|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Śro 22:20, 04 Kwi 2012 Temat postu: Dunlop TRAILMAX TR91 |
|
|
Czy ktos ma doswiadczenia z tymi oponami? Testy czytalem pozytywne i po Bridgestone TW i Conti TA mam ochote wyprobowac cos innego.
sklep przypadkowy - tylko pogladowo, maja fajne obrazki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jotes dnia Śro 22:33, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 23:13, 04 Kwi 2012 Temat postu: Re: Dunlop TRAILMAX TR91 |
|
|
jotes napisał: | Czy ktos ma doswiadczenia z tymi oponami? Testy czytalem pozytywne i po Bridgestone TW i Conti TA mam ochote wyprobowac cos innego. |
ZTCP to Topinka założył zanim zdr^H^H^H sprzedał DLa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Topinka
Maniak motocyklowy
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 1773
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chorzów MotoAvToSy
|
Wysłany: Czw 21:18, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
To fakt mialem te opony i byłem bardzo z nich zadowolony nie wiem jak ich żywotnością, bo przed zdradą przejechałem na nich tylko kilka tysięcy. Opona świetnie trzymała na suchym i na mokrym. Jak dokończę swoje fabryczne to chyba znów do nich wrócę .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pablo528
A2
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: okolice Buska Zdroju
|
Wysłany: Pią 8:51, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dalej użytkuję opony zakupione przez Topinkę (wraz z motocyklem oczywiście ), potwierdzam trzymają bardzo dobrze na mokrym, w ostatni weekend prawie 400 km w deszczu bez uślizgu) na suchym rewelacja.
Co do żywotności - przejechałem ok 4tys km, zbytniego zużycia nie widać, no może trochę co dziwo na przodzie.
pozdrawiam
Paweł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leszek k
Motocyklista
Dołączył: 10 Paź 2011
Posty: 317
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 11:21, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Dunlop TRAILMAX TR91 kupiłem jakieś 3 tyg temu. W porównaniu z fabrycznymi oponami rewelacja trzymają jak wściekłe. Kupione z przypadku - były tańsze od conti / sklep olekmotocykle/. Komplet za 850 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Pią 11:36, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mam dylemacik mały. Na dniach muszę zmienić oponki i mój wybór ograniczył się do tych własnie Dunlopów Trailmaxów TR91 lub Continentali Trail Attacków. Jedne i drugie mogę mieć w zasadzie w identycznej cenie w warsztacie motocyklowym, który od razu zrobi montaż. Nie wiem, ktore wybrać.
Wiem, że po obecnych Bridgestonach Trail Wingach to każde bedą lepsze ale jak już mam wybór to wolałbym lepsze. Jesli można mówić o moich wymaganiach to zalezy mi na oponach na szosę (na szutry w zasadzie nie wjeżdżam), fajnie jakby były ciche, nie starły się zbyt szybko w szczególności w środkowej strefie jak to ma miejsce w bridgestonach. Które z nich bardziej podpasują pod moje "wymagania" ? Kwestia trzymania na mokro i sucho jest oczywista ale to chyba w obu przypadkach bardzo podobnie wychodzi.
Acha, we wrzesniu jadę do Chorwacji, Czarnogóry i okolic, wyjdzie pewnie z 5000km więc może tamte jakieś "specyficzne" warunki będą przemawiały za którąś z nich ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 15:00, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
krzychoo napisał: | Mam dylemacik mały. |
I jedna i drugie beda dobre/bardzo dobre.
Dunlopy chyba minimalnie lepsze na mokrym.
W sumie możesz po prostu rzucić monetą.
Po za tym jak na szose to bardziej Conti Road Attack 2. Najbardziej poręczne (czy najłatwiej skrecają) a pozostałe parametry - sam top.
ATSD. Kiedy lecisz do Chorwacji?
Wybieram się do Słoweni, Chorwacji i moze Czarnogóry w terminie 16-28.09.2012
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Pią 18:24, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
express napisał: |
ATSD. Kiedy lecisz do Chorwacji?
Wybieram się do Słoweni, Chorwacji i moze Czarnogóry w terminie 16-28.09.2012 |
właśnie jakoś korci mnie na Dunlopy zwłaszcza, że przypomniało mi się, że niektórym na continentalach kierownica zaczęła drgać.
A do Cro i Czarnogóry jadę 1 września i wracam gdzieś tak 14-15 wrzesnia, jadę z kolesiem na transalpie.
EDIT: ma ktos może skana albo linka (nie moglem sam znaleźć w necie) do testu opon do turystycznych enduro jaki był podobno w motocykl-online numer 8/2011 ? będę wdzieczny bo ponoc dunlop tam wygral a conti było drugie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krzychoo dnia Pią 19:18, 27 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pią 23:11, 27 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
krzychoo napisał: |
właśnie jakoś korci mnie na Dunlopy zwłaszcza, że przypomniało mi się, że niektórym na continentalach kierownica zaczęła drgać.
EDIT: ma ktos może skana albo linka (nie moglem sam znaleźć w necie) do testu opon do turystycznych enduro jaki był podobno w motocykl-online numer 8/2011 ? będę wdzieczny bo ponoc dunlop tam wygral a conti było drugie |
TrailMaxy były pierwsze o tak zwany piczy włos.
Mam [link widoczny dla zalogowanych] do niemieckiego artykułu. Na polskim nie znajduje. Odezwij się na priv to poszukam papieru i zeskanuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Sob 15:47, 28 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
jezdzilem na Conti TA, teraz mam od 5 tys.Dunlopy. Jak pisal juz express , obie dobre.Duzych roznic nie czuje.
moze Conti lekko pewniejsze prowadzenie na suchym a Dunlop na mokrym.
W conti mialem male drgania kierownicy po ok 7 tys km ( nic strasznego-da sie jezdzic ), razem zrobilem 12tys i jeszcze bylo na dobre 2 ale mialem wyjazd wiec zmienilem wczesniej.
Wydaje mi sie ze Dunlopy z racji wiekszego profilu negatywnego moga byc troszke lepsze na piachu.
I chyba Dunlopy maja troche inny ksztalt poprzeczny opony...bardziej okragly przy feldze niz Conti..tz mimo przycierania podnozkow (a mam i tak krotsze i bez tych nipli) opona nie jest zamknieta
no ale to nie wada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychoo
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kwidzyn/Rakowiec - pomorskie
|
Wysłany: Sob 17:04, 28 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jotes, a jak jest w przypadku obu opon z "kształtem" zużycia ? chodzi mi o to czy też tak środek idzie mocno jak w fabrycznych bridgestonach ? Wiem, że to bardziej kwestia stylu jazdy i okolic w jakich się jeździ (góry zakręty czy równiny) ale słyszałem, ze jedne opony są lepsze a inne gorsze pod tym względem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jotes
DeTox nie pomoże
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 2517
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Düsseldorf / Gdynia
|
Wysłany: Nie 1:22, 29 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to obie opony maja mieszanke dwuskladnikowa, tz srodek jest twardszy - odporniejszy na scieranie a boki z bardziej miekkiej gumy-przyczepnosc.
Na srodku opony masz tez glebszy bieznik, reszta zalezy jak pisales od drog i stylu jazdy.
u mnie zuszywaja sie "prawie"" jednakowo ze wskazaniem na srodek
Jak sie nastawiasz na duzo jazdy po prostej to czytalem ze Michelin Anakee pozwala na duze przebiegi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz1989
A1
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:05, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Może miał ktoś do czynienia z tymi dwiema oponami :
DUNLOP TR91 i Michelin Anakee 2 ?
Z zakupem moto z przodu był Anakee 2 (końcówka). Przeglądając allegro znalazłem Anakee 2 z 2016r. za 390zł , a TR91 z 2014r. za 225zł.
Zastanawiam się, czy jest między nimi jakaś kolosalna różnica.
Dużo czytałem opinii na ich temat i obydwie dobrze sprawują się na suchym i mokrym. Mój styl jazdy to głównie asfalt i chciałbym żeby dawała poczucie bezpieczeństwa.
Co sądzicie o tych dwóch oponkach ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Pią 12:15, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Mam TR91 z przodu. Na mokrym i na suchym jest OK. Z tyłu mam Metzeller Tourance EXP i następny będzie TR91
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomasz1989
A1
Dołączył: 08 Lut 2016
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 12:38, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
czyli chyba warto zaoszczędzić 165zł na oponie wybierając TR91 zamiast Anakee. Rocznik opony chyba mało tutaj będzie miał znaczenia skoro to tylko 2 lata ?
Nic to się nie pogryzie z tym że z tyłu jest Anakee 2 ? Mieszanie takie opon ma znaczenie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Remol71
Motocyklista
Dołączył: 26 Gru 2015
Posty: 253
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wwa
|
Wysłany: Pią 12:40, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ja kupiłem TR91 też chyba 2-letnią za rozsądne pieniądze i jestem zadowolony. Niestety nie pamiętam, który to sprzedawca z Allegro. Miałem 2 awaryjne hamowania przednim hamulcem i zachowanie opony wzorowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Remol71 dnia Pią 12:42, 24 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Pią 14:26, 24 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Może rozważysz to.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzi i te opony. z taką Żeźba bieżnika.
Idealne do Vsztorma.Przetestowane tysiace kilomertów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon Wojciechowski
A1
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń okolice
|
Wysłany: Śro 11:22, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Witam nie mogę znaleźć oponki na tył dunlop TR91 W żadnym sklepie może macie jakiś namiar na sklep proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
denver_lublin
A
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 19:12, 13 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
Spróbuj następcę Trialsmart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymon Wojciechowski
A1
Dołączył: 07 Cze 2016
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Toruń okolice
|
Wysłany: Czw 12:21, 14 Lip 2016 Temat postu: |
|
|
A co powiecie o taki układzie przód trailmax a tył trailsmart można skompletować za okół 700zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|