![Forum VStromClub Strona Główna](http://vstrom.com.pl/cms/images/forum_banner.jpg) |
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 21:48, 05 Lip 2007 Temat postu: Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto |
|
|
Oto strona gdzie można zobaczyć ,kupić akcesoria do naszych motocykli www.bikefarmmv.de następnie z tabelki polewej stronie wybrać: Heckhöherlegung to podwyższacze , a obniżacze to Tieferlegung, później już tylko wybieramy interesujący nas model motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 22:46, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
WITAM LETKO dzieki za stronke.powiedz mi czy jak zamontuje te podwyzszacze do moto to przeswit tez sie zmieni. bo zalezy mi bardzo zeby podniesc przeswit poniewaz mam zamontowane centralne podnózki i smigam czesto 2 osoby zawsze przeładowany bagazami. i na lekkich chopkach nózki mi bardzo dobijaja o asfalt. co robic??????
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Czw 22:49, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam to samo.Walę centralnym w podłoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 22:58, 05 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pawluk
Administrator
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 13:38, 07 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry. |
Te "lizaki" zwie się "dog bones".
tu troche informacji: ofb.net/~sethml/motorcycle/vstrom/links/
Pozdr
P.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 20:40, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Mi się udało podnieść moto o prawie 4 cm dzięki kościom od Letko. Chwila roboty, a różnica kolosalna. Jak ktoś chce to mam foto z przebiegu montażu, ale g*wniane zdjęcia robię więc nie wrzucam ich na forum bo wstyd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:01, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a ktos podniosil przod? podnosic sam tyl to polowa sukcesu bo ile przeswit Ci sie zwiekszy? jak bym chcial kolana miec zgiete pod mniejszym katem to mozna od biedy kanape przerobic.
mi bardziej o to by chodzilo, aby podniesc troche przod i tyl. 4 cm z przodu i z tylu to by bylo fajnie.
trzeba by transplantowac jakies dluzsze rury i sprezyny, a to juz koszt wiekszy i ciekawe jak by to wplynelo na prowadzenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 21:32, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Kanapę już przerobilem na wyższa o 6 cm. W lagi chce wsadzić progresy hyper pro ale trochę dłuższe od oryginalnych. Nie wiem czy same sprezyny wystarcza.. Dandy z forum Africa twin który przerabia moto na extreme sugerował założenie przedniego zawieszenia od husquarny, ponoć będzie pasować.. Zostawiam to na zimę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:03, 24 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no no... to jak cos wymodzisz to sie pochwal
ja bede zakladal teraz sprezyny ohlinsa, ale nie progresy tylko o charakterystyce liniowej... wg ohlinsa sa lepsze niz progresywne, lepiej wybieraja nierownosci i eliminuja efekt nurkowania przy hamowaniu... poczekamy zobaczymy, w przyszla sobote pewnie bede wymienial i testowal.
sama wymiana sprezyn na dluzsze bez wymiany lag raczej wysokosci nie podniesie, bardziej sztywny bedzie bo sprezyna mocniej skompresowana bedzie na dzien dobry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 8:47, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A tak teraz myślę, czy jakby zmienić całe przednie koło na 21 cali, to by się przód podniósł bez modyfikacji zawieszenia.. Np z takiego DRZ-a pewnie nawet tarcze są takie same..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 9:56, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli zmienisz przednie koło na 21" to musisz zmienić zawieszenie. Dlaczego? A no dlatego że oryginalne 19" przy maksymalnym ugięciu błotnikiem zbliża się bardzo mocno do owiewki - jeżeli założysz większe koło o czyli automatycznie zmniejszysz prześwit o koło-owiewka o 1 cal. A wtedy przy maksymalnym ugięciu możesz zahaczyć o owiewkę pod lampą i będzie kuku. A przy okazji: DRZ nie ma z przodu jednej tarczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 14:35, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ma jedną tarczę. Ale za to dużą w wersji SM.
A pomyśleliście może że przy zmianie/wymianie elementów zawieszenia typu koła śmoła dogbonesy i inne takie zmienia sie nieco geometria motocykla. np obniżając sam tył, z przodu zmienia sie kąt wyprzedzenia widelca. Różnice mogą być nieduże i może niezauważalne ale jednak wpływa to na prowadzenie pojazdu, szczególnie po szybkich winklach, agrafkach itp.
Ja zostaje przy tym że jeśli już dłubać przy skoku zawieszenia to i przód i tył.
Od jakiegoś czasu rzeźbi sie dla mnie górna półka zawieszenia przedniego która umożliwi głebsze wsunięcie lag w dół, co podniesie mi przód, a na tył strzelimy dogbonesy i cacy. Wielkiej filozofii nie ma, znajomy co tam jakieś motolotnie buduje pomierzył wszystko tak żeby moto podniosło sie o 25mm i zachowało dotychczasową geometrię ale, będzie krótsze o 7mm i oś obrotu wału ma się przesunąć do tyłu o 4mm. Nie wiem nie znam się pisze to co mu wyszło z wyliczeń i rysunków
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Sob 14:37, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:07, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Taa.. Może faktycznie dam już spokój temu dl-owi i przejde do planu B: po mieście Suzuki a w piach super tenera. Po dzisiejszej jeździe stwierdzam, ze osiągnąłem idealną wysokość i nic wiecej w tym moto nie ma sensu robić. No może tylko zdjęcie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:36, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
na piach to sobie kup DRa 350 albo DRZta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mlody
Motonita
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 975
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:46, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Lub jeszcze lepiej Kata EXC ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vpawel
Motonita
Dołączył: 31 Maj 2006
Posty: 659
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa Pruszków
|
Wysłany: Sob 19:48, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wielkiej filozofii nie ma, znajomy co tam jakieś motolotnie buduje pomierzył wszystko tak żeby moto podniosło sie o 25mm i zachowało dotychczasową geometrię ale, będzie krótsze o 7mm i oś obrotu wału ma się przesunąć do tyłu o 4mm. Nie wiem nie znam się pisze to co mu wyszło z wyliczeń i rysunków :)[/quote]
Ja mam znajomego,który jest pilotem śmigłowca.Jak chcesz to moze udzielić Ci kilku rad co dołozyc abyś mógł latać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vpawel dnia Sob 19:49, 25 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 23:15, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
miałem na myśli projektowanie
ale spoko można coś dołożyć przyda sie na szybkie "przeloty przez warszawę"
@catmood super tenera jest git majonez ale troszku za ciężka...
koledzy dobrze prawią, coś koło 400ccm i małej wadze będzie idealne w krzaki i błocko.
Ale.. każdy ma swój gust...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
catmood
A2
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 12:17, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Albo Yamahe wr450 z tym ze chodzi mi o taki piach do którego trzeba dojechać, i to nie na lawecie (np mongolia albo Afryka), czyli tam dokąd bałbym się pchać dl-em..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Śro 10:01, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
letko napisał: | Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry. | o w mordę tzn że jak kupiłem +40mm to obniżę moto zamiast podnieść ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 12:58, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Corab napisał: | letko napisał: | Przy moim wzroście 169cm mogę tylko powiedzieć że obniżacze zadziałały.Po prostu te lizaki do obniżania są dłuższe od oryginalnych i faktycznie prześwit trochę się zmniejszył.
Na pewno te do podwyższenia lizaki będą krótsze i podciągną całe zawieszenie przy tylnym amorku do góry. | o w mordę tzn że jak kupiłem +40mm to obniżę moto zamiast podnieść ?! |
No jeżeli są dłuższe od oryginalnych a tak można zrozumieć to co napisałeś, to z takim wymiarem kości będziesz jak poduszkowiec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Śro 15:32, 03 Lis 2010 Temat postu: Re: Akcesoria do obniżania lub podwyższenia moto |
|
|
letko napisał: | Oto strona gdzie można zobaczyć ,kupić akcesoria do naszych motocykli www.bikefarmmv.de następnie z tabelki polewej stronie wybrać: Heckhöherlegung to podwyższacze , a obniżacze to Tieferlegung, później już tylko wybieramy interesujący nas model motocykla. | Tail riser Suzuki DL 650 V-Strom alle Bj. / +40mm zamówiłem te to co one spowodoja
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Śro 15:33, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 16:59, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No to wynika z tego że powinny być krótsze o 40 mm co spowoduje podniesienie moto do góry. Nie wiem czy te 40mm to całkowita finalna zmiana wysokości motocykla mierzona załóżmy w jakimś tam miejscu, czy faktycznie długość elementów jest mniejsza o 40 mm bo to jest duża różnica. W pierwszym przypadku moto stanie te 4 cm wyżej ale już w drugim będzie to makabra - to tylko moje odczucie i doświadczenie z zamianą "kości". W moim przypadku "kości" krótsze o 2 cm spowodowały problemy z dosięgnięciem nawet palcami stóp do podłoża bo moto aż tak poszło do góry. To tylko takie moje małe spostrzeżenie, ale mam nadzieję że w Twoim przypadku będzie tak jak to sobie zaplanowałeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 17:28, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Bezpieczniej i taniej było zamówić je u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Basmanek
Motocyklista
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa, Jelonki
|
Wysłany: Śro 18:01, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
potwierdzam, miałem doczynienia z z kośćmi od Letko zarowno (dla siebie w gore, dla siostry w doł) - nie ma lepszej oferty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Śro 22:29, 03 Lis 2010 Temat postu: wymiana kości |
|
|
a tak przy okazji to jak je najlepiej wymienić - jakiś podnośnik odkręcić 4 śruby i po temacie ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Corab dnia Śro 22:31, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pietia
Motonita
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 742
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 2:08, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
najlepiej podwiesić tył moto do sufitu lub jakiejś belki i wtedy sprawa jest ułatwiona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Corab
A
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 151
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Otrębusy
|
Wysłany: Czw 12:50, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Pietia napisał: | najlepiej podwiesić tył moto do sufitu lub jakiejś belki i wtedy sprawa jest ułatwiona. | dzięki podwieszę go więc do prowadnicy bramy garażowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|