|
VStromClub Forum Miłośników Motocykli Suzuki DL V-Strom
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Czw 0:06, 14 Maj 2009 Temat postu: Czy gmole dzialaja? |
|
|
Czesc,
pytanie glownie do "praktykow", jak w temacie, czy gmole cos naprawde daja?
to sa tak cienkie rurki i tak blisko owiewek poprowadzone ze az sie nie chce wierzyc ze przy wywrotce sie nie poddaja i nie lamia plastikow....
a z drugiej strony, miejsce do ktorych sa przykrecane wydaje sie tak delikatne ze sie boje ze jak sie moto wywróci a gmol sie jednak nie podda to powygina rame w miejscu w ktorym jest przykrecony....
jak to jest???
gmole chronia czy to tylko ozdoba/stelarz pod lampy przeciwmgielne?
pozdrowionka
micek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Czw 0:36, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
W DL'u jeszcze nie przetestowałem, ale w Virago działały
Raz prawy i raz lewy z pomocą kufrów pozwoliły mi ujść z całymi nogami i wrócić do domu motocyklem.
Co do łamliwości plastików to są dość wytrzymałe, przy przewrotce na parkingu i przy glebie w terenie tylko się rysują, a kierunki ładnie się składają.
Jeżeli crash test masz zamiar wykonać przy prędkości większej niż 20-30 km/h to raczej nie licz na to że gmole coś Ci pomogą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Czw 8:14, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Gdyby nie gmole GIVI to ja nie miałbym żadnych plastików.
Jak najbardziej zachęcam do kupna ,ale tylko GIVI lub KAPPA oryginalne niewiele pomogą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:09, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jak masz slizg, albo gleba parkingowa (taka z kontrolowanym "polozeniem") to pomagaja, ale jak nie rozlozysz podstawki i pieprznie z wysokosci to wydaje mi sie, ze plastik moze popekac...
nie testowalem i nie zamierzam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Czw 10:15, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Na pewno szkody w razie jakiegos przewrotu sa mniejsze z gmolami niz bez.
Trzeba pamietac, ze nie uchronia przed wszystkim.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Czw 13:05, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no ok, ale czy sily dzilajace na gmole nie przeniosa sie na rame i jej nie uszkodza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 13:22, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ciezko na to pytanie odpowiedziec... wiele zalezy od sytuacji, tak samo z crash padami (chronia plastiki i silnik, ale bardziej przed szlifami) poza tym mysle, ze jak upada sprzet to troche te rurki sie wyginaja i zanim mialyby "pociagnac" z ramy to pewnie zatrzymalyby sie na czyms...
jakby mialy wykrzywiac rame to raczej suzuki by napisala o tym w manualu bo to by powodowalo utrate gwarancji, ewentualne pozwy, odszkodowania (nie mowie o pl, ale np. usa) i inne takie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 20:47, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Gmole Givi przy "glebie" delikatnie się doginają do plastików i na tym m.in. polega ich działanie, że odkształcając się amortyzują upadek. Na prawdę raują plastiki, nawet przed zarysowaniem, oprócz tego ratują też kierunki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
darodl1000
A
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:09, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
w sobotę niestety przwaliłem w Octavie , ale zanim uderzyłem w katamarana i skasowałem cały przód to położyłem momo i gmole się zeszlifowały ale do plastików nie dotknęły gmole GIVI bardzo polecam , czy przeniosły coś na ramę to ni wiem ale jak sprawdzą ramę to będę wiedział
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Czw 21:22, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
uuuu... Nierfart, współczuję!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Czw 21:37, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
cytat ze świata motocykli (06/2009)
"...gmole powinny osłaniać newralgiczne miejsca i być na tyle wytrzymałe, aby po upadku nie odkształcały się. należy jednak mieć na względzie fakt, że zbyt sztywne gmole przykręcone do ramy mogą co prawda ocalić plastik i elementy silnika, mogą też spowodować uszkodzenia ramy..."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szuja
DeTox nie pomoże
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 3463
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: miejscowosc obok ktorej lezy Warszawa
|
Wysłany: Czw 23:08, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
ano, ta ich plastycznosc (a do pewnego momentu sprezystosc) pochlania spora czesc energii i o to chodzi. Gdyby miala rama isc za kazdym razem to bylaby lipa - marna radosc z calych plastikow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Czw 23:30, 14 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | ... ale jak nie rozlozysz podstawki i pieprznie z wysokosci to wydaje mi sie, ze plastik moze popekac... nie testowalem i nie zamierzam |
Ja przetestowałem coś takiego bez gmoli. Boczek nie pęka tylko się rysuje, kierunek przednik się składa i pęka, klamka sprzęgła się łamie i to tyle. Pomijam efekty dźwiękowe i zepsuty humor właściciela.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 0:03, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Xondz, zpomniałeś rozłożyć stopki czy jakieś siły ciemności ci sprzęta przewróciły? )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Xondz
Motocyklista
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 205
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa/Tarchomin
|
Wysłany: Pią 21:49, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
roadrunner, wyprowadziłem motocykl z garażu po angielsku, tj. prowadząc go z prawej strony no i nie dopilnowałem stopki... niestety mam dość ciasny garaż i musi się zmieścić jeszcze puszka, a to zmusza mnie do wstawiania moto tyłem pochylonego w stronę ściany. Od tego czasu przestałem się lenić wsiadam na sprzęta w garażu i raczkuję na zewnątrz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roadrunner
Administrator
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 3011
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lubartów, Warszawa
|
Wysłany: Pią 22:20, 15 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hmmm... Po prostu niefart! )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DLuk
Administrator
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 497
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 21:12, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Xondz napisał: | ... niestety mam dość ciasny garaż i musi się zmieścić jeszcze puszka... |
jak byś miał centralkę to jest taki wynalazek - coś jak mały wózek na kółkach pod centralkę - stawiasz na nim moto i dopychasz bokiem do ściany. Sam nie mam ale się czasem nad tym zastanawiam jak muszę upchnąć w garażu 2 moto i auto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Nie 22:13, 17 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
DLuk napisał: | jak byś miał centralkę to jest taki wynalazek - coś jak mały wózek na kółkach pod centralkę - stawiasz na nim moto i dopychasz bokiem do ściany. Sam nie mam ale się czasem nad tym zastanawiam jak muszę upchnąć w garażu 2 moto i auto |
prawdę mówi, wózek jest cool
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mluko
A2
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: Wto 12:04, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie sie sprawdzily oryginalne suzuki,
pierwszy raz - bylo szybko mysle ze okolo 70km\h 3 bieg- polniak z pieknym pasem zieleni jechalo sie cudnie pozniej gorka a za nia zakret, trafilem przednim na zielone nie pomoglo nawet odkrecenie manetki, podcielo przednie pozniej tylne kolo, oczywiscie stalem ramieniem scielem szybe MRA, oprocz zarysowania na blotniku i peknietego handbara nic sie nie stalo, popuscilem lagi naprostowalem kolo i pojechalem
drugi raz - druga w nocy,okolo 20km\h trzeci km polnej drogi jakies 100metrow do celu (przejechane okolo 600km, kufry plus pasazer) nagle przednie kolo stanelo i znowu wywrotka nie utrzymalem go na nodze, rano widzialem to miejsce poprostu "plama" drobnego piasku rozjerzdzonego przez ciagniki nie zauwazylem tego w nocy
tym razem pekniety drugi handbar i rozbity kierunek...
moj motocykl juz kupilem lekko porysowany wiec moze musze kontynuowac co rozpoczal poprzednik
ale sam bylem zaskoczony ze niema powaznych konsekwencji tych wywrotek, nie przybylo rys na lakierze oprocz pierwszego przypadku i 1cm krawdzi przedniego blotnika.
ps.
chyba poprostu niemam daru do jazdy offroad
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adamar
Maniak motocyklowy
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1220
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: CK
|
Wysłany: Wto 14:00, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Jak kupiłem mojego Dl-a nówka sztuka z salony dojechałem tylko do domu, z tej radości niedbale rozłożyłem stopkę, zrobiłem krok czy dwa ale kątem oka widzę jak moto powoli zaczyna się składać ledwo zdążyłem żeby go złapać !! a zaznaczam nie miałem jeszcze gmoli był po prostu pusty jak fabryka daje no wtedy nieźle się spociłem, z tego co wiem 90% wywrotek to gleby parkingowe i gmole są przydatne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jaca
Motonita
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pią 22:15, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Również przetestowałem gmole GIVI ..... niestety
Potwierdzam - gmole działają. Poleciał tylko lewy kierunek + zarysowania na plastikach. Zachciało mi się cross uprawiać na DL-u ..... Ech... człowiek stary a głupi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Pią 23:26, 12 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja podczas wtorkowego wypadku tez testowalem gmole GIVI:) Upadłem na lewą stronę na bruk i gmol zagioł sie tak mocno, że az wdusił troszkę boczek. Kierunek oczywiście tez poszedł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 14:25, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
zakupiłem gmole givi do mojego 1000ca, jutro przyjdą w paczce, macie jakieś sugestie na co zwrócić uwage przy montażu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 15:50, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | zakupiłem gmole givi do mojego 1000ca, jutro przyjdą w paczce, macie jakieś sugestie na co zwrócić uwage przy montażu?? |
Najważniejsze porządne narzędzia! śruby są na kleju i trzeba naprawdę dobrze się przyłożyć żeby odkręcić. Dobrze jest mieć kogoś do pomocy bo gmole trzeba trochę naciągać żeby spasowały na otwory, a jedną ręką naciągać a drugą wkręcać śrubę to może być dosyć uciążliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mradom
Motocyklista
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa\Pruszków
|
Wysłany: Śro 16:08, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dobrze skrec do ramy i sugeruje wymienic sruby jakie przychodza w komplecie z gmolami na cos porzadnego z naszego sklepu metalowego.
/mr/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 16:36, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
letko napisał: |
Najważniejsze porządne narzędzia! śruby są na kleju i trzeba naprawdę dobrze się przyłożyć żeby odkręcić. Dobrze jest mieć kogoś do pomocy bo gmole trzeba trochę naciągać żeby spasowały na otwory, a jedną ręką naciągać a drugą wkręcać śrubę to może być dosyć uciążliwe. |
Aaa, to wyjaśnia czemu miałem takie problemy i ukręciłem klucz
Klej powiadasz - fakt, było tam coś zielonego wewnątrz
Ale mam też drugą sprawę - w GIVI na łączeniu gmoli jest miejsce na srubę. Oczywista rzecz. Problem w tym, że jest tam też taka niewielka tulejka (do zamontowania), która jest na tyle mała, że nie mogę dociągnąć śrubą gmoli w taki sposób, aby unieruchomić ową tulejkę, którą się nota bene zakłada na śrubę - co wiecie. Pytanie: czy mam to spiąć na chama? Bo tam brakuje tyle, że boję się, iż wyrwę te spawy, za które łapie śruba. Widziałem jednego DL'a i faktycznie miał to tak skręcone, że powyginały się te elementy. Mam montować tuleję i skręcać, czy zostawić samą śrubę, która mi dobrze trzyma?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
letko
Maniak motocyklowy
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 1545
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Ustroń
|
Wysłany: Śro 17:08, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja tak dawno montowałem że juz nie pamiętam jak to było ale napewno nie zostały mi żadne części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cyryl DL1000
Motocyklista
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 331
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Śro 18:24, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
V-Told napisał: |
Ale mam też drugą sprawę - w GIVI na łączeniu gmoli jest miejsce na srubę. Oczywista rzecz. Problem w tym, że jest tam też taka niewielka tulejka (do zamontowania), która jest na tyle mała, że nie mogę dociągnąć śrubą gmoli w taki sposób, aby unieruchomić ową tulejkę, którą się nota bene zakłada na śrubę - co wiecie. Pytanie: czy mam to spiąć na chama? Bo tam brakuje tyle, że boję się, iż wyrwę te spawy, za które łapie śruba. Widziałem jednego DL'a i faktycznie miał to tak skręcone, że powyginały się te elementy. Mam montować tuleję i skręcać, czy zostawić samą śrubę, która mi dobrze trzyma? |
Miałem ten sam problem przy montażu. Najpierw śruba wydawała się za krótka a jak już gwint złapał to ciężko było dokręcić na sztywno. Rozkręciłem, obsmarowałem tą tulejkę sylikonem żeby czasem nie brzęczała i w końcu skręciłem na siłę. Jest dokładnie tak jak powinno być i nic się nie wygięło.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
koko
A
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Śro 19:12, 23 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o brzęcząca tulejkę to przy pierwszym montażu też miałem ten problem. Ale okazało sie że została mi z kompletu gmoli jedna podkładka, która zamontowałem pod ta tulejkę i brzęczenie znikło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez koko dnia Śro 19:12, 23 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 16:59, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Wielkie dzięki za odpowiedzi
Na razie zostawię tak, jak jest. W zimie planuję troszkę porozbierać, poczyścić i zobaczę jak to tam wygląda.
Pozdrawiam,
V-Told.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzesiek
A
Dołączył: 14 Gru 2008
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Czw 17:26, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Można skrócić tą tulejkę która jest pomiędzy uchwytami o ok. 1mm i tez jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Czw 17:48, 24 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Rzecz w tym, że ona jest właśnie zbyt krótka i lata na lewo i prawo będąc na śrubie. Myślę, że jakaś dłuższa tulejka albo grube podkładki załatwią sprawę.
Wracając do tematu - gmole GIVI są piękne i praktyczne. Ja podczas jazdy po autostradzie prostowałem nogi i kładłem na nich, naprawdę bardzo przyjemna odmiana po paru godzinach w siodle. Oczywiście wyłącznie na autostradzie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stalker
A1
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sopot
|
Wysłany: Nie 21:21, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Gmole GIVI jak najbardziej pomagają utrzymać moto w dobrej kondycji. Przekonałem się o tym na zeszłorocznej Pyrze gdzie glebowałem przez kierownicę na szutrach przy ok. 50 -60 km/h. Lekko sie przygięły w stronę plastików, porysowały ale nic poza tym. Inne szkody to: porysowana czacha i handbar, kierunek do tej pory na taśmie (przypomina mi moją sromotę). Zdecydowanie polecam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thekamil
A
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Nie 23:13, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dziś cofając jakaś tajemnicza moc pociągła mnie na prawy bok. nie byłem w stanie utrzymać pionu, ale też położenie maszyny na bok odbyło się dość delikatnie. moto położone na prawy gmol i prawy podnóżek pasażera.
efekt - kilka rys na gmolu, ktore od razu zakamuflowałem
wszystko pozostałe bez rys.
gmole givi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gogo
A2
Dołączył: 12 Cze 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 15:01, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też miałem już przygodę z wywrotką na piachu ok. 30-40 km/h i muszę przyznać, że gmol uleg zgięciu (aż cały się biedak zeszlifował), owiewka jest porysowana no i standardowo handbar pęknięty oraz kierunek złamany (oczywiście posklejany został izolacją).
Ale gdybym nie miał gmola, pewnie gorzej by to wyglądało.
I tak jak V-Told pisał, przy dłuższej jeździe, można sobie na nich oprzeć nogi. Trochę to odciąży pozycję i dupa przestaje boleć
Reasumując gmole wydają się nie tylko zabezpieczać moto przed jakąś glebą ale także są praktyczne, funkcjonalne (można doczepić do nich np jakieś dodatkowe światła) oraz wpływają pozytywnie na wygląd DL (wg uznania oczywiście).
Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 15:54, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ja wczoraj montowałem gmole Givi w moim 1000cu, powiem krótko - prosta sprawa, zero problemu, nie potrzeba nikogo do pomocy.
Nie wiem jeszcze czy nie trzeba będzie ich sciągać np żeby zdjąć zbiornik i dostac sie do filtra powietrza i świec?
to pytaje zadaje posiadoczom gmoli GIVI ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 15:59, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
w malym nie trzeba. trzeba troche sprytu zeby zdjac boczki nie zdejmujac gmoli, ale tez da rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
micek
Motocyklista
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 240
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: Śro 17:28, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000: ja mam dwa pytania:
1. Jak odkrecisz te sruby do ktorych przykreca sie gmol, to sie niec nie dzieje? tj silnik nie wypadnie z ramy czy cos?
2. ponoc te sruby sa na klej przykrecane, na jaki klej przykreciles gmol?
pozdro
micek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 18:10, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
sruby odkęciły sie łatwo, tylko odkręcajac trzeba mocno szarpnac zeby zerwac klej i potem używac pewnej siły zeby je odkręcać
najpierw przykreciłem lewa stronę gmola potem odkreciłem sruby prawej strony i zamontowałem prawą czesc gmola, nic sie nie poluźniło
kleju nie potrzeba do montarzu, gwinty są długi wiec po co.
u mnie sruba łaczaca gmole na srodku okazała się za krótka o jakieś 5mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
V-Told
Maniak motocyklowy
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 2033
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/2
|
Wysłany: Śro 20:52, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
micek - w instrukcji jest wyraźnie zaznaczone, aby robić po kolei - JEDNĄ STRONĘ, później dopiero drugą, silnik ani drgnie
A z tym klejem - ja ukręciłem przy tym klucz, udało się dopiero po zakupie nowego, mocniejszego ampula i solidnej dawce WD-40. Nie polecam używać do tego klucza z grzechotką - bardzo szybko może zakończyć swój żywot (grzechotka).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Śro 23:33, 30 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Zalezy jaka grzechotka
A co do wyciagania plastikow bocznych gdy sa juz zalozone gmole... ja zaklejam czasze tasma klejacom aby nie porysowac lakieru,bo troszke trzeba sie nagimnastykowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jakubdl1000
Motonita
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 6:45, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
polsky, czyli bez problemu można sciągac zbiornik bez demontowania gmoli?tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bibop
Maniak motocyklowy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 1741
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 9:28, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
polsky napisał: | ... ja zaklejam czasze tasma klejacom aby nie porysowac lakieru |
czasze? a po co ja sciagac?
zbiornik zdejmujesz bez problemu po zdjeciu bocznych plastykow i tego z zegarami. Ja czachy sciagac nie musialem. Gmoli rowniez. Mowie o 650-tce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Iron
Motocyklista
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Górnośląskie SD
|
Wysłany: Czw 13:45, 01 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jakubdl1000 napisał: | czyli bez problemu można sciągac zbiornik bez demontowania gmoli?tak? |
Nie ma większych problemów , trzeba tylko trochę pokombinować z rozchyleniem bocznych plastików i uważać żeby nie porysować zbiornika przy wyciąganiu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
polsky
Motonita
Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 646
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Londyn/Wrocław
|
Wysłany: Pią 1:31, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
bibop napisał: | polsky napisał: | ... ja zaklejam czasze tasma klejacom aby nie porysowac lakieru |
czasze? a po co ja sciagac?
zbiornik zdejmujesz bez problemu po zdjeciu bocznych plastykow i tego z zegarami. Ja czachy sciagac nie musialem. Gmoli rowniez. Mowie o 650-tce. |
Hehehe tak to jest ze slowem pisanym.. nie sciagam czaszy.
Zaklejam zeby jej nie porysowac po bokach jak wyciagam boczne plastiki,bo mam gmole GIVI wiec z prawym zawsze jest gorzej niz z lewym
Dosc mocno narazone sa miejsca blisko kierunkowskazow o ile dobrze pamietam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 9:55, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Wracając do pytania z tematu musze przyznać, że gmole Givi działaja doskonale- upadek na skaliste podloże przy podjeździe pod górkę skutkował u mnie jedynie połamanym kierunkiem i delikatna ryska na czaszy
także polecam- nie wiem jak oryginały bo jakoś nie wzbudziły mojego zaufania jak kupowałem.
P.S. ktoś ma lub wie gdzie kupić akcesoryjne kierunki na przód- takie krótkie, żeby sie nie łamały przy każdym upadku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konra.dzik
Administrator
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 2386
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 10:10, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
kosztują tyle co oryginały z białym kloszem, a moim zdaniem świecą mocniej.
Grzesiek je ma niech się wypowie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konra.dzik dnia Pią 10:12, 02 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Biały
Motonita
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 1031
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Wa-wa
|
Wysłany: Pią 11:29, 02 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
konra.dzik napisał: | http://holan.pl/pl/product/24/204/209/211/1601/minikierunkowskazy_do_Suzuki_V-Strom_DL650
kosztują tyle co oryginały z białym kloszem, a moim zdaniem świecą mocniej.
|
Dzieki, te tez mi sie podobają z tym, że myslałem o wymianie tylko przednich bo tył sie raczej nie łamie a tu trzeba cały komplet kupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jacek
A
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 10:48, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ologc napisał: | DLuk napisał: | jak byś miał centralkę to jest taki wynalazek - coś jak mały wózek na kółkach pod centralkę - stawiasz na nim moto i dopychasz bokiem do ściany. Sam nie mam ale się czasem nad tym zastanawiam jak muszę upchnąć w garażu 2 moto i auto |
prawdę mówi, wózek jest cool
|
Olo ,drogi jest taki wózeczek ? Gdzie można go kupić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ologc
Administrator
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 1620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Monachium/Gdańsk
|
Wysłany: Sob 11:51, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Jacek napisał: | Olo ,drogi jest taki wózeczek ? Gdzie można go kupić ? |
ja za swojego dałem 200PLN w jakiejś promocji Lois'a, kupiłem go w moto-akcesoriach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|