 |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pią 13:10, 17 Paź 2008 Temat postu: Amortyzator skrętu DL1000 |
|
|
czy ktoś ma zamontowany??
może jakieś fotki?? sposób montażu??
będę wdzięczny za pomoc
pzdr 4 all
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pią 12:35, 31 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
widzę, że nikt nie zgłębiał tematu, to ja go zgłębie
a tak przy okazji, podzielcie się swoimi doświadczeniami, tyczy się posiadaczy lytrówek
czy jak odkręcacie manetkę gazu, to motocykl ma chęc do stawania na koło?? bo sam już nie wiem, czy ja tak ostro daje w palnik, czy co, ale normalnie, non stop czuje jak przednie koło robi się "lekkie" przez pierwsze trzy biegi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Pią 18:00, 31 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
u mnie przez pierwsze dwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzychuu_ktm
A1
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pią 19:07, 31 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Duży DL śmiało da się poderwać na koło! jednak ma swoje prawie 100KM więc nic dziwnego, że masz lekki przód przy odkręcaniu na pierwszych biegach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcin2
A
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Tarchomin
|
Wysłany: Nie 18:32, 02 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
raz nieświadomie poderwałem moją "kozę" na koło, bardzo łatwo idzie , także terzeba uważać z manetką na pierwszych biegach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 22:29, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
1000 "tak ma"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Wto 9:48, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
na koło to chodzi bez problemu, to już nie raz sprawdziłem - prawie jak Hornet, tylko wrażenie jest inne, bo DL jest gabarytowo ze dwa razy większy
tylko mnie trochę zastanawiało, że przez pierwsze trzy biegi tak rwie a może to zasługa PowerCommandera
chyba się wybiore na hamownie aby się dowiedzieć więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Brzo
Administrator
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:03, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Panowie 650 na pierwsze dwa biegi wstaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:21, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Brzo, bredzisz jak potłuczony, ja mojego muszę pałować po czerwonym polu na jedynce żeby stanął i jeszcze trochę mu sprzęgłem pomóc!!
Ale fakt czasami potrafi stanąć zupełnie nieoczekiwanie, zwłaszcza spod świateł...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Wto 23:24, 04 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Wto 23:27, 04 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
a tysiąca samo podnosi od 3tyś obrotów jak mocniej odkręcisz
nie bez znaczenia jest tez twardość zawieszenia. im miękksze tym łatwiej do pionu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Śro 0:10, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
I to jest to co misie lubią najbardziej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zulus
A
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Śro 9:59, 05 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Brzo napisał: | Panowie 650 na pierwsze dwa biegi wstaje. |
Brzo w 100% potwierdzam Twoje słowa. Nie mam absolutnie żadnego problemu aby unieść przednie koło i nie wymaga to:
Cytat: | ja mojego muszę pałować po czerwonym polu na jedynce żeby stanął i jeszcze trochę mu sprzęgłem pomóc!!
|
Może to kwestia odpowiedniego dotarcia. Kidyś ktoś pisał , że ma problemy aby na 650 przekroczyć prędkość 170. Tu również nie mam problemu z zamknięciem licznika i to bez większej górki Oczywiście wszystkie liczniki zawyżają prędkość. Potwierdzone przez nawigację ( a więc bliskie prawdy) to 195.
Wiem, wiem 1000 może więcej i z tym nie dyskutuję.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Pon 12:22, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
moze i 1000 moze więcej, ale ja mam na tym motocyklu granicę 200km/h, jakoś powyżej tej magicznej liczby mam wrażenie że to nie dla niego. Chociaż ciągnie dalej bez problemów lepiej jak nie jedna blondyna, hehe
i wysokość motocykla, pozycja za kieronicą nie skłaniają mnie do pędzenia szybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pon 20:54, 10 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mi, jeżeli chodzi o moc, bardziej zależy na możliwości dynamicznego przyśpieszania i spory zapas mocy dostępny w każdych warunkach i przy każdej prędkości, w granicach zdrowego rozsądku oczywiście. Natomiast prędkość maksymalna, jak na taki motocykl, 170-180 km/h jest więcej niż wystarczająca. Zasadniczą sprawą jest przy jakich obrotach/zużycie paliwa jest ona osiągana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bratek DL1000
Motocyklista
Dołączył: 10 Lis 2007
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Rancho k/Wawy
|
Wysłany: Wto 9:08, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
roadrunner - święta prawda, święta prawda - właśnie elastyczność jest najmocniejszą stroną naszych V-Stromów. Od kąd się raz przejechałem V-ką od razu wiedziałem że będę już wierny silnikowi w tym układzie. Najlepszym potwiedzeniem mojego zachwytu był ostatni wypad w Bieszczady, gdzie "moc od samego dołu" była nieodzownym towarzyszem mojej podróży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Wto 23:10, 11 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Dlatego też właśnie coraz bardziej chodzi za mną litr...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Czw 0:48, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja sie przesiadłem na duzego DL-a z XJ 600s mimo tego ze byłem bardzo zadowolony z xj-ty nie wrociłbym teraz do niej....V-ka to jest to....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:24, 13 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
XJ-ta zacny motorek, w moim przypadku wielce zasłużony!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zlociutki
A2
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Pią 0:34, 14 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
W te wakacje objechałem na niej Chorwacje i Włochy, teraz przesiadł sie na nia młodszy brat i tez nie narzeka......Na DL-u mysle ze tez troszke zwiedze-czas pokaze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|