 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globtdm
A2
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 19:45, 04 Kwi 2012 Temat postu: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możliwe |
|
|
Kto z nas jadąc dl-em nie pomyślał, kurde przydało by się parę koników więcej, no cóż mi się zdarzyło i zacząłem grzebać, szukać, patrzeć, pytać i znalazłem, jest w europie producent Athena która oprócz tunigu do offroadu ma też miedzy innymi komplecik do v-stroma 650 (sv650, gladius).
w zestawie są tłoki uszczelki i trzeba wysłać do nich cylindry po zmianie tych elementów moc wzrasta nam do 82KM
P400510100021 – zestaw big bore + komplet uszczelek do dl 650
490 EUR brutto
Rozwiercenie oraz pokrycie nicasilem 180eur brutto
całość jakieś 2800
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem
zresztą popatrzcie sami
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Śro 20:50, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Niezłe . Póki moto na gwarancji pewnie nie ma co się na to rzucać ale jest jakaś forma ewolucji. Z tymże z reguły przy dobrym tuningu o ile mi wiadomo trzeba też zerknąć na inne podsekretarz takie jak hamowanie, zawieszenie itp. Wyobrażam siebie ze całość motocykla jest stworzona do pewnych warunków. Czy dodanie dodatkowej mocy by zachwiało te równowagę? Do tej pory przypominają mi się saaby które po tuningu z 250 na 350 koni ladowały w rowach i na drzewach bo ich właściciele nie przewidzieli że układ hamulcowy nie był odpowiedni do mocy auta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
globtdm
A2
Dołączył: 26 Paź 2011
Posty: 66
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Śro 21:16, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
chyba o układ hamulcowy nie ma się co martwić bo taki sam siedzi w dużym dl-u
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Śro 21:18, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Szkoda że nie ma do starszych DL-i, przed 2009 r. Przynajmniej ja to tak rozumiem.
Ps: Sorry, do DL-a od 2004, więc jak komuś silnik padnie to przy okazji można to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adamar dnia Śro 21:19, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 21:40, 04 Kwi 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
globtdm napisał: | Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem
|
Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM .
Waga to żadna różnica - zawsze powtarzam, że dobry obiad w połączeniu z 650-tką jest równy masie DL1000
EDIT: MotorKat - Saaby miały (i mają) na ogół napęd na przód, a przy takiej mocy przyczepność podczas agresywnego przyspieszania bez kontroli trakcji i temu podobnych dupereli tak się właśnie kończy. Ale nie zwalałbym tego na układ hamulcowy. Czy jedziesz 150km/h majac 130KM, czy jedziesz te same 150km/h mając 430KM, to nie ma żadnego znaczenia
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez V-Told dnia Śro 21:44, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 23:16, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
globtdm napisał: | chyba o układ hamulcowy nie ma się co martwić bo taki sam siedzi w dużym dl-u |
Raz już wykazałem że nie jest dokładnie taki sam.
Bardzo zbliożony, ale nie taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Śro 23:24, 04 Kwi 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
V-Told napisał: | globtdm napisał: | Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem
|
EDIT: MotorKat - Saaby miały (i mają) na ogół napęd na przód, a przy takiej mocy przyczepność podczas agresywnego przyspieszania bez kontroli trakcji i temu podobnych dupereli tak się właśnie kończy. Ale nie zwalałbym tego na układ hamulcowy. Czy jedziesz 150km/h majac 130KM, czy jedziesz te same 150km/h mając 430KM, to nie ma żadnego znaczenia  |
Z tego co mi tłumaczono to moc hamowania w jakimś stopniu ma przewyższać moc napędową tąk? Chodzi za pewne o prędkości maksymalne i jak szybko można z nich wyhamować. Koledzy z Usa często wymieniają tylne zębatki na mniejsze (16 lub 15) a przy takim wzroście siły byśmy mieli sporo szybsze moto prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Śro 23:29, 04 Kwi 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
MotorKat napisał: | Chodzi za pewne o prędkości maksymalne i jak szybko można z nich wyhamować. Koledzy z Usa często wymieniają tylne zębatki na mniejsze (16 lub 15) a przy takim wzroście siły byśmy mieli sporo szybsze moto prawda? |
Jeśli takie wielkości to zębatki zdawcze czyli w uproszczeniu przednie.
Po zmianie z 17 na 16 lub 15 moto będzie wolniejsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez express dnia Śro 23:29, 04 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Śro 23:59, 04 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
No tak Masz racje. Pomyłka. Oryginał to 15 a zmieniają na 16/17
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 7:26, 05 Kwi 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
"Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem :)"
zresztą popatrzcie sami
Kompleksy jakieś ?......
Szkoda,że nic nie piszą o korbowodzie po takiej modyfikacji....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Czw 7:27, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 8:17, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Masz rację. Jak to wpłynie na cały układ napędowy. Zależy pewnie od tolerancji producenta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konio
Maniak motocyklowy
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 1420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn
|
Wysłany: Czw 9:06, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Dl-a nie znalazłem, tylko DRZ po modyfikacji Athey, http://www.youtube.com/watch?v=9m6qgL3jxPY ale pomysł ciekawy jest...
Tylko że zastanawiam się czy nie taniej odblokować za 300 zł - to ok. 73 KM plus, zmiana zębatki, plus K&N no i będzie to samo prawie za parę zł a i spalanie nie tak wzrośnie jak po zwiększeniu pojemności
Edit: ale gdybym miał silnik do generalnego remontu to zrobiłbym to co powyżej plus to co proponuje athena. To byłoby coś
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Konio dnia Czw 9:58, 05 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MotorKat
Motonita
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Poznań/Paryż
|
Wysłany: Czw 9:16, 05 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Słuszna uwaga.zapomnialem o spalaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomano
Motocyklista
Dołączył: 16 Mar 2010
Posty: 478
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: zza biurka
|
Wysłany: Czw 15:25, 05 Kwi 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
globtdm napisał: |
Przy wadze 650-ki i takiej mocy dużego dl-a wciągnął by nosem
zresztą popatrzcie sami
|
Właśnie widzę. Moment obrotowy tak jakoś słabo idzie w górę.
Po otroczeniu i z pasażerem najwyżej piach spod kół dużego nosem wciągniesz...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Słoniu
A1
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Północne okolice Warszawy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:27, 02 Gru 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
V-Told napisał: |
Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM . ) |
Mógłbyś rozwinąć? Przekopuje forum w poszukiwaniu ciekawych informacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
express
Administrator
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 2698
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków (VIII), Ustroń
|
Wysłany: Pon 23:35, 03 Gru 2012 Temat postu: Re: DL 700 BIG BOR czy to możliwe - dziś wszystko jest możli |
|
|
rommel napisał: | V-Told napisał: |
Tyle że dużego DL'a za 1000 zł podkręca się do 110KM, a z wydechami i K&N pewnie do okolic 115KM . ) |
Mógłbyś rozwinąć? Przekopuje forum w poszukiwaniu ciekawych informacji  |
Filtr K&N, akcesoryjny wydech, Power Commander, odpowiednia mapa wtrysku (zrobiona do konkretnego egzemplarza) i będzie 110-115 kucyków.
Tyle ze to więcej niż 1000 PLN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rommel
Motocyklista
Dołączył: 01 Cze 2012
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 23:40, 03 Gru 2012 Temat postu: |
|
|
a to czaju, no to jak dobrze poszuka to moze PC tanio na jebaju wyrwie, wydechy - hmmm, koło tysiaka idzie leovinci kupić, mapa to też troszke kasy jest - więc na chwile obecną zapomnę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|