|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soloconte
A
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pon 2:30, 21 Lut 2011 Temat postu: Co to jest i co można za pomocą tego odczytać |
|
|
Jak w tytule , chodzi głownie o błędy i diagnostykę , macie może jakiś spis wyświetlanych po podłączeniu tego do motory błędów wyświetlanych ponoć na liczniku ? Może ktoś ma schemat elektryczny tego " interfejsu "
link:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
( do moderatora - nie wiem czy kategoria odpowiednia jeżeli nie prosze przepiać post pod właściwy wątek )
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez soloconte dnia Pon 2:32, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 2:38, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
To co znalazłeś to przełącznik pozwalający wejść w "Dealer mode", który na wyświetlaczu między zegarami pokazuje błędy.
Opis błędów znajduje się w serwisówce na stronie 174 i dalej. Niestety nie ma tam opisanego schematu wymienionego przez Ciebie "special tool'a". Poczytam jutro głębiej i może coś uda mi się znaleźć.
Chyba Brzozo posiadał sprzęt do tego. Dobrze pamiętam?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mlody dnia Pon 2:42, 21 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 2:43, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego, nie będę się rozpisywał bo to wszystko jest na forum dokładnie opisane, tylko nie pamiętem gdzie. W każdym razie, ten "interfejs" za 14 €. to jest zworka którą trzeba włożyć w kostkę diagnostyczną i to tyle. Wszystko wyświetla Ci się w trybie autodiagnozy na wyświetlaczu zegarów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 8:06, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soloconte
A
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: Pon 10:16, 21 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Otzi napisał: | http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=7061.0 |
Thx za link .
Swoją drogą płacić za gniazdo powodujące zwykłe zwarcie 4 przewodów i traktować to jako urządzenie umożliwiające diagnostykę to fajna szybka kasa
Do moderatora temat zamknąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|