mojego komentarza i kolegi powyżej, bo się zrobi syf w kolejnym wątku.
Idzie wiosna, wytrzymajcie ludzie jeszcze trochę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafput dnia Pon 16:01, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
luka_m
A



Dołączył: 10 Wrz 2014
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 16:02, 16 Lut 2015    Temat postu:

Dlaczego mam nie szukać dziury w całym, poza tym Mod powinien wziąć pod uwagę, że to oferta handlowa, a na takie oferty jest przewidziany odpowiedni dział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 16:26, 16 Lut 2015    Temat postu:

Spokojnie kolego luka_m... do handlu jeszcze trochę brakuje Wink Poza tym handel dla nas zaczyna się od 100 kompletów w góre Wink Napisałem jedynie, że w przypadku, gdy gmole będą odpowiadały potencjalnemu testerowi to może je zostawić i zrobimy wtedy atrakcyjną cenę. Zależy mi, żeby ktoś z nimi pojeździł po ulicy i w terenie, z sakwami i bez - sprawdził je pod każdym kątem.

Co do braku wad konstrukcyjnych to myślę, że wszystkie zostały wyeliminowane na etapie projektowania - kwestia upewnienia Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Pon 18:11, 16 Lut 2015    Temat postu:

przydałoby się zdjęcie gmoli, różnią się czymś istotnym od innych dostępnych do tego motocykla?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Francuz
A1



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:14, 16 Lut 2015    Temat postu:

Luku napisał:
Spokojnie kolego luka_m... do handlu jeszcze trochę brakuje Wink Poza tym handel dla nas zaczyna się od 100 kompletów w góre Wink Napisałem jedynie, że w przypadku, gdy gmole będą odpowiadały potencjalnemu testerowi to może je zostawić i zrobimy wtedy atrakcyjną cenę. Zależy mi, żeby ktoś z nimi pojeździł po ulicy i w terenie, z sakwami i bez - sprawdził je pod każdym kątem.

Co do braku wad konstrukcyjnych to myślę, że wszystkie zostały wyeliminowane na etapie projektowania - kwestia upewnienia Cool



będziecie producentem gmoli, czegoś, co ma zapewnić osłonę dla motocykla, rozumiem, że ich wytrzymałość na uderzenia, gniecenia, zagięcia, etc. sprawdzacie we własnym zakresie? Czy do tego też potrzebny jest tester, w zamian za korzystną cenę zakupu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaG
Administrator



Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4255
Przeczytał: 13 tematów

Pomógł: 28 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Gocław, W-wa

PostWysłany: Pon 21:25, 16 Lut 2015    Temat postu:

Też mnie zastanawia co ma być przedmiotem testu gmoli... Chodzi o to czy...? Nie popękają od samej jazdy i promienii UV czy też na ile wygodnie się na nich kładzie stopy w czasie jazdy autostradowej?
Wybacz kolego Luku zgryźliwość ale jeżeli nie jedyną to zdecydowanie najważniejszą funkcją gmoli jest ochrona elementów motocykla (a czasami nawet jeźdzca) w razie wypadku, wywrotki - jak tester ochotnik ma tą podstawową cechę przetestować...? W jaki inny sposób mają się objawić ewentualne wady konstrukcyjne - przecież chyba nie chodzi o to czy aby spawy nie padną od wibracji to by była naprawę fuszerka...?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 23:44, 16 Lut 2015    Temat postu: Re: Gmole DL 650 L2 - do testów

luka_m napisał:
Luku napisał:
... braku wad konstrukcyjnych...


Z góry zakładacie, że takowych wad nie będzie? Embarassed


Moim zdaniem dziwne by było gdyby wprowadzając produkt na rynek zakładali że jest wadliwy. Domyślam, się że zrobili wszystko żeby wad nie było, ale i tak wiadomo że najwięcej wychodzi w tzw. "praniu".

Co do innych uwag, moim zdaniem przedmiotem testu może być np. ergonomia, wygląd na motocyklu, przenoszenie jakichś drgań itp. Nie koniecznie trzeba rzucać motocyklem żeby sprawdzić co na to gmole. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vorenus
Maniak motocyklowy



Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 1310
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: okolice Wwy

PostWysłany: Pon 23:45, 16 Lut 2015    Temat postu: Re: Gmole DL 650 L2 - do testów

post zdublowany, prośba do adm o usunięcie.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vorenus dnia Pon 23:47, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 11:57, 17 Lut 2015    Temat postu:

Odpowiadając kolejno na pytania :

Cytat:
przydałoby się zdjęcie gmoli, różnią się czymś istotnym od innych dostępnych do tego motocykla?


Biorąc pod uwagę możliwe punkty mocowań gmolii do ramy i wymaganą trwałość na uderzenia opracowaliśmy konstrukcje widoczną poniżej. Szereg prób pokazał, że dodatkowe kombinowanie w kwestii wzoru może w tym przypadku jedynie zaszkodzić skutkując mniejszą trwałością. To zdjęcie pierwszego prototypu, w finalnej wersji zostało naniesione jeszcze kilka poprawek. Gmole są kompatybilne z płytą pod silnik Suzuki.




Cytat:

będziecie producentem gmoli, czegoś, co ma zapewnić osłonę dla motocykla, rozumiem, że ich wytrzymałość na uderzenia, gniecenia, zagięcia, etc. sprawdzacie we własnym zakresie? Czy do tego też potrzebny jest tester, w zamian za korzystną cenę zakupu?


Tak. Próby wytrzymałościowe wykonujemy we własnym zakresie. Ponadto na podstawie wcześniejszych doświadczeń jesteśmy pewni ich trwałości. Produkujemy m. in. gmole szkoleniowe (używane podczas nauki jazdy) dla wielu ośrodków szkolenia kierowców. Takie gmole dostają o wiele częściej. Poniżej wklejam też zdjęcie podesłane przez klienta, na którym można zobaczyć jak wyglądają nasze gmole do Suzuki Gladiusa po szlifie przy około 50 km/h. Odnośnie DL'a chcemy uzyskać opinie wyłącznie pod kątem funkcjonalności w codziennej jeździe. Każda uwaga będzie dla nas cenna. Natomiast jeżeli komuś w przyszłośći (odpukać w niemalowane) przydarzy się bliższe spotkanie z asfaltem to będe wdzięczny za dokumentacje zdjęciową. Analiza każdego zdarzenia tego typu i wyciągnianie wniosków pozwala na uniknięcie popełnionych błędów w przyszłości.





Cytat:
Też mnie zastanawia co ma być przedmiotem testu gmoli... Chodzi o to czy...? Nie popękają od samej jazdy i promienii UV czy też na ile wygodnie się na nich kładzie stopy w czasie jazdy autostradowej?
Wybacz kolego Luku zgryźliwość ale jeżeli nie jedyną to zdecydowanie najważniejszą funkcją gmoli jest ochrona elementów motocykla (a czasami nawet jeźdzca) w razie wypadku, wywrotki - jak tester ochotnik ma tą podstawową cechę przetestować...? W jaki inny sposób mają się objawić ewentualne wady konstrukcyjne - przecież chyba nie chodzi o to czy aby spawy nie padną od wibracji to by była naprawę fuszerka...?


Temat w dużym stopniu wyczerpałem w odpowiedzi na poprzednie pytanie. Uzupełniajac chodzi nam o informacje o braku kolidowania gmolii z ciałem motocyklisty w standardowej pozycji, ergonomiczności, możliwości lub braku możliwości przyczepienia sakw czy lightbarów konkretnych firm i innych dosyć istotnych aspektach, które mogą mieć znaczenie. Są to szczegóły, lecz niektórzy zwracają na te szczegóły uwagę. Co do pękania spawów czy lakieru od promieni UV lub wibracji to nie dopuszczamy takiej możliwości biorąc pod uwagę kilkunastoletnie doświadczenie w produkcji sportowych układów wydechowych gdzie spawanie jest nieodłączną operacją przy produkcji każdego wyrobu. Gmole są produkowane z rury fi25 o grubości ścianki 2mm i lakierowane proszkowo.

Cytat:
Moim zdaniem dziwne by było gdyby wprowadzając produkt na rynek zakładali że jest wadliwy. Domyślam, się że zrobili wszystko żeby wad nie było, ale i tak wiadomo że najwięcej wychodzi w tzw. "praniu".

Co do innych uwag, moim zdaniem przedmiotem testu może być np. ergonomia, wygląd na motocyklu, przenoszenie jakichś drgań itp. Nie koniecznie trzeba rzucać motocyklem żeby sprawdzić co na to gmole.


Sedno Vorenus Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luku dnia Wto 12:04, 17 Lut 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KSD
Gość






PostWysłany: Wto 13:03, 17 Lut 2015    Temat postu:

Osobiście uważam, że tego typu propozycja, to bardzo fajna inicjatywa! Szczerze mówiąc, życzyłbym sobie aby takie pojawiały się częściej. Firma wprowadza nowy produkt, a przed rozpoczęciem sprzedaży, prosi na specjalistycznym forum o opinię kogoś doświadczonego, oferując w zamian wymierną korzyść.

Niby gmole, to tylko kawałek rury, a jednak wydaje mi się, że ktoś obeznany, kto widział już kilka, bądź kilkanaście różnych modeli, może coś konstruktywnego powiedzieć o kolejnym który weźmie w rękę, a tym bardziej przykręci do motocykla. Może np da się je nieco lepiej wyprofilować w jakimś miejscu? Może lepiej aby były matowe, albo błyszczące, grubsze, cieńsze? Albo po prostu przejechać się tu czy tam i zobaczyć czy najzwyczajniej w świecie podobają się kumplom Smile

Gdyby nie fakt, iż w swoim DL'u mam już zamontowane gmole, bardzo chętnie zgłosiłbym się do rzucenia okiem na ten wyrób i opisania swoich spostrzeżeń. Poza tym zrobienie dokładnych zdjęć, opisania swoich wrażeń estetycznych czy przedstawienie opinii z montażu, byłoby cenną informacją dla reszty użytkowników forum. Chętnie poczytam opinii kogoś kto zdecyduje się na ten test.

Mam tylko jedną uwagę do pomysłodawcy. Aby to miało ręce i nogi powinniście sprecyzować te "preferencyjne warunki". Tak naprawdę takie określenie nic nie mówi. Ktoś poświęci czas i energię, a Wy dajmy na to zaproponujecie rabat 10% który da cenę wyższą niż zakup innych sprawdzonych już konstrukcji. Napisanie, że na pewno będzie super atrakcyjnie, też nic nie da. Podajcie KONKRET, przykładowo za rzetelny i obiektywny test z opinią, testowe gmole zostają u testera za 100 zł.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 20:56, 17 Lut 2015    Temat postu:

mi po transalpie, gdzie miałem wysokie i rewelacyjne gmole touratecha, bardzo dobrze osłaniające cały bok motocykla, brakuje w DL-ach właśnie większego rozmiaru takiej osłony - wszyscy producenci robią niskie lub średnie gmole, wysokich turystyczno-wyprawowych nie produkuje chyba nikt. Ani do nowego modelu, ani do starego.
Te na Waszym zdjęciu są bardzo podobne do modelu od Givi i jego licznych klonów produkowanych przez mniejszych wytwórców. Po co jeszcze jeden taki sam produkt, jakich już wiele jest w sprzedaży? Nie lepiej coś innowacyjnego?

Skoro zaczynacie projekt od podstaw to może zaprojektowalibyście jakieś wysokie, odporne gmole wyprawowe do tego motocykla, których nikt inny jeszcze nie produkuje? DL przy przewrotce na bok i standardowych gmolach leciutko dotyka ziemi kierunkowskazem i owiewką, w niesprzyjających waunkach albo np. nierównym terenie, na kamieniach coś tam się może kiedyś uszkodzić. Przydałby się gmol który sięga z 10cm wyżej i lepiej chroni cały bok motocykla. Ponadto chciałem zaproponować poprzeczkę albo chociaż jakieś uchwyty zachodzące lekko w stronę chłodnicy pod kierunkowskazami, na których można powiesić np. halogeny. Standardowe gmole do DL również nie mają takiej opcji i brakuje dobrego punktu mocowania tego typu akcesoriów. Może jakieś zaczepy do powieszenia sakw, torby. Tutaj możnaby nawiązać współpracę z Haartem z tego forum który robi torby, mógłby powstać projekt umożliwiający zamocowanie na gmolach jakiś większych toreb o sensownej pojemności (np. oferowanych przez Haarta). Ponieważ DL to motocykl typowo turystyczny takie praktyczne gadżety do niego mają spory sens.

Taki projekt gmoli pozytywnie wyróżniałby się wśród całej reszty identycznych klonów. Na forum transalpa rzemieślnik który wykonał do tego modelu coś podobnego praktycznie zdominował rynek gmoli, wszyscy od niego kupują bo kosztują nieco mniej niż inne a do tego najlepiej chronią.

Przykład tego typu konstrukcji można zobaczyć tu: [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tdm dnia Czw 16:36, 19 Lut 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Śro 11:30, 18 Lut 2015    Temat postu:

KSD konkretne informacje dotyczące 'preferencyjnych warunków' pozyskania zestawu testowego do ustalenia na priv. Pozwól, że nie będę się rozpisywał na ten temat na forum.

Jeżeli ktoś ma doświadczenie i rozeznanie w temacie gmolii, a zarazem czuje się na siłach wykonania testu i napisania recenzji oraz podzielenia się na forum swoimi odczuciami na temat produktu, to proszę o informacje na priv lub wiadomość na adres email [link widoczny dla zalogowanych]

tdm nie wykluczone, że takie ciężkie, wyprawowe gmole znajdą się w naszej ofercie w przyszłości jako alternatywa dla przedstawionych powyżej. Myśle, że pomysł jest całkiem niezły. Co do współpracy w kwestii osprzętu jesteśmy otwarci. Przy chwili wolnego czasu skontaktuję się z kolegą Haartem w tej sprawie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Śro 12:40, 18 Lut 2015    Temat postu:

Producent kontaktuje się w sprawie dopasowania osprzętu- super.
Po ostatnich niezbyt miłych doświadczeniach z innym producentem, Haart
będzie miał banana na twarzy jak to przeczyta.
Wink
Co do inicjatywy, to imho całkiem trafiony pomysł.
Przy okazji reklama Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Haart
Motocyklista



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 387
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Śro 22:12, 18 Lut 2015    Temat postu:

Haart ma zawsze banana na twarzy;-) Chyba, że je, albo jest zły ;-P
A z Luckiem już trochę pisaliśmy, przy innej sprawie, ale on nie wie, że Haart jest od Marselusa;-) Pisaliśmy o mocowaniu dodatkowych lamp w gmolach:-)

Ale pomysł wysokich gmoli mi się również podoba. Niestety obecne na rynku wzory, jak pisze tdm, są bardzo zbliżone, a faktycznie brakuje czegoś dobrze chroniącego zbiornik i kierunki.
Mnie się, z bólem to stwierdzam, podoba coś w stylu "bunkra" od Heeda na BMW GS1150/1200. Może minimalnie mniejszego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 7:59, 19 Lut 2015    Temat postu:

btw, przy wysokich gmolach trzeba wziac poprawke na to, zeby byla mozliwosc zdejmowania plastikowych boczkow ( + dostep do innych elementow, w ktorych sezonowo sie grzebie) - BEZ demontazu gmoli... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 9:22, 19 Lut 2015    Temat postu:

do Haart-Teraz wie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Czw 13:11, 19 Lut 2015    Temat postu:

Jak widać świat mały Wink Już wiem kto to taki - czołem Haart Smile

Tak jak pisałem wcześniej, temat gmoli wyprawowych jest do przemyślenia, ale teraz panowie potrzebuje jednego odważnego, który podejmie się testu obecnego wzoru.

W razie czego kontakt ze mną pod numerem tel. 519 611 00 dziewięć. Ostatnia cyfra słownie z uwagi na oprogramowanie zbierające numery telefonów z sieci.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luku dnia Czw 15:29, 19 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 13:38, 19 Lut 2015    Temat postu:

Szuja często zdejmujesz boczki ?
Wydaje mi się, że demontaż gmola raz w roku,
czy nawet raz na wa lata nie będzie problemem.
Ja zdejmuję boczki dwa razy w roku- po wędzeniu przed świętami.
Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szuja
DeTox nie pomoże



Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa

PostWysłany: Czw 14:37, 19 Lut 2015    Temat postu:

srednio, raz, dwa razy w roku - naprawy/modyfikacje

gmole givi zakladalem bez pomocnika, wiec nie byla to zbyt przyjemna robota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Czw 15:14, 19 Lut 2015    Temat postu:

Co do wysokich gmoli.....
Ja zaliczyłem glebę na światłach (wymuszenie przez debila w kapeluszu)
z gmolami HEED i mimo tego, że są niskie, boczki się nie uszkodziły.
Moto wsparło się na ciężarku kierownicy,lusterku, gmolu i tylnym podnóżku.
Straty prawie żadne, gmole podmalowałem, lusterko przeszlifowałem papierem i podmalowałem. ( minimalnie się obtarło)
Fakt, że praktycznie stałem w miejscu i położyłem motocykl delikatnie.
Upadł z około 30 cm, gdy musiałem już się ewakuować.
Kask żonki ucierpiał najwięcej, przeszlifowała go na boku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jotes
DeTox nie pomoże



Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Düsseldorf / Gdynia

PostWysłany: Czw 22:01, 19 Lut 2015    Temat postu:

Irek1970 napisał:
Szuja często zdejmujesz boczki ?
Wydaje mi się, że demontaż gmola raz w roku,
czy nawet raz na wa lata nie będzie problemem.
Ja zdejmuję boczki dwa razy w roku- po wędzeniu przed świętami.
Smile


to samo pomyslalem co Szuja.
Irek, ty masz chyba nowy model .
w starszym bez zdejcia boczka niewiele zrobisz.
Ja zdejmuje min 2 razy w roku.
a gmole sa przykrecane stalowymi srubami do aluminiowej ramy.
zniszczc gwint wcale nie trudno.

a i w czarnej dupie jak trzeba by je zdejmowac to tymi oryginalnymi imbusami tylko sruby pokaleczysz.

v strom (szczegonie zaladowany) nigdy nie bedzie sprzetem wyprawowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Pią 7:05, 20 Lut 2015    Temat postu:

Nowy....
Faktycznie, nie pomyślałem o tym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 11:07, 03 Mar 2015    Temat postu:

Panowie,

Podbijam temat z uwagi na to, że nadal poszukujemy testera gmolii DL 650 AL2. Oferta pozyskania ich w zamian za rzetelną opinie jest mega korzystna, więc pytam tu i teraz czy jest ktoś zainteresowany moją propozycją. Będe wdzięczny jak podacie info dalej, bo wiosna tuż tuż.

Lewa


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Luku dnia Wto 11:08, 03 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Wto 11:23, 03 Mar 2015    Temat postu:

Z tym "mega" bym nie przesadzał Wink
Za 309 zeta mamy nówki bez testowania i zobowiązań.
Podejrzewam ,że z racji ceny w promocji jest ten brak szalonego zainteresowania.
Jak dla mnie cena jaką dostałem na prv jest zbyt wysoka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 12:49, 03 Mar 2015    Temat postu:

Z tego co kojarzę Irku, to cena promocyjna, którą Ci zaproponowałem była sporo niższa niż 309 zł, o których piszesz. Ponadto - tak jak pisałem - kwestia ceny jest do dogadania. W porównaniu do kwoty jaką trzeba wydać na gmole sw-motech czy gmole suzuki, to cena którą proponuje jest śmieszna Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek1970
Maniak motocyklowy



Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 1872
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/2
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: Wto 13:01, 03 Mar 2015    Temat postu:

Chodzi mi o 309 za nowe od np Heed.
Źle mnie zrozumiałeś.

Nie czepiam się, tylko proponuję napisać, że są do łyknięcia po testach i relacji za np 150 zeta.
Na zasadzie zwrotu różnicy od kwoty kaucji, bo wiadomo, że są różni ludzie.
Za 100 zł nikt się nie będzie pierd...ł z pisaniem artykułów i recenzji.
Takie jest moje prywatne zdanie oczywiście Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tdm
Motonita



Dołączył: 04 Kwi 2011
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 15:41, 03 Mar 2015    Temat postu:

jakbyście zrobili solidne i estetyczne gmole "wyprawowe" pasujace do nowego dl650 to ja mogę pobawić się w testera. Po wcześniejszych pozytywnych wypowiedziach posiadaczy widać, że byłoby zapotrzebowanie na taki produkt "inny niż wszystkie" jakie są obecnie na rynku.
Wzrucę jeszcze parę przykładów na wzór:
[link widoczny dla zalogowanych]
wyobraźcie sobie jak kozacko by wyglądał DL z takimi gmolami jak powyżej, przy sensownej cenie powodzenie gwarantowane. Nawet jak ktoś nie zjeżdża w off to dla samego wyglądu mógłby być zainteresowany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a tu przykład współpracy takiego wysokiego gmola z dedykowaną do niego torbą od kolegi z tutejszego forum:
[link widoczny dla zalogowanych]


Niskie już mam Givi i z tych niższych wydaje mi się, że giviki są optymalne i - w najnowszej wersji - dość ładne przy okazji. Również praktyczne, bo plastikowa nakładka na gmol chroni lakier.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku
A1



Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/2

PostWysłany: Wto 16:15, 03 Mar 2015    Temat postu:

Irek1970 napisał:

Nie czepiam się, tylko proponuję napisać, że są do łyknięcia po testach i relacji za np 150 zeta.


No i w przypadku tego jednego kompletu nie widzę najmniejszego problemu Irku... Mówisz - masz.

TDM, jak już wcześniej pisałem, pomysł jest bardzo dobry i takie wyprawowe gmole prawdopodobnie znajdą się w naszej ofercie niebawem, ale myślę że obecny projekt też się przyjmie. Jak będe miał takie gmole do testów to zgłoszę sie do Ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum VStromClub Strona Główna -> Akcesoria dla V-Stroma Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin