|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CZESŁAW
A2
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: SADKI Kujawsko Pomorskie
|
Wysłany: Sob 20:03, 03 Kwi 2010 Temat postu: Schuberth C3 paruje ? |
|
|
Witam. jestem posiadaczem kasku c3 ale cały czas mi paruje i skrapla się woda, dzieje się to przy niskich temperaturach tak od 5 stopni w dół, dzieje się to już po przejechaniu 10km, proszę o jakaś sensowną poradę może ktoś ma polską instrukcję bo ja takiej nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawelwiec
A2
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Stara Iwiczna
|
Wysłany: Sob 20:51, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mi tez C3 paruje przy takiej temperaturze, ale wtedy, gdy jade miedzy samochodami w korku, czyli przy dosc wolnej jezdzie. Uchylam lekko wizjer i przestaje parowac. Przy wiekszej predkosci domykam wizjer, bo szybkosc skutkuje lepszym przeplywem powietrza i szyba nie zaparowuje. Polskiej instrukcji nie mam, nie wiem, czy jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sit
A2
Dołączył: 03 Kwi 2010
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Roztocze, Irlandia
|
Wysłany: Sob 21:04, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem,jak C3 ,ale przy takiej temperaturze, pinlock w multitecu też szwankuje Smigałem wczoraj przy temperatusze ok +2,no i lipa straszna
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sit dnia Sob 21:06, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 21:45, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Też mam multitec-a i przy temperaturach poniżej +5 przy wolnej jeździe para "wchodziła pod pinlock-a. Chyba nie ma na to rady, po prostu musi być cieplej albo lekko uchylać szybę przy wolnej jeździe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez roadrunner dnia Sob 21:45, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Sob 22:32, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jest, w każdym kasku będziesz to miał (przynajmniej w większości, pewnie nie w każdym). Możesz spróbować preparatów anti-fog, albo podwójnie klejoną szybkę, zapobiegającą parowaniu.
Ja mam Araia i też zwykle jeżdżę z uchyloną szybką. A zawsze jak tylko złapie mnie deszcz, wtedy nie dość że szyba paruje, to jeszcze gęba konkretnie zalana... żartuję, aż tak źle nie jest
Mój ojciec ma Schubertha S1, postaram się go podpytać jak tam z parowaniem i czy Schuberth nie ma jakichś konkretnych patentów przeciw parowaniu. Nie wiem na ile można w ogóle porównywać te modele, ale zapytać nie zaszkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Sob 22:37, 03 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
V-Told, jak nakleisz sobie uniwersalnego pinloka (!wklejanego!) na szybę to nie ma siły żeby Ci zaparował, tyle że taki piklock się b. szybko niszczy.
Umyć się nie da a jak go czymkolwiek przetrzesz, od razu porysowany...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KAMIL
A2
Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: Nie 19:34, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli C3 paruje to każdy inny będzie jeszcze bardziej, DL ma dość dobrą ochronę przed wiatrem i to jest podstawowy powód. Jak nie dociera do kierowcy podmuch powietrza to i kasku nie wentyluje. Ja mam jeszcze CABERGA Jusstisimo GT i tam to dopiero paruje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bonus
A1
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gryfino
|
Wysłany: Nie 20:26, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam Caberga Justissimo GT i szybka wogóle mi nie paruje - nie wiem czym to jest spowodowane ale nawet przy deszczowej pogodzie jest ok - szczerze to kupując go nie liczyłem na aż tak wiele
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:44, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
w n103 we ekstremalnych warunkach paruje tylko ramka szybki, przez pozostala czesc doskonale wszystko widac. Troche gorzej jest gdy jade w kominiarce bo wtedy para centralnie na wysokosci oczu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Otzi
Moderator
Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 1156
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:49, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
W Airohu Force też jest masakra w kominiarce. Jak jest powyżej 5 st. to jest ok. Bezwzględnie paruje w korku ale wtedy wystarczy uchylić szybkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rozal
A1
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 13:36, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ważne jest dobrze ułożenie pinlock-a na szybce kasku. Tak aby nic nie wchodziło pomiędzy nie.
Ja z tym trochę walczyłem. Przy niskich temp. w C3 wszystko paruje z wyjątkiem pinlock-a. To miłe.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 14:58, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zupełnie przez przypadek odkryłem w moim Multitec-u, że kołeczki mocujące pinlocka są mimośrodami i przekręcając je można mocniej docisnąć pinlocka do szyby. Definitywnie zapomniałem co to parowanie wizjera, nawet w niezłej ulewie mi nie zaparował!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nieprosty
Motonita
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 685
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Pon 15:07, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
W Schubercie C3 nie ma prawa parować szyba pod pinlockiem. Jeżeli tak się dzieje to oznacza że gdzieś w okolicach tej silikonowej uszczelki jest nieszczelność. Rozwiązaniem może być albo regulacja przy pomocy mimosrodów docisku pinlocka albo wymiana samego pinlocka ze względu na uszkodzoną silikonową uszczelke.
Po tym jak założyłem nowego pinlocka bo stary się rozszczelnił zapomniałem o parowaniu, tzn paruje szyba na około pinlocka ale tam gdzie jest pinlock jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|