|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 11:28, 28 Sty 2008 Temat postu: Filtr powietrza - pytanie |
|
|
Tak zaczalem sie rozgladac za filtrem powietrza i widze, ze ponad 200 zeta wszedzie kosztuja. Skad Kolezenstwo bierzecie filtry i w jakich cenach?
Moze by warto przesylke zamowic morska ze US i zakupic grupowo?
Tam K&N kosztuje ok 43$
komplet klockow na przod 2x i tyl koszuje jakies ok czterdziesci pare
any suggestions?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pon 15:25, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tez szukałem i stwierdziłem że jezeli mam dac 200 pln za normalny to zakupiłem filtr k&n daLem 210 pln i mam na pare sezonów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 21:38, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Wazne filtry papierowe drogie i opłaca się KN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 22:14, 28 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Chlopaki jeszcze raz:
Moze by warto przesylke zamowic morska ze US i zakupic grupowo?
Tam K&N kosztuje ok 43$
komplet klockow na przod 2x i tyl koszuje jakies ok czterdziesci pare
????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 9:27, 29 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
dobra sprawa pytanie jakie to klocki bo to dosyć ważna sprawa, co do filtra to już mam ale pomysł sam w sobie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Czw 13:38, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Jakby ktos był zainteresowany moge załatwic filtr K&N typ su 1002 za 211.76 pln ilość ograniczona świece cr 8ek po25pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 22:07, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
Buber dl 1000 napisał: | dobra sprawa pytanie jakie to klocki bo to dosyć ważna sprawa, co do filtra to już mam ale pomysł sam w sobie ok |
wyboru trzeba dokonac na ebay.com - troche jest tam roznych pierdolek do DLka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Czw 22:14, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
PETER napisał: | Jakby ktos był zainteresowany moge załatwic filtr K&N typ su 1002 za 211.76 pln ilość ograniczona świece cr 8ek po25pln |
zwalilem dzis zbiornik paliwa, zeby sie dostac do filtra - makabra jak on wyglada... chyba jakas niemiecka mysz sie dostala bo prawie dokumentnie polowa posrutowana ;-(.
a propos swiec to z wymiana tylnej nie ma problemu, natomiast przednia to trzeba chyba chlodnice albo przynajmniej poluzowac i sprobowac pochylic, bo kiepsciutko z jej wykreceniem.
Co ile sie powinno je zmieniac?
Plyn w chlodnicy wymienilem i w sprzegle tez, jeszcze zostal mi olej, filtry i chyba na te swiece polece za jednym razem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Czw 23:47, 31 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
tak między nami, to wymieniam zawsze przed sezonem tzw. przegląd przedsezonowy płyn : chłodnica ,hamulcowy , w sprzęgle (jeśli hydrauliczne ), świece ,klocki hamulcowe , olej w amortyzatorach , smarowanie linek przegląd łożysk koła jeśli cos mi się nie podoba to do wymiany ,łożyska główki ramy ,czyszczenie i smarowanie łańcucha (chyba że do wymiany zestaw} warto zajrzeć do łożysk tylnego zawieszenia, reszta podczas sezonu w zależności od przebiegu a zima długa ? to i czasu sporo a lubię podłubać przy swoim moto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Buber dl 1000
Motonita
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 512
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 8:53, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
nie pamietam dobrze ale coś mi się wydaje, że po 18 tysiach, coś tak mi sie kołacze po głowie - sprawdz w manualu tam jest tabliczka z opisem czynności serwisowych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pią 9:40, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
A ja już prawie po przeglądzie zimowym przed sezonowym
Filtr powietrza mam założony K&N,olej w silniku z filtrem za chwile opuści swoje miejsce zimowania, świece wymienione - tak jak mówił Coliniak, z przednią jest trochę zabawy, trzeba poluzować chłodnice i odciągnąć do przodu, i co ciekawe, u mnie przy wymianie opon zauważyłem że dość mocno zużyte są uszczelniacze w kołach. Co prawda łożyska są kryte, ale myślę że kurz im nie pomaga!! Już zakupiłem nowe, cena w Suzuki ok.25pln/szt - w sumie przebieg u mnie niewielki bo niecałe 50tys km
a no i oponki brand new są własnie montowane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Pią 9:41, 01 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pią 10:10, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Z tego co widzę to czasu tej zimy? mało wiec trzeba się brać za robotę i to szybko bo dni coraz dłuższe i temperatura całkiem całkiem no i niestety zauważyłem że puścił mi jeden uszczelniacz na lagach wiec będzie trochę więcej dłubaninki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 12:09, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
ja dzisiaj przekladam tylna opone od Bartka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pią 22:16, 01 Lut 2008 Temat postu: |
|
|
Buber dl 1000 napisał: | dobra sprawa pytanie jakie to klocki bo to dosyć ważna sprawa, co do filtra to już mam ale pomysł sam w sobie ok |
co sadzicie o tym zestawie klockow?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Śro 12:10, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Pytanie do tych, ktorzy jezdzili na filtrze normalnym i zmienili na sportowy K&N czy jest roznica w pracy silnika i osiagach? Czy zmienia sie spalanie, czy konieczne sa jakies regulacje?
Coliniak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:07, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
K&N nie daje nic do mocy - tylko w wysilonych sportach na górze krzywej zobaczysz że jest ciutke lepiej.
Natomiast łatwiej silnik wchodzi na obroty.
Dochodzi ekonomia jeden starcza na żywot motocykla. Doliczyć trzeba olej do nasączania i srodek do mycia filtra.
Ot tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Śro 15:26, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
co ile sie toto myje (domyslam sie, ze jak brudny) i jakie srodki trzeba zakupic?
czy jakies regulacje sa potrzebne? W koncu jak patrze na stary i na ten nowy to straszna roznica w ilosci powietrza zasysanego wystapi po wymianie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Śro 22:24, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
zestaw do mycia filtra K&N kosztuje 66plnów, myje się wedle zabrudzenia, czyli tak jak sie zakurzy.
A jesli o regulacje chodzi, to przy wtrysku paliwa niewiele można regulować, no chyba że głęboka ingerencja w oprogramowanie i wymiana na przykład map zapłonu z pomiarami na hamowni!!! ale ile kaski to pochłonie a myślę, że różnica będzie niewielka lub niezauważalna...
ostatnio nawet się zastanawiałem przy okazji artykułu w którejś gazecie, gdzie były dołączone wykresy mocy przy różnych kombinacjach tuningu silnika, że różnice dla eksploatacji "ulicznej", czyli takiej naszej, są żadne, a kaski co nie miara. A różnice można jedynie zauważyć w wyścigowych sprzętach, ale tam kasa na przeróbki idzie inna, słyszałem o kwocie rzędu 100 tys pln na "uszlachetnienie' GSX-Ra 1000 aby był najszybszy w Polsce na torze no i regulaminowy!!!
wiem, że przy samochodach, wzrost mocy z 350KM do ponad 900 (Audi RS4 - startujące na 1/4 mili) to wydatek około 100tyś pln tylko w silnik!!!! a gdzie sprzęgło (25 tys pln), zawieszenia, hamulce, fotele i inne "pierdółki...
p.s.
według mnie (oraz bardziej doświadczonych) najlepsze wyniki uzyskuje się przy minimalnym nakładzie, heh, może brzmi to głupio, ale ktos to sprawdził że daje rade. Jak "latałem" Hornetem 600 dla polepszenia osiągów i uzyskiwania wcześniej mocy po prostu zmieniłem zębatki, z przodu ująłem, z tyłu dodałem ząbów motocykl zauważalnie lepiej przyspieszał przy obrotach o prawie 2tys niższych, co przy jeździe miejskiej ma niebagatelne znaczenie a koszty znikome...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bratek DL1000 dnia Śro 22:30, 07 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 16:57, 10 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Podobno K&N daje więcej powietrza, ale także przepuszcza więcej syfu do silnika ... ja chyba założę papierowy wkład, bo też stoję przed dylematem co do filtra... Jeżeli założy się sam K&N bez Power Commandera... to nie sądzę żeby znacznie poprawiły się osiągi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Coliniak
Motonita
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 866
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: in the middle of nowhere
|
Wysłany: Pon 11:20, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mi specjalnie o osiagi nie chodzilo, po prostu musialem wymienic, straszny syf z mojego byl. Kupilem jak bylem w Stanach za 53 dolce K&N i chcialem dopytac o reszte trabek...
Oryginalnie u mnie byl bawelniany, musialem go wiosna wyrzucic i tymczasowo zalozylem przerobiony i dopasowany wklad z samochodowego ale jak kupilem oryginal to te kilka srobek i zbiornik zrzucony... i git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pon 15:32, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja czyszczę swojego K&N-a co 12000 kmów i trochę syfu tam sie zbiera.Mam 43000 i już mi sie cena zakupu filtra zwróciła.Więc wart wydać te 200zyla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|