|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
A
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 16:25, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki ,dzięki , już szukam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 11:31, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Witam ponownie.
Musze zaktualizować swoje dane. W zeszłym, tygodniu kolejna gleba
Droga była błotnisata i nic nie mogłem zrobić jak tylko glebnąć
Wylądowałem na kamieniach. Podnoszę Suzi i co widzę... gmol dociśnięty do owiewki bardziej starty niż poprzednim razem i po za tym nic.
Także raz jeszcze potwierdzam skuteczność gmoli.
p.s. fajne te kierunki, szkoda że teraz zobaczyłem tą stronę bo bym je łyknął.
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 13:36, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A czy po poprzedniej glebie wymieniałeś gmole?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koko
A
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Sob 16:18, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Biały napisał: | Wracając do pytania z tematu musze przyznać, że gmole Givi działaja doskonale- upadek na skaliste podloże przy podjeździe pod górkę skutkował u mnie jedynie połamanym kierunkiem i delikatna ryska na czaszy
także polecam- nie wiem jak oryginały bo jakoś nie wzbudziły mojego zaufania jak kupowałem.
P.S. ktoś ma lub wie gdzie kupić akcesoryjne kierunki na przód- takie krótkie, żeby sie nie łamały przy każdym upadku |
Ja mam takie jak w aukcji na allegro (numer 758242908) .Może to nie jest szczyt doskonałości i jakości ale wyglądaja nawet spoko, są krótsze także się nie łamią w razie kleksa a co najważniejsze są tanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 19:22, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie nie wymienialem.
Po pierwszej glebie wygieły się troche (nie dotykały owiewki) - dlatego zostawiłem.
Teraz już doszły do owiewki, ale nic nie pękło tylko oczywiście doszły dodatkowe zarysowania.
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gogo dnia Sob 19:24, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koko
A
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Pon 14:13, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja także przetestowałem ostatnio gmole! Uważam że sie sprawdziły. Straty to klamka hamulca, podnózek i pekniety czarny, plastikowy element owiewki z napisem v strom.Wydaje mi się że to w sumie kosmetyka, najważniejsze elementy zostały ochronione. Całe zajście miało miejsce na kursie doszkalającym technike jazdy motocyklem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Śro 23:14, 28 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
koko: no wlasnie, a ja jak sie wywalilem bez gmoli to zlamalem klamke , ten plastik co Ty, kerunek, no i pekl boczek na zbiorniku paliwa, wiec w sumie straty wcale nie wieksze.... a tu gmole nie dosc ze niewiele w sumie daly, to jeszcze strach ze wyginaja rame jakos pozostaje
pozdr.
micek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koko
A
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 0:52, 29 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
mysle że gmole dużo pomogły,szacuje że gdyby nie one do strat należałoby doliczyc także chłodnicęi boczek z napisem v strom.Poza tym nie sądze żeby gmole mogły odkształcic tak masywna ramę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jenes
A2
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Czw 20:22, 19 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A miał może ktoś nieszczęście przetestować gmole Sw-Motech'a ??
Ja mam jakieś takie, już ze śladami ścierania i sie zastanawiam czy ich jakoś nie podrasować - podwyższyć do góry tak np jak GIVI
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PETER
Motocyklista
Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: PRUSZKÓW
|
Wysłany: Pią 0:54, 20 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdziłem SV motech działają bardzo dobrze po przewrotce ślady tarcia na gmolu i podnóżku pasażera i nic więcej trochę sie naddał i jest bliżej boczka ,ślizg na asfalcie prędkość 40-60km /h dokładnie nie wiem myślałem ze będzie dużo gorzej do gmoli nie mam zastrzeżeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 20:19, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dziś podkorciło mnie zeby założyć gmole
Wszystko sżło jak po maśle ale przegiąłem pałę z dokreceniem i urwałem śrube (jakieś miekkie te givi)
Jak teraz ją wciągnąć ? Wydaje się że trochę wystaje ale trzeba te trojkątne uchwyty zdjąć - jak to zrobić ? Co trzeba odkręcić (chodzi o lewą stronę )
PS czy nie powinienem jakieś lepsze śruby użyć czy raczej łagodniej dokręcac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Nie 21:36, 06 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: |
PS czy nie powinienem jakieś lepsze śruby użyć czy raczej łagodniej dokręcac ? |
Ja dokręcałem kluczem dynamometrycznym po tym jak na forum wyczytałem że można urwać śrubę przy dokręcaniu ...
Oryginały są najwyraźniej mocniejsze od tych w zestawie , warto więc zastosować zamiast nich jakieś wzmocnione np. 10.9 albo nawet 12.9 .
U mnie śruby Givi się jeszcze trzymają , ale specjalnie nie zakładałem na nie plastikowych zaślepek żeby to kontrolować na bieżąco
PS.
Pamiętam że komuś z forumowych kolegów przy dokręcaniu też się śruba urwała , a innemu z kolei w czasie eksploatacji .
Może coś więcej napiszą w tym temacie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:14, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A jakim momentem dokręcałeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Pon 19:30, 07 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Takim samym jak dla oryginałów , czyli 35Nm .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 15:08, 25 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj w wawie ok 8 stopni, ubrałem się i wskoczyłem na moto
Gmoli nie założyłem bo po tym jak mi pękła śruba nie miałem czasu się tym zająć
Pokorciło mnie żeby pojechać nad wisłę (mieszkam niedaleko wisły i mostu siekierkowskiego). Za wałem wislanym są takie ogródki i fajne błocko :) dziś jednak był tam lód i ledwo przejechałem. Wjechałem na utwardzoną trasę i już miałem wracać ale podkusiło mnie żeby wjechać w scieżke leśną. Jechałem powoli nie mogąc opanować moto, w końcu postanowiłem dodac trochę gazu (siedząc dupą na siedzisku). Ani się obejrzałem jak moto leżało w poprzek :( A ja bez gmoli !!! Moto zgasło, zaczęła migać kontrolka oleju (chyba ma autowyłącznik) ledwo bydlaka podniosłem. Na szczęści tak padł że plastiki całe ale wspornik na który jest podnóżk kierowcy się odgiął (ratując plastiki i wydech) Odgiął się nie tyle wspornik co jego mocowanie do tylnego podciągu Próbowałem go odgiać ale strasznie ciężko :(
Tak czy owak nie wjade już więcej w bloto bez gmoli!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:53, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Dostałem pod choinkę zaje*isty komplet kluczy (rothewald z motoakcesoriów) i w końcu zamontowałem te piekielne gmole :)
Musiałem odkręcić ten trojkącik trzymający silnik (przymocowany do ramy). Udalo mi się złapać obcegami i odkręcić urwana śrube (2h rzeźby!!)
Zakupiłem śruby 10.9 - na razie dokręciłem z wyczuciem. Jak dorwe klucz dynamometryczny to wysmaruje klejem do śrub i dokręce jak należy. Na wyczucie już wole nie póbować bo znowu coś urwę.
Tak jak pisaliście - gmole pasują srednio, trzeba trochę siły włożyc w dopasowanie. Śruby givi są badziewne, naprawde miekkie !
Z gmolami wygląda zajebiście :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:50, 28 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem sobie dziś rano krótką przejażdżkę. W powrotnej drodze zaskoczył mnie śnieg. Leżałem dwa razy na lodzie (po co odśnieżać osiedlowe uliczki), raz na prawo, raz na lewo. Gmole mnie uratowały - pękł nieznacznie kierunek, już posklejany. Ubity śnieg też pewnie zminimalizował straty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Wto 0:16, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | Jak dorwe klucz dynamometryczny to wysmaruje klejem do śrub i dokręce jak należy. Na wyczucie już wole nie póbować bo znowu coś urwę.
Tak jak pisaliście - gmole pasują srednio, trzeba trochę siły włożyc w dopasowanie. Śruby givi są badziewne, naprawde miekkie ! |
Smarowanie loctitem tych śrub to chyba przesada...Suzuki je klei, żeby niepowołani ich nie mieli szans odkrecić natomiast dokrecone odpowiednio nie maja szans się wykrecić tym bardziej, że trochę kleju w gwincie zostaje po starych śrubach...Givi faktycznie są za miękkie (ja 1 przekreciłem montując stelaż pod kufry) ale ogólnie dostępne myślę że można dokrecać tylko "z wyczuciem" bez ustawiania momentu...
jscoolg napisał: | Z gmolami wygląda zajebiście :) |
Potwierdzam !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Wto 1:20, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem śruby wlasnie takie maja byc. Tlumacze to sobie w taki sposob, ze podczas naprawde duzej gleby gmole maja sie a) wygiac pochlaniajac energie i chroniac plastiki, b) powyrywac sruby z ramy, dlatego, aby jej samej nie wgiac... W chwili gdy skonczylem to pisac, sam przestalem w to wierzyc... Nie slyszalem o sytuacji, zeby gmole w DL wyrwaly sruby xD
GIVI to chyba wloszczyzna, a takowa nigdy nie moze byc dobrze spasowana, u mnie tez bylo naginanie, ale zle nie bylo :)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Wto 11:01, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | Jak dorwe klucz dynamometryczny to wysmaruje klejem do śrub i dokręce jak należy. |
Jak napisałem powyżej - dokręcenie kluczem dynamometrycznym daje pewność że dokręcamy z odpowiednią siłą - nie za słabo żeby śruby się potem okręcały ani za mocno że się urwały .
Kleju nie zastosowałem i do tej pory jeszcze żadna się nie poluzowała , a specjalnie nie zakładałem zaślepek na śruby żeby był lepszy dostęp i można było to od razu dostrzec .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaG
Administrator
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 4256
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 28 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gocław, W-wa
|
Wysłany: Wto 11:22, 29 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
V-Told przetestowane w boju - gmole Givi się uginają (nawet do plastików dochodzą), śrub z ramy nie wyrywają, a rama pozostaje prosta (pomiary).
Oglądając na spokojnie dzieło mojego zniszczenia doszedłem do wniosku, że gmole nie są wcale jednorazowe - odrobinę pracy metaloplastycznej, papier ścierny i puszka czarnego matu w sprayu i będą jak nowe. Pewnie przy ewentualnej ponownej glebie (nie planuję :) ale wiadomo jak jest...) łatwiej dojdą do plastików, ale i tak swoją rolę powinny spełnić ponownie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:08, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja to mam chyba lewe łapy !!!
Poprzykręcałem gmole, na śruby 10.9, wymazałem loctite, pożyczyłem klucz dynamometryczny co piszczy i ....uwaliłem gwint tym razem w ramie
Macie jakiś pomysł jak go naprawić ????
Pozdr
EDT
Znalazlem chyba patent
[link widoczny dla zalogowanych]
Może się przyda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Pon 22:14, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 22:18, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | Ja to mam chyba lewe łapy !!!
Poprzykręcałem gmole, na śruby 10.9, wymazałem loctite, pożyczyłem klucz dynamometryczny co piszczy i ....uwaliłem gwint tym razem w ramie
Macie jakiś pomysł jak go naprawić ????
Pozdr
EDT
Znalazlem chyba patent
[link widoczny dla zalogowanych]
Może się przyda |
No to do dzieła skoro wiesz jak samemu sobie pomóc
A tak na poważnie to chyba masz niezłego "powera" w ręku, skoro nie pomógł nawet klucz dynamometryczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:56, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
klucz ma z poł metra długości - dajcie mi dlugą dzwignie a przestawie ziemie
Chyba wkręciłem trochę krzywo bo przy 35 NM nic by się nie urwało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pon 23:03, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: | klucz ma z poł metra długości - dajcie mi dlugą dzwignie a przestawie ziemie
Chyba wkręciłem trochę krzywo bo przy 35 NM nic by się nie urwało |
Spróbuj na poczatek "poprawić" gwint takim samym gwintownikiem jak oryginał- jeśli materiał jest miekki to może wystarczy, żeby trzymać gmol- tylko wkręcaj go prosto tym razem
Jeśli nie bedzie trzymał to mozesz zwiekszyć rozmiar gwintu tylko, że wtedy to już na stałe bedziesz miał tam grubszą śrubę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jscoolg
Motocyklista
Dołączył: 16 Paź 2009
Posty: 243
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 23:09, 11 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Biały - gmol i wszystko trzyma sie jak diabli na 3 srubach myśle ze jak są 3 to 4 jest redundantna
Tak jak mowisz naajpierw spróbuje porawić gwint (z tym ze tym razem zlece to partaczom z PP) gdzie moto wybiera sie na obowiązkowy przegląd
Jak nie pomoże to zastosuje te sprężynki
BTW - adminie jak jedziemy po offtopie to daj znać - wydzielimy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jscoolg dnia Pon 23:10, 11 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 20:26, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja przy montażu ułamałem klucz z super-extra wzmocnionego materiału. Zawsze to lepiej ukręcić klucz niż śrubę, nie? Czy powinno się sprawdzać moment dokręcenia co jakiś czas?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Czw 0:11, 14 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
jscoolg napisał: |
Chyba wkręciłem trochę krzywo bo przy 35 NM nic by się nie urwało |
Zgadza się .
Ja miałem też problem z wkręceniem jednej śruby - po uważnym przyjrzeniu się jej okazało się że początek gwintu był uszkodzony - ale odpowiednia narzynka to zmieniła i w końcu zajęła swoje miejsce bez dłuższego sprzeciwu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nemezis
A1
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 22:35, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ologc napisał: | DLuk napisał: | jak byś miał centralkę to jest taki wynalazek - coś jak mały wózek na kółkach pod centralkę - stawiasz na nim moto i dopychasz bokiem do ściany. Sam nie mam ale się czasem nad tym zastanawiam jak muszę upchnąć w garażu 2 moto i auto |
prawdę mówi, wózek jest cool
|
Hej, a gdzie takie cudo dostać można?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Pią 7:57, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
nemezis napisał: | Hej, a gdzie takie cudo dostać można? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iktorn79
A2
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: WWL
|
Wysłany: Sob 9:24, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Odpowiadając na pytanie czy gmole działają: tak, działają
Ostatnio znalazłem się w sytuacji, w której próżno było szukać gruntu pod nogami, a jak juz go znalazłem to było za późno żeby utrzymać moto w pionie. Fakt, że nie gruchnął jak kłoda, tylko położył się na lewy bok. Można powiedzieć, że go odprowadziłem. Na gmolu GIVI otarcie, na handbarze otarcie, na obudowie lusterka otarcie, na podnóżku pasażera otarcie. Kierunek, osłona baku, zadupek i inne rzeczy nietknięte. Na gmolu to już właściwie nie ma śladu (czarny mat w sprayu), a handbar i lusterko przytarte są w niewielkim stopniu, równie dobrze można dorobić się takich "uszkodzeń" opierając moto o ścianę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
avaloon
Motocyklista
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 13:27, 22 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Może nie w temacie bo jeszcze nie miałem okazji się o tym przekonać ( i lepiej żeby nie) ale dzisiaj je zamontowałem (dużo pomógł mi ten temat) jedyny mankament to taki że gmole przyszły z Allegro już porysowane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
quadic
A1
Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 8:18, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Gdyby nie gmole GIVI to ja nie miałbym żadnych plastików.
Jak najbardziej zachęcam do kupna ,ale tylko GIVI lub KAPPA oryginalne niewiele pomogą. |
A czy Kappa to nie to samo co Givi? PDF'y mają takie same Znając Włochów to wszystko możliwe Ciekawe jakie są róznice w cenie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez quadic dnia Pon 8:22, 16 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 12:55, 16 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym jeszcze polecił Hepco Beckery, znajomy ma to w DL 1000, zaliczył dwie gleby podczas jednej jazdy i nawet kierunki mu nie poszły, tylko przytarł gmole i handbary - [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
greentop
A
Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Połomia
|
Wysłany: Czw 15:55, 29 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | Ja bym jeszcze polecił Hepco Beckery, znajomy ma to w DL 1000, zaliczył dwie gleby podczas jednej jazdy i nawet kierunki mu nie poszły... |
Poprzedni właściciel mojej diablicy 650 zainstalował gmole HepcoBecker.
Po parkingówie jeden gmol lekko dogięty i porysowany i przedni kierunek do wymiany. Innych strat nie zauważyłem.
Czyli jak Givi - troche działają troche nie
Ale zawsze lepiej mieć gmole niż ich nie mieć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gebels
A
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Pią 14:55, 30 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Biorąc pod uwagę beznadziejny materiał z jakiego wykonane są owiewki w starym DLu, gmole to podstawa.
Gdybym nie miał gmoli, to moje owiewki były by połamane kilka razy w terenie i na asfalcie w ciągu ostatnich 2 lat.
Nie mówiąc już o idiotycznym mocowaniu bocznych owiewek przednich do chłodnicy, co jest jak dla mnie rozwiązaniem skandalicznym przez Suzuki.
Gmole gorąco polecam. Im większe tym lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soloconte
A
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Sob 15:54, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Kupujcie zakladajcie , srednio 3 razy w roku gleba teren i parking i 0 sladow na lakierze a jak nie ma rys na gmolach to jak bym zolnieza bez karabinu widzial kazdy szlif dodaje im uroku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qrs
Motocyklista
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 16:00, 31 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: | A czy po poprzedniej glebie wymieniałeś gmole? |
po szlifie gmole nie wyglądają zachęcająco, potrzebne jest odmalowanie, prostowanie ale już nie będą wyglądały jak oryginalne ;(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gebels
A
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Nie 8:17, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
niech se te gmole wyglądają paskudnie...
oby reszta nie była uszkodzona...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Floydoo
Motonita
Dołączył: 18 Maj 2010
Posty: 1057
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Norwegia/Bieszczady/DL1000
|
Wysłany: Nie 10:59, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Gmole GIVI jak najbardziej dzialaja i warto je miec przy szlifie, moze po wypadku nie wygladaja i juz nie beda nigdy wygladac jak z przed, ale na pewno taniej wyjdzie kupic nowe gmole anizeli oslony.
tak wyglada moto po gmolowaniu, w moim przypadku byl to kilkunasto metrowy szlif na prawym boku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Floydoo dnia Nie 11:02, 01 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soloconte
A
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Nie 19:43, 01 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Floydoo napisał: | Gmole GIVI jak najbardziej dzialaja i warto je miec przy szlifie, moze po wypadku nie wygladaja i juz nie beda nigdy wygladac jak z przed, ale na pewno taniej wyjdzie kupic nowe gmole anizeli oslony.
tak wyglada moto po gmolowaniu, w moim przypadku byl to kilkunasto metrowy szlif na prawym boku
|
I kawalek migacza widac , wlasnie gdyby nie gmole pomyslcie jak by wyygladal taki motor po szlifie a tak jezeli nie sa dogiete to taki szlif po lakierze chyba nie wplywa na dalsze ich uzytkowanie .
Ja swoje tylko lakieruje miejscowo aby "rudy" nie zezal za duzo szczegolnie przez zime .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gebels
A
Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Chotomów k. Warszawy
|
Wysłany: Pon 8:53, 02 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jak by ta owiewka miała się tylko przerysować, to może nie było by jeszcze tragicznie, ale one po prostu się łamią. Dodatkowo boczne owiewki są zamocowane dolną śrubą do chłodnicy i często uszkadzają ją w miejscu mocowania.
Gmol to podstawa i kropka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|